- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Digitális detox a Nokiától
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
Cserélni csak ugyanolyanra lehet. Ezt mondja a törvény.
Kalmárkodni, kufárkodni lehet. De nem kötelező.Alapesetben 12 hónapon belül, gari újraindul. És még x év gyártói gari. A gyártó feltételeivel.
Ha teleibe kapod (mondjuk a 3 év garit) akkor értelemszerüen mind a három évre igaz ez.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
Jotallas: a feltetelezzuk, hogy hiba mar a gyartas soran megvolt, ez alol a kereskedo menti ki magat
Szavatossag: a vevo bizonyitja, hogy gyartasi hibara visszavezetheto a hiba. Szakvelemennyel, vita eseten birosag elott. Annak minden idejet es koltseget viselve/megelolegezve. Szerintem nem akarsz te ezen a szavatossag dolgon lovagolni... -
Magyarul az a gondod, hogy te gariban elküldted az eszközt (nem tudjuk mi is az konkrétan, mert nem írtad, mind1) és az kb. "javíthatatlan/gyári hibás" és te kaptál egy újat, de másik típust ? Ez a probléma forrása?
Abban az esetben, ha pl. gyári hibás és egyben javíthatatlan, vagy költség miatt nem éri meg és cserét kapsz, abban az esetben ugyanolyan termék illet meg, mint amid volt (csak új) és ha ezt nem tudják biztosítani a részedre, akkor vagy választhatsz (te) másikat, vagy kp. vissza térítést is kérhetsz.
Tudtommal ez így megy, vagy így kéne mennie...
Én is most tartok ott egy laptop ügyében, hogy kaptam utalványt (gyártótól) és azt le vásárolhatom (kisker, ha az megszűnt akkor nagyker), vagy kp. vissza (nagyker intézi) és mivel nem találtam számomra megfelelő terméket, így pénz vissza fizetést választottam (azt kapom vissza, ami fizetve lett 2017.12.-ik hóban és ami a számlán szerepel)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
A gondolatmeneted nagyon szép, de mivel nem vittél szakvéleményt, nem szavatossági esetről beszélünk. A gyártó a saját korlátozott jótállása szerint kezelte az esetet. Ha te szavatosságozni szerettél volna, akkor úgy kellett volna indítani a vásárlás helyén, hogy szavatossági igénnyel élsz, és viszed az igazad alátámasztó szakvéleményt, és akkor ennek megfelelően kezelik. Az, hogy a gyártó cserélt a másfeledik évben, az nem jelenti azt, hogy olyat játszhatunk, hogy ha ezt csináltam volna , akkor az történt volna. Nem csináltad, így kaptál egy másik típust, aminek jófejségtől függően az eredetileg vásároltál egyidőben már le a garija, vagy épp kapsz rá 2 vagy 3 évet.
De amúgy ért valami érdemi kár is, mittomén, wd black helyett egy fos zöldet kaptál, vagy csak nem tetszik, hogy más a felirat a két terméken és kötözködsz? -
őstag
próbáld meg konkrétan leírni mirőpl van szó mert ez így túl általános
amire tudok válaszolni ennyire általános kérdés esetén is:
egyedi megrednelésre készült termék vásárlásától nem lehet elállni indoklás nélkül, akkor sem ha interneten keresztül rendelted
penészes nem gyártási hiba, hanem inkább rossz/nedves környezet miatt lesz egy bútor általábancryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
az a baj hogy nincs az a jogszabály, ami minden helyzetre megoldás kínál
ez akkor egy ágykeret vagy egy matrac? vagy egy iylen komplett kanapé féle?
ha penészesen érkezett akkor ez hibás teljesítés és van helye elállásnak
ezt jelentsd be tértivevényben az eladónak
nem ártana valahogy dokumentálni a dolgot, hogy később bizonyítható legyen
utána a következő lépcső a békltető testület és utána végső esetben a polgári perviszont a pontos menetére, hogy ki hogyan szállítása el stb én nem mennék bele, mert iylen bútor reklamációhoz még nem volt "szerencsém"
eleve nem is értem hogyan lehet egy frissen gyártott bútor penészes
esetleg arra tudok gondolni hogy elázott szállítás közben?
nem lehet hogy ez történt és csak van egy kis dohos szaga amíg kiszárad?szerk: nem vagyok specialista de egy kis penész irtó spray és egy tisztítás nem segít rajta?
nem elvenni akarom a kedved, de éveket pereskedni egy bútor miatt...ellenségnek se kívánnám[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom