- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
ma A Galaxy Ring mellett az ultraprémium Watch X is bemutatkozhat július 24-én.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
dühösvásárló
újonc
Üdv, igaz az, hogy az eladót nem érdekli, hogy az ember műszaki cikke tönkre ment, és a gyártó szervizeli hetekig is?
3 hónapon belül másodszorra ment tönkre a laptopom, ami nekem MUNKAESZKÖZ!
És hetekig javították!Úgy kellett kölcsön kérnem mástól egy laptopot amivel tudtam dolgozni, az eladó nem mondta, hogy tudnak adni egy másikat addig!
Ismerős autóját össze törték, és a biztosító fizette egy másik kölcsönzését addig, még javították, mert nekui az autó MUNKAESZKÖZ!Csak úgy megjegyzem van ilyen...
Most fogom vissza vinni ismét ahonnan vettem, és igaz az, hogy az eladónak nem kötelessége adni másikat? Vagy egy használtat erre az esetre?
Gondoltam bedobom, hogy én megint hetekig nem tudok dolgozni!Azt mondta ismerős, hogy nekik semmi közük hozzá, hogy én filmet nézni, dolgozni, vagy wc ülőkének vettem-e meg a laptopot, az én bajom, oldjam meg!
Ismét szerezhetek be valakitől egyet?
Szerintem ez túl megy a tűréshatáron, hogy egy műszaki cikk 3 hónap alatt kétszer elromlik! Ezért már kárpótlást kellene kapnom!
Rengeteg idő, nekem szaladgálni vissza vinni, sorba állni, jegyzőkönyvet diktálni, majd megint vissza menni átvenni...Senkit nem fog érdekelni hogy nekem ez gond?
Mert szerintem most dühösen fogok oda menni és követelni hogy egy használható laptopot adjanak míg szervizelik akár egy hónapig is!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen