- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
pinnacle
nagyúr
Ryanairnél megsérült a bőröndünk, ezt a repülőtéren, oldalukon bejelentettük már 1 hónapja. A jelzett 15 munkanapon belül nem kaptunk választ. Olyan menüpont is volt, hogy a bőrönd számláját fel kell tölteni. Ez már nincs meg. Poggyászkártérítés a 1999-es Montreáli Konvenció alapján történik. Én ebben nem találtam utalást arra, hogy számlát kell bemutatni. Ryanair ennek ellenére kérhet számlát, illetve meddig húzhatja el? Nincs olyan szabály, hogy bizonyos időn túl, ha nem válaszolnak, meg kell téríteni a kárt?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs