- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
gerzsol
aktív tag
válasz LacaWRC #5662 üzenetére
Nekem pontosan ugyanezek a hibák voltak a 4850-emmel, majd folyamatosan egyre jobban sűrűsödtek, végül elértem arra a szintre hogy már windows alatt is leáll olykor-olykor az ATI/AMD driver és újraindul.Bár nekem bevillanó csíkok és foltok is voltak a képernyőn. Tanácsolták nekem hogy más verziójú drivert használjak, de az sem jött be. Én nem frissítettem BIOS-t. Visszavittem a boltba, ott azt mondták valószínűleg kártyahiba, de visszaküldik a beszállítóhoz így az időbe telik. 1,5 hete van bent a kártyám, 2-3 hetet mondtak..
Én nem értek a garis dolgokhoz, de szerintem frissíthetsz rajta BIOS-t. A bolt/beszállító nem fogja tudni megállapítani hogy milyen bios van/volt rajta azelőtt, milyennel adták el és milyennel hoztad vissza, szerintem nem jelölik sehol. Annyi hogy ha a BIOS frissítés nem sikerül és azért lesz rossz a kártyád akkor az szerintem nem garanciális javítás, és ebbe beleköthetnek ha olyan a bolt. De ha nem rontod el a Biosfrissítést és nem javul meg a problémád akkor vidd vissza a a kártyát mert hardverhibás és az ugyanolyan garanciális attól függetlenül milyen Bios van rajta, max a boltba ne mond meg hogy biost frissítettél rajta, ők úgy is megnézik és megállapítják ha a Bios a rossz, ha hardverhiba , ha más, ennyi.. bár 2-3hetet számolj..
De nekem semmi nem oldotta meg ezt a problémámat. Reméljük a tiéd meggyógyul, mert a garira várni örökkévalóság.. Sok sikert.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen