Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Szabesz

    őstag

    válasz Ariadne #293 üzenetére

    Visszaadták a pénzt akadékoskodás nélkül :) nem hiába szeretem az aqua-t :)) Korrektek voltak

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Ariadne

    őstag

    válasz Szabesz #301 üzenetére

    Éljen! :C Azért általában én rosszabbakat hallottam róluk, de ez jó hír. Kékhaléknál már biztosan jobbak... ;]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • petilaci

    csendes tag

    válasz Ariadne #300 üzenetére

    Még egy kérdésem lenne. Tegyük fel most sem lesz jó a gép. Ekkor én köteles vagyok elfogadni, ha kicserélik ugyanolyan típusra? Vagy kérhetem a szerződésbontást ill. azt, hogy az eredeti vételár beszámításával vásároljak egy másik (márkájú) gépet? Ugyanis nem szeretném, ha a hátralévő félévből is 1 hónapot szervízben töltene, a garancia lejárta utána meg dobhatnám a kukába. :F

    a rendszer papíron elektronikus...

  • Ariadne

    őstag

    válasz petilaci #303 üzenetére

    Ha ugyanolyanra (pontosan ugyanolyan, nem csak egy másik hp notebook) cserélik, köteles vagy elfogadni - mivel ez egy új készülék, a jótállás újraindul rá elölről, természetesen. (Ha mást mondanak, az nem igaz. :D ) Ha viszont nincs nekik ilyen vagy nem tudnak adni, akkor visszakérheted a vételárat vagy ha akarod levásárolhatod náluk.

    Azt viszont érdemes végiggondolni, hogy ha felajánlanak egy újabb típust, ami mondjuk a tiéd utódjának mondható, tehát annál már jobb tulajdonságokkal bír, azt lehet hogy érdemes elfogadni, mert hosszadalmas dolog, ha pereskedni kell (saját tapasztalat).

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • arw

    csendes tag

    válasz Ariadne #281 üzenetére

    Kicserélték!!!!! :R :R :R :R :R 4. alkalommal végre!!!!! :R :R :R :R :R
    Na egy kicsit segített a bolt is egy kis szándékos rongálással (túlfeszt adtak, kicsit megsütötték,de még nem látszódott). :R :R :R :R :R Végre itt van!!!!! De a RAMIRIS akkor is rohadjon meg amiért eddig húzta!!!!! ;] ;] ;] ;] ;]

  • Ariadne

    őstag

    válasz arw #305 üzenetére

    Jujj, az ilyeneket nem szeretem, de lényeg, hogy megvan.

    Brrr, de parázok azért, most tervezünk egy teljesen új gépet, hát sohase lehessen tudni, mit vesz az ember...

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Charlie Gordon

    aktív tag

    válasz szeva000 #296 üzenetére

    A Samsungnál sikerült a garit érvényesíteni, teljesen korrektek voltak, ma kaptam meg postán a pénzt. Holnap megyek is és veszek egy SAMSUNG vinyót :C . Ismét 3 év garival !

  • petilaci

    csendes tag

    válasz Ariadne #304 üzenetére

    Kis ''asztalcsapkodás'' és fél órás telefonbeszélgetés utána a főnökkel, sikerült elérni, hogy az eredeti vételárat levásárolhassam náluk. Így kis kiegészítéssel vettem egy másik típusú notit, amivel eddig nagyon meg vagyok elégedve :D Köszi a segítséget!!

    a rendszer papíron elektronikus...

  • vtechun

    veterán

    Hello! Haverom Dell notebookjanak garanciapapírját megtépkedte a macskám, de a teteje ugymond épségben van. Tehát látszik rajta a helnyek a bélyegzője ahol vásárolva lett, meg ami az 1-es rublika fölött van minden. Ilyen esetekben lehet érvényesíteni a garanciát? Ezt elfogadják így? Esetleg ki lehet cserélni a papírt egy normálisra? Csak azért kérdezem, mert így is nagyon utálja a macskát a haverom (albiban lakik nálunk a haver, aztan már hurkot is állított a macskának, el is fogta egyszer :) ) és nem akarom, hogy kivégezze vagy valami. Szal szerintetek elfogadható az ilyen garanciapapír? Haverom még nem tudja...

  • Ariadne

    őstag

    válasz vtechun #309 üzenetére

    Szerintem próbálj meg a garipapír bemutatásával kérni egy újat a vásárlás helyén. Nem kötelesek adni, ha jól tudom, de normálisabb cégek adnak azért, mert náluk meg kell hogy legyen valamilyen formában. (Gyártási szám alapján pl. be tudják azonosítani.)

    Egyébként meg elvileg elég önmagában a számla bemutatása is, ha valami gond van a géppel, a 151/2003 Korm. rendeletre lehet hivatkozni, abban van benne.

    Szegény macska, próbált bosszút állni a maga módján, gondolom... :DDD

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • NerV

    tag

    használt cucc vételekor (alaplap, még bolti garral) érdemes iratni egy pár napos garanciavállalási nyilatkozatot az eladóval, hamár kipróbálásra nincs mód? nem ismerem az illetőt és vhogy be szeretném biztosítani magam, nehogy egy tönkrevágott deszkát adjon el nekem. mit tartalmazzon egy ilyen nyilatkozat? a fórumon olvastam vhol h létezik ilyen...

    Éva Ádámnak: '' Hogy érted, hogy a gyerekek nem is rád hasonlítanak?!''

  • net84

    őstag

    Adott egy LG GSA-4163B DVD író. Másodszorra cserélik, mert az első cserekészülék (a fémen látszódott, hogy használt volt) kb. 2 hetet bírt ki, és használat közben égett szagot produkált. Annak visszavitelekor elismerték, hogy gyári felújított készülékekről van szó. Most megérkezett a második csere, ami szintén gyári felújított (SWAP csere - ez volt a munkalapon). A szervízben elismerték, hogy felújítottról van szó, vagy elektronika vagy mechanika cserélve lett bent a gyár által, de ezt a szervíz sem tudja. A szervíz álláspontja az, hogy az LG központilag rendelte el, hogy így kell cserélni.

    Tudtommal ez ütközik a hatályos törvényekkel (valamint a garpapír hátoldalán is fent van valami ilyesmi), mert javítani vagy cserélni új (nem pedig gyári felújított) készülékre lehet.

    Gondolom azt senkinek nem kell elmagyarázni, hogy milyen külömbség van egy gyári felújított és egy gyári új készülék között...elég nagy

    Ennek az optikai meghalytónak a csereeljárása közben mail-ben pár kérdést tettem fel az LG magyarországnak, ahonnan egy illető (természetesen a nevét is megadta, de egyelőre nem adnám ki) LGEMK-s aláírással közölte a 2. levelében, hogy els körben a szervizen keresztül történik a csere, csak ha nincs elérhető készlet akkor kaphatok csereigazolást.

    Ezek után az alábbit küldtem neki: (ez még hétfőn volt)
    Tehát a szervíz fog nekem egy gyári új (nem felújított !!!) monitort adni, amennyiben ebből a típusból van készletük, ha nincs, akkor kapok egy csereutalványt, amit az eladónál tudok majd érvényesíteni, és ő fog valami hasonló/ilyen típust adni?

    Erre azóta sem kaptam választ. A dologhoz hozzátartozik, hogy a levelezés független a DVD író cseréjétől, első levelemben egy LG T710B monitor szervízelési problémáit jeleztem feléjük, majd mikor elég általános sablon választ kaptam, megpróbáltam konkrét dolgokra kérdezni, amiből egyedül a garanciás részre kaptam a fentebb említett választ.

    A dolog jelenleg úgy áll, hogy a helyi Fogyasztóvédelmi Felügyelőség szakembere (aki a múszaki résszel foglalkozik) megadta az fvf.hu honlapot, hogy ott a 151/2003-as kormányrendelet itt a ''mérvadó''... ennek a 7.paragrafusa fent is van a gyári LG garpapíron.
    Nagy valószínüséggel a DVD író ügyében pénteken lesz előrelépés, mert a tulajdonosa péntek reggel keresi fel az illetőt és vitatják meg a továbbiakat.

    Én a fentebb említett monitort fogom valószínüleg a jövő hét folyamán harmadszorra bevinni a szervízbe (holott ki kellene jönnie érte a szervíznek), mert a hibák egy részét azóta sem sikerült 100%-osan megoldani (vagy nem is csináltak semmit, vagy csak kissebb foltozgatást eszközöltek rajt). Az hozzátartozik, hogy az előző szervíznél összetörték a hátlapot, valamint több ponton is összeverték az első keretet, ahol is a legszembetűnőbb sérülés, hogy egy gombostűfej méretű rész hiányzik a műanyagból.
    április 22-én lesz 2 éves a monitor

    Elnézést a terjedelmes kezdését, talán nem hagytam ki semmit.

    Lenne nekem ez a problémám. Mennyire törvényes, amit az LG csinál? Van értelme a fogyasztóvédelemnél bejelentést tenni?

    A gáz az, hogy jelen állás szerint a monitor is hasonló ''cipőben fog járni''...ami nem gáz, addig, amíg garos. De amint lejár a garja, nem azt fogják nézni, hogy mikor vettem (vagy mikortól indult a garja), hanem mikori a gyártása...és ugyebár egy renew készüléken az eredeti gyártás szerepel, nem pedig a felújítás dátuma. A monitornál meg főleg félek, hogy kapok egy képcsőhibásból megjavított monitort, aminek az elektrónikája már agyon van használva vagy pont fordítva...

    Read only...

  • net84

    őstag

    válasz net84 #313 üzenetére

    megérkezett a fogyasztóvédelmi eredmény:
    amennyiben az LG megadja a 2 év garanciát a dvd íróra, úgy abban az esetben jogilag védve van...
    kiváncsi leszek, hogy mi lesz az állás a monitornál...

    Read only...

  • net84

    őstag

    Kaptam egy ilyen levelet az LG-től:
    A magyar törvények szerint ha a gyári szám megváltozik akkor elölröl kezdödik a garancia , ha a monitor gyáriszáma marad, da ez egész belsejét átrakják akkor csak arra a födarabra indul újra a garancia mely miatt a csere történt. Mivel a készülékre 3 év garanciát vállal az LG, de csak 1év kötelezö, a második harmadik évben a gyártó a saját maga eljárása szerint játhat el. Ez alól csak a szavatossági törvény kivétel, de hát mi nem is szavatosságot hanem garanciát adunk a 2-3 évre is.

    Ez most korrekt? Nem úgy van, hogyha fődarabot cserélnek a monitorba, akkor kötelezően újraindul a 3 év garancia? Illetve úgytudtam, hogy monitorra kötelező a 3 év garancia. Most akkor mi van?

    Read only...

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #315 üzenetére

    Kis visszaolvasás lehet, hogy segítene... :U Kb. ötször leírtam már itt, mit lehet ilyenkor tenni. Vázlatosan: csak a kiskerrel állsz szerződéses viszonyban, tehát ha sokszor javítják és nem jó, hozzájuk kell menni, kérni cserét ugyanolyanra (és újra), ha nem megy, eredeti vételárat vissza. Ha ellenállnak, vásárlók könyvébe beírás, egy példányt elhoz, békéltető testület. Ha ez sem használ, bíróság. Ennyi. Fogyasztóvédelem tenni nem fog semmit helyetted, és bírságolni sem fognak kiszállni, erre ne is számíts.

    Tessék, itt az összes jogszabály, ami az esetedre vonatkozik [link] (szavatosság a Ptk-ban van, ''fődarab'' és ''cserekészülék'' évek óta nincsen, javítás időtartamával meghosszabbodik a jótállás; cserélni csak újra lehet, akkor gari újraindul)

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #316 üzenetére

    ebben a körben dolgoztam/''dolgozok''...sajnos mivel a kiskereskedés gyári garanciapapírt ad, ezért onnantól kezdve a javítás nem az ő hatásköre (csak a csere), mivel nem tud mit tenni. Próbálkoztam náluk (meg ismerem is őket ''személyesen''), de ők ezügyben tehetetlenek. Az én esetemben az a bibi, hogy az LG módosította az eddigi javítási szokásait, és a cserét is a szervíz intézi, csak ha az adott típusra nem tudnak cserélni, akkor adnak csereigazolást, amit a kiskernél tudok érvényesíteni...

    cserélni csak újra lehet - ezt kellene bennük is kicsit tudatosítani... a dvd író ügyében a fogy.véd.-es fickó aztat mondta, hogy jogilag védve vannak, mert új készülékként adták, teljeskörű garanciával...igaz be lehetne vizsgáltatni sacc 20k-ért és ha kiderül a turpisság, akkor teljes kártérítést követelhet a vásárló...sőt abban az esetben is perelheti a szervízt, ha bizonyíthatóan ennek a készüléknek a meghibásodásából kifolyólag meghibásodik a számítógép más részegysége is...

    most már nem idegesítem tovább magam az LG-vel, egyszerűen visszaviszem a szervízbe javításra a monitort...ezzel kapcsolatban:
    már csak egy garanciaszelvény van a garpapíron
    ha azt is levágják, akkor következőleg már nem javíthat igaz? Akkor kénytelen lesz cserélni vagy jogilag lehetséges, hogy ad egy új garanciapapírt és javítgatja tovább?


    Leadom, ha meg mehetek érte, akkor pedig tüzetesen átnézem, és ha egy friss karcolás is van rajta, nem fogom átvenni...max ha jegyzőkönyvezték a sérüléseket utánna :(((

    Read only...

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #317 üzenetére

    Én még inkább ebben a körben doglozom, mivel jogász vagyok... :U Szóval higgy nekem, úgy van, ahogy leírtam - semmi közöd sem az LG-hez, sem a szervizhez (kivéve a javítás esetét), csak és kizárólag a kiskerhez, akitől vetted. A szerviz a kisker közreműködőjeként jár el, vagyis amit csinál, olyan, mintha a kisker csinálná, leegyszerűsítve a dolgot. :)

    Na a 2. bekezdés kb. igaz, de mi a gond, ha egyszer új garival adják újként, akkor még ha refurbished is (amit nem lehetne), ki kell tartania, egyébként kezdődik a dolog elölről, és ha sokszor előfordul, elállhatsz a szerződéstől. Azt meg ők sem akarhatják igazán. :DDD

    LG írókra egyébként gyárilag két év jótállás van, ahol nem adják meg, ott is (csak nem tudnak róla)... ;] Na meg tartós fogyasztási cikk lévén 3 év szavatosság, csak ott megfordul a bizonyítási teher, de drágább cuccnál megérheti erre rámenni.

    Elvileg új garilapot kellene adniuk, ha elfogy a gariszelvény, de én a helyedben szépen a vásárlók könyvébe beírva + tértis ajánlott a kiskernek, elállnék a szerződéstől. De ha te végig akarod javíttatni éveken át, a te dolgod...

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #318 üzenetére

    te a jog én a szervíz :)
    te tudod, hogy kellene és tudom, hogyan csinálják...sajnos


    most akkor nagyon nem értem :F
    a kisker át sem veszi tőlem a monitort, egyszerre kiküld a szervízbe (ők nem is állnak szerződésben a szervízzel)

    én a helyedben szépen a vásárlók könyvébe beírva + tértis ajánlott a kiskernek, elállnék a szerződéstől. - kinek a könyvébe írjak be? a szervízébe? mi az, hogy tértis? adjam föl a (a vásárlók könyvéből) másolatot a kiskernek? és eszem ágában sincs javíttatni vinni éveken keresztül...eléggé tele van már a hócipőm így is a monitorral

    bonyolítsuk a dolgot azzal, hogy sulinetes, ezért az elállás elég gázos, nomeg monitor az kell...
    nekem a megoldás az lenne, hogy ezt a monitort vinnék a p*csába (vagy ahova akarják) és adnának helyette egy !!!újat!!!

    A felújítottal az a gond, hogy amikor lejár a garija és én használtként szeretném eladni, akkor senki nem azt fogja nézni (max a nagy balekok), hogy mikor kaptam/vettem a monitort, hanem a gyártási évet. Valamint a felújítottak nincsenek teljesen cserélve, csak a hibás részegységek... pl. képcsőhiba (a monitor futott 2 évet és a képcső elhalálozott) esetén kicserélik a képcsövet, esetleg kap egy új burkolatot és egy régi elektrónika marad bent, ami már x órát futott. Tudom, hogy hivatalosan nem adhat renew modellt, de ezt ált nem kötik az emberek orrára..

    Read only...

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #319 üzenetére

    a kisker át sem veszi tőlem a monitort, egyszerre kiküld a szervízbe (ők nem is állnak szerződésben a szervízzel)

    A tények: a kisker is köteles átvenni tőled a hibás cuccot + 10 kg felettit nekik kell szállítaniuk (szerviz vagy kisker), ráadásul igen, a közhiedelmükkel ellentétben igenis szerződésben állnak a szervizzel, bár ezt hajlamosak elfelejteni (ha olyan hülyék, hogy nem kötöttek velük szerződést, akkor is felelnek azért, amit a szerviz tesz, mert az ő érdekükben jár el). Nagyon vigyorogtam egyszer, mikor az egyik nagy számtech hálózat képviselőjét kioktatta a békéltető testületes emberke, hogy akkor hogy is van ez a ''mi nem állunk szerződésben'' kezdetű dolog...

    Na sulinetnél tényleg nem érdemes elállni, ez tény. Akkor kérd a cseréjét egy konkrét készülékre, aminek a vételára a rossz cucc vételárához közeli, aztán innen lehet(ne) alkudni. Mármint a kiskernél, ha szóban nem hajlandóak, kinyomtatott jogszabályokkal a kézben esetleg elő lehet vezetni, mi az ábra. Aztán ha nem megy, beírás a vásárlók könyvébe (a kiskerébe), hogy sulinetes, mikor vetted, hányszor javították, és a sulinet miatt nem elállni akarsz, hanem egy másik típust (megjelölöd) szeretnél helyette. Aztán a másolattal irány a békéltető testület, akik ingyen bár nem kötelezően döntenek, aztán nyilvánosságra hozzák. Aztán bíróság. Kb. ennyit lehet tenni.

    A felújítottnál eldöntheted, hogy hajlandó vagy-e átvenni, amikor egy ilyet akarnak odaadni, ha tudtad, hogy olyan és átvetted, utólag már nem sokat tehetsz. (Én biztos nem venném át, inkább összeakasztom a bajuszt a céggel, de akkor se adjanak egy javított sz*rt). Egy évig van kötelező jótállás valóban, utána választásod szerint vagy az ő szabályaik szerint cserélteted/javíttatod (meg kellene nézni, abban biztos refurbished-et írnak-e, nem biztos...) - vagy szavatosság alapján, ld. Ptk. 304 körül (vagy olvass vissza, már leírtam párszor).

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #320 üzenetére

    köszi a segítséget!
    első körben beszélek a szervízzel, hátha maguktól cserélik ennyi javítgatás után, ha nem, akkor kicsit kötekedek...úgyis elromlik....

    amint én is tudok valami bővebbet beírom...
    még1szer köszi!

    Read only...

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #321 üzenetére

    Az LG honlapon trükkösen nincsenek fent a garanciális feltételek, megnéztem. Viszont van egy termék supportos rész, végső esetben próbáld meg azt, hátha messzebbre visznek a szálak és sikerül elérni valamit. ;)

    Egy kis ''fenyegetőzés'' és asztalcsapkodás után van, amikor rá lehet venni az ilyeneket, hogy megtegyék, amit kell. Kitartás! :)

    szerk: Rá lehetne kérdezni a ''call centernél'', miért nincs semmi feltöltve a honlapjukra a ''szerviz szabályzat'' és a ''warranty infromation'' menüpontokban... ;]

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #322 üzenetére

    thx!
    a termék supporttal felvettem a kapcsolatot... ha valami kényeset kérdezek, akkor 2-3 nap múlva jön egy kitérő válasz, mint amit ott fentebb is bemásoltam...
    először az itteni szervízükkel próbálkozok, mert a közpotnál nem érek el szvsz semmit...leszarják a problémámat.
    Talán a héten beér a monitor hozzájuk...meglátjuk mi lesz :F
    végigmazsoláztam én is a honlapjukat, a magyartól a globálig mind... ilyen téren elég hiányos az infó náluk...

    [Szerkesztve]

    Read only...

  • wwenigma

    Jómunkásember

    Sziasztok!
    Lenne egy égetően sürgős problémám... Szintén LG, tegnap dobtam vissza egy ijen gyárilag felújított SWAP cserét. Egyszerűen mocskos, koszos karcos volt az író, és az új garanciajegyre is a régi vásárlási időt írták az új sorozatszámmal. A szervizes azt mondta, nagyon, bekeményítettek, de mikor megnézte az egységet, a papíron szó nélkül húzta át az aláírásomat, és írta oda hogy használt, kopott írót küldtek. Ma megyek a csereigazolásért, és az a baj, hogy ahol vettem az cirka 600 kilométerre van (oda-vissza). Na haverral megoldhatnám, aki ott lakik, hogy vigye be a cserejegyet, csapkodjon, meg ijenek, de félek a lesz@rják ha adok meghatalmazást, telefonálok, meg ijenek. Szóval ez esetbe mit lehetne tenni??

    Egyébként egyből hívtam LG Supportot, és azt mondták, hogy ''biztos nem addig adták, amíg az új megérkezik?''. :Y Szóval nem tudom mi ez. De gyorsak voltak, pénteken adtam le, kedden SWAP csere. Valaki okos 1-2 órán belül tudna valamit mondani? :(

    Nigma.

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #324 üzenetére

    Meghatalmazással elvileg mehet, a szükséges kellékei: vagy kézzel írt, pár adattal mindkét emberkéről (lakcím, szem. ig. szám, anyja neve - ez mindenképp elég kell legyen, sőt inkább sok), vagy géppel írt, adatok ugyanígy + két tanú aláírása lakcímmel, esetleg szem. ig. számmal. Tartalmilag kb. én XY (adatok) meghatalmazom ZZ-t (adatok), hogy helyettem és nevemben az LG xxxx gyári számú DVD írómmal kapcsolatos garanciális ügyben eljárjon. Város, dátum, meghatalmazó és meghatalmazott aláírása, két tanú. :)

    Szvsz jól tetted, hogy nem fogadtad el... :D

    szerk: A tanúk ilyenkor azt igazolják, hogy mint meghatalmazó te írtad alá, vagy az aláírást magadénak ismerted el (szóval azt mondtad nekik, te írtad). Bárki lehet, csak legyen 18 év feletti.

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz Ariadne #325 üzenetére

    Most indulok, meglátjuk mit alkottak a fiuk a szervizben. Friss ropogós cserejegy, aztán meg írom a meghatalmazást, hogy ha másra cserélik, a srác a különbözetet IS átveheti! :)

    Köszönöm a válaszod! :R

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #326 üzenetére

    Tényleg, azt, hogy ''és helyettem pénzt átvegyen'' írd még bele akkor, mert annak jó, ha külön benne van ilyenkor. Sok szerencsét! (vagy kéz- és lábtörtést? nem is tudom... nem kívánt törlendő :D )

    Igazából beleírhatod pontosabban is, hogy mire hatalmazod meg, akár részletesen is, csak jobb lesz a dolog attól. ;)

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz Ariadne #327 üzenetére

    Nagyonjó. Kezemben a friss ropogós csereutalvány, teszem postára nemsokára. Az helytálló, ha ezt írom meghatalmazásba:


    ''Alulírott XX(adatok) meghatalmazom YY-t(adatok), hogy helyettem és nevemben az LG GSA-4160B típusú, 123124124124 gyári számú, xxxx.xx.xx napján vásárolt DVD írómmal kapcsolatos garanciális ügyben eljárjon, a mellékelt 012012 sorszámú Készülékcserére jogosító igazolás alapján. Amennyiben nem áll rendelkezésre ÚJ bontatlan dobozos LG GSA-4160B DVD író (lásd mellékelt számla), ebben az esetben nem tartok igényt más egységre, így a PTK 308.§ alapján elállok a szerződéstől. Szintén ezen paragrafus alapján, az eredeti vételár visszatérítését kérem, mivel a törvény nem ismeri a levásárlás fogalmát. Egyúttal engedélyezem YY részére az összeg átvételét. Tisztelettel: XX (tanúk, aláírás, adatok, város)''

    Még egy olyan kérdésem lenne, hogy az utalványon előre aláírjam ott ahol kell, vagy a meghatalmazott is aláírhatja? (adatok is kellenek, az én nevem van fentebb, ügyfél címén :) ) Bonyolódik továbbá, hogy sulinetes, de csak nem kapok ellenőrzést... :F

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz wwenigma #328 üzenetére

    Nemtom masikat szerkeszteni. Azt, hogy ne tudjak huzni az idot, azaz azonnal a helyszinen csinaljak, azt hogy tudnam beleirni? :))

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz wwenigma #329 üzenetére

    Ja, meg asszem nem is a 308§-ba van...de a csereigazoláson rajta van ''vagy a termék hiányában annak fogyasztói árát...'', igaz nincs ott, hogy az eredetit, erre kéne vmi § :))

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #328 üzenetére

    Ne vergődj a jogszabályra hivatkozásal szerintem, ha ismerik, úgyis tudják, ha nem, sjanos nem ezzel fogod meggyőzni őket (saját tapasztalat :) ). Ez így nagyon pöpec, ahogy van.

    Ha sulinetes, akkor nem érdemes elállni mondjuk, hanem kérni helyette egy másikat, tehát elállhatnál, de vagy olyan jó, hogy hajalandó vagy levásárolni a teljes, számlán szereplő értéket, de ez nem cserének számít (az csak ugyanolyanra), hanem tulképp szerződésmódosítás. A sulinetes részt nem ismerem a dolognak, de biztos van rá szabály, hogy kell ilyenkor eljárniuk.

    Ezt a csereutalványt várj, nem értem. Kaptál egy utalványt, ami mire jogosít? Ez most bekavart kicsit... Ha van csereutalványod, akkor mi a gond egyáltalán? És miért postázod? :F

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz Ariadne #331 üzenetére

    A csereutalványt az LG állította ki, engedélykód, sorszám, szervíz címe (bevette a hibas egyseget), én mint vevő, a készülék adatai, és az értékesítő adatai szerepelnek rajta.

    Az alsó részén van az a szöveg, '' igazolom, hogy átvettem xxx terméket(adatok), vagy pedig annak hiányában annak fogyasztói árát.''

    Ergo, ha nincs olyan típus a boltban, ami fennt fel van tüntetve, fizetnie kell a boltnak. Utána gondolom LG fizet neki, a csereigazolás 3 példányban van nálam (meg egy maradt még a szervízben is:) )

    Azért kell postázni, mert ahol vásároltam az egységet, az 300kilométerre van a mostani lakóhelyemtől, és egy ottani haverom fog eljárni helyettem. Megvan a végleges formája [link]

    Kb. ennyi lenne, jovo7 elején megy be a srác! :)



    [Szerkesztve]

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #332 üzenetére

    Ahá, most már értem. Akkor nagyon jó a helyzet, ha ilyen utalványt adtak! A pénzvisszakérést azért gondold meg, mert ha sulinetes (jól emléxem?), akkor az adókedvezmény összegét is vissza kell majd térítened állam bácsinak... Szóval szvsz preferáld azt, hogy egy másik típusú LG-d legyen, de olyan, amit el tudnak intézni sulineten belül. Ez fontos.

    Fú, a szöveg naggyon jó, gratula. :C

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz Ariadne #333 üzenetére

    Beletettem egy olyan kitételt, ''ha bármilyen probléma merülne fel, megbizott hiv''... ha rakerdez elado ficko, akkor hivnak, ledumaltuk mikor menjen, mikor nem melózom :)
    Remélem úgy zajlik, hogy fickó perkál, neki az LG perkál, és itt vége :DD

    Utánanéztem sulinetnek, ezt találtam: [link]

    ''tehat nekem ugy tunik, hogy ilyenkor bar az eredeti allapot visszaallitasa a cel, ez megsem teljesen ugy tortenik. es -- konkretan megneztem tegnap -- mivel az SzJA torveny a vasarlashoz koti az adovisszateritest, a vasarlas tenye meg a penzvisszafizetessel nem szunt meg (vagy igen? -- storno vagy minuszos szamla?), igy onreviziora sincs lehetoseg.''

    Kiollózva, végulis nem kell carni... remelem. Ha van valami, majd irom :) A szoveget meg hasznalhatja akinek kell, fennhagyom. :)) Végülis Te indítottál el az igazság útján! Köszi!

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #334 üzenetére

    Ha kicsit tovább olvasol, nézd csak:

    ''Azert nem ilyen egyszeru a helyzet. Garancialis cseret azt fel kell vezetni az online rendszerbe, kulon papir keszul rola, valamint love visszafizetesenel -elvileg- onrevizot kell kerni az apehtol, a boltnak pedig modosito adatlapot kell kuldeni az apeh fele korrigalni az eves adatszolgaltatasban levo adatokat /ugyanis biza az osszes kiskernek minden ev elejen nev, adoszam, vasarolt osszeg szinten adatszolgaltatast kell nyujtani az apehnak/. Ergo szepen vissza lehet csengetni a 60 ropit, ha visszakapod a penzt.''

    És a hsz szerzőjét ismerem más fórumról, számtech boltban dolgozik, ismeri a szabályokat... És egy fórum nem túl hiteles hely, próbáltam sulinetes oldalt találni, amin ez szerepel, de sajna nem találtam semmit. Egyébként szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy vissza kell fizetni az adókedvezményt, ha visszakapod a pénzt - igyanis az adókedvezmény azért járt, mert egy bizonyos célra költötted a pénzedet, ha pedig visszakapod a pénzt, akkor jogosulatlanul ''nyertél'' 60.000-et (vagy amennyit igénybevettél). Szóval gondold meg jól.


    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz Ariadne #335 üzenetére

    No. Szóval. Telefonálgattam, kutakodtam, az önrevízió az egyetlen megoldás, mert a csereigazolás tartalmazza, hogy az adott termék nem elérhetősége esetén a vételárat kapom vissza. DE. A kiskernek év elején kell adatszolgáltatni, így ELMÉLETILEG van 9 hónapom az önrevízióra. ;] Vajon mennyi az esélyem, hogy kapok egy ellenőrzést? :F Felhívtam sulinetes számot, ott is csak ezt tudták mondani. Igazából itt keveredik egy kicsit a sok paragrafus, jó szutykos édes kakaóvá, enyhe mandulás mellékízzel... :)) Amikor minden passzol, akkor jon egy ijen. :O Majd meglátjuk. Inkább a pénz, felét beteszem bankba, évvégén befizetem, örüljenek, ha kicserélik, akkor haza postával egy író az elég rázós lenne, meg még többet rá kéne költenem. :(((

    LG-ből is elegem lett, pedig épp pár hete gondoltam rá, mijen frankó kis írót csinált nekem, körülöttem mindenki panaszkodott, hogy behalt az eldzsíje... de legalább korrekten és gyorsan intézték az ügyet.

    Na megyek aludni, mert éjszakás vagyok, 12óra meló és még a postára is bekell ugrani. Amint van hírem, közzéteszem, majd hozzatok a sittre bablevest, vagy palacsintat! (az befer a beszelon a racs alatt....)

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #336 üzenetére

    Mondjuk nem fognak becsukni érte, korai még a leveske... Vagy a cipó-reszelő kombó... :D Legfeljebb amikor rájönnek, kiküldik neked némi kamattal megspékelve, hogy ember, elfelejtetted, fizess, de ennyi. Ha meg nem... :DDD Én hallgatok, mint a sír, biztos nem fognak rájönni. ;]

    Pont pár hónapja van LG DVD írónk, remélem ez jobban fogja bírni - mondjuk kb. az összes eddigi is az volt, és eddig - kopp-kopp - no problem.

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • luciferc

    őstag

    válasz Ariadne #337 üzenetére

    küldtem neked mélt

    Minden igazságot könnyű megérteni, ha már felfedezték; a cél felfedezni őket. - Galileo Galilei

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #337 üzenetére

    Szóval szvsz preferáld azt, hogy egy másik típusú LG-d legyen, de olyan, amit el tudnak intézni sulineten belül. Ez fontos.

    a lényeg cserénél, hogy ugyanattól a beszállítótól kapjon új készüléket...ezt jegyzőkönyvezni kell...mikor utoljára csináltam ilyet, már volt az online rendszerben is garcsere lehetőség, de csak az új rendszerbe rbeegisztrált termékeket lehetett abba vezetni, a régihez továbbra is a régi jegyzőkönyves megoldás volt...azóta nemtom mi változott, milyen újítást csináltak...

    igaz pénzvisszafizetést nem csináltunk arról mindig sikerült lebeszélni az ügyfelet
    de viszont a K51-es adatszolgáltatást, amit a cég csinál a sulinetes vásárlásról az apeh felé, ahhoz a módosítást ilyen esetben tudomásom szerint a lehető legrövidebb idő alatt fel kell vezetni, a következő évi adatszolgáltatásra nem tudod felvinni, max ha minuszos számlát állítasz ki :F habár ennek is van értelme...


    LG-ről annyit, hogy a DVD író harmadszor (2. SWAP cserés) is visszakerült a szervízbe 2 megírt DVD után szintén elfüstölt...a fogy.védes illetékes javasolta, hogy kérje az ügyfél az elállást (mivel már ez a 2. ilyen termék, elálhat, de ha jól emléxem valami olyat modott, hogy ez nem fogyasztóvédelmi, hanem jogi kérdés), ha nem fogadják el, akkor se vegye át a terméket, fáradjon be hozzá az irodájába (jegyzőkönyvezik) és majd ő intézkedik :DDD
    Természetesen a szervíz is tisztában volt, hogy ilyenkor mi következik, úgyhogy előrevetítették, hogy csereutalványt adnak. Ennek ígért határideje ma járt le (eddig tartott a bevizsgálás), még nemtom, hogy mit intézett a szervíz...

    Az LG Magyarországról annyit, hogy valami nincs rendben náluk! Azt nem mondja ki egyik sem, hogy ez a SWAP-os megoldás létezne, mindenféle kikerülő választ adnak...a szervízek meg állítják, hogy az LG rendelte el... Lehet, hogy az LG GLOBAL-nak kellene írni...simligyanús nekem ez az egész

    Read only...

  • wwenigma

    Jómunkásember

    Na megvan, megvolt a késdobálás, minimálisan sikerült elérnem a javamra apróságot. Cseréltek, és pedig dobozosra, pedig arra sem akartak, fóliába lengették a havernak.
    LG Support arra jó, hogy a telószámlámat növelje, a fickó aki fogadja a hívásokat sztem pap volt, minden alkalommal tanításokat ad elő.
    Fickó beszélt valakivel, aki azt mondta, hogy nem kötelesek ugyanojanra cserélni, hanem jobbra kell, ha nincs a régi. Meg hogy a csereigazolason nincs ojan, hogy pénz vissza. Csak nyelt nagyokat, amikor beidéztem a PTKból, meg memóriából elmondtam mi van a csereigazolason, mi a teendő sulinetes pénzvisszánál... Hát a tököm televan.... Haver postáz uj irot, sulinetbe nemkell visszafizetni, valami papírt ír. De megszívatom...

    Global Supportnak megy a levél, amint lenyugodtam. Remélem jól seggberúgják magyarokat. Meg kérte magyar LG supportos csávó is, jelezzek vissza, be tegyék-e a nem ajánlott boltok közé. Sztem semmit nem jelent.

    Hama Kft. beszívta a Sandisk-es disztribútor dolgot, meglatjuk kedves Dinamit Computer Kft. mit nyel be....

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #340 üzenetére

    Örülök, hogy sikerült szóbeli késdobálással :DDD elérni valamit. Végülis ha jobbat adtak, az elfogadható dolog, bár nem lehetne kötelező, ezt nyilván hajlamosak elfelejteni... Nagyon nehéz dolog ez a pénzvisszafizetés, az istennek se hajlandók legtöbbször elismerni, hogy létezik ilyen egyáltalán.

    Várom, hogy egyszer valaki mondjon olyan üzletet, ahol legalább felajánlották, hogy ha nem talál kedvére valót, visszaadják a pénzt - ott fogom megvenni az új gépemet... :D Bár lassan félek, ha erre várok, sose lesz gépem. :U

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Grass

    aktív tag

    Sziasztok.
    2004 karácsonyára kaptam egy genius hs04a fejhallgatót ami 8 hónapra rá kontakthibás lett. 1éves gari volt rá így visszavittük. Azt mondták 2 hét a javítási idő. Letelt, nem csinálták meg így adtak egy újat. Eddig minden szép és jó. De most ismét kontakhiba miatt visszakellet vinnünk. És kitalálták hogy csak feltételesen veszik át, mert a zsinor megvan tördelve és ez ''nem a rendeltetésszerű használatból fakad''. A zsineg tényleg megvan tördelve, de nem tudom mitől. Ez valószínűleg abból ered. hogy egyszer vittem LAN-ra a fülest és ott felkellett rá tekernem hoyg visszatehessem a dobozba. Azóta küszködök fele mert állandóan bepödörödik és marha zavaró. Na mindegy. A két hét megincsak letelt, de nem tudták megmondani hogy mi lesz. És időben még csak be sem határolják hogy mikorra lesz válasz. Ilyenkor mit lehet tenni? Azt mondták ''majd hívnak ha van valami''. Aha persze ez eddig is jellemző volt ám. Szóval nincs valami szabály hogy a visszavitt terméket x napon belül kötelesek megjavítani vagy ilyesmi? Előre is köszönöm a segítséget.

    "Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting

  • Ariadne

    őstag

    válasz Grass #342 üzenetére

    Hali!

    Elvileg 15 napon belüli javításra kell törekedniük - a fogalmazásból sejthető, mennyire szoktak. Viszont állítólag júniustól megint visszatesznek kötelező időtartamot, mert ez így elég gáz helyzet.

    Azt viszont megteheti az ember, ha túl sokáig javítják, ami már ''indokolatlan kényelmetlenséget'' okoz szegény fogyasztónak, akkor lehet kérni cserét (ugyanolyanra) vagy elállni a szerződéstől. Ezt persze célszerű írásban, vásárlók könyvébe, másolati pldt elhozni. (Azzal lehet menni békéltető testülethez, ha galiba van a dologból.)

    A töréssel az a helyzet, hogy jótállási idő alatt neki bizonyítania kell, hogy te okoztad a hibát. Ha nem tudja bizonyítani, akkor igenis javítani/cserélni/pénzt visszaadni kell. Azt ők választják meg, hogy bizonyítják, te egyik eredményét sem vagy köteles elfogadni (mondjuk kisebb értékű cucc miatt nyilván nem megy bíróságra az ember, ezen kívül meg csak a békéltető testület van, ami nem túl hatékony). Mondjuk ha Fogyvédelemnél akkreditált bevizsgálónál vizsgáltatják (saját költségükre kell), akkor annak érdemes elfogadni az eredményét, mert függetlenek - ha a saját szerviz ad ''szakvéleményt'', az azért a ne má' kategória.

    mod: szólj, ha valamiben homályosan fogalmaztam... :D

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Colera

    tag

    Hali. Hallottatok már olyat hogy egy videókártya rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott, és visszavitte az illető, ahol kipróbálás közben a hibát ismét generálta, majd papírmunka és LÁM 1,5 hónapja semmi válasz, se ajánlat hogy levásárolhatod, vagy visszaadják a pénzt, szóval GÁZ garanciális ügyintézés. Namerthogy én pl ebben a helyzetben vagyok :O Valaki aki járt már így segíthetne hogy mit lehet ilyenkor tenni /nem fizikai erőszakra gondoltam ;] / :F Ja, és milyen jó, hogy nem is gagyi kari volt, hanem egy 110eFt-s kari...

    ''Az idő pénz! - gondolta a pincér, és hozzáírta az aznapi dátumot a számlához...''

  • Ariadne

    őstag

    válasz Colera #344 üzenetére

    Ha kicsit visszaolvasod a hsz-eimet, rögtön látni fogod, mit lehet tenni, párszor leírtam már. ;)

    mod: Igen, sajnos sokszor hallottam már ilyenről. Nemmondommeg melyik üzletnél a legtöbbször. :DDD

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • (Bundás)

    addikt

    Ventillátorokra mennyi gari van? Egy CoolerMaster termékről lenne szó, a boltban azt mondták nincs rá gari, mivel ''kelléknek'' számít! :F Mo.-gi képviselettel nem lehet gariztatni?

  • Ariadne

    őstag

    válasz (Bundás) #346 üzenetére

    Személyi számítógép alkatrészre bruttó 10.000 felett van 1 év kötelező jótállás, egyébként meg meg kell nézni a gyártó honlapját, vállalnak-e ők ennél többet esetleg, vagy a magyar képviseletnek is tudnia kell róla, ha a gyártó vállal valami ''finomságot''. Alapban csak a kiskerrel állsz kapcsolatban, ahol vetted, hivatalosan csak hozzá meg a hivatalos szervizbe lehet vinni a cuccot, de pl. vinyónál szokott a gyártó is közvetlenül cserélni.

    Szavatosság viszont minden cuccra van, amit vesz az ember, 2 év (3 év tartós fogyasztási cikknél), csak az a gond vele, hogy a vásárlónak kell bizonyítania, hogy gyári hibás a cucc, egy szakvélemény meg többe kerül 10k alatti dolognál, mint maga a dolog...

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Colera

    tag

    válasz Ariadne #345 üzenetére

    Köszike.. #254nél megtaláltam amit kerestem.. :)

    ''Az idő pénz! - gondolta a pincér, és hozzáírta az aznapi dátumot a számlához...''

  • Grass

    aktív tag

    válasz Grass #342 üzenetére

    Nos felhívtam a méllyen tisztelt üzletet, így a ''feltételes átvételtől'' számított immár 18. napon. Mivel a vezeték megtörése miatt lehetséges hogy a nagyker nem fogja kicserélni a terméket, így ők nem tudnak semmit se tenni dumával kezte. Őke biza nem tudnak semmit, minden a nagykeren múlik. Mondom köszönöm, de nekem a nagykerhez semmi közöm, letelt a 15 nap valami válasz csak kéne. Önelégülten mondta hogy minden ilyen 15, 30napos jogszabályt már eltörölték 1 éve és most már cska törekedni kell a 15napon belül javítása és ők biza ''terekednek is rá''. És hogy semmit se tehetek. Mondom marha jó. Akkro ha a vezetékes dumával akarnak lerázni akkor adják írásba egy független szakértői vizsgálat eredményét amit őket igazolja. Mondja hogy ezt nekem kell fizetni és nekem kell utánna járnia. Mondom nem szeretem ha hülyének néznek. Kell egy válasz. Azt mondta max holnap tud valami infot mondani mert akkor mondhatnak valamit a nagykerből mert ma már zárva.

    Most tényleg semmit nem tehetek amíg bírósághoz nem fordulok vagy mi? Mer ők addig azt mondják hogy törekszenek rá és ennyi. Meg nem úgy van hogy a garancia időn belül mindennemű indoklást és ehhez kapcsolódo költséget nekik kell fizetni?

    "Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting

  • Grass

    aktív tag

    válasz Grass #349 üzenetére

    Valaki? Ötlet?

    "Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés