- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Huawei P30 - kell ennél több?
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Három Pixel 9 is lebukott
Hirdetés
-
AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
it A jelentések szerint újra viselhető eszközzel próbálkozna a Meta, ezúttal AI-alapon.
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Indika - Napokon belül konzolokra is elérhető lesz
gp A PC-s verzót már korábban befutott, a hétvégén PlayStationre és Xbox-ra is elérhető lesz a teljes kiadás.
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
Fernando did not improve his best lap and is finishing the morning job with practice starts.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #41330 üzenetére
Próbálták volna a 2-es számú kasznit de amint kiment vele a pályára észrevették, hogy nem az igazi. Így most a LOTUS várja az első számú kasznit.
Ferrari-nál megint hidraulikus probléma. . .
A small issue is keeping Fernando in the garage for a while... Un piccolo problema tiene Fernando fermo al box per un po' di tempo.
-
Xirtam
veterán
Good morning from the Montmelò circuit and happy birthday to Andrea Stella, Fernando Alonso's race engineer.
0 fok van jelenleg, Ferrari nem szereti a hideget! Még ki se gurultunk, valószínűleg megy az ünneplés. Mint Alonso születésnapján.
-
Xirtam
veterán
HRT 2012:
After two hours of track time, Fernando has completed 17 laps, the quickest in 1.23.640. Today's programme is still aimed to acquire data.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Oliverda #41369 üzenetére
Annyira nem mert közel 100 ember dolgozik folyamatosan, hogy megértsük az F2012-őt. Alonso folyamatosan azt hangsúlyozza, hogy ez teszt és nem verseny. Majd Melbourne-ben meglátjuk a valódi erősorrendet.
Amúgy idén Sauberre érdemes lesz odafigyelni.
Közben amitől tartottam, a Paddock-ban egyre jobban az a hír járja, hogy a RBR megint nagyot dobbantott. Közben Horner elmondta , hogy vannak olyan részei az autónak amelyeket még nem fedeztek fel a többiek, és hogy idén már a teszteken is sokkal jobban vigyáznak az autóra, így pl a RBR box-a felett nem is lehet fényképezni stb. Érdekes . . .
Bár pár csapat jelezte az FIA felé, hogy hajlik a szárnya megint a RBR-nek. Ugye tavaly feljebb vitték a súlyt amivel a hajlását nézik. Majd jött a lézeres távolságmérő, amint a szárny 2 végére helyeztek el:
Kiváncsi vagyok mikor fogjuk ezeket újra látni, bár az F2012 első szárnya sokat változott Abu Dhabi óta.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41373 üzenetére
TESCO-Zsömle Ott az official link. Én kacsát nem hozok babám. Ja leesett milyen kacsára gondolsz.
Mellesleg nem bánnám, ha ebéd után az F2012 legalább egy 30 körös etápot letudna futni.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41375 üzenetére
Hát tele? Múltkor néztem mit eszik Alonso, kapott egy fasírtot ami dió nagyságú , mellé brokkolit, meg egy pohár zöld trutyit. Have Fun. . .
Plusz kis érdekesség, 29-én mutatja be a Ferrari a F620GT-t V12 és eddigi legerősebb autójukat. Ez az 599 GTB Fiorano ráncfelvarrása nagy vonalakban. Plusz készül az F70 kódnevű új Enzo is amely elméletileg ~900 lóerős lesz. Denzo-sok már láthatták a concept képeket.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #41379 üzenetére
Furcsálltam is hogy mért a tavalyi gumik vannak rajta, Mindenesetre szánalmas ez a HRT, akkor francnak teszik ki, legalább írnák ki, hogy illusztráció.
-
Xirtam
veterán
RBR több mint 1 órája nem csinált semmit.
-
Xirtam
veterán
Again we're workin on different exhaust layouts: interesting job but a bit time consuming...
Ferrari -
Xirtam
veterán
Plusz teszteken nincs kötelező súlyhatár.
-
Xirtam
veterán
válasz [CS]Blade2 #41396 üzenetére
PR körökről beszélek.
Az már most látszik, hogy Force India meg a Sauber megint egymásra fog találni.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Hát ő, amitől féltem. Alonso elmondta, nem ott tartunk ahol szeretnénk.
-
Xirtam
veterán
Alonso azt mondja amit a PR enged. Hát ezt konkrétan nem mondta, hogy szar. Eleve dicséri hogy már most jobb mint az F150, de még vannak gyermekbetegségei mivel teljesen új koncepció.
"én inkább szeretnék egy gyors autót, amit később megbízhatóvá kell tenni, mint egy megbízható, de lassú autót"
"A korábbi évekhez képest ez a tél sokkal nehezebb számunkra, mert egy sokkal összetettebb autónk van, nagyon innovatív ötletekkel felvértezve. Ez azonban sokkal nagyobb erőfeszítést is igényel mindenkitől, a versenyzőktől kezdve, akik vezetik, a mérnökökön át, akik fejlesztik, a szerelőkig, akik több, mint napi húsz órát dolgoznak az új autón. Az mindig jó dolog, ha van egy olyan autód, amely azonnal kész, gyors és megbízható, de ezek nem mindig szinonimái a győzelemnek."
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Nyugtával dicsérd a napot. Még van 6 nap tesztlehetőség. Odébb van még Melbourne. Malay pálya után ráér mindenki nyafogni vagy örülni. Úgy is az lesz az első olyan pálya ahol megközelítőnek valós eredményeket kapunk a jelenlegi erőviszonyokról.
RBR még is csak egy VB autót faragott át megint. Nekik jóval egyszerűbb dolguk volt. De megint favoritok egyenlőre a csapatok szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41423 üzenetére
Maximálisan jól beszélsz. Amúgy bennem Jerez óta ezek a mondatok fogalmazódnak meg. És persze a PR dolgokat mondja Alonso is, de folyamatosan vigyorog miközben ezeket mondja.
Az utóbbi 3 évben nem figyeltek erre úgy a Ferrari, ez az első olyan év hosszú idő óta amikor körtől falaznak. Nem fogalmaznak konkrétan. a SkySport riporternője is mikor kérdezett, folyamatosan szándékosan elbeszéltek mellette.
Egy biztos, azért a Ferrari az egyik csapat azok közül akiknél iszonyatos fegyelem van a gyárban is. Nem hiába van ott a Ferrari ahol, mert Luca nagyon komolyan irányítja az egész családot. És megköveteli mindenkitől a maximális teljesítményt. Igazából ezzel eddig sem volt baj, csak más felé ment el a mi fejlesztéseink mint a többieké. Más utat választottunk azt hittük ez lesz a jó. Hát nem jött be. Ezek benne vannak a pakliban. Viszont ha megnézzük a közutakon Luca irányítása óta a Ferrari olyan időszakát éli, hogy az valami iszonyat. Sorra alázza le az összes sportautó gyártót. Évről évre a Ferrari autói az év autója kategóriát nyerik meg. Bődületes. És Domenicali-nak szabad keze van. Viszont itt már Luca mondta, hogy változtatni kell a dolgokon, mert mi vagyunk a Ferrari pontosan így fogalmazott.
Azért nem hiába akarják folyamatosan az olaszok hogy Luca legyen a miniszterelnök.
Az utolsó tesztnapok lesznek az F2012 életében a kritikus pontok. Mert tavaly is az F150 csak az utolsó napon csinált verseny etápot.
Tegnap amúgy lazán 8db kipufogó megoldást teszteltek.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41427 üzenetére
Igen csak az FF ahogy megjelent egyből átvette a 4X4-eseket is! De ott van az 599GTB majd az abból GTO aláz nagyon komolyak.
Amúgy erre az egész Ferrari dologra annyi a véleményem, hogy 216 győzelem? 15 vb? Ezek után mindenki tegye fel magának a kérdést, hogy miben kételkedik. Nem vagyok kíváncsi ilyen hülyeségekre, hogy más emberek stb. Mert itt nem erről van szó. Hanem a kultuszról.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz SzalaiG #41430 üzenetére
Uram isten milyen egyre több? Ahogy kigurultak a gyárból előfordul minden autóval, hogy utólag derülnek ki műszaki problémák. De beszélhetnénk itt a Lambo-ról is. Romlik a minőség? Te tudod miről beszélsz? Nem idióta gépeket dolgoztatnak ám a gyárban. Hanem természetes fény mellett és FÁK vannak ültetve a sorok között. Ez nem holmi, Suzuki vagy tömeggyártású KIA. Vagy Audi aminek 40.000 km enként első felfüggesztés problémai vannak, vagy WV . . .
Fura hogy pont az új Ferrari-król mondják, hogy ezek igazi Ferrari-k. De nem baj romlik a minőség.
Mindegy no offense, lassan megszokom, hogy Magyarországon mindenki iszonyatosan okos. Csak hogy nekem ez a nyomorék gyár az életem.
TESCO-Zsömle
Annyit mondok csak a GTO-s dologra, hogy 29 February 2012 is the start of a new, extreme V12 era. Save the date!
Na Lambo egy külön történet Avatandor . . .pff 458 nyomába se ér, szánalmas hogy egy V12 motor mellé ilyen lomha váltót voltak képesek pakolni.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Jövőhéten a Ferrari és a RedBull megegyezett így Pénteken ketten együtt edzenek.
„Logisztikai szempontból egyszerűen csak egy kicsit több értelme van. Megkérdeztük a Ferrarit, hogy csatlakozhatunk-e hozzájuk, ők pedig igent mondtak.” Horner
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Bonyolódnak a dolgok. Az FIA új motorvezérlő programot ad a Mercedes és Renault motort használóknak. Mert Mclaren,Mercedes,Froce India,RedBull stb. kiskaput használtak. Időközben a Ferrari a 3 kipufogós megoldásán dolgozik továbbra is.
-
Xirtam
veterán
Ezekkel az antennakkal fogadjuk a barcelonai kepeket. Rovid highlights a mai tesztnaprol 20.05-kor az m1-en a TS-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Az FIA azután kezdett vizsgálódni az ügyben, hogy az egyik motorgyártó (kizárásos alapon ez a Ferrari vagy a Cosworth lehet) felvetette annak a lehetőségét, hogy a fentebb említett csapatok kihasználhatnak egy kiskaput a szabályozásban, és a fojtószelep nagyobb mértékben nyitva marad akkor is, amikor a versenyző nem ad gázt. Ezáltal az ilyen motorvezérlést használó csapatok nagyobb leszorítóerőre tehettek volna szert a kanyarokban. Arról, hogy jelenleg valamelyik csapalt élt-e ezzel a motorvezérlés-beállítással, nincs információ.
A szövetség azonban úgy döntött, hogy a legjobb, ha elejét veszi az ügynek, és még az Ausztrál Nagydíj előtt bezárja ezt a kiskaput. Ennek érdekében egy új motorvezérlő szoftvert (ECU) kapnak a csapatok még az első verseny előtt, hogy biztosak legyenek benne, az ilyen fajta fejlesztéseknek gátat szabnak.
-
Xirtam
veterán
Amúgy ez már az elején is gyanús volt, mert csak a Ferrari nyúlt hozzá az ECU-hoz a fejlesztések alatt. De ezt mondtam is mikor bemutatták az F2012-öt, csak sehol nem írtak róla kb.
Viszont nem bánnám, ha ez a 3 kipufogós rendszer összejönne.
Tegnap mondtam, hogy a Sauber-re is érdemes idén odafigyelni:
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Williams a mai nap megörült! Mindenki ilyen 30 kör, ők már 71
-
Xirtam
veterán
Scuderia Ferrari @ Twitter
Just like yesteday, we're doing a big set-up change on the car, so don't expect to see us running soon.
ApikaÉn inkább any@ztam.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Sauber F1 Team @OfficialSF1Team
#C31 back in the garage, an exhaust problem needs to be fixed. Crew is positive that we can go again later.Azért 2009 óta a kipufogónak mekkora szerepe lett.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
válasz IreN!CuS #41515 üzenetére
(#41509) odrif Origo szintű hír az egész. Buemi ilyet szól? hogy "A Ferrariról ugyanakkor hozzátette, hogy "uh, atyaég, ez nem tűnik jónak"
Csak pár F1-el kapcsolatos oldal akik nem közölnek kacsát!
F1Vilag.hu , formula.hu (bár ők néha fél évre le vannak maradva) És itt kb. ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #41517 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy ilyen hülye címet hogy lehet adni? Rés a RedBull pajzsán. Én egyből arra gondoltam, hogy na egy újabb kiskaput használtak talán a padlólemezen?
Arról nem is beszélve, hogy kb leírta a cikkben, hogy a RedBull műszaki problémákba ütközött. És hawai.
Gabesz1019
Ahogy mondod[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Mercedes féle mini dupla diffi?
Ferrari nem mostanában volt ilyen formás hátulról:
HRT 2012 artwork
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Baromság, sehol nem nyilatkozott ilyet,még a hivatalos oldalon sincs ekkora bull shit. Massa nyilatkozott , hogy Jerez óta nem kapott új alkatrészt az autó, csak finomhangolják még is sokkal jobb lett. Már az első köröktől kezdve jól használja az autó a gumikat. Jövőhétre terveznek 1-2 módosítást és utána ráülnek a beállításokra.
-
Xirtam
veterán
Amúgy Catalunya-n végig ott volt H.Hamashima is, a 4 nap alatt teleírt egy A4-es spirál füzetet.
Aki nem tudná ő a Bridgestone volt technikai igazgatója. Viszont ő, hogy csatlakozott a Ferrari-hoz kockára tette a nyugdíját. A mostani szerepe a Ferrari és a Pirelli közötti kommunikáció és a F2012 gumibetegségeit volt hivatott orvosolni.
TESCO-ZsömleMajd privátban megírom.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- PlayStation 3
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Ukrajnai háború
- Nők, nőügyek (18+)
- PlayStation 5
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Baseus Bowie M2s TWS Aktív Zajszűrős Fülhallgató, Headset, fehér, bontatlan
- GARNACIÁS Apple Airpods Pro 2 USB-C 1év GARANCIA 2025.05.08! + Ajándék védőtok
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 1 - i5-10310U vPro , 16GB DDR4, 512GB SSD
- Hibátlan, karcmentes Huawei Watch GT Classic fekete okosóra - 1 hét próbagaranciával! -
- Lenovo V330-15IKB laptop újszerű állapotban
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest