Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • autosportos

    csendes tag

    válasz Attix82 #10657 üzenetére

    Ez idő alatt végig én érdeklődtem saját költségen, de csak ígérgetés ment, mert a beszállítójuk ragaszkodik valamilyen 30 napos (!) határidőhöz, amit végképp nem értek, ha a videokártya a használat második napján beadta az unalmast, ráadásul az üzletvezető azt mondta, hogy igyekezni fognak vele, hiszen gyorsan vissza lett szállítva nekik a gyári hibás kari, tehát részemről a határidők be voltak tartva. (Mivel pénteki napon vásároltam, ezért a következő hét hétfői napja számít első napnak, viszont szerdán munkaszüneti nap volt, és csütörtökön vittem vissza, azaz a harmadik napon. Viszont a tönkremenetel napján, azaz előző hét szombatján azonnal írtam számukra egy e-mail értesítést, hogy hahó, a kártya meghalt, és a napokban meglátogatom őket, tehát bőven lett volna idejük mindenre felkészülni, kártyacserére, újabb rendelésére stb., ennek ellenére lassan 5. hete termék és vételár nélkül tobzódok.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák