- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Sony Xperia XZ1 Compact - izomkocka
Hirdetés
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz csucsotke #12361 üzenetére
Szia!
Nincs megszabott határidő. 15 napra kell törekedni, de ha túlszalad a bolt, nagyon könnyű kimagyarázni azzal, hogy ő elküldte a szerviznek/nagykernek és várja, hogy visszaküldjék neki. Valójában itt nem a boltot kell hibáztatni, mert nem ő javítja (jó esetben). A szervizekre kellene szigorúbb szabályozásokat hozni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen