Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsoltip

    őstag

    Sziasztok.
    Samsung Galaxy S7 készülékem 2017.08.22. napon került megvásárlásra, kártyafüggetlenül, az Extreme Digital Zrt. egy fővárosi üzletében.
    2018. őszéig megfelelően üzemelt, mint az ezt megelőző készülékeim is.
    Az elmúlt 6 hónapban járt több alkalommal a Samsung Oktogon szervizben (Budapest, 13. kerület, Váci út 30.), és a Telemax szervizben (Budaörs) is. :Y
    Minden alkalommal hibátlan jegyzőkönyvvel kaptam vissza.
    Legutóbb most kedden. :U

    A hibajelenség a Telenor WestEnd üzletében, az ügyintéző előtt is jelentkezett, az egyik bejegyzést ez az ügyintéző tette a Telenor azonosítómhoz. Semmit nem változtatott, nem lett előremenetel.
    Az Oktogon szervizben, a készüléket visszaérkezés után beüzemelve, SIM kártyát behelyezve, helyben bontotta is a hálózatot. az ügyintéző előtt. Ez mégsem elégséges bizonyíték, és ezért került ismét vissza a Telemax szervizbe, Budaörsre. Holott hangsúlyozom, hogy a főpanel csere óta hatványozottan, halmozottan a probléma.
    A Samsung válasza az, hogy szerviz körülmények között kell jelentkezzen a hiba. Ez viszont nem változtat azon, hogy továbbra is egy használhatatlan készülékem van. Imár fél éve. Egy Samsung csúcskészülék.
    Az Oktogon szerviz segítőkészsége példaértékű, ám a SIM kártyám nem fogadhatták el leadásra, nem küldhették el a Telemaxhoz. Megoldás tehát még mindig nincs.

    A Samsung ügyfélszolgálat kérésének megfelelően, 2019. jan. 25. 14:47 időpontban részemre megküldött levelükben alábbi szöveg áll:
    "Segíteni szeretnénk Önnek, ezért kérjük, hogy juttasson el részünkre az Ön által tapasztalt hibajelenséget alátámasztó, bizonyító erejű dokumentumot (képernyőmentés, videó, fénykép, hangfelvétel stb), hogy szakértő kollégáink megtekinthessék azt és szükség esetén felülbírálhassuk szervizünk szakvéleményét."
    Ezt megtettem. Ezt követően kérték, hogy adjam be ismét szervizbe a készüléket. Ez is megtörtént, és ismét hibátlan jegyzőkönyvről szóló értesítő e-mail-t kaptam (2019.02.11.) Kértem a fent leírtak érvényesítését, teljesítését; szervizük szakvéleményének felülbírálatát. Ezt nem tehetik meg ezen szakvélemények alapján, ez a válaszuk továbbra is.

    Immár egy Samsung Galaxy J6 (2018) DualSIM telefonkészüléket használok ugyanazon Telenor és Vodafone előfizetéshez tartózó kártyámmal, melyek nem működnek az S7-ben. Megelégedéssel. Ugyanazon SIM kártya, sőt egy másik szolgáltató (Vodafone) is megy benne párhuzamosan. Minden rendben van, a hiba tehát mára még bizonyosabb, hogy a Samsung Galaxy S7-ben van. Mivel ugyanott és ugyanazon körülmények között használom jelenlegi J6 készüléket.

    2019.04.23. napon a TMX felé írt levelem, az arra kapott válasz után átvettem a készüléket az Oktogon Szervizben. Majd egyből a szerviz által megjelölt Budaörsi címre autóztam, révén erre buzdított részben, az Oktogon Szerviz munkatársa és üzletvezetője is.
    Ezt követően a TMX portán lévő urak elirányítottak a Samsung S Drive-ba. Ott az ügyfeles kolléga, elmondása szerint, nem tudta mit tegyen, így felívtam a 06-80-SAMSUNG számot, ahol hosszas telefonbesézlgetést folytattam egy ügyintéző hölggyel, aki szintén kérdőn állt a teendők felé. Sőt, azt javasolta, írjak egy újabb levelet a TMX irányába, mikorra és kivel történő találkozásra gondoltak az ott történő szeméyles megjelenésem vonatkozásában. Holott tájékoztattam arról, hogy a November hónap óta megtett vélhetően 5-höz közelítő darabszámmal bíró kérésem, telefonos és írásbeli kapcsolatteremtésre vonatkozóan, a TMX irányába, elhalt, senki sem keresett a kéréseknek megfelelően sem attól eltérően.

    Így viszont potyára utaztam Budaörsre.
    Nos, immár a felettébb kellemetlen szituáció egy igen erősen hatványozott voltá járunk részenről tekintve.

    Csatolt mellékletek, amiket benyújtottam mindenhová egy felhő tárhelyen és van ahol nyomtatva:
    Dokumentumok: 13 db .PDF állomány
    Levelezés: 38 db .PDF állomány
    Kép- és videóanyagok a készülékem hibajelenségéről: 8 db .JPEG és 4 db .MP4 állomány
    Összesen: 13+38+8+4= 63 db fájl

    A hiba: nincs térerő.
    Igen, cseréltem (6 alkalommal) SIM kártyát, különböző generációkból
    Igen, több szolgáltató kártyájával teszteltem már
    Igen, más készülékben működik a kártya, jelenleg is, és az ezt megelőzőek is.
    Nem, más kártyával sem működik, nincs térerő, illetve folyamatosan bontja azt a készülék.
    Igen, egyeztetve, nem a szolgáltatónál van a hiba.
    Igen, van fotófelvétel.
    Igen, van videofelvétel.
    Nem, a Samsungnak ez nem elég, szerviz vélemény kell.
    Igen, immár 6 hónapja küzdök az esettel.

    Ahol eddig próbáltam elintézni a kérdést, sikertelenül:
    Pest Megyei Békéltető Testület - az elnökkkel valami nincs rendben, kollégái és az Iparkamara tájékoztatása szerint nem első esetként, saját hatáskörbe helyezte az ügyet, és hónapok óta nincs papír innen a kezemben. Zaklatással gyanúsított meg. :U
    Továbbá az első megkeresésem, melyet honlapjukon tettem meg, nem volt örvendetes számukra, mondván azt nem kellet volna használjam... így papírral kerestem meg őket, személyesen, egy jókora paksaméta nyomtatása után.
    Mint kiderült eddigre elkezdték mégis az addig valahol az éterben leleddző digitális beadványomat is... Ez újabb problémákat szült.
    Samsung (gyártó) - nem ismeri el a hibát, mert állítása szerint szerviz körülmény között kell jelentkezzen. Nem értem miért nem jelentkezik, csak amikor átveszem és nálam van. Nem reális.
    e-Digital (forgalmazó) - A gyártó és szerviz véleménye kell neki
    Telenor (szolgáltató) - nincs szolgáltatási hibája, és az ország számos területén jelentkezik a hiba, nem egy helyen, így készülékhiba van. Némi benzinköltséget térítettek részemre, jófejségből.
    TMX (szerviz) - nem jelentkezik náluk a hiba egy vizsgálat alatt sem.
    Oktogon Szerviz Kft. (szerviz) - nem jelentkezik náluk a hiba egy vizsgálat alatt sem.
    Fogyasztóvédelem - válasza az volt, hogy a Békéltető Testülethez forduljak

    Továbbra is adott a hasznavehetetlen S7 készülékem, mely ugyan makulátlan, viszont hálózat híján hasznavehetetlen.
    A szerviz, a gyártó, a forgalmazó, a szolgáltató, az S Drive, az ügyfélszolgálat, a Telenor, a WestEnd márkaüzlet eladói mind tanácstalanok és segíteni nem tudók, vagy nem hajlandók irányomba.

    Mai napon megkerestem a Budapesti Békéltető Testületet egy kérelemmel a honalapjukon, és lementettem a képernyőképet, mely igazolja a sikeres beküldést. Egyelőre semmit nem tudok...

    Mi a túrót lehet tenni?
    Tudnátok kérlek segíteni? Eddig nem találkoztam ilyen elintézhetetlen esettel egy készülékem esetében sem.

    A Samsung ügyfélszolgálat és a Samsung, Írj az Elnöknek menüpont sem vezetett sikerre, terméseztessen már ezt is próbáltam. Továbbra is tartják az álláspontjukat.

    Tényleg csak egy működőképes telefont akartam... Immár 6 hónapja.
    Most viszont, révén elkezdtem egy J6-ot használni, az árának jobban örülnék, de már passz...nem tudom mit tehetek egyebet...
    Mintha minden ellenem fordult volna... :W

    Köszönöm,
    zsoltip

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák