- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- MG4 menetpróba
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #1046 üzenetére
Ha javíthatatlan a cucc, és nem tudnak helyette pont ugyanolyan másikat adni (csere), akkor az eredeti vételár jár vissza.
ez ok, de én ezt írtam:
"Ha ezt visszaviszem és lehet tudnának ugyanilyet adni, akkor kérhetek mást helyette?"
Tehát nekem más cucc kellene helyette, ha van pont ilyen akkor is.
Így is nem a válasz mindkét kérdésre?