Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    aktív tag

    válasz Mr. Teddy #1076 üzenetére

    A 2.500,- Ft kérdése inkább etikai kérdés...
    Sajnos kénytelenek vagyunk belátni, hogy a szervízek sem jótékonysági intézmények, így néha fel kell számolnunk egy összeget. Természetes, hogy a vevők egy része ezt nehezményezi. A DVD-író lemez rontása meg megint érdekes kérdés. Ha azt nézem, elvileg egy lemezt sem ronthatna el.
    A te esetedben megint az ügyfélkezelésnél lett eltolva a dolog. Ha korrekt akart volna lenni a cég, akkor közli, hogy hiba nem jelentkezett, megbeszéli veled, hogy milyen lemezt használj, visszaadja a készülékedet, esetleg bekér egy olyan lemezt, amilyen típust általában elront a gép. Majd jelentkezz egy hét után, hogy mi lett az eredmény. Még ha valamilyen hibát nem is sikerül elhárítani, azért kellemesebb a szájízed, és visszatérő vevőként többet hagynál ott, mint 2 kiló... :D
    Ezek után viszont lett most bevétel, valamint nem fogsz bemenni hozzájuk legközelebb, ha jól sejtem. Egészséges piaci modellben egy ilyen bolt saját magát nyírná ki. Nem is az írott törvényt kellene betartani, hanem egy iratlan piaci magatartást. Én spec ezért tépem folyamatosan a számat. Valamint azért, hogy cégként/szolgáltatóként azzal kellene törödni, hogy elégedett vevőkörünk legyen. Eddig a legmacerásabb ügyfelet is le tudtam csillapítani, és mindig közös nevezőre lehet jutni. Ha nem, akkor evidens módon a balhét keresik. Részemről csak ennyi...

    Ember tervez, Isten perverz...

Új hozzászólás Aktív témák