- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
Ha valóban 500-ért vette, akkor a föld alól is de elő fognak neki kaparni egy cserekártyát.
Amúgy ha másik, hasonló kártyát akarnak adni, tehát nem tudnak ugyanolyat adni, akkor elvileg nem köteles az ember elfogadni és követelheti vissza a vételárat.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Én a Kossuth rádión hallgatom most pont erről van szó, szóval tuti nem álhír.
Egyébként már nagyon ideje volt....
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Superhun #26111 üzenetére
Nem kötelező elfogadni, ha nem ugyanolyan. Amúgy pl. lehet, h hiába "jobb" amit adni akarnak, mondjuk nem kompatibilis az ember eszközeivel stb. Meg ugye én már eleve azzal takaróznék, hogy az én kártyám volt ennyi, amit adni akarsz az mennyibe kerül is most hm....?! Szóval big nono. Bezzeg amikor fordítva van rögtön szó nélkül visszaadják a pénzt. Egyébként ezzel kéne még valamit kezdeni az új fogyvéd törvényekben.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Gondolom akkor azóta drágább lett a CPU jól értem?? Amúgy ha van nekik akkor kötelesek cserélni, nem kötelezhetnek a szerződés bontására (pénzvisszafizetésre). Ha nem hajlandók a cserére akkor bemész és beírsz a vásárlók könyvébe, és szépen leírod a sztorit. Dupla faxkorbács jár nekik egyrészt már régen ki kellett ovlna cseréljék, és még át is akarnak verni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz redingitell #26133 üzenetére
Az email nem jelent semmit. Ha a 30. napon nincs a kezedben, akkor csere v. pénz vissza.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Mivel gyári jótállásod van sajnos az van, amit ők mondanak, Viszont a szoni elég szánalmas, hogy ilyeneken rugózik rontva a saját renoméját... Amiben reménykedhetsz, hogy előbb utóbb megunják, és többletköltséges lesz nekik az állandó akku csere (amúgy én gyanítom, hogy nem új akkuk kerülnek beépítésre, azért szarik be mindig). Amit tehetsz, hogy többet nem veszel szoni fost, hanem valami jót, mondjuk Astro A50, vagy steelseries nova 7. Ezekkel 2 napon át eljátszom napi 10 órákat lemerülés nélkül
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Fox Mulder #26141 üzenetére
Az a gáz, hogy van nekik a termékből és így sem a cserét ajánlják fel. Ilyen pedig nincs a jogszabályban, hogy a visszatérítést csak az eredeti vevőnek lehet adni. Amúgy ha cseszekednének én beintenék nekik és csinálnék egy kamu adásvételit és bekaphassák. Aqua nagyon tiltólistás nálam gari szempontból.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #26210 üzenetére
Ezzel a gyártók szeretnek trükközni, átverni a fogyasztókat. Ha leejtem a telefonom, az a kötelező jótállási időn belül még nem jár garanciavesztéssel a többi, esetleges sérüléstől független alkatrészre. Pl. ha törik reped a burkolat azt nem kell ingyen kicserélniük, de egy akkucserét meg kell csinálniuk ugyanúgy jótálláson belül. Szóval én ezt azért nem hagynám ennyiben. Azért kérdeztem mikori vásárlás, mert ez csak a kötelező jótállás időszakára vonatkozik. Ha kötelező jótálláson belül van a készülék, akkor alapból minden ilyen meghibásodásról feltételezni kell, hogy a hiba már a gyártás során megvolt. Kukacoskodás esetén ragaszkodni kell egy FÜGGETLEN szakértői vizsgálathoz, amit természetesen nekik kell állni (a saját házon belüli vizsgálat nem számít annak), és rögtön más lesz majd a hozzáállásuk.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #26212 üzenetére
Direkt azért írtam, hogy a kötelező jótállási időn belül, mert ott a gyártók nem variálhatnak, ott ez a szabály.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz McCoy20 #26215 üzenetére
Hát ez kb. napi használatból eredő kopásnak mondanám, még csak nem is sérülés. Erre hivatkozva akarnának lerázni gari ügyben felütném őket a holdig az tuti. Nem is kellett volna mondani, hogy le lett ejtve, ez simán keletkezhet hétköznapi normál használattól, nem selyemkesztyűben haszálja az ember ugyebár.
Ez a fold kijelző nálam az elejétől halálra volt ítélve, tök egyértelmű, hogy egy idő után ilyen lesz, ez fizika.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz run4fun #26227 üzenetére
Ha a jogszabály által előírt kötelező ársávos jótállási időn belül vagy, akkor igen, mehet az email, hogy akkor várod a cserét, illetve ha nem tudnak cserélni akkor elállsz a szerződéstől. Innentől nem vagy köteles elfogadni a javított terméket. Viszont ha gyártói jótállási időn belül vagy, akkor úgy kell táncolnod, ahogy ők fütyülnek sajnos.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz run4fun #26230 üzenetére
100e felett 2 év a jótállási idő tehát bőven. A 8 napot ne keverd bele már, miután 30 napon belül sikertelen volt a javítás a 8 nap nekik egy újabb határidő de már csak a cserére/pénz visszafizetésre vonatkozóan. Kérdés, hogy te melyikkel járnál jobban.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz luciferc #26237 üzenetére
Ez ugyanaz, mint a sok "háztól házig" garanciával hirdetett Legion 5 laptop.... ja háztól házig, csak épp németországban, ausztriában, meg belgiumban asszem, itthon meg cipelheti be szerencsétlen a TMX-be, mert nálunk Magyarországon nincs ilyen Lenovo support, akik persze szarnak rá mit mutat SN alapján a Lenovo rendszeren nekik számla kell, az alapján érvényes csak a gari, szoppancs.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #26240 üzenetére
No para, 30. nap után csere vagy pénz vissza, te ráérsz.
The Truth is out there...
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz run4fun #26260 üzenetére
Te leadtál egy hibás terméket a jótállási időn belül, 30 napon túl tartott a kísérlet javításra, szóval mindenképp neked már jár a csere. Most az mellékes, hogy neked burkolatot akarnak cserélni mikor nem is az a baja, ez akkor lenne érdekes, ha nem lenne a 30 napos jogszabály. Neked amúgy a bolton kell ezt számonkérni nem a szervizen. Boltnak szépen írjál, hogy hahó 30 napon túl vagyunk kérem a cserét vagy a lóvét. Ja és az erre megszabott 8 napból is letelt pár. Ha nem, akkor bemész beírod az egész sztori a vásárlók könyvébe, és fordulhatsz a békéltető testülethez.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
Itt nem 14 napos elállással kell visszaküldened, mert ez hibás teljesítés, teljesen más vonatkozik rá. Jelen esetben a boltot terheli a visszaküldés költsége is, és ha nem tudja a képen látható terméket küldeni, akkor a számlán szereplő vételárat teljesen meg kell térítenie.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Pttypang #26289 üzenetére
Iponnal vagy szerződésben, és ennyivel nem rázhatnak le, ugyanis minden kötelező jótállási idő alatt keletkező hibáról alapból feltételezni kell, hogy a gyártás pillanatában már jelen volt (így szól a jogszabály). Ha csak erősködnek, akkor ragaszkodj a független szakértői bevizsgáláshoz, amit nekik kell természetesen állni. Ha azt sem akarják megtenni, akkor vásárlók könyvébe beírod a történetet, és a helyileg illetékes békéltető testülethez fordulhatsz.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz mokus1 #26292 üzenetére
Hát ha a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, akkor mindenképpen. Az a lényeg, hogy a jogszabály most úgy szabályozza, hogy onnantól, hogy jelzed a hibát 30 napon belül történnie kell valaminek, nem lehet húzni az időt.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz run4fun #26303 üzenetére
Te is írjad, hogy igen félreértésről van szó, 30 napon belül nem büfögtek, tehát neked jár a csere. Ugyanis, ha a burkolat karcos, az nem vonja magával azt, hogy a belső alkatrészekre ne vonatkozna ugyanúgy a jótállás. Ha csak ők független szakértővel be nem bizonyítják, hogy az a kis karc okozhat bluetooth problémákat. De ez most már amúgy mind lényegtelen, mivel 15 napon belül kellett volna tájékoztatniuk, és 30 napon belül visszaadni a javított készüléket, amiből kicsúsztak. Így jogos a csere ill te elállhatsz és akkor pénz vissza.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Ezt sem hagynám. Ilyenkor mindig azonnal és haladéktalanul visszajár a teljes összeg és ha valami nyűgje van akkor UTÓLAG peres eljárásban követelőzhet. De oda úgysem vinné egy karc miatt, mert kiröhögik. Viszont te ezt az egészet szépen beírhatod a vásárlók könyvébe és őket megvágják az fix. Illetve ha ráérsz és megéri az a pár ezres akkor békéltető.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Dr. Venkman #26325 üzenetére
Először is idén asszem június (most nem tudom pontosan) óta kötelező a jótállási jegyen feltüntetni a vételárat, előtte nem volt az. Valamint sosem volt kötelező a számla megléte a jótállási igény érvényesítéséhez, vagy ez, vagy az elég. De hagyd a fenébe az euronicset, hívd fel a hivatalos magyar PS szervizt, a Triwardent, és küldd fel közvetlen nekik a kontrollert, amit posta fordultával cserélni fognak (az odaküldést neked kell állnod).
Ha az euronicsnak szeretnél pár kellemetlen percet, illetve esélyes birságot akkor menj be és az egészt történetet írd bele a vásárlók könyvébe.
Nekem is volt velük ügyem, hülyeséget akart megmagyarázni a kiscsaj, utána odahívta az üzletvezetőt, és az is nyomta a hazugságot, mégpedig, h mivel ott vettem át az online rendelést így rám nem vonatkozik a 14 napos elállás (dehogynem). Én azt csináltam, h ott felhívtam az euronics ügyfélszolgálatot, és átadtam a telefont az üzletvezetőnek, aki felvilágosított az ügyfélszolis a fogyasztóvédelmi jogszabályokról... röhej. Ja és akkor még a postaköltség nélküli pénzt akarták visszaadni, mondom hohóó az is jár ide a zsebembe... Gondold el most hány embert vernek így át és húznak le akik nem annyira tudatos vásárlók.-.
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- LG OLED55C37LA GYÁRI GARANCIA 3 ÉV
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen