- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Android szakmai topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
Hirdetés
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Bagira01 #1629 üzenetére
Szerintem vidd élből oda, ahol vetted. Vidd magaddal az eddigi összes papírt, amit a javítgatásokról kaptál, vetess fel munkalapot, amin jelöljék meg, hogy a telefon hányszor és hogyan volt már szervízben. Jelezd az igényedet is feléjük. Ha pedig elzárkóznak előle, akkor a munkalap+jegyzőkönyv mellé még kérj egy vásárolók könyvét is.
Egy ismerősömnek ez segített a telefoncserénél, igaz nála SonyEricsson kontra magenta társaság volt. Bevitte a garos telóját elő-hátlap cserére, mert egy kicst megkoptak a sarkai, megkérdezte, hogy lementse-e az adatokat, lesz-e valami gondja, közölték, hogy nem szükséges, csak burkolatot cserélnek. A gond az volt, hogy amikor végzett vele a szervízes, arra elveszett minden adat a telóról és úgy nézett ki, mintha kapott volna egy hw reset-et. Kiverte a balhét először a szervízesnél, majd a szervízfőnöknél, végül a kirendeltségvezetőnél. A vásárlók könyvébe már nem kellett beírnia, vettek fel jegyzőkönyvet, majd 2 nap múlva keresték, hogy átveheti az új telefonját a szervíztől, melyet az okozott kellemetlenség miatt kapott. Igaz a névjegyzékének a 90%-át újra össze kellett szednie és senki nem kért tőlük új telefont...gesztusnak viszont jó volt és megtartottak egy régi ügyfélcsoportot...
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yettel topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Másik bíróhoz került az Apple és az USA nagy pere
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest