- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Mobil flották
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Fotók, videók mobillal
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- hcl: Heinner Sandstone HSVC-H18.5 porszívó mentés
Hirdetés
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
ph Az AD103 GPU-val szerelt konstrukció a Shadow széria hírhozója, ami egy alternatív színvilágú Ventusnak látszik.
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz [CS]Blade2 #41546 üzenetére
Hát azért nem bánnám, ha idén nem fagynék meg a ringen. Sőt tavaly a pénteki szabadedzésen szó szerint odafagytam a Ferrari-hoz. Olyan orkán erejű szél volt.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
A Scuderia Család (Massa 100. futam ünneplés)
Csak hátha valakinek átjön az a bizonyos Famiglia
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz [CS]Blade2 #41554 üzenetére
Ezzel a nincsenek szuper tehetségek a láthatáron vitatkoznék. Elég csak megnézni a McLaren academy-t vagy a Ferrari-t. Pont tegnap néztem végig a Ferrari Academy srácainak az edzését, és hogy ki hogy alakított. Főleg hogy az utolsó nap már az F2008-al is körözhettek Fiorano-ban. Szóval Blade nem akarlak bántani de legközelebb inkább szemezgess, olvass a dolgok után. Mert hülyeséget mondtál az előbb. Ha meg Massa repül is, akkor Perez az egyik legnagyobb esélyes a helyére. Alonso-ra épít a csapat. Muszáj is, hiszen 2 éve folyamatosan 150%-on teljesít.
A mostani mezőnyben is vannak olyan srácok akik nagyon tehetségesek, én nem csodálkoznék ha D. Ricciardo hamarosan RBR pilóta lenne. Grosjean is ügyes, csak anno túl korán ültették az F1-be. Ricciardo-nak nagyon jól jött, hogy a HRT-ben ülhetett. Algesueri se volt rossz. Nem is értem, hogy a RBR ha felneveli minek dobja csak így ki. Buemi-vel együtt. Csak normálisan oda kellene rájuk figyelni.
Lewis-nek meg jól jönne a csapat frissítés véleményem szerint. Egyre jobban beszürkül.
Rosberg is hát, ha nem nyer hamarosan futamot én aggódok érte is. Egy pilótának muszáj a siker másképp beszürkül. Ott van Massa is, 1 futamot nyer újra onnantól akkora doppingot kap, hogy kb rá se ismernének az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Kobayashi is hatalmas tehetség. Agresszív de tudja hol a határ. Ezt nagyon értékelem egy pilótában. Csak remélem idén az autó is lehetővé teszi azt, hogy megmutathassa a foga fehérjét. Örülök, hogy anno Glock-nak kiment a lába. Csak sajnos hozzánk sose fog még szóba se jönni Kobayashi. . . hamarabb jöhet egy Mexikói versenyző mint egy Japán.
Timo Glock-ot is sajnálom. Marussia-val idén se fog tudni nagyot dobbantani. Egyedül a Caterham az aki folyamatos fejlődést volt képes mutatni. HRT nek és a Marussia Virgin-nek Jordan / Minardi sorsot jövendelek.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #41562 üzenetére
McLaren-nél is egyre jobban látszik, hogy Button-ra építenek. Ez már az autó leleplezésekor is nyilvánvaló volt. Button sokkal összeszedettebb épkézlábbab válaszokat volt képes adni az új autóról mint Hamilton.
A csapatok robotok ként néznek a pilótára. nem egy érzelgős maszlag. Hamilton vs Sejcinger. Button meg robotként végzi a dolgát és nem hibázik.
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #41564 üzenetére
Nincs átégve, csak elvan színeződve. És F1-es kocsikon nincs dob se, így közvetlen ami kiáramlik gáz az forró. Sőt, megfigyeled F1-es autók minden váltással akkora csóvát lövellnek mint egy kályha
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #41568 üzenetére
Albert Park-ig nem fog változni az autó eleje. Annyira nem baltával csapott ám az F2012 orra , csak a piros szín miatt látszódik annak.
Ugye Jerez és Catalunya is arról szólt, hogy megismerjük az autó működését. Hogyan reagál az az egyes beállításokra. Mivel teljesen új koncepció , és minden autó más és más, ezért van az, hogy RBR-nél ami tavaly (RB7) maximálisan a fújt diffuzor köré lett építve. VB autó volt, mint 2009-ben a Brawn GP. Az egész autó eleve egy szempontra lett építve. Na most tavaly a fújt diffit nagyjából a McLaren volt képes úgy lemásolni, hogy az maximálisan jól működjön. Az F150 megint egy más koncepció volt, szegény megint kimaradt a buliból csak úgy ahogy anno az F60-as. Ez látszódott is Silverstone-ban mikor a Ferrari elérte, hogy 48 órára berekesszék a fújt diffuzort. Már is nem volt akkora különbség a csapatok között. Idén is erre lehet amúgy számítani. Mivel akkora újítás nem született egyenlőre egyik csapatnál sem. Talán a Lotus aktív fékrendszere lehetett volna korunk Williams találmánya az aktív felfüggesztés. De FIA mindenre ugrik. Az FIA amúgy valamilyen szinten próbálja elkerülni azt a dominanciát amit anno a Williamst vagy a Ferrari produkált. Ez így van rendjén. Csak nem a megfelelő módszerekkel teszik azt.
(Arra akartam kilyukadni, hogy ami a LOTUS elején jól működik a Ferrari-n úgy se fog, mert más a két autó karakterisztikája)
Kicsit elkanyarodtam, egy szó mint száz. A hétvégén folytatandó teszteken már sokkal másabb Ferrari-t fogunk látni. Mert végre ráülhet a csapat a beállításokra. Most már megközelítőleg értik az autó karakterisztikáját. De amúgy ez a McLaren-nél tavaly ugyan így volt.
Minél nagyobb fal/lépcső-be ütközik a levegő azon a ponton annál nagyobb leszorító erőt generál. Az F2012 eleje pedig erre épült. Arról nem is beszélve, hogy megközelítőleg a legnagyobb csúszda az F2012 orrán található. De az F2012-ben a pilóta is lejjebb került, ezáltal a levegő egyfajta trambulin ként átugorja a pilóta fejét is. Az első futamokra amin változások lesznek a Ferrari-n az első és hátsó spoiler, plusz a kipufogó csonk elhelyezése. Na most ha vissza olvasol mutogattam pár kipufogó elrendezést amit tesztelgettek a srácok. A 2/3/4 csonkosokat is.
A kép amelyen látszik, hogy nem baltával faragott. (F1-Live,Formula.hu) folyamatosan ilyen zagyvaságot írogat. . . . Szép íves az orr ezen része. Ha bogár lennék még csúszdáznék is rajta. Lotus orra azért tűnik szebbnek mert az arany és a fekete festés eltakarja a csúf idomokat.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Mint a Sauber-t, úgy a Red Bull-t is látszólag a Ferrar F2008 ihlette azon a téren, hogy egy plusz légbeömlő nyílást hozzanak létre amely légteleníti az alváz ezen részét, és javítsa az aero egyensúlyt. Viszont ezeket a lyukakat az FIA 2008 után betiltotta.
RB8 esetében azt mondták, ez hűti a pilótát, majd hogy az első lengéscsillapítót. De utána pont volt egy kép ahol az orrész lekerül az RB8-ról és tisztán látszik, hogy barátom ott van még egy lyuk, ami a diffuzor felé irányul.
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41574 üzenetére
Hát 2008-ban be lett tiltva. Kiskapu mindig van.
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #41583 üzenetére
Hoho, eleve csak a LOTUS állt ezzel elő, majd kiszivárgott, és a Ferrari is elkezdte a sajátját elkészíteni. De mivel ez folyamatosan megtartotta volna az autó hasmagasságát. Ez brutális tapadást eredményezett volna és brutális tempót. Így még az előtt, hogy a Ferrari bemutatta volna a sajátját az FIA -nak az FIA lelövette a projectet.
TESCO-Zsömle
(PH! nagyúr)Ha így is alakulna az úgy van ahogy mondod. Sőt . . . lesznek még itt hatalmas harcok 2014-ig. Mai napig szúrja a szemünket ez a V6 Mivel számunkra ez az utcai téren nem fejlődés. Egyetlen V6-os autónk sincs jelenleg a palettán és nem is lesz. Most is V8 és új V12 eseket fejlesztünk.
2008 óta egyedül a KERS volt az az úttörő fejlesztés amit végül átvittek a közutakra . . . semmi más.
És a BMW a Honda, a Toyota-nál közrejátszott az is hogy kiszálltak. Honda ott van nyitott a WTC felé, mert ott még fejleszthetnek. A Toyota a LeMans felé nyitott. Erről ennyit. F1 . . .
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41586 üzenetére
Ez messzebre nyúlik vissza. Brawn GP-vel kezdődütt. Mikor megcsinálták a dupla diffit még a HONDA, akkor már Button Jerez-ben elmondta hogy nagyon jól érzi magát az autóban. Év közben csak a RBR tudta hatékonyan lemásolni a dupla diffit. De év közben FOTA / FIA megegyezett, hogy jövőre nem használja senkit. Igen ám még a RBR is belement pedig a dupla diffiig sehol nem voltak. Csak hogy ők akkor már tudták, hogy bizony ott a fújt diffuzor. Na most tavaly folyamatosan a Ferrari volt a leghangosabb, hogy tiltsák be. Ugye Silverstone-ban 48 óra tilalmat adtak ennek az egésznek. De utána beleegyeztek, hogy csak jövőre lesz betiltva véglegesen.
Megmondom ősszinten itt akkora kavarodások voltak, hogy követni se bírtam a szálakat. És ez megint az egy fecske nem csinál nyarat című novella. Mert Luca folyamatosan ellenezte ezt az egészet.
Meg a fújt diffit az FIA engedélyezte. Azért itt valamelyest jobb hogy már a tesztek előtt letiltotta. Mert év közben ne legyenek ekkora változások. Végül azért is marathatott részben a fújt diffi mert hatalmas költség lett volna az átalakítás. Mondjuk ezt, de ez badarság. Folyamatosan + ban van az F1 . . . minden csapatnak nem csak megtérül hanem pénzt is kap az F1ből. . . .
Pá
(PH! addikt)FOTA ugyan már, már sem a Ferrari sem a Red Bull nem a tagja. Egy baromság. Kis csapatok miatt hozták létre. . . csak hogy ez a király kategória. Ez olyan mint ha a MotoGP-ben SIMSON nevezne. Nem ide minden hülyeséget be kell engedni, hogy Berne papa még gazdagabb legyen.
Igazából itt Mozle val kezdődött az egész. Luca folyamatosan szapulta a hülye döntései miatt, néha akkora vitatkozások voltak, hogy elküldték a riportereket is. Mindenki azt hitte mikor Jean Todt lett az új vezér. Hogy na végre újra visszakapjuk azt a bizonyos F1-et. Aztán a nagy túróst. Scuderia szemét mai napig bassza ez , hogy költségplafon meg ilyen baromságokat vezettek be.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41590 üzenetére
„Jobban szeretném, ha a költségsapka közvetve lenne meghatározva, és nem könyvvizsgálók ellenőriznék, hogy mennyit költök, mert nagyon könnyű őket becsapni. Soha nem fogom elfogadni a költségsapkát. A költségsapka szembe megy a versennyel.” Montezemolo
Kis finomítás. Tavaly a Sivlerstone. Sauber és Ferrari kérvényezte az egészet. Majd ugye látszott, hogy egyes csapatokra mekkora hátrányt jelentett ez, hiszen az egész autójuk arra lett építve. Ez 2 dolgora volt jó, kiderült, hogy Nem a Ferrari a béna csak más utatt választottak. Egyrészről. Másrészről a futam után Luca mondta, hogy a Ferrari engedélyezi a fújt diffit, hogy ne miatta legyen hátránya a többi csapatnak. "A Ferrari feláldozta saját idényét az F1 érdekében." Montezemolo
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41592 üzenetére
Hát ebbe ne menjünk bele. Ne azért ne menjünk bele. Csak tudod a munkámat veszélyeztetem.
Mellesleg ha úgy is alakulna, hogy külön szakad az F1 . . . Azt nagyon megérezné. Sőt McLaren/ Ferrari páros nélkül higyjétek el 1-2 éven belül lehúzná a rolót. Másrészről Ferrari Challange . . .működik? Igen. Egyszóval nem lenne lehetetlen ez se.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Az új era Eddigi legerősebb V12-es autónk: [link] Avagy a 620GT tervezése.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz AMD Power #41600 üzenetére
Te minden közüzemi számládat időben befizeted?
A Ferrari a leggazdagabb . . . hála az olaj sejkeknek.
Oliverda
Látod ez egy jó kérdés de pl a DENSO rendszeresen késik 1-1 számla kiállításával a Ferrari felé. Hát azt hogy fizessük ki időben?Oli ha már itt vagy megtudnád nézni, hogy mért volt 2010-ben egy 3 órás bannom? jöhet privátban is.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Tomics #41606 üzenetére
Csak hogy ne offoljuk tele az F1 topic-ot: Egy szezon után búcsúzik az F1GP.hu szerkesztősége A régi F1hirek.hu nem húzták sokáig.
Long time ago in a galaxy amúgy is boltvezető volt , akartad mondani. Egyetem mellett. Majd saját pc boltja volt. Önéletrajzot ne töltsek fel?
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
Na megvolt a napi Epic Fail-em. F1 Racing-el kapcsolatosan. Olyan zagyvaságot írtak hogy az valami eszméletlen. F1.com-ról képtelenek voltak pontosan lefordítani valamit. De megírtam nekik.
Aki teheti a SkySports HD-t is figyelje. Talán még a BBC-nél is jobban csinálják. Bár a tavalyi évadzárót nagyon komolyra megcsinálták a srácok. Főleg ahogy folyamatosan ugratták Jordan-t.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Beszállok én is az iparba, hogy ne ide flémeljek folyamatosan. Xirtam F1 Blog. Annyi különbséggel , hogy megpróbálom megelőzni a többieket, plusz a technikai oldalára jobban ráülök, ahogy ezt már itt is megszokhattátok tőlem. Versenyek/Időmérők/Pénteki szabadedzések elemezéséről is olvashattok majd.
-
Xirtam
veterán
Ferrari F150 Italia vs. Ferrari F2012
Avagy push-rod vs. pull-rod[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz -Mike- #41644 üzenetére
Sajnos ez ilyen.
A visszapillantó tükör felületének legalább 150mm szélesnek és 50mm magasnak kell lennie, és a tükör sarkain lévő lekerekítések rádiuszai nem haladhatják meg a 10mm-es méretkorlátot. Az autó középpontjától a tartókonzolnak 250-500mm között kell lennie. És a cockpit hátsó részétől 550-750mm között kell elhelyezkednie. Az FIA 2012-es szabályzatában így van megfogalmazva.
SandormasterHa nem is Felipe Massa-nak fog segíteni, de az mindenesetre látszik, hogy az F2012 olyan elvek alapján készült hogy már pedig VB-t kell nyerni. Mondjuk Pat Fry elmondta, hogy anno a McLaren-nél is dolgoztak a pull-rod első felfüggesztésen. Ami utoljára a Minardi használt viccesen épp Alonso első versenyautója. Csak amikor még a McLaren-nél dolgozott akkor jött a KERS és nem kedvezett volna a súlypontnak.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Sandormaster #41646 üzenetére
Nem erősebb a pull-rod igazából. Szimplán nehezebb szerelni és a súlyelosztása jobb. Nagy vonalakban ennyi a különbség. Plusz aerodinamikailag kedvezőbb mert kisebb a kereszt tartó.
Persze tudom viccből írtad, csak gondoltam megemlítem.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Amúgy a Ferrari a mostani kipufogó játékkal már 2004-ben is játszott. Igaz akkor még sokkal másabbak voltak az aero tényezők.
Közben szemezgettem még a régmúlt időkből. És 2004-ben pályánként volt annyi újítás a csapatoknál mint tavaly egész évben.
Jó kis teszttilalom, kellett ez nekünk. Ilyenkor mindig könnyes szemekkel nézem az IndyCar-t.
SandormasterAlbert Park nem a legideálisabb arra , hogy felmérjük az erőviszonyokat. Az időmérőből következtetni lehet majd. De nem mérvadó. Az első ilyen pálya majd a Március 25-én megrendezésre kerülő Malay nagydíj lesz. Sepang International Circuit
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz proof88 #41652 üzenetére
Így van ahogy visszatérnek Európába akkor lesz megint egy kollektív teszt Mugello-ban. Május 1-től 3-ig.
Érdekes lesz nézni amúgy az utolsó kollektív tesztet. Ki milyen újításokat fog hozni. Ez főleg az első nap vagy az utolsón fog lehullani róluk a lepel. És nem sok kör erejéig. Hiszen ezek egy része már Albert Park
De az időmérő előtt úgy is koptatni fogom nektek az ujjaimat, hogy elmondjam ki milyen újításokkal érkezett Melbourne-be.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz -Mike- #41662 üzenetére
Akkor ezt is érdemes megnézni: Alonso Ferrari 458 Italia Fiorano
-
Xirtam
veterán
válasz Sandormaster #41664 üzenetére
Hát Kubicának a bal csuklója egyáltalán nem forog. Pár napja olvastam egy cikket a rehabilitációjáról.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Oliverda #41667 üzenetére
De nem is a bal keze, hülyeséget beszélek. a jobb keze sérült. Plusz januárban megint műtötték a lábát mert elesett. Amúgy volt szó arról, hogy jön a Ferrari-hoz tesztelni a nyáron a régi F60-ast egy V6 turbó motorral. Ez kacsa, nem fog jönni. Sőt Massa helyére sem akarják. Ezt pedig Domenicali mondta a saját szavaival. Hogy nincs helye a Ferrai-nál.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41670 üzenetére
Hagyomány szerint Monza-ban fog ez kiderülni. Sokan nem értik, hogy Massa mért kapott még egy esélyt. Én is kedvelem, de idén véleményem szerint sokkal jobb szezont fog tudni hozni. A tavalyi abroncsok egyáltalán nem feküdtek neki. Ez hasonló mint 2010-ben Sumacher-nek nem feküdtek a gumik.
Akikkel számolhatunk az egyik Sergio Perez, a másik Jules Bianchi ők ketten a legesélyesebbek. Mind a ketten fiatalok. Alonso mellé meg szeretnének valakit aki egyrészről támogatja, másrészről pedig sokat tanul Alonso-tól. Ez megfigyelhető az anno Felipe Massa + Michael Schumacher érából is.
Viszont, ha Sergio Perez jönne, akkor a Sauber-nél jövőre Jules Bianchi valószínűleg Ferrari nyomásra ülést kapna.
De ez még a jövő zenéje.
Konkrétan azt, hogy mi lesz Massa sorsa nem tudom megerősíteni. Ferrari nagyon kötődik az emberekhez. Még is csak egy család. Egy biztos, hogy Luca az idei évvel szeretné ha bizonyítana Massa. Ez 4-5 futam után látszódni fog mennyire sikerült. Várjuk meg ezt utána több mint valószínű, hogy nem marad.
Ami még ide kapcsolódik. Ez akkor lesz még biztosabb, ha egyes szabadedzéseken a Force India-val körözhet Bianchi mert most ebben az évben ott tartalékpilóta. Ferrari valószínűleg fizetni fog ezért, hogy gurulhasson pár pénteki napon. Ha így lesz akkor több mint valószínű, hogy jövőre helyet kap.
Esetleg még az is elképzelhető, hogy Kobayashi mellé megy Massa. Mai napig nagyon jó viszony van Massa és a Sauber között. Tavaly is a Brazíliában átment az egész csapat.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Ferrari F12 Berlinetta (599 csere)
Ez után fog majd érkezni az Enzo utódja.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Egy kis Alonso és Massa kedvcsináló az új F12 Berlinetta-val. Ha már 2 onboard videónk is volt ma.
-
Xirtam
veterán
válasz andy83 #41679 üzenetére
Mivel ez még bőven a hivatalos leleplezés előtt készült videó, hiszen finomhangolásokon esett át közben az autó. Értelem szerűen a kémfotósok elől rejtette el a gyár ilyen burkolattal.
http://www.f12berlinetta.com/ Tessék itt már nincs lefedve.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Nowhereman #41683 üzenetére
Ne haragudj, de már tegnap is szólni akartam, hogy mielőtt rányomsz az OK gombra, olvasd át amit írsz mert nagyon nehéz így olvasni.
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41704 üzenetére
Badarság. Itt arról van szó, hogy Alonso sokkal nagyobb TALENT. Ennyi. Nem lehet túlnyüstölni egy F1-es autót. Vagy gyártási hiba, vagy 5x-ös rászólás után is 12-es MIX-et használ a pilóta.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41707 üzenetére
Enyhén szólva.
-
Xirtam
veterán
"A Ferrari a legnagyobb csapat számomra és minden versenyző álma az, hogy egy napon velük szerezzen bajnoki címet. Lássuk csak, szeretnék ott lenni egyszer."
"Alonso a legkeményebb csapattárs a rajtrácson. Nagyon tisztelem őt."
Sergio Perez Eddig az a, variáció tűnik a legesélyesebbnek.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
We're doing some changes in the car configurations so this is why Felipe is not running at the moment. His best time so far is 1.24.318.
-
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #41811 üzenetére
Aktív témák
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Mobil flották
- World of Tanks - MMO
- World of Tanks - OFF topic
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs