- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ML320
aktív tag
válasz Mr. Teddy #1076 üzenetére
A 2.500,- Ft kérdése inkább etikai kérdés...
Sajnos kénytelenek vagyunk belátni, hogy a szervízek sem jótékonysági intézmények, így néha fel kell számolnunk egy összeget. Természetes, hogy a vevők egy része ezt nehezményezi. A DVD-író lemez rontása meg megint érdekes kérdés. Ha azt nézem, elvileg egy lemezt sem ronthatna el.
A te esetedben megint az ügyfélkezelésnél lett eltolva a dolog. Ha korrekt akart volna lenni a cég, akkor közli, hogy hiba nem jelentkezett, megbeszéli veled, hogy milyen lemezt használj, visszaadja a készülékedet, esetleg bekér egy olyan lemezt, amilyen típust általában elront a gép. Majd jelentkezz egy hét után, hogy mi lett az eredmény. Még ha valamilyen hibát nem is sikerül elhárítani, azért kellemesebb a szájízed, és visszatérő vevőként többet hagynál ott, mint 2 kiló...
Ezek után viszont lett most bevétel, valamint nem fogsz bemenni hozzájuk legközelebb, ha jól sejtem. Egészséges piaci modellben egy ilyen bolt saját magát nyírná ki. Nem is az írott törvényt kellene betartani, hanem egy iratlan piaci magatartást. Én spec ezért tépem folyamatosan a számat. Valamint azért, hogy cégként/szolgáltatóként azzal kellene törödni, hogy elégedett vevőkörünk legyen. Eddig a legmacerásabb ügyfelet is le tudtam csillapítani, és mindig közös nevezőre lehet jutni. Ha nem, akkor evidens módon a balhét keresik. Részemről csak ennyi...Ember tervez, Isten perverz...
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest