Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MiXE3Y

    csendes tag

    Sziasztok!

    Az alábbi szituáció állt elő:
    van egy Lenovo y510p notebookom, amelyben elromlott a gyárilag hozzá adott winchester (egyébként már rég nem ezzel használtam, vettem bele SSD-t, ezt storagenek tartottam fenn - S.M.A.R.T. sanity check fail-lel hasalt el). Sajnos azt mondták, hogy nincs lehetőség arra, hogy csak a hibás alkatrészt küldjem el nekik, egyben kellett az egész gépet.

    Ezt október vége felé elvitték szervizelésre (TMX), azóta többször érdeklődtem, hogy hogy áll a dolog, mindig azt írták, hogy alkatrészre várnak a gyártótól (nyilván ezt bármire rá lehet mondani).

    Van-e lehetőségem arra, hogy azt mondjam nekik, hogy f*ck you, szerzek hozzá én egy ugyanolyan HDD-t, a költségeit pedig rájuk verem. Az azért vicc, hogy egy teljesen átlagos 1 terrás vinyót, amit a legközelebbi akármilyen PC boltban is megkapsz, lassan 1 hónap alatt nem tudnak beszerezni.

    Egyébként a TMX ügyfélszolgálattal meg vagyok elégedve, kedvesek és válaszolnak a levelekre, de kicsit megsürgetném a dolgot, mivel triviális a hiba.

Új hozzászólás Aktív témák