- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
Azért ma voltak problémák. Sauber tűz
Ferrari fejlesztés közelebbről:
Az új kipufogó volt ma a porondon. És el lett vetve az új első felfüggesztés ötlete.
Sauber nagyon ügyesen lemásolta a McLaren megvalósítását. Középmezőnyből egyértelműen a Sauber a leglátványosabb teljesítmény javulást produkálja. Tavaly óta.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #47443 üzenetére
Amúgy ez a megoldás folyamatosan itt volt tegnap és tegnap előtt is. Minden nagyobb csomagot Alonso autójára pakoltak fel csak, hogy minél jobban össze tudják hasonlítani. Kedden és Szerdán két különböző kasztni tűnt fel a Mugelloi pályán. Ha minden igaz Catalunya-ban már ez a kipufogó lesz használva.
Bár tegyük hozzá, hogy a Ferrari-nak ez hatalmas előny laza 130 km-re van a gyár a pályától. Azonnal tudott a csapat reagálni az új fejlesztések visszajelzésére.
Ami még izgalmas lehet, hogy tegnap délután is volt egy összeülés Maranelloban. Luca összeültette a gárdát. Több mint valószínű, hogy Massa jövőjéről is szó volt. Itt nagyban Alonso is képes befolyásolni a szálakat.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz venember83 #47445 üzenetére
Ennek lényege csak kis sebességnél, 20-25 km/h-ig van. Onnantól kezdve nemigazán sok. Az áramlatok teljesen az autó hátsó traktusához irányítják, így közelébe se ér a gumiknak.
-
Xirtam
veterán
válasz MPowerPH #47449 üzenetére
( Az első és legfontosabb, amint Alonso is lenyilatkozott a héten. A Ferrari még mindig szenved a tesztek hiányától. Meglehet nézni, hogy mennyit tesztelt a gyár 2009-ig. A legnagyobb másod csapattal rendelkeztünk. Az összes utcára kiguruló autó van, hogy 1 éven keresztül folyamatos teszteken megy keresztül. Tavaly lett kész az új szimulátorunk. Míg a McLaren, RedBull jóval előrébb járt ebben. Nem hiába van saját pályánk. Ezek sajnos olyan dolgok amik egy gyár életét teljesen meghatározzák. Mert akár, hogy is nézzük még mindig egy utcai gyár vagyunk azon felül, hogy az F1-ben milyen sikereket értünk el. Persze lehet dobálózni azzal, hogy a többi csapat sem tud tesztelni. De visszavezetve régen is a Ferrari tesztelt a legtöbbet. Bár én még mindig ellenzem ezeket a dolgokat. Ez olyan mint ha egy úszó csak az olimpián látna vizet. )
Lényeges változások csak ezen a ponton lesznek az autón az év folyamán. Lehet , hogy külső szemmel te úgy gondolod, hogy ezek nem váltják meg a világot viszont egy Formula 1-es autó minden egyes eleme befolyásolja az egész autót. Így minden egyes kis apró változás hozzátesz az autó kezelhetőségéhez, gumihasználatához, karakterisztikájához. A mostani újításokat én is beharangoztam már. Eleinte úgy volt, hogy visszatér a csapat a jól bevált felfüggesztéshez. De mondtam, hogy ez rizikós, hiszen az autó egy megadott szempont szerint lett építve. (De nem akarom folyamatosan hangoztatni magam, már vagy 15x leírtam. )
Miért erőltetik az első felfüggesztést? Van jobban bevált? Ezt így nem mondanám. Anno mikor Alonso debütált az F1-ben a Minardi ugyan ezt a felfüggesztést használta. Több oka is van, hogy az F2012 ezt viseli magán. Egyrészről a lengőkarok miatt kisebb az aerodinamikai együttható. Az autó súlypontjára is jó hatással van ez a fajta felfüggesztés. Nehezebben szerelhető ugyan, de a Ferrari így hamarabb képes felmelegíteni a gumikat.
Ami arra ad még egy kis reményt, hogy Mugello vonalvezetése nagyban hasonlít Catalunya-hoz. Így elképzelhető, hogy talán 2012-ben nem kap a Ferrari +1 kört.
Még Bianchi eredményeit kellene megnéznem. Mert Ferrari fizetett, hogy Force India őt ugrassza a kocsiba a héten. . .
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Petrov szerint nem biztonságos Mugello Éljenek a fizetett pilóták. Érdekes módon szegénykém annyira fél itt is hogy hibázik . . . Hmm Hmm, a csapatársát 100x többre becsülöm. Na mind1.
-
Xirtam
veterán
-
-
Xirtam
veterán
válasz zetecR #47469 üzenetére
Azért ne felejtsük már el ki mit tett le az asztalra. Attól függetlenül, hogy van 1-2 pilóta aki fizetős. Még sem úgy működik ez, hogy fogja magát Dirk Werner (DTM) beül egy F1-es autóba és olyan köröket hoz mint a pilóták. Egytől egyig forma autókra lettek specializálódva. Gyerekkoruktól kezdve. Lásd Kimi elment Rally-ba tudott olyan kiemelkedő lenni mint forma versenyeken? NEM.
Vagy visszavezetve, Hakkinen, Ralf, Coulthard, DTM-ben mit nyújt? Semmit kb.
Aki F1-es autóba ül, és képes végigmenni egy futamot. Még Karthikeyan is rengeteg munkát öltek bele abba, hogy ilyen szintű pilóták legyenek. Az a baj sokan azt hiszitek csak, hogy fuu már tele van elektronikával az autó. Beleülök és nyomom neki mint a meszes. 10cm nem lenne képes innen menni vele senki. Megfelelő tudás nélkül. Arról nem is beszélve, hogy első kanyarban elájulnátok. Szóval azért ne is hasonlítsuk össze egy IndyCar/DTM/FIA GT stc. bajnoksággal.
Lásd Ferrari Academy.
Az ifjú titánokat 1 héten keresztül készítették fel arra, hogy 3 kört képesek legyenek menni az F2008-al. Kérdés?
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz zetecR #47473 üzenetére
Akkor félreértelmeztelek. De mindenesetre igen. 2 eshetőség van. Vagy képes vagy finanszírozni. Vagy felfedezik a gyerkőcödet. Hamilton
Peat Nem feltétlen kell neki végigjárni minden szériát. Ha érzi az autót, jó képességei vannak, nagyon pontos visszajelzést képes adni. Rengeteg tényező tesz egy pilótát jó pilótává. Nem csak az, hogy gyors-e vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Kezdek aggódni Alonso állapota miatt.
Because we should listen always out Mother advices , ok Mum...;hair cut tomorrow...))
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Amúgy mondani akartam egyik legnagyobb F2012 durranást.
Már pár futam óta ez a megoldás látható az autó hátsó traktusán. Viszont kezd az új aero pack összeállni, kipufogó, diffuzor. EZÉRT Ehhez dukál egy új hátsó szárny.
BBC szerint 4 tized. . .
-
Xirtam
veterán
Sokáig nem erőltették amúgy. Pár körig volt látható így az MP4-27
echterion Nem ő posztolt magáról. És odaírta, hogy elkel menni fodrászhoz ha anyu mondja.
proof88 Fent, meg kap új hűtést az autó, így még vékonyabb lesz a hátsó traktus. Meg új első szárny meg diffuzor. Ezért lett az új hátsó szárny alján a terelőlapok átvariálva. Az új fékhűtések is maradnak Barcelona-ban. Alonso amúgy nagyon magabiztos volt Mugello után. A BBC meg szinte igéket áradozott , hogy a Ferrari milyen fejlesztéseket próbálgatott az F2012-ön.
Azért ez lesz végül. Mert a Ferrari nem a kerékre, fülfeggsztésre, padlólemezre akarja nyomni, hanem a hátsó szárnyra. Mert ez kevésbé kavar be az autónak a lassabb kanyarokban. Elm a végsebesség probléma is megoldódott.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Amúgy az egész autó sokkal kecsesebb lett.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz proof88 #47532 üzenetére
Alonso befogja húzni Catalunya-t.
Csak mert nagyon unatkozok.
(Plusz ez nagyon off. De szerintetek melyik a szebb? Ez egy olasz hölgyé vs. saját)
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Trénerének a napszemüvegében pózol. Kezdem érteni amúgy, hogy Alonso miért nem akart sokáig Twittert meg Facebook-ot. Mert félt, hogy elkapja a páváskodás. Vagy hogy hívják ezt!
-
Xirtam
veterán
Utálom az uborka szezont, és mi lesz itt nyáron / télen.
-
Xirtam
veterán
válasz dokee78 #47553 üzenetére
Költségcsökkentés, ebből adódik a sebesség csökkenése is. . . . Hasonló lesz csak magasabb fordulatszám.
-
Xirtam
veterán
válasz venember83 #47557 üzenetére
Nem feltétlen lenne ezekre szükség. Csak akkor más kompromisszumokat kellene hozni .
-
Xirtam
veterán
Emlékezzünk meg mi is Gilels Villenueve-ről. A Ferrari így tette ezt: 30 years after his death, Ferrari remembers the exceptional driver, Gilles Villeneuve, who is considered one of the best drivers ever in the history of Formula 1. , Aki nem látta volna a bukását: [link]
R.I.P
Ami nála számomra a legkomolyabb volt, hogy mindenki azonnal megállt az autójánál. . . .legalábbis ami maradt belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
válasz Nowhereman #47566 üzenetére
-
Xirtam
veterán
Ez egy nagyon szívmelengető kép.
Jacques Villeneuve & Fernando Alonso
-
Xirtam
veterán
válasz werszomjas #47577 üzenetére
Az a nyomógomb a gázpedál kivezetése. A szerelők ezzel szokták 3-4 ezerig pörgetni a motort.
A régi videókon látható Alonso mindig elkápráztat. Nem hiába Magico az egyik beceneve. Hihetetlen pilótává nőtte ki magát. Megfontolt, gyors, iszonyat.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Oliverda #47584 üzenetére
De elég sokat. Mivel ehhez az új orrhoz, az autó nem egy potnját kell megváltoztatni. Az hogy nem erőltették sokáig. Az vagy azt jelenti, túl jó és azonnal a megfelelő eredményeket produkálta az autó. Vagy csiszolni kell rajta. Az már más kérdés, hogy a McLaren, csak elkezdett efelé az orr felé mozogni. Amire nem számított senki, hogy meglépik. Mivel a tempójukkal nagyon eddig sem volt baj, na most ezáltal ha még jobban gyorsulnak. . . Főleg ha igaz a pletyka amit a csapatok beszélnek. Akkor McLaren egyértelműen VB ebben az évben.
Nagyon várom a pénteket. Ha megváltozott az autó fékcsatornája akkor egyértelmű, hogy a McLaren hatalmasat alakított. MEGINT.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz IreN!CuS #47591 üzenetére
Elég valószínűtlen. Bár ezt csak a McLaren tudja. Az orrkúp semmilyen hatással nincs a végsebességre, és a DRS-be se szól bele, a "Super DRS" csak a hátsó szárnyon és az első szárnyon alapul. Azon felül, hogy az autó kasznit teljesen átkel ahhoz formálni, hogy a levegő hátulról előre jusson.
Bár a cikkben is leírja, hogy a magasabb orrkúp a levegő útját segíti hátra. Hiszen nem töri meg olyan mértékben mint az alacsonyabb kivitelezés
-
Xirtam
veterán
Most olvastam Kobayashi Twitterén, hogy Mugelloban amikor megsérült az autója, saját kezűleg hozta helyre. Úgy volt vele, hogy ha már ő hibázott rendbe is teszi. kb. 20 éve volt ilyen pilóta az F1-ben.
Bár gondolom otthon áll a garázsban egy agyontuningolt skyline.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz AMD Power #47626 üzenetére
Apa kezdődik, vagy sokkal inkább folytatódik.
Ne haragudjatok meg, de ha belém iszonyatosan belém rúgnak, oda többé nem mennék vissza.
Számomra ebből mi következik? Barrichello unatkozik, foglalkozzon inkább áthatóbban az Indy-vel. Bár arra is kíváncsi volnék hol és kinek nyilatkozta ezt. Már csak azért is mert utóbbi időben akár mikor kérdezték nem akart az F1--ről beszélni. Elmondta hogy 2 különböző világ a két széria szereti mind a kettőt és csókolom.
Bár ez a megmondom a frankot a Maranelloiakról önéletrajz. Ha így is lenne, Barrichello kis ember vagy te ehhez. Fura, hogy a többi pilóta nem nyafog. Kimi is elintézte annyival hogy minden csapat más és más.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -40% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
- -100e Ft Dell Latitude 5440:i5 1345U,16GB,512GB,Iris Xe,vil.MAGYAR bill,Win11, 3 év Dell NBD gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest