Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ML320
aktív tag
válasz wwenigma #850 üzenetére
Na, azért mi is megtaláljuk a közös hangnemet
1/ A viselkedés a boltost minősíti. Főleg akkor, ha te ebben az esetben nem is balhéztál. Erre csak azt tudom mondani, hogy az ott gyökér volt, de ez alapján nem kellene az összes kereskedőről egy adott véleményt alkotni.
2/ Már majdnem bőgve/röhögve magyaráztam a fogyvédesnek ezt az esetet. 20.000,- Ft volt a bírság és az elmarasztalás. Negatív élményem volt, de ez alapján nem kellene az összes vevőről adott véleményt alkotnom
4/ Erre megint nem tudok mit mondani... Ha már tényleg fizikailag nem tudom cserélni, illetve nekem is mást adnak, akkor elvárható, hogy én is engedjek. Ebben az esetben, mivel nincs új ár, nem tudok mit figyelembe venni, csak a számlán szereplő összeg marad. Kérdés megint az, hogy a bolt milyen véleményt akar magáról kialakítani. Ha korrekt, és megoldást akar elérni, akkor a vevő az adott termék árát vásárolhassa le, a többiből meg a bolt adjon kedvezményt. Így lehet, hogy pénzkiadása lesz a vevő részéről, de elmarad a kellemetlen szájíz, a boltnak meg a pozitív hozzáállás egy jó reklám. Ismételni tudom csak magamat: vevőkezelés.
A gyári garral viszont küzdök. Legjobb példa erre az LG. Az disztribocik az LG Magyarországtól veszik meg a cuccot, és az eredeti LG garlevéllel adják tovább, 2 év garival. Azonban sok nagyker occsóbban ad el LG optikai meghajtókat, 1 év garanciával. A koppanás akkor van, ha egy bolt LG Magyarországos garlappal ad el egy ilyet. Ezzel a vevő megy a szervízbe, ahol kiállítják neki a csereigazolást. Azzal megy vissza a boltba, ahol szép bociszemekkel néznek rá (rosszabb esetben anyázzák). Tudod, mit gondolok? Bukja be ezt az a bolt!!! Ha már olcsón megvette, az extra hasznot elrakta, akkor ez után ne panaszkodjon. Belefér az a keretbe!
De erre jön egy saját eset, pont egy ilyen íróval: a nyamvadékok nem adtak csereigazolást, inkább egy javítottat...
Egyébként pont az LG-nél van még egy genyóság: nagy mellénnyel hirdetik, hogy az LCD panelekre 3 napos cseregaranciát vállalnak! Csak elfelejtik odaírni, hogy szopasd le vele a boltot! Mert ugye ez a gar nem akkor kezdődik, mikor te elviszed, hanem akkor, ha a kisker elhozza. Bontsam ki az összeset? A vevő joggal bizalmatlan, hisz mind bontott. Nem tudom neki megmagyarázni, hogy ellenőrzés céljából lett felbontva. Nem tudom eladni... Ha meg visszahozzák, akkor bebuktam. Marad, hogy beszer áron továbbadom egy cégnek, ahol ezzel nem törődnek... Ennyit arról, hogy miért nem könnyű a kereskedők élete!
[Szerkesztve]Ember tervez, Isten perverz...
Új hozzászólás Aktív témák
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest