Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Bagira01 #1629 üzenetére

    Szerintem vidd élből oda, ahol vetted. Vidd magaddal az eddigi összes papírt, amit a javítgatásokról kaptál, vetess fel munkalapot, amin jelöljék meg, hogy a telefon hányszor és hogyan volt már szervízben. Jelezd az igényedet is feléjük. Ha pedig elzárkóznak előle, akkor a munkalap+jegyzőkönyv mellé még kérj egy vásárolók könyvét is.

    Egy ismerősömnek ez segített a telefoncserénél, igaz nála SonyEricsson kontra magenta társaság volt. Bevitte a garos telóját elő-hátlap cserére, mert egy kicst megkoptak a sarkai, megkérdezte, hogy lementse-e az adatokat, lesz-e valami gondja, közölték, hogy nem szükséges, csak burkolatot cserélnek. A gond az volt, hogy amikor végzett vele a szervízes, arra elveszett minden adat a telóról és úgy nézett ki, mintha kapott volna egy hw reset-et. Kiverte a balhét először a szervízesnél, majd a szervízfőnöknél, végül a kirendeltségvezetőnél. A vásárlók könyvébe már nem kellett beírnia, vettek fel jegyzőkönyvet, majd 2 nap múlva keresték, hogy átveheti az új telefonját a szervíztől, melyet az okozott kellemetlenség miatt kapott. Igaz a névjegyzékének a 90%-át újra össze kellett szednie és senki nem kért tőlük új telefont...gesztusnak viszont jó volt és megtartottak egy régi ügyfélcsoportot...

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák