- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr. Teddy
őstag
Egyébként a neten rendelt cucctól 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. A helyzet az, hogy az Ipon valszeg ezt nem tartja be, mert pont velük leveleztem ez ügyben, és akkor kijelentették, hogy rájuk ez nem vonatkozik (ami nem igaz).
Az tény, hogy így minden cuccot ki kéne cserélniük, de mivel el is állhatsz indoklás nélkül, a jövőre való tekintettel lehet érdemesebb volna a pénzt visszakérned, mert ha ilyen gondossággal szerelik össze a gépeket, akkor valszeg a garanciáztatás sem lesz egy leányálom. Ez utóbbi csak egyéni vélemény, sok sikert az ügyhöz, ne hagyd magad!