Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bullseye

    addikt

    válasz LuckyL #20795 üzenetére

    Asszem robotcsaj lehet, és ráz...

    'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

  • sb

    veterán

    válasz LuckyL #20795 üzenetére

    Ok, bár amit leírtam az tök független a terméktől szerintem. Jogszabályokról beszéltem, hogy kinek mikor kell bizonyítania bármit.

    De konkrétan dohos/penészes szagú ágyról van szó.

    A gyártási hibát nem tudom mire vélni mit akartál mondani vele. Ha így tárolták, szállították ilyen volt az alapanyag akkor mi más lenne. Vagy úgy egyébként kinek a hibája lehetne még 0. napon?
    Megrendeltem a bútort, vártam rá 5 hetet. Kihozták és dohos szagú. Bizonyos pontokon, nem mindenhol... ez is azt erősíti, hogy gond van, nem valami más szagot érzek bele.

    1. Ezek után arról beszélnek, hogy "mi bizonyítja" meg "hogy bizonyítom". Első pont, hogy szvsz nem nekem kell bizonygatni jótállás/szavatosság és főleg 3 munkanapon belüli jelzésnél. Az eladó felelőssége, 3 naposnál nem is mérlegelhet tudtommal.
    2. És utána a köv. kérdésem az volt, hogy a 3 napos cserét hogy tudnám kikerülni.
    Egyrészt csere nem lesz mert gyártották, nincs cseredarab. Újat tudnak gyártani, ez megint idő amire több okom is van, hogy miért extra sz*pás, azon kívül csak plusz idő...
    3. Maga a "hiba" is úgy gondolom, hogy elég extrém. Nem a sarka van letörve ami zavar, vagy nem nyílik rajta valami.
    - Ha penész akkor egészségkárosító. Bónuszként a terhes feleségem feküdne rajta (végre nem a földön 5 hét után...)
    - Simán el is terjedhet a lakásban, már a lepedő is átvette a dohos szagot pedig fóliát is tettünk közé. (most költöztünk másik lakásból ahol épp ez volt az elsődleges indok, a penésztől való menekülés)
    Stb, stb...

    Ezért szeretnék nem további heteket várni, hátha sikerül teljesíteni végre.
    Világos, hogy a 3 napos sem arról szól, hogy visszakérhetem a pénzt de ez így rohadtul nem korrekt egy normál termék/hiba esetén sem. Így meg főleg súlyosnak érzem annyira, hogy "érdekmúlásról" beszélhessünk. De nem tudom mi fér bele ebbe, ezt csak gondolom, hogy ennyi szarnak már adnia kellene...
    Tehát ez a kérdés.

    (Egyedi termékről is beszélhetünk, de nem hiszem, hogy releváns lenne hiába rendelt cucc. Az, hogy 5 színből lehet választani meg fix/rugós rácsból még nem lesz tök egyedi. Más is ugyanebből a párból fog választani, a rács is cserélhető, bárkinek eladható... kb. ugyanaz az eset ami a fogyvédelem oldalán is le van írva PC-re. Hiába rakatod össze egyedileg, attól még ugyanúgy továbbértékesíthető darabban is, másnak is...
    Nomeg az is felmerül ha ez penészes akkor ki a ráknak kéne biztosítania a továbbértékesíthetőséget.

    szerk: Még egy gap-re rájöttem sajnos, így nem is fogok semmit rendelni többet.
    Személyesen rendeltem, innentől a távollévőkre vonatkozó 14 nap se él rá.
    Pedig előre rendeltem, pont ilyen terméket nem láttam. Sőt, a végszámlát is 1 nappal előtte fizettem ki minthogy a konkrét terméket megkaptam volna. Szóval kb. ugyanaz az eset mint netes rendelésnél, erre mégsem vonatkozik ugyanaz... (Az már hab a tortán, hogy az adott boltban van netes rendelés is, ha ott adom le ugyanezt és nem az eladó pötyögi be a gépen akkor máshogy állnánk...) De ez már nyilván csak érdekesség.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák