- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #39364 üzenetére
Egyszer MotoGp250cc-ben két csapattárs harcolt a VB címért..Olivier Jacque és Shinji Nakano.
A végén Jacque nyert....Az évad záró Ausztrál Phillip Island-i futam utolsó körében a piszok döngetős célegyenesben kibújt szélárnyékból, és megverte Nakano-t.
Nakano taktikusan motorozott Jacque mögött, és egy féktávon rövidebbet fékezett az utolsó körben....Jacque pedig szélárnyékban megelőzte Nakano-t még a célvonal előtt. video
Sztem egész évben Nakano volt jobb...már csak azért is mert bukott futamot önhibáján kívül...elestek előtte és ő átesett rajtuk.
..de végül a francia lett a világbajnok.
Sztem qva igazságtalan volt a sorstól , minden esetre Jacque kapott így több esélyt a továbbiakban, és nem lett belőle senki, és Nakano kapott kevesebb esélyt...és őbelőle sem lett senki, ez így nyílván nem igaz...mert azért értek el eredményeket. De Jacque ki tudta futni magát...benne kb. ennyi volt.
Nakano hasonló pályát járt be, de ő egy világbajnoki címet sem tudott magam mögé tenni.
Sztem vannak véletlenek...abban az egyenesben pont nem volt, vagy nem volt akkora szembeszél az óceán felől mint általában (általában a kisebb géposztály lyuggatta az idom első részét, hogy ne fogjon rajtuk akkorát a szembeszél), és így Jacque beérte még a célvonal előtt Nakano-t....van amikor két kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtó versenyző közül az egyiknek sorsfordító szerencséje van...teszem azt egy pontszerzésre esélytelen autóval az egyik versenyző pontszerző helyen célba ér egy olyan futamon ahol a rajtbalesetnél kiesik a fél mezőny, a csapattársával együtt,...aki mondjuk előrébb rajtolt.
A sors nem ad vissza mindent[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #39492 üzenetére
Egyébként szerintem tényleg jó volt a MotoGp-re...amikor megláttam dobáltam a kereszteket bőven, de semmi okom nem volt rá, korrektül levezényelte a közvetítéseket.
Simán jobb mint sok 'hozzáértő' pasi. -
#70869248
törölt tag
válasz tjokai #39596 üzenetére
Ez sosem fekete vagy fehér...teszem azt egyik évben Kimi veri Massa-t, a másik évben Massa veri Kimi-t,..
vagy
Button veri Hamilton-t vs. előző évben Hamilton veri Button-t.
vagy
Nick Heidfeld veri Kubica-t vs. következő évben Kubica veri Heidfeld-t..
..stbMinden részletekből tevődik össze, statisztikából dobja magát egy eredmény, de lehet hogy a részletekből mégis egy, homlokegyenesen más, eredmény születik.
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #39587 üzenetére
"...Pitpass a szerbiai cégjegyzékben árulkodó adatokat talált a cég méretéről. Kiderült, hogy a vállalatot 2008 márciusában jegyezték be, jegyzett tőkéje 500 euró, és összesen 1, azaz egy alkalmazottja van.."
óriási kamu volt...szerződünk Villeneuve-vel, ..megvették a Toyota-t kasztniját, ..megvették a Dallara kasztniját, ...beindították a Toyota-t, ..teszteltek volna Portimao-ban csak nincs gumi, ...elutaztak Bahrein-be az első tesztre,..szerbiai verseny rendezés, ..gumitesztlehetőség a Toyota autójával, ...stb.
Elég mocskos dolog volt, nagyrészt a média segítségével., sokat ártottak az akkori Campos-nak. De valójában enm volt semmijük, csak egy indulási joggal már pályázhattak volna a Toyota tvpénzére, amiből nagyjából fizettek volna valamit...ki tudja..
De a lényeg hogy az FIA megnézte őket és nem kaptak indulási jogot, pedig volt rá hajlandóság. -
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #39689 üzenetére
pályafüggő, Bathurst nem szabad kihagyni,..én nem nézem a V8-trendszeresen, de azon a pályán igen, de Bathurst-ban bármi ami Historic.
..és igen, ahogy írták, még a BTCC kihagyhatatlan szvsz.szerk: de a legjobb csinálni
pl: ilyen is lehet[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #39709 üzenetére
A világ egyik legjobb pályája sztem, és azért historic , mert minél 'hagyományosabb a futómű annál látványosabb, valami borzasztó milyen elkönnyűléseket és lobogásokat produkál ott egy hetvenes évekbeli versenyautó...
De maga a pálya is jól van összerakva...van benne dimb és domb, óriási, adrenalin fakasztó döngetés, és aztán olyan kanyarok, hogy ihaj, jó féktávok...nem, nem stabilak
palánk mellett kezdés és érkezés a kanyarban...és minden.
Lehet rajta menni, de sztem igazán jól menni nagyon tökös, a világ egyik 'legbajszosabb' dolga..
Egy laza gyors kör: [link] -
#70869248
törölt tag
válasz Gabesz1019 #40187 üzenetére
Nem szabad, Palik Laci nem fejlődött...sztem különösebben nem is foglalkozott az F1-l, ami egy közvetítőnél gáz, ragadt rá elég sok minden...de még így is hogy a létező összes hülyeséget elsütötte már..., valahogy még is elő tudott rántani hihetetlen melléfogásokat.
Pl.Gyula.
Ne legyen már minden sekélyes,...jó és minőségi közvetítés kell szvsz.
Ilyet mint nálunk szinte sehol nem hallani, hogy egy közvetítő szomszéd macskájáról beszél (hallottam..valamikor 2000 környékén, MotoGp magyar eurosport, MotoGp).
Nem vicces, atomgáz ha egy közvetítő nem elkötelezett, nem hozzáértő, hanem önjelölt porondmester.
Nem humorát bántom, mert van akinek bejön, van akinek nem....de nem fejlődött, nem tanult, nem akarta jobban csinálni.. -
#70869248
törölt tag
válasz rocket #40311 üzenetére
Sztem annyira azért nem,
Azért a McLaren csak egy privát csapat, és azok közt messze a legsikeresebb.
A Red Bull egy óriási cég, ahol úgy gondolták hogy lapátolnak pénzt az F1-be mert az nekik jó...a támogató adva van, amíg a cég úgy gondolja ez a csapat élni fog, aztán max eladják.
A McLaren viszont kőkeményen kell harcoljon a szponzorokért, a pénzért.
Nagyon más...és még is...jól csinálják.
A Red Bull jobb, kb. mindenkinek van egy elgondolása hogy miért jobb, vagy hogy lett.
A lényeg hogy jobb, de utánuk rögtön ott vannak és privátként..
Lehet ezt lejtőn lefele is csinálni mint mondjuk a Williams... -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #40497 üzenetére
..szeva
hátsó fék...nem is biztos hogy rosszat tesz,..mittodén egyébként, csak most hogy írtad elfilóztam rajta kicsit, hogy elvileg a fékegyensúlyba ez is beleszól..ez egyértelmű, de a fékegyensúlyba beleszól az aero beáll is, azaz ha a hátsó fék üzemi hőfokhoz közelebb tartható, akkor a hátsó fék hatásfoka jobb.
De talán nem is ez számít, hanem hogy számolhatóbb a hátsó fék hatásfoka.
minden nélkül, egy nagyobb egyenesben nagyot hűl a fék, viszont rá vezetett meleg levegővel ez, némileg, egyenletesebbé tehető...a hátsó féket nehezebb melegíteni, viszont az elégtelen fékhőfok az érdekesen bontja a fékegyensúlyt.
...ha stabilitást nyernek a fékegyensúlyban, akkor aero-t is nyernek...több játékteret..ááá...lehet hogy absz. semmi köze semminek semmihez, de azért elfilóztam rajta
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Kimi bekezdett emberesen...első napnak elég jó az 1:20 vége
végül is 1:20.5 ...ez egy mp-vel lassabb mint Hamilton tavalyi ideje...a tesztnapok végére(!)
Valszeg változhattak a gumik is..Motion: hehe
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #40698 üzenetére
jaja, jó idő..pont nézem tavaly ilyenkor mit mentek, Buemi délre futott 1:20.0-t.
Biztos mindenki programot megy, de akkor is erős kezdésnek tűnik. -
#70869248
törölt tag
válasz Pitterix #40805 üzenetére
Ez elég nagy tévhit.
Nem gyári csapat már...fizetniük kell, hasonlóan mint a McLaren.
Kimi inkább az utolsó lehetőségnek tűnik a Lotus-nál.
Pénzt nem igen jelent, mert akkor Kimi nem kényszerült volna kihagyni nagy költségű futamokat a rally-ban (amiért aztán ki is zárták a csapatát).
Egyébként sem tolongtak a szponzorok az autóján...enyhén szólva.
A Lotus pénzben sokat bukott Petrov távozásával, illetve a támogatói távozásával.Viszont így hogy Kubica kiesett, a Lotus-nak rá kellett jönnie hogy, nem gyári csapatként, vagy produkálnak valamit, vagy a Williams útjára lépnek..
Nincs nagyágyújuk...hát most lett egy, egyébként nem kis pénzért.
Kimi képes kihajtani az autóban lévő potenciált, de nem tudható hogy a Petrov/Heidfeld/Bruno által megadott fejlesztési irány mennyire lesz versenyképes idén.
Valszeg ezért buktak el a progresszív felfüggesztésükkel...ez csak a saját elképzelésem, de a tavalyi Renault ponthajhász csapattá vált, és ahhoz hogy ezt a státuszt megtartsák már fejlődni kell, és akkor még Kimi-t ki kell szolgálni sebességben..ha azt akarják hogy ez a húzás valóban megmentse őket.
Igazából a Lotus most tök közel áll, sztem(!) ahhoz hogy súrolják a szabályok adta kereteket, kívülről is akár...amit talán én is megtennék ebben a helyzetben.
Sztem sem kiegyensúlyozott a csapat, de nyilván ezt a képet szeretnék a legnagyobb mértékben elkerülni, mert az tényleg bajt jelent. Azaz kötelezően ennek az ellenkezőjét kell mutatni, siker igéretét és stabilitást.
De sok kiáramló pénz van...és beáramló még kérdéses.
Valahogy ki kell bekkelni az időt az új motorokig, az sok mindent megbolygat majd sztem.
..és Grosjean...neki így a felállás nem túl rózsás, de ha ügyes, és sztem az, akkor profitálhat ebből.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #40876 üzenetére
Grosjean miatt remélem
...de elvileg semmi nem szól mellette, valszeg a többiektől eltérő programot/célt mutatnak.
Kimi-nek is jó ha Grosjean jó sztem, legalább valami tényleg felcseszi a csőrét.
De ezek jó idők...lehet hogy tényleg ki vannak könnyítve..vagy valami más játszik, hiszen ez teszt, elvileg bármivel lehet futni ami a biztonsági szabályoknak megfelel,..ahogy a Merci is a tavalyi autóját futtatta...bármi lehet. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #40934 üzenetére
amíg meg nem áll
-
#70869248
törölt tag
Az első hármat mindenképpen, qual-ra is igaz.A többit szúrópróbaszerűen asszem.
Egyébként simán nagy előny ha könnyebbek...ez az értelme az alacsonyabb fogyasztású autóknak, ahogy a Cosworth-nak hátrányaként említették.
Van egy minimum súly szárazon, azaz minden folyadék nélkül. az alatt nem lehet autó...viszont az hogy mennyi üzanyaggal képes teljesíteni a versenytávot, az a motorgyártó értékét növeli. -
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #41144 üzenetére
Semmi extra, Kubica teljes értékű versenyzőként való visszatérését én is kétségesnek tartom, viszont a lassulás nem annyira kritikus a lábának, mivel kb. kötözött sonkák az övnek köszönhetően.
Az üléspozícióból és a 4 pontos öv miatt, a lába nincs jelentős lassulással terhelve, de taposnia nyilván kell, nem lesz egyszerű....Zanardi is egy csoda volt, de ő sokkal jobb eredményeket ért volna el ép végtagokkal, biztos vagyok benne.
...nem a Brno-i győzelme a csoda szint, hanem a pole-ja, és az egész teljesítmény amit néha nyújtani tudott....fantasztikus volt, de ő ennél jobbat tud, csak hát..
Kubica minden erdménye jó lehet, de már nem hiszem hogy verni képes a mezőnyt.. -
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #41209 üzenetére
széria....ne zavarjon meg az hogy közük sincs már hozzá
Mert régen volt.
Alapvetően az amcsi sorozatgyártású kocsik bajnokságait tömöríti a Nascar.
Máshogy is lehet fogalmazni, mert a CoT-l rendesen megf*ngatták a sorozatot, egy kidől-bedől sorozat marha jó gyökerekkel..gondolom akire fel van ütve a logó az kapásból vágja kié a kocsi
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #41215 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #41212 üzenetére
proof88:
Nem lesz könnyű dolgod,..már ha le akarod tisztázni. Amcsi oldalról elég sajátságosak a sorozatok, ami nálunk túrakocsi, az náluk vicc kategória, ami náluk túrakocsi az ...nem is tudom, talán a GT300/GT500 hasonló ázsiában,...na de az is külön kategória...a Japán OW és GT sorozatok..az ottani nagy túrák mint a JGTC(SGT) az elit, de neked az ATCS ami kell.
és akkor még ott az OW onnan
A Britek azért egyszerűbbek, de az Auszi megint külön kategória, mint az Amcsik....és ha már különleges, ugye OW-ban kihagyhatatlan, az egyik kedvencem, a Superleague:
jó feladat
-
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #41223 üzenetére
Na az 'utcai gyártásossal' vannak a problémák
Mert hiába 'stock' ha az engedélyezett módosítások eltérőek versenysorozatonként...így aztán ami valahol egy homolog autó, az máshol már már prototipus, tök jó példa rá a Sprint Cup, gyakorlatilag semmi köze a stock-hoz a néven és egy két optikai fogáson kívül.
...viszont ugye volt rá példa hogy ezer éves autóval mentek átmatricázva csak a részvételi díj miatt...gáz.
Egyszerűbb ha csak a nemzetközi bajnokságokat nézzük, mert ha nemzeti akkor baszki sosincs vége...
Kicsit hasonló mint a MotoGp CRT 1000-Superbike-Superstock 1000...elvileg a Superbike is stock, csak a Superstock az még inkább, a CRT meg egy vágyálom a stock felé[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
háát remélem a Caterham megfogja Williams-t...egyenlőre ködös mivel Kova' keveset ment
harmadannyi kört tudtak futni mint a Williams.
Grosjean meg pfff egy nap elúszott -
#70869248
törölt tag
válasz Chosen #41495 üzenetére
A török pálya az szerintem is jó, a többi nem.
Egyedül körözgetni még van ami elmegy, de igazán izgalmakat szvsz csak a Török tud mutatni.
Azt talán fel lehet említeni egy Spa-val egy mondatban...a többi ... igazából nekem is az a véleményem hogy pl. a NetKar Pro alap pályái (mind kitalált) sokkal, de sokkal jobbak.De a Török az elsült szvsz,...A pálya második szakasza pl. nagyok jó...ott ahol a lejtőn kívülről is van sansz előzni, mert a következőben bent lehet tartani az autót...azt pont belőtték....és akkor ott az S kanyar ami csak pont annyira nem sikán, hogy Alonso még balra-jobbra elúsztatva az autóját tudta látványosan megcsinálni...öröm volt nézni.
De trükkös még a gyors 4 töréses balos,...és a legelején a nyitó-balra jobbra is ott van.
De igazán a vége jó, van benne egy rész ami még nagy döngetésnek is beillik.
Az a pálya jó.
A többin is kihívás egyedül körözgetni, de izgalmasnak nem feltételen mondanám...a Török meg talán egyedül körözgetni nem annyira jó, de versenyt nézni már okés.
Az az egy beleférnie egy általam szerethető versenynaptárba. -
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #41508 üzenetére
Mindig tetszett ahogy Alonso vezet, most is.
Nálam az a helyzet, hogy szinte minden pályán van egy vagy két rész ami jó..ez is olyan.
Van az eleje ami döngetés, jó nagy lassítóval...ez lenne az előzéses rész.
Aztán elkezdődik a lassú rész..na ez még így onboard-ból nézve is kínszenvedés, nagyon törni kell az autót, gázelvétes kanyarrafordulás, nincs egy jó vigyorgós kigyors.
ha azt hiszem hogy tudok elemezni és megpróbálom akkor:
1: célvégi elfordulás, első kenyar: nagyon szimpla, lassú sebességről kanyarból nyitó bőgáz kigyors egy nagy egyenesre.
2: a következő (jobb) kanyar jó, szép ahogy átesik az enyhe balra rázókövére...ezt lehet élvezni, pont jó a fordulat.
3: az ezt követő jobbos jó lassító, kicsit el is úszott a hátulja mert bukkant kicsit fékre...szal a fékje az odafigyelős, de egyébként összességében ez is szimpla nálam.
4: a nagy döngetés után kicsit hasonló a helyzet mint előbb, de enyhébb, a kigyorsa mindkettőnek túl szűk ahhoz hogy igazán rá lehessen nyitni.
5: utána jön a 'technikás' rész...ami az is, látszik...de élvezni nem igen lehet sztem.
De a közepétől (visszafordító közepe és kigyorsa) megint egész jó, látszik ahogy emelkedik a tempó.
6: a vége, a célrafordulás megint nagyon szimpla sztem.Nem rossz egyébként, de sztem ennél Brno is jobb lenne az F1-nek, ott is lenne nagy szenvedés a középső szakaszban
Viszont ott az első kanyar sztem jobb, a középtől kijöve, a lejtős kisegyenestől meg már állat
szerk:
olyan hülye 'egér pályák' ezek, odaérjen mindenhova a mentő meg a daru, meg jól kamerázható legyen, de valahogy olyan izzadságszagúak, itt az előzési lehetőség nesztek, itt az aero rész nesztek, és van persze egy mechanikából megoldandó rész is hogy kompromisszumot kelljen kötni a beállban, és persze valahova tegyünk egy 'valamilyen jellegzetességet'.
kicsit szigorú vélemény, de ezt gondolom, nincs sok nagyvonalúság.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #41511 üzenetére
Ez nagyon szép is volt, Button szükségesnek is tartotta megmagyarázni
De nem kell...minden bántás nélkül, egy ilyen előzés megalázó...az egyensúly megtartása végett: legalább annyira megalázó mint amikor Hamilton sokáig nem, Button meg azonnal megelőzte MS-t Monza-ban.
Oka volt, de akkor is büntet.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Chosen #41501 üzenetére
Kicsit elfilózva ezen:
Sok van ami a szimezésben egyáltalán nem jön át...például:
régebben amikor nem csinálni kellett a jellegzetességeket a pályákra, hanem voltak... Na akkor pl. az ilyenek mint a Hockenheim-i repesztés, ahol a féktávra látászavar lépett fel, a Spa-i Au Rouge ami miatt különleges futómű és hasmagasságot állítottak, a Monaco-i pálmafás/Loews/Fairmont hajtű, ahol spec. elfordulási szöget kell állítani, és persze az alagút.
De amíg volt, addig Indianapolis is speciális pálya volt, be tudott hullámozni a bl hátsó gumi az ovál szakaszon
...
Ezeknek a különlegessége igazán nem jön át szimekben...de sztem még Monza parabolica-ja sem....mert nincs igazán jó tapadásmutató. -
#70869248
törölt tag
na, úgy néz ki mindenki másnak megszakadt a net, de azért ezen jót vigyorogtam:
2.35-nél cikáztak!
4.40-től meg egy kézzel fogta a kormányt..bár nem láttam hol volt az F csatorna..
youtubeszerk: ja és 'csába hogy két napja vitték el a civic-m...
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #41608 üzenetére
Vergne-t tolják, ami persze egyáltalán nem jelenti azt hogy ne lenne kiváló...valszeg pont azért tolják..hisz azért szakemberek jobban tudják mint mi.
De ez már nagyon üzlet,..sok minden függ attól hogy a Red Bull miket tervez, ők szvsz(!) nem elhívatottságból vagy bármi szentimentalizmussal összevonható okból versenyeznek,...üzlet.
Bernie mondta pár éve hogy üzletemberek kellenek az F1-be, hát tessék
Nekem egyáltalán nem szimpatikus, de ettől még nagyon működik persze.
Nem élik meg presztizs veszteségként, ha ki kell vonulni, vagy bármi...nincs kötöttség és korlát, márkaarculat, vagy hagyomány nem köti őket, teljesen szabadon mozognak.
Nagyon sok függ attól is hogy a Toro-t milyen technikai szintre emelik, de Vergne tényleg elég meggyőző volt.
Grosjean meg szerintem nagyon jó, nagy lehetőség van benne, én absz. mellette állok már amikor az alsóbb sorozatokban (az F1-s bemutatkozása előtt) megmutatta mekkora versenyt tud letenni a pályára., Hamilton után őt tartom a legjobbnak a feljövők közt. Bár szerintem most is rossz helyen ül, de ez az ő küzdelme. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #41708 üzenetére
Mert egy versenyző másként gondolkozik, bármeddig lehet elemezgetni, és mindig hibás lesz az ilyen mondat, hogy én 120 százalékon használtam az autót.
...és egyszerre igaz is.
Mert az a helyzet hogy ezeket az autókat nem érdemes a 'határain' túl autózni, mert az sem a motor élettartalmára, sem a gumi élettartalmára nincs jó hatással, és ezzel összességében bukó....Button vs. Hamilton.
Hamilton kiprésel 1:30-s köröket századra 10-t, Button 1:30.6-s köröket 10-t, utána Hamilton megy 5 kört iszonyat romló tempóban és kiáll kereket cserélni, Button pedig 1:31.0-t autózik x körökön keresztül és 3 körrel később áll ki cserélni..
Ez kitalált példa, de láttunk hasonlót az esetükben.Viszont tény hogy többet ki lehet hozni, mint amit feltételeznek 100%-nak, simán versenyzői kvalitásból, intelligenciából.
Vannak akik nagyon gyorsan rá tudnak érezni a pálya és az autó tapadásának, valamint az autó változóinak (pl. súly) kihozható legjobbjára.
...és ott van a finesz...teszem azt pl. Alonso megtalálta HunRing-n mit kell csinálni a vizes pályán, és tönkrevert mindenkit,...vagy egy meredek példa: az autó akkor is határán teljesít, ha egy versenyző irgalmatlan legrövidebb féktávot vesz és betöri az autót a kanyarba, és van aki lazább féken de összességében jobb kanyarsebességgel, jobb kigyorssal hozza a megoldást..ennek az elbírálása, mármint hogy hova tologassa a csúszkát a két megoldás között annak a versenyzői képességnek az eredménye, hogy érzi melyikkel gyorsabb a változó körülmények között.
Tehát létezik 120%, ha valaki úgy érzi, hogy többet hozott ki az autóból mint amire az képes, mert mindig megtalálta a gyorsabb tempót ahogy változtak a körülmények, míg ha nem érez rá, akkor is határon autózva, egy versenytávon másodpercekkel lassabb. -
#70869248
törölt tag
válasz rocket #41901 üzenetére
Valahol én is így gondolom, bár szerintem nem lesz akkora előny, és azt várom hogy megverik őket...azaz más lesz a világbajnok.
Azért van alapvetően igazad, mert bődület jó autójuk volt tavaly, egy olyan autó, ami mellett nyugodtan tudták talán 100%-s erőforrást az idei megoldásra fordítani.
Ezt egyik csapat sem léphette meg rajtuk kívül, mindenki futott az eredmények után...hiába igyekeznek koncentrálni ők is időben a következő konstrukcióra...azért ez még sem így megy, igen is kell hozni az eredményeket, kellenek új fejlesztések, sztem max 70%-ban koncentrálhattak az idei évre..de már ez is meredek szám, jobban szeretnék alacsonyabbat mondani, mert ez gyakorlatilag kézfeltartás.
A Red Bull próbálkozhatott nyugodtan futamok közben élesben idei fejlesztésekre mutató adatkinyeréssel..bármi.
..és hát a leggyorsabbak ők voltak, azaz a fújt difi nélkül is gyorsak voltak, Silverstone-ban nem az előnyt buktál el..ott hátrányba kerültek, hiszen nélkülözni kellett egy autó részét..hiányzik az összteljesítményből, és ez kihat a többi részegységre.
Idén tudták mire számítsanak..
Elől lesznek.
De sztem megverik őket, mert (bocs) máshol jobbak a versenyzők, és jobbak az évközi fejlesztésekben...csak meg kell ingatni a RB tornyot, és sztem meg tud borulni.
De ez már egyéni meglátás, az első rész viszont számolható előny... -
#70869248
törölt tag
válasz rocket #41911 üzenetére
Majd meglátjuk, ha elkezdik verni Vettel-t akkor majd meglátjuk mi lesz, versenyen tavaly is kevesebb volt a lemaradás, és ha Webber-nek kell védenie Vettel 'ggét az megint érdekes helyzeteket teremthet.
Vettel sztem nem akkora ász, tudom hogy unalmas megkérdőjelezni,..de én azért teszem
Egy qva jó kocsiban, amit qva könnyű vezetni, egész más futamokat nyerni.
Saját tehetségből sztem nem él meg a többiekkel szemben.
Semmi eget rengetőt nem láttam tőle a Monza-i előzésen és a Suzuka-i pole-ján kívül.
...sem a gumikezelésében, mert Webber-Vettel mindketten sokig tudták használni a gumikat, Button osztott-szorzott, Alonso-MS rajtolt nagyokat...ragozhatnám, de én az autót látom, egy nagyon jól működő autót egy jól működő csapatban, egy jó versenyzővel.
Minél inkább csökken a 'nagyon jól működő autó' rész, ott nagy lépésben közelednek, az én elképzelésem szerint! a többiek, mert a másik két rész az minimum megvan náluk is.
Ez akár lehet ijesztő is.
Majd meglátjuk, én sem évkezdésre várom, mert ahogy írtam más csapatokat versenyzőben, és évközi fejlesztésben erősebbnek tartok, ez pedig az idény felére hozhatja azt hogy onnan verik (ha ez lesz) az RB-t, nem biztos hogy a McLaren, simán lehet Alonso is, mert ha betalálnak a 'széllel szembe..' első felfüggesztésükkel akkor ebben év közben további sebességet találhatnak, a Merga meg ki tudja...nekik nagyot kell ugrani, de ott is ülnek komoly arcok..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #41935 üzenetére
nem..Brawn.
Mert Brawn jelezte, hogy a diffúzor szabályai túl hézagosak, és problémákat okozhat...az FIA nem tett semmit, hogy miért az más kérdés.
A Honda sem épített csoda autót egy év alatt...tehát amiről beszélünk, hogy középmezőny alja autóból akkor is nagyon nehéz domináns autót építeni a következő idényre, ha arra már azév februárban átcsoportosítod az összes erőforrásodat akár.
Nem.
A Brawn a diffú miatt lett az ami...lukas padlólemez és olyan diffú amit csak a szabályhézagok lehetővé tettek.
Amennyiben a Honda lépte volna meg sztem már az első teszteken betiltják...magánvélemény. -
#70869248
törölt tag
Annak ellenére, hogy Mebourne-ben még ködös lesz az erősorrend, sztem:
Red Bull
McLaren
--
Ferrari
Mercedes
--
Toro Rosso
Lotus-Sauber
Force India
--
Caterham
--
Williams
--
egyebek. -
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #42058 üzenetére
erről ez a videó kattan be
youtube/zseniálisSonoma-ban bajban lennének a nagy vasak ha nem lenne fék
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz #56474624 #42076 üzenetére
Grosjean miatt én is szeretném ha előrébb lenne a Lotus, de nem tudnám oda sszámolni, biztos hogy nincs rossz autójuk, de nincs miért azt mondjam hogy valószínűleg jó autójuk van.
Sztem a Toro fog előrelépni, Vergne miatt, és a Caterham...náluk majd meglátjuk hogy a Williams-nél buktak-e a versenyzőcserén annyit amit nyertek a Cosworth leváltásával..
A Ferrari-ban vannak lehetőségek....persze ha nem kukázzák.
A Lotus versenyzőpárosban erősebb, de sztem technikában gyengébb mint mondjuk a Sauber.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz DemonDani #42357 üzenetére
Lecsúsznak az ívről..a követő autó leesik az ívről mert nincs elég tapadás az első kerekein.
Egy teljes pályás DRS jó lenne ...csak hát nem biztonságos.
Egyébként ez sztem nem akkora gáz, mármint a ké DRS kijelölése Melbourne-ben, tavaly nem igen működött az 1, és fontos fékre kellett visszacsapni a szárnyat, mert sikán és megint egy gyorsabb rész követi.
Jelenleg szvsz az a helyzet, hogy az 1-s előkészíti az előzést a 2. DRS zónára, ami most érvényesülni fog...illetve jobban mint tavaly (amikor nem volt )
De nehéz ügy, mert lehet hogy tavaly csak azért nem igen működött, mert még nem volt elég kiforrott a DRS kezelés és kihasználás...szal ezt most nem könnyű körvonalazni.
De sztem nem rossz, ahol jobb lenne ott vagy kicsit balesetveszélyes lenne, vagy más okból nem biztonságos.
pl. fékre már stabilan kellene érkezni az autónak, mert ha még DRS zónán belül, mondjuk bukkan az aszfalt épp a fék előtt, akkor tökre megnő a megúszás esélye, mivel még nincs full hátsó leszorító erő a fékre.
...most csak kalimpálok a klaviatúrán..de ziher vannak olyan szempontok amik alapján nem hasraütésszerű a DRS elhelyezése, sőt a két DRS kijelölése egy pályán. -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #42361 üzenetére
dehogy felesleges
A DRS már mint lehetőség is előzést könnyít...én imádnám látni, hogy valaki mikor nyitja rá a szárnyat.
Teljes nyitott szárnnyal nem lehet menni egy körön, kopott hátsó gumival...vagy meleg...szal elégtelen hátsó tapadással nem igen lehet bevállalni a nyitott szárnyat...vagy igen.
tuti nem biztonságos, de én bírnám....kicsit lehet hozni a technikán..na nem nagyot, de egy kicsit lehet hozni emberből.. -
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #42476 üzenetére
sztem azonos versenytávon a gokart jóval nehezebb lenne, én is mentem már...és messze nem autóztam ki a maximumot, persze formula autóval nem...szal az én véleményem sem mérvadó semmilyen körülmények között, de végigfilózva:
a gokart piszok rövid tengelytávval bír, azaz feszített tempónál rengeteg ellenkormányzás van..felül, rá és ellenkormányzás szinte folyamatosan.
az üléspozíció is rosszabb...és slick szervó nélkül.
..egyébként nem is biztos hogy szervó nélkül vezette Kubica, ezt orvos dönti.
De teszem azt 300km egy gokartpályán jó kemény lehet -
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #42727 üzenetére
Nem azzal van a baj, hogy rosszakat mondanál, egyértelműen egy csapat mellett állsz...és ezért az ember nem feltételezi az hogy elfogulatlan lennél...mint ahogy szerintem sem vagy az....és ha így van ez nem baj, nehogy félreértsd.
De akkor be kell vállalnod hogy nem veszi senki szentírásnak amit írsz...eleve ahhoz szoktunk hogy semmit nem veszünk szentírásnak, amit látsz abból gazdálkodsz, és melléteszed azt amit gondolsz a helyzetről..a tapasztalatodnak, vagy a tájékozottságodnak köszönhetően.
Mindenki ebből gazdálkodik....a viták pedig jó dolgok, mert megismered más mit gondol...és meglátod hogy te mit gondolsz valójában (pláne ha később újraolvasod )
...
A Ferka abból él hogy sportkocsikat gyárt...nem fog kilépni az F1-ből.
...lett volna rá alkalom, és ha ők úgy döntöttek volna akkoriban, az megváltoztatta volna a formula királykategória történelmét...de begyávultak/megalkudtak...mittomén.
De ott akkor nagyrészt a Ferrari-n múlt, mert akkora szavuk van ebben a sportban,...mert a Ferrari maga az F1 gyakorlatilag.
...másoknak is óriási szerepük van benne, de a Ferrari a legnagyobb. -
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #42744 üzenetére
Nem az időmérő szabály volt sztem szr, csak rosszul jött ki...na szal végül is a szabály aqz lehet szr, de az elv nem.
Én nagyon bírom a repülő körös időmérőt, mert ez is emberi, csak a versenyző és a technika meg a pálya...nincsenek mások akik zavarnák.
Számomra az ideális, mert mindenki körét látom, és mert nincs mire fogni a szereplést..term. kivéve az időjárást ha éppen olyan (de egész idényben ritka hogy valakit végig sújtson az időjárás).Egyedül az a gáz, hogy ez pazarló üzletileg, mert sok adásidő.
Talán sokaknak vontatott is, de én nagyon bírom, mert mindenkire kíváncsi vagyok, és leköt egy autó mozgása is a pályán. -
#70869248
törölt tag
Na végre Romain baszki!!
Aktív témák
- Diablo IV
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen program, ami...?
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Le Mans Ultimate
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs