Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz pinnacle #11672 üzenetére

    adott esetben a gyártó (is) 12 + 12 hónapot ad, az első 12 hónap teljes körű, tehát a tartozékokra is vonatkozik, a második 12 hónap már csak a készülékre, de ez a többi gyártónál is így szokás, néhány kivétel van csak.
    a gyártó a készülékre tehát a második 12 hónapot is adja, amit a szolgáltató tovább is ad számodra, de minden gyártóra tekintettel 1 év a kötelező jótállás, ami többletet adnak, annak során már nem indul újra a jótállás, de ezt a samsung...stb is leírja a jótállási feltételeiben.
    itt köznyelven is leírnak néhány fontos dolgot, illetve betették már a módosításokat is; link
    Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
    te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben, de neki például nincs joga a kijavításra, ha olyan/meghatározott hardveres hibája van a készüléknek, amely kapcsán szerződés/jogszabály kötelezi arra, hogy a gyártói szervizbe továbbítsa a készüléket, a gyártói szerviznek viszont a kicseréléshez nincs joga, mivel a vásárlás a szolgáltatónál/üzletekben történik.

Új hozzászólás Aktív témák