- Fotók, videók mobillal
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
válasz wolfman #11508 üzenetére
Mert a törvények lehetővé teszik.
Meg megvárja, mit csinál a szerviz.
Mert ha javítja, akkor nem fog közben ő neked egy újat adni, ha egy javítottat kap majd vissza.
De rákérdezhetsz a boltra is.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon