Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Csaba_20_ #1449 üzenetére

    köszi! :R egyelőre csak úgy általánosságban kérdeztem...vagyis nem, mert van egy konkrét termékem (egy TV), ami helyszíni garos, és most erősen gondolkodok, hogy kihívjam a világ végéről a szervizt vagy bevigyen oda ahol vettem és a fejükbe húzzam...

    "Hogy mi számít helyszíni garanciának, azt a szerződésben kell keresni." - ez az ami nincs a garpapíron feltüntetve...

    "- abban az esetben, ha mégsincs semmi hibája az eszköznek, kifizettethetik a kiszállást? A garlapon nincs semmi feltüntetve erre voatkozólag..
    A szerződésben - jótállási jegyen(garlapon) - nem részletezett dolgokra a PTK paragrafusai érvényesek."
    - na igen! Ez a leglényegesebb, ugyanis mostanában már elég sokan vállalnak háztól-házig garanciát, és néhány cégnél (neves márkáknál is) elég nagy az összeg, amit kifizettetnek az emberrel, ha szerintük nem az eszköz a hibás...

    Tudom, hogy nehéz konkrétumok nélkül választ adni bármire is, ezért is próbáltam összeszedni a kérdéseimet ebben a témában, mert nem csak mint magánembert érdekel a dolog, igaz nekünk nincs helyszíni garos termékünk...

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák