- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
atti1848
senior tag
Sziasztok.
2010.12.14-én vásároltam egy rakat cuccot, azaz egy gépet alkatrészenként a PCX-nél.
Most behalt a HDD,amivel kapcsolatban írtam is egy másik topicban.
3év gari van rá, így nemsokkára járna le.
De most az lenne a kérdésem, hogy: tegnap be is vittem a PCX-hez, ahol át is vették, majd mondta a fickó,hogy elküldi a szervizbe, aminek az átfutási ideje 2-3 hét, majd ha kész akkor szól.
Na már most, ha már 2013.11.26-án leadtam garira a HDD-t, akkor ez már azt jelenti, hogy kötelesek megjavítani vagy kicserélni, ha a PCX-es fickó a gari időn kívül is juttatná el a Samsunghoz? Mert mivel én még a garancia időn belül jeleztem a hibát és le is adtam.
Előre is köszönöm a segítséget.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.