- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
atti1848
senior tag
Sziasztok.
2010.12.14-én vásároltam egy rakat cuccot, azaz egy gépet alkatrészenként a PCX-nél.
Most behalt a HDD,amivel kapcsolatban írtam is egy másik topicban.
3év gari van rá, így nemsokkára járna le.
De most az lenne a kérdésem, hogy: tegnap be is vittem a PCX-hez, ahol át is vették, majd mondta a fickó,hogy elküldi a szervizbe, aminek az átfutási ideje 2-3 hét, majd ha kész akkor szól.
Na már most, ha már 2013.11.26-án leadtam garira a HDD-t, akkor ez már azt jelenti, hogy kötelesek megjavítani vagy kicserélni, ha a PCX-es fickó a gari időn kívül is juttatná el a Samsunghoz? Mert mivel én még a garancia időn belül jeleztem a hibát és le is adtam.
Előre is köszönöm a segítséget.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.