- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
Jogszabályból eredően nincs ún. "helyszíni garancia" kötelezettsége a forgalmazónak. Hasonló ugyan van a kötelező jótállás hatálya alá tartozó 10 kg-nál nehezebb termékek esetében, amiknél az üzemeltetés helyén kell a javítást elvégezni. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor a forgalmazónak kell gondoskodnia az el- és visszaszállításról. Szerintem viszont nem erre gondoltál, amikor azt mondtad, hogy "adott egy helyszíni garanciával megjelölt eszköz". Mivel tehát nincs jogszabályi kötelezettség, ezért a jótállási jegyen (vagy szerződésben) vállaltak az irányadóak. Természetesen a jogszabályi minimum ebben az esetben is adott és felülbírálhatatlan.
- kinek kell kimennie a helyszínre? annak, akinél vásárolva lett, vagy felhívja a tulaj a telefonszámot, ami a garlapon van, és ők küldenek valakit?
Akit a jótállási jegyen kötelezettként megjelöltek, azt kell megkeresnie a fogyasztónak a jótállási igényével és annak kell intézkednie az ügyben.
- a helyszíni garanciát jelent az is, ha meg sem nézik a helyszínen, hanem felfogja a kiérkező személy és elviszi a szervízközpontba?
Hogy mi számít helyszíni garanciának, azt a szerződésben kell keresni.
- abban az esetben, ha mégsincs semmi hibája az eszköznek, kifizettethetik a kiszállást? A garlapon nincs semmi feltüntetve erre voatkozólag..
A szerződésben - jótállási jegyen(garlapon) - nem részletezett dolgokra a PTK paragrafusai érvényesek.
Nagyon sok összetevője van azért ennek a kérdésnek, szóval konkrétumok nélkül elég nehéz pontos választ adni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Horgász topik
- Macska topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tippmix
- BestBuy topik
- Villanyszerelés
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest