Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    Nekem még mindig nonszensz az Alza eljárása, egy adásvétel köttethet szóban, ők, mint harmadik fél nem tehetik lényegében kötelezővé számomra, hogy azt írásban kössem, különösen nem azt, hogy azt milyen tartalmi elemekkel kössem. Az egésznek nyilván az az alapja, hogy olyan -fos- az informatikai rendszerük, amilyen, és RMA-t csak az eredeti vásárló nevére képes felvenni, a visszatérítést meg oda követi el -így embermentes, automatizálható és a más adatok nem felvétele miatt gyors a dolog-, de én ezt mint az adott termék jogos tulajdonosa pont leszarom. Eleve kötelező felvenni egy jegyzőkönyvet a fogyasztói kifogásól, ha ott az én adataim vannak megadva, akkor csere, pénz vissza csak és kizárólag nekem jöhet, mert én panaszkodtam és az én birtokomban van a termék, amit leadtam. Kíváncsi vagyok, hogy mikor rúgják végre őket irgalmatlanul seggbe emiatt...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák