- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- OnePlus 8T – fazonigazítás
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #842 üzenetére
Ha valakinek, hát nekünk kell lobiznunk ilyen szabályért, a ''fogyasztóvédők'', mármint a fogyvéd felügyelőség ma már tisztán hatóság, meghatározott rendszer szerint vizsgálatokat végez és kb. ennyire van ereje, no meg tájékoztat a jogainkról. Nem mondom, hogy ez így jól van, de ez a helyzet.
Tájékoztatni nem köteles, viszont a jótállás szabályai érvényesek rá, tehát köteles pl. kötelező jótállás alá tartozó terméknél az első évben törekedni arra, hogy 15 napon belül megjavítsa a cuccot pl., és a világ túlsó végén lévő szerviz esetén alapból predesztinált, hogy ennyi idő alatt lehetetlen teljesíteni, ergo nem törekedett - követelhetek cserét azonos termékre vagy ha ez nem teljesíthető, elállhatok a szerződéstől, eredeti vételár vissza...
Ott van még a szabályok közt általánosan az is, hogy a javítást (és a kicserélést is) ''a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni''. Nomármost egy fényképezőgép 6 hetes javítása nyáron mondjuk elég sanszosan beleeshet a jelentős kényelmetlenség kategóriájába..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Programozás topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen