Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    Sziasztok!

    Mi a teendőm ha a bolt egy olyan üzenetet küldözget nekem, hogy vegyem át a termékem amit korábban egy hiba miatt adtam be. Ugyan azt a terméket amiben már nem bízom hiszen hibát generált korábban.
    Elküldték állítólag valahova (szerviz) ahol megnézték és indul vissza. Rá is kérdeztem mi indul vissza az általam leadott hibás termék? Nem hajlandóak egyértelmű választ adni, hogy mi volt a gond, javítottak e, mik a lehetőségeim, csak annyit menjek be a termékemért a boltba. Gondolom ugyan azért amit leadtam.

    Mit lehet ilyenkor tenni?
    (Edigital és egy logitech vez.nélküli termék)

    Köszi az érdemi válaszokat.

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!

Új hozzászólás Aktív témák