- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- MG5 menetpróba
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #42953 üzenetére
nyugi, nem kell előreszaladni
Ez az első időmérő vs.20 futam -
#70869248
törölt tag
válasz rocket #43090 üzenetére
Itt biztos hogy le van fektetve hogy mi micsoda.
Az ziher hogy a Lotus megoldása befolyásolja az 'aero' teljesítményt, nem tudjzk hogy működik pontosan...lehet hogy olyan mint mondjuk a Bmw motorok telelever lengőkarja, hogy mechanikából oldja meg hogy ne bólintson a felfüggesztés, de lehet hogy összetettebb.
..a Mercedes Fduct&DRS nem állandó lehetőség, csak akkor működhet, ha lehetséges használni a DRS-t.
Esős futamon, illetve ha nincs meg a DRS lehetőség akkor semmit nem ér.
Bizonyos pályákon viszont sztem nagyon látványos lesz.. -
#70869248
törölt tag
válasz werszomjas #43146 üzenetére
kiváló eszköz a a mindenféle virágporok, kalászba hajló fűfélék magjának begyűjtésére..
..
valszeg első tapadáshiányuk van...azaz egyensúly,..ugyan a hátsó tapadásra panaszkodnak, de mivel az autó egy egész, és a felfordított felfüggesztés miatt egy első leszorításproblémára gyanakodnék. -
#70869248
törölt tag
válasz Kiki18 #43163 üzenetére
régóta kedvelem
vs.
de nem mindenkide Kimi azért kemény feladat lesz.
-
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #43185 üzenetére
Az első verziót én is elképzelhetőnek tartom, viszont sztem:
McLaren
Red Bull
McLaren
Red Bull
...nagyon nehezen fogadom el, hogy nagyot bukott a RB...nem csak aero-ban voltak jók, fogyasztásban, csapatmunkában, és versenyzőben is erősek.
...bár nagyon örülnék egy Schumacher, vagy Grosjean meglepetésnek is (Hamilton is legyen elől ) -
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #43485 üzenetére
Én tuti berágnék...vagy nagyon sok pénzt kellene fizetni azért hogy elviseljem ha valaki a szavamba vág,...elhiszem hogy a közvetítő szerepe kicsit pörgős és ezért ez olyan eseménnyel telivé teszi, meg ha folyton beszél....de a sokadik után én csak beszólnék hogy főzzek kévét vagy ilyesmi?
Egyébként nem volt rossz, nyilván a liftből egyszerűbb megoldani a hangtechnikát.
Meg én nem érzem szükségét hogy telidumálják a műsort...komolyan néha tök jó volt a csend
jó lenne nem stresszelni azon ha kussolunk...egyébként Szabó Róbert profi volt amikor felvette a fonalat...ő sem az a latin típus, de azért foglalkozik a témával. -
#70869248
törölt tag
Palik bőven kapott lehetőséget, nem élt vele.
Teszem azt a snooker-t értőn közvetítik itthon, a bringaversenyeketet értőn közvetítik itthon, és még pár dolgot.
Aztán vannak amit nem. Az M1 stábja nem rossz, de csiszolódni kell.
Nálam a Palik L. és Várhegyi F. lenne az a léc amit nem csak levernék, de a killbill ázsiaiéttermi jelenetét túlakcióznám vele.
..
aztán a legtávolabbi legnagyobb hegy tetején ülnék egy ideig. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #43508 üzenetére
De örültem hogy átette a 'ggét a WSBK-hoz gondolhatod..
Maradna a szumónál.. -
#70869248
törölt tag
válasz rocket #43788 üzenetére
Hamilton nincs könnyű helyzetben, már akkor írtam amikor Button idejött a McLaren-hez.
Hamilton+Alonso: ideális választás fejlesztésileg...nagyjából egyforma a vezetési stílus, igazán mindkettő a semleges+túlkormányzott autót szereti.
Hamilton+Kovalainen: itt egyértelműen Hamilton dominált, Kova' akkor még segíteni sem tudott neki...Kova' stílusáról nincs különösebben megalapozott véleményem, sztem mint mindenki a semleges-re szavaz, de elboldogul mindkét irányban, túl és alulkormányzott autóval is.
Hamilton+Button: Button a semleges+alulkormányzott autóval, Hamilton még mindig a semleges és túlkormányzott.
...és a jelenlegi helyzet az, hogy a túlkormányozottságba hajló versenyzők nincsenek könnyű helyzetben, mert nagyon fontos a gumikezelés, két körön 4 másodpercet lehet bukni..
Szal mivel a gumikezelés nagyon fontos, így meg ha semmi bajuk Hamilton-nal csapaton belül, akkor is Button a kézenfekvő fejlesztési irány, és minél jobban fekszik az autó Button-nak annál kevésbé fog feküdni Hamilton-nak.
..vagy megtanulja azt amit Button tud, ha tudja....vagy mennie kell.
Nem tudom, ki tudják-e nevelni Hamilton-ból az agresszív, támadok az utolsó körig stílust,..de az tény hogy szerintem is egyre inkább sikerül begyömöszölni a jelenlegi 'ideális' autóversenyző masszába.
...amit mondjuk sajnálok, mert ebben a masszában szürkül el Alonso is, innen legendák nem fognak kiemelkedni, max eredményesek. -
#70869248
törölt tag
válasz callmeakos #44085 üzenetére
Nagyon csodálkoznék, ha bárki az F1-n belül lenézné a HRT-t.
Ők is egy csapat...a leglassabb csapat, és nagyon kevés pénzből küszködnek, de ott vannak. Sok tehetséges mérnök, elméleti szakember, és versenyzőnek ők is lehetséges ajtó az F1-be.
Nincs pénzük, nincs egy erős támogatójuk, de ez nem olyan amit szégyellni kellene....sok pénzből semmit nem csinálni, vagy csalni az igen.
A kis pénz az egy állapot, ...ami változhat.
...Zengő csapatnak is könnyebb élete lenne két Chevy-vel, meg mondjuk Coca-cola-s támogatással. -
#70869248
törölt tag
Erről meg az jut eszembe amikor a KTM csapatnál Talma-t okolták mert nem tudott VB lenni Kallio Luthi előtt, mert egy versenyen megelőzte 4 futammal a vége előtt.....az hogy utána Kallio bukott saját hibájából nullázva futamot az fel sem merült..
Massa VB címe sem ott ment el...számomra a Monza-i versenyén ment el, amikor Kimi és Hamilton a 14.-15. helyről rajtoltak (elcsesztél a Q-t), Massa meg a 6.-ról..amikor Vettel nyerte a futamot.
Massa mit csinált? Befutott 6.-nak,
Hamiton 7.-nek
Kimi 9.-nek.
...na ott csirkézte el a VB-t szvsz, ebből a helyzetből semmit nem hozott ki, azzal az autóval Monza-ban be kellett volna jönnie legalább Vettel (Toro Rosso) mögött, akkor oké, de egy ekkora ziccert nem zsákolni....
Glock esete egy duma....annak is gyenge, mert mindenki tudja Glock egyáltalán miért volt abban a pozícióban. -
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #44197 üzenetére
Ezen a pályán nem hiszem hogy lehet tartani valakit aki gyorsabb.
Mercedes sötét ló hogy hova tudnak érkezni a futam végére.
A Williams és a Lotus meglepően jó, Perez is érdekesen hozta a jó eredményt.
Futamra McLaren és Red Bull vívás, de a Lotus is jó kell hogy legyen.
Alonso-t a Ferrari-val és a Mercedes-t nem igen tudnám hova tenni de valahova a Lotus környékére, és a Toro-k kell hogy jöjjenek...meg Maldonado a Williams-szel. -
#70869248
törölt tag
t'köm...minek kell megtörni a versenyt??
Lassan az sem fog érni semmit ha valaki jól megy esőben, mert úgy is beküldik az SC-t...
ehh -
#70869248
törölt tag
nézd meg, sztem mi piszok hálásak lehetünk ezért az F1 adásért, mert gyakorlatilag semmibe nem kerül pár külföldi közvetítéshez képest, ami viszont teli van reklámmal.
..sok esetben ezek valóban komoly szaktekintélyeket vonultatnak fel, ismert..volt versenyzők.De, Wéber Gabi jó, az ár:érték nagyon jó, és végül is összességében sztem nagyon jól járunk.
Gabi elemzései és meglátásai nyilván nem Coulthard-é, és beszédtechnikája, nyelvi fordulatai sem valami sz@rrá(direkt) csiszolt műanyag, hanem pont jó kis egyéni látásmód, ami alkalmas a nagyközönségnek, és az elemzőbb alkatúaknak is szvsz.
Mezei-vel nem igen vagyok kibékülve, de nem bántja annyira a fülem...bár az igen, hogy úgy akarja pörgetni a műsort hogy szavába vág a másiknak...ez még akár működne is, ha nem pont sokkal érdekesebb dolgokról beszélne a másikszerk:..ja és szörnyű a belső díszlet, vagy mi akar az lenni..színben, modellben, megvalósításban.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz kukinyo #45171 üzenetére
Ez elég egyértelmű sztem.
Narain elbaxta, mert túl korán húzott ideális ívre...sztem egyedül ő a felelős.
Vettel meg nyilatkozta amit nyilatkozott...végül is ő is lehet szétesett, vagy haragos huszonévesen, ahogy pl. MS tudott viselkedni amikor kilökték/felöklelték..mittomén az valami példaértékű, de hát ő sem volt ilyen fiatalon.
Lehet hogy azt akarják velünk elhitetni, hogy Vettel a -szuperversenyző-, de sztem nem kell ezt bekajálnunk, és láthatjuk Vettel-t olyannak amilyen, ja..néha nagyarcú esetleg, néha nem megfelelően viselkedik..stb.
Még mindig köröket ver emberileg arra, ahogy én viselkednék ezekben a szitukban
nem is tudom..huszonpár éves, sztem joga van hülyén, és nem megfelelően viselkedni, ahogy sztem most így is viselkedett.
Közel ment hozzá ja, ahogy külső szemmel a versenyzők mindig is szükségtelenül közel mennek a másikhoz,..mintha mindenhol a határt keresnék, de többször láttam már hogy ok nem volt rá, de mégis piszok közel mennek a másik autóhoz még egy sima lekörözésnél is.
...sztem az élversenyzés az másállapot, ahhoz hogy magas szinten tudja tartani a koncentrációját ahhoz, pláne fiatal korban, nem társul a hideg, számító fej. -
#70869248
törölt tag
válasz McCartman #45185 üzenetére
sztem de,..vannak kivételek az tény, ahogy habitusban is.
De általánosságban állítom, hogy huszonévesen, pláne az elején, sokkal több hülyeséget csinál az ember mint harmincévesen.
Az egy dolog, hogy úgy kell(ene) viselkedniük, mint példaképek...de mivel a technikai sport nagyon befiatalodott...csak a motorversenyzőket nézve: amíg bukó van rajta úgy motorozik mint az isten, aztán mikor leveszi, a gatyád nem bíznád rá..
Szal bármennyire is fel kell vállalniuk a médiaarcot, ezek a figurák még attól ugyan olyan emberek mint mi, kevesebb, de meglévő előítéletekkel, meggondolatlanságokkal.
...hozzátéve hogy mivel a fiatalkoruk nagy részét a pályaversenyzés tette ki, a hozzá szükséges pszihés tartást táplálta a környezetük...te vagy a legjobb, hidd el hogy meg tudod csinálni, győzelemre születtél, csak igazán akarnod kell...stb. -
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #45186 üzenetére
Valamelyik ismeretterjesztő adón ment egy műsor Prost és Senna kapcsolatáról, ott mondta Prost, hogy amikor Senna elkezdett nyitni felé, és kereste vele a kapcsolatot, akkor úgy gondolja, hogy emberileg fel, versenyzőileg leértékelődött Prost, mint versenyző szemében.
Ez van.
szerk:Amikor valaki mentálisan győztes, az egy nagyon veszélyes állapot a másik versenyzőre nézve, ez a legveszélyesebb állapot.
Ez a mentálisan győztes állapot megnyilvánulhat szimpatikus és egyáltalán nem szimpatikus formában is...egyformán veszélyes, elsődlegesen rombolandó.
Hamilton esetében Button még szimpatikus is...ezért ha rombolni akarja akkor rosszfiúnak kell lennie...ha felvállalja oké, ha nem...mert nem fér bele, médiaarcába-reklámarcába..vagy amit hisz magáról, vagy amilyen...mindegy, akkor nehéz dolga lesz.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz McCartman #45192 üzenetére
nem baj
lehet hogy a szemébe is megmondta..vagy megmondja, lényegtelen..itt nem hinném hogy az az eset fordulna elő, hogy szemtől szemben nem vállalná.
Tök uniformizálják a versenyzőket, mi meg statisztálunk hozzá?! Sztem teljesen rendben lévő emberi hiba és reakció volt...úgy sem hiszem el, ha mindig mindenhez jó képet vág valaki, azért meg mert vannak nem uniformizált megnyilvánulásai, még felnézhet rá bárki, aki mint versenyzőt kedveli....ha meg mint embert, az meg amúgy is tévúton jár..kivéve ha ismeri.Ott van Alonso, sztem tök üdítő színfolt, nem jófiú...nem feltétlen rossz, bár az ellen sem hadakozna, de nem egy jófiú médiaképe van.
..vagy Kimi...ő sem az a uniform figura.
(szerk: Kubica is ide tartozott szvsz)
Vannak természetes jó arcok, akik minden szempontból fogyaszthatóak, de nem lehet mindenki az szvsz.
Persze lehet ettől még bunkó megnyilvánulás, de sztem ettől még nem szakad a gallok fejére az ég.
Nem mindenkinek áll jól ez a példavilágbajnok kép.
Ember ő is, aki meg nem tudja elnézni neki, az meg sarazza...szíve joga.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #45198 üzenetére
még egy gondolat, többet nem foglalkoztat
nem csak az lehet nagy, aki popzenében utazik, kellenek a disszonanciák, nem minden babakék harmónia, kellenek a Pistols-k pl.
..és itt nem a műpunk arcokra gondolok, akik irgalmatlan pénzbe kerülő külsőségekben árulják a (legtöbb esetben) lopott másságot, de a médiának: világbéke!
hogy csak egy zsenialitást nézzek: youtube..tekintsünk el attól, hogy nem saját ...a rosszfiúság (tényleges) nagysága. -
#70869248
törölt tag
Palik és Gyula sokáig csinálták ezt az egészet, volt hogy elvigyorogtam magam, de összességében nálam szégyellni való volt, Palik-nál az zavart hogy nem szereti annyira hogy tanulja (mert lett volna még hova..).
Czollner-nél meg hogy tévúton jár a közvetítéssel....nem önközpontú a dolog, sokkal több alázat kellett volna, mind a kettejüknél.Nagyon nem kell hogy visszajöjjenek, nem is jönnek szal ettől nem félek.
Mezei-nek van mit tanulnia, vagy csiszolódnia sztem, de van esélye bőven még.
Szabó Robi elég profin áll hozzá...de nála sem érzem azt amit Wéber-nél mondjuk.. -
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #45413 üzenetére
Nincs probléma, csak túl sok pénz megy kifele az F1-ből, amit az F1 csapatok termelnek ki.
- jellemzően drága a műsorszórása, pl. akkora pénzt kértek az Eurosport-tól, hogy az nem is tárgyalt tovább...nem a nézettség a lényeg hanem a pénz.
- Ez utóbbi jellemzi a pályákat is, nem az a lényeg mennyien mennek ki, hanem mennyit fizet a pálya...ergo a drukker le van szrva, a versenyző le van szrva (nekik nem akkora feeling üres lelátok előtt körözni).
-a közvetítés befolyásolja a szabályalkotást...nincs időhúzást generáló megoldás, csak költséghatékonyan...adott időtartományba bele kell férjen, üzletpolitika...mint a Mozi, 3 óránál többet fárasztó nézni valamit.
-izgalmasnak kell lenni....még ha ez törik és szakad akkor is.
-qvára nem fér bele a dohányreklám, és az alkohol is csínján....az F1 olyat nem képvisel...lényegtelen, hogy sok csapatnak és versenyzőnek és pályának nagyságrendekkel könnyebb dolga lenne..
-a pénz visszaosztásnál pont azok kapnak keveset akiknek szükség lenne rá....ezért (is) szükség van fizetős versenyzőkre....akinek nincs pontja fizeti a logisztikát. ..és nyilván őket nem is érinti a visszaosztás, hisz alig van eredmény.
..de hát rájuk másért van szükség, a lényeg hogy akik változást generálhatnak a jó kis üzletben azok kapnak pénzt.Szal én pont le....m hogy mennyit hoz a konyhára az F1, ha közben...nagyrészt ez miatt, veszít a patinájából..ja már azt elveszítette, akkor veszít a varázsából.
..ahogy Bernie mondta, üzletemberek kellenek az F1-be....
Egyébként az LMP autók már régen levernék az F1-t, csak mivel az FIA szabályozza a súlyt, és minden más paramétert, így a legnagyobb kirakat nem kerülhet takarásba..
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #45573 üzenetére
Szvsz sokkal jobban tenné, ha arra koncentrálna amit most csinál, Rubinho'-nak meg volt a lehetősége, kétszer is.
Nem lett meghatározó alakja a sportnak,..pedig talán lehetett volna, mindig is gyors volt szvsz.
Van az F1-n kívül is élet, ha elfogadja akkor nagy eredményeket érhet el.Kis összecsengéssel, a MotoGp-ből WSBK-ba átigazolt versenyzők talán egyik legnagyobb problémája hogy visszalépésként könyvelik el, mint ahogy az is technikailag.
De ez nem segít, csak hátráltat.
Aztán most meg az a helyzet hogy a MotoGp közelít a Superbike felé.
Nem érdemes ezen agyalnia, mert akkor ez sem és az sem lesz meg neki, most azt csinálja, csinálja teljes mellel. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #45848 üzenetére
Sztem inkább a Q2 eredményei a mérvadóak, nagyot hűlt a pálya.
Mindenesetre kíváncsi vagyok hogy a Sauber taktikában felnő-e a helyezéshez....mert úgy néz ki nagyon belenyúltak valamibe és az működik...azaz kovácsolni kellene belőle valamit.
Ez sem kis feladat sztem.
Webber-t és a McLaren-ket is előre várom,...a Mercedes gumiproblémáira meg kíváncsi vagyok...érdekes volt az a nyilatkozat ahol elmondták hogy Nico kijött cserére, mert csúszkált, aztán kiderült hogy a gumijai újszerű állapotban voltak (pont ezért csúszkált)
MS kieséseivel sem sikerült még feltérképezni szvsz a Mercedes gumihelyzetét (utalt is rá MS)...szal kíváncsi vagyok
Jó futam lesz....ja és persze a Lotus is elég hülye helyzet..akár 4-5. hely is kinéz eddig. -
#70869248
törölt tag
Egész jó futam volt
[link]
Azért a Sauber nem tudja még (még), hogyan legyenek ott ahol, és ne csak oda kerüljenek...ha érthető hogy gondolom.
Jó autójuk van, fel kell nőni hozzá.A Mercedes-nél nagyon nagyot mutattak gumikezelésben, szép volt.
Kimi...hát majdnem össze jött, sztem visszabukott volna ha nem szedi össze a koszt akkor is, kb a két Lotus egymás után jött volna be.
Ami szép Grosjean-nak is, mert neki muszáj volt behozni az autót, azaz hibázni nem hibázhatott (Maldonado-val a csatája nagyon kemény volt).
..és nagyon szép volt Kimi-nek is mert tempót tudott menni...majdnem pariban volt a Red Bull tempójával.
Schumacher-t sajnáltam nagyon...és kíváncsi vagyok Hamilton-t kap-e valamit.
...komolyakat előzött,...valahogy neki mindig szenvedősebb futamai vannakszerk:
Helkis:
Peches versenyző nem lesz világbajnok
Eddig MS az absz. listavezető sztem ebből a szempontból.
(hogy feloldjam az ellentmondást, term. csak erre az évre értem)[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #46175 üzenetére
Pedig rezegnie kell...láttam én is, és Wéber is.
az két irányváltás volt..lehet hogy magyarázható, és mint Lewis drukker nem szeretném, de sztem rezeg a léc. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #46189 üzenetére
a két Williams végig új gumikon futott, eltérő gumitaktikával, de végig új gumikon
közepes-lágy-közepes, illetve lágy-közepes-közepes osztásban.
Vettel-nek, Massa-nak és Di resta-nak voltak még minden kiállásra, és a rajtra új gumijai.
Sztem Rubinho, a Lotus szintjén menne vele. -
#70869248
törölt tag
ha bárkinek még van véleménye a közvetítésről az legyen szíves nézze meg a Suberbike közvetítéseket (pl. most a piros zászló alatt lehet csatlakozni), Várhegyi Ferenc működését.
Élvezhetetlen, tájékozatlan, figyelmetlen...és ami negatívum még elférne egy hozszólásban a szókincsemen belül és kívül...
..hogy nem tudták lehajítani a taigetoszról....@yu[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #47092 üzenetére
Sztem a probléma ott van, amit Schumacher is sérelmez(het), hogy azt amit az autókra kivetettek, az látszik most kibontakozódni a versenyzőkre is.
Az autók sem a maximumot teljesítik...mivel x váltó, x motor van egy idényre, ezért nem lehet fullra járatni.
Most ez figyelhető meg a versenyzőknél is, nem mehetnek a határon, hanem a határ alatt a gumik hőfokát és viselkedését figyelve egy endurance jellegű teljesítményt kell nyújtani.
Ez sztem sem jó, nem igazán tetszik.
Azt még benyelem, hgoy a technika nem a legjavát mutatja, de hogy a versenyzők sem használják ki a technikát teljes mértékben, hanem inkább 'beosztják'...az mellé nem sorakozok fel az egyetértésemmel. -
#70869248
törölt tag
ki milyen gumival ment:
-
#70869248
törölt tag
válasz werszomjas #47189 üzenetére
az mellett hogy Kimi tökéletes profi munkát végzett, és Grosjean-nak az elsődleges feladata a pontgyűjtés, Kimi új puha gumin rajtolt, és utána szintén új puhát kapott, míg Grosjean használt puhán rajtolt, és utána használt közepest kapott...Kimi felhozó stratégián volt, míg Grosjean feladata más.
Kimi gyorsasága, mert tényleg gyorsabb volt mint Grosjean, a verseny középső és befejező szakaszán volt tényleges.
De a helyzet nagyon hasonló mint Hamilton és Alonso esetében volt anno, csak ott a VB sanszos autó volt alattuk, míg a Lotus-nál nagyobb a túlélés kényszere...valamint Grosjean nem Hamilton.
A két bukott futama után nála életbevágó hogy megalapozza a helyét az F1-ben, Kimi-nek viszont nincs bizonyítási kényszere, egyértelműen húzóember a csapatban. -
#70869248
törölt tag
válasz Mezcal #47251 üzenetére
persze hogy szabad, nem gépezet senki. a különbség hogy képes magasabb (csapattársánál, közvetlen riválisainál) szinten megfelelni a magas szintű technika támasztotta magas elvárásoknak...és ez csapat szinten is működik...inen már csak fejlődni kell
..magasanKimi-nek ha jól tudom gumiproblémái voltak, hasonló mint Heidfeld-nek akkoriban.
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #47260 üzenetére
ez sztem nem passzió volt nála, egyszerűen a versenynek abban a fázisában, amikor a leggyorsabb az autó..általában a többiek már nem nyomták neki mert addigra vagy már eldőlt a futamgyőzelem, vagy spóroltak.
Kimi-nek sztem akkor sem volt ideális, csak volt egy könnyű autó és nem volt tét...egyszerűen csak ment, Kimi nagyon gyors egyébként, csak volt akkoriban egy csomó baja, a gumi, a légkör, és talán Alonso.
Kicsit összegabalyodhatott fejben.
A legutóbbi futamán nagyon profin teljesített, gyors és szitukban vigyáznak vele a többiek, egyáltalán nincs lesajnált szerepköre hiába csavargott és volt kissé sikertelen más szakágban, itt az F1-ben a pályán a többi versenyző figyel rá.Visszakanyarodva Massa-hoz, ez pl. nincs meg Massa-ban, sztem őt sosem kezelték úgy mint mondjuk Alonso-t, vagy Kimi-t, érdekes módon Hamilton-ra sőt Scumacher-re is (manapság) kevésbé figyelnek sztem.
De talán a legerősebb jelenlét Alonso-é a pályán. Massa ezt soha nem érte el (szvsz!), valahogy nem tűnik és tűnt meghatározónak a pályán, pedig tényleg jó gyors volt sokszor.
Ő szerintem már visszafordíthatatlan, ördögi körben van fejben.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Elég nagy hülyeségnek tűnik nem az éles versenyzőkkel tesztelni Mugello-ban a McLaren-nek.
Ez egy lehetőség a versenyzőknek tét nélkül, erre beültetik a két tesztversenyzőt.. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #47322 üzenetére
Szinte az összes csapat az éles versenyzőinek ad lehetőséget, pont azért mert rettenetesen fontos a gumikezelés.
A McLaren pedig a teszt/tartalék/töltelék versenyzőivel elemzi a gumikat.
Az elemzés szempontjából is kézenfekvőbb lenne a pontversenyben részt vevő versenyzőivel kihívás elé támasztani a gumikat, meg a versenyzők stílusának megfelelő elemzés is haszonnal járna..
...ééés persze a versenyzőknek is hasznos lenne + egy alkalom ahol tesztelhetik.
szerk:
De nem....és sztem ez hülyeség, valamint szvsz tök mindegy hogy lehetőség vagy nem a teszt/tartalék/töltelék versenyzőknek, a McLaren-nél nem igen lesz üresedés, kivéve ha Hamilton dobbantani akar...és elég hülyék ha elengedik (sztem).[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz echterion #47329 üzenetére
Számomra Alonso és Hamilton lenne az ideális, botrányos volt a közös munkájuk. De az egy rosszul kezelt helyzetből adódott leginkább, Alonso részéről, mert hagyta hogy Hamilton eredményesebb legyen az idény első felében amivel ingataggá tette a helyzetét, a csapatvezetés részéről, mert egyértelműsíteni kellett volna Alonso vezérstátuszát, és Hamilton részéről is, mert nem mérte jól fel a helyzetet.
Jelenleg már ez nem ismétlődhetne meg.
De két nagyon hasonló stílusú versenyző, zseniálisak lennének egy jó autóban szvsz.
Na mindegy...mivel ez nem hinném hogy létrejönne. Nehéz megmondani mi lenne a jó megoldás, de Hamilton lassan úgy érzi hogy elmennek mellette az idények, és egy olyan versenyző a csapattársa akivel nem tud rivalizálni, mert a gumitaktika nem a versenyzői habitusa része...talán megpróbálhatja azzá tenni, de akkor egy olyan pályán játszik ahol ő az idegen.
szerk:
pont ma láttam egy beszédes példát amikor egy támadó snooker játékos safety játékot erőltetett, és olyan hullámvölgybe került ami a kiesését jelentette.
szal sztem veszélytelen stílust váltani.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
három kerék a jövő? mert nem felejtették el...
-
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #47376 üzenetére
...nyilván tudom mit linkelek.
Mint ahogy nyilván meg is néztem, tudom hogy hány darab kereke van.
Egyszerűen nálam ez háromkerekű...ekkora nyomtáveltérésnél ez háromkerekű koncepció, úgy viselkedik, úgy 'támadja' a kerékvetőket..stb.
..és sztem, de ez már valóban egyéni meglátás, jóval sz@rabb a kanyarsebessége, mint egy hagyományosabb tengely és nyomtávú formula autónak. Pl. egy átdobós jobb-balon mint mondjuk Magny Cours célravezetője tuti nem lehet úgy áthajítani, de sztem a gyors nyújtott kanyarokban, akár szintén itt a francia pályán az első harmadban a fontos jobbos, vagy pláne ha fékes mint Suzuka hátsó egyenesre nyitó balosa, ez az autó nem tudja azt amit a hagyományosabb négy kerék elrendezés.
Szal nálam ezért lett háromkerék, szemem nekem is van persze. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #47669 üzenetére
Ez mekkora baromság...bszki akkor Spa-ban mi történ az első kanyarban amikor többen is elhagyták a pályát??!
Kimi pl.
[link]..ez akkor mi volt?
ha ott fékeznek nemhogy pozíciót javítanak, hanem buknak. Ezzel szemben a lendületet megőrizve jó helyzetbe kerültek az Eau Rouge-ra..
Ez hülyeség, és már megint csak azért van képben mert Hamilton...
Rosberg kitette a pályáról, a poén hogy ezt Wéber Gabi is látja..ahogy egy versenyző látja..
[link]
Ennyi...és akkor jönnek a cikázásokkal??!
Komolyan kezdem azt hinni hogy Hamilton egykori nyilatkozatának van alapja..pedig akkor azt gondoltam hogy bepörgött...de lehet hogy bármilyen hihetetlen ő bentről jobban látja...lehet hogy tényleg van abban valami hogy működik olyan dolog aminek semmi köze nem szabadna hogy legyen a sportban.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #47679 üzenetére
Nem ki lehet menni..el lehet hagyni a pályát a baleset elkerülése végett..ennyi.
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #47683 üzenetére
Mert bármilyen hihetetlen számomra, ez kezd kibontakozni. Ahol Hamilton érintve van arra lehet utazni bárkinek. Adva van egy versenyző aki pont azt a régi versenyzést szeretné visszahozni amire állítólag mindenki vágyik, ha esik az eső és mindenki a biztonságra utazik akkor ő versenyezne, de ő a hülye...ha az utolsó körben még megpróbálja elkapni az első helyet és falhoz vágja az autót akkor ő a hülye, ha ott mer előzni ahol senki akkor vagy hülye vagy szabálytalan...ha nem büntetik csak figyelmeztetik akkor kivételeznek vele.
Egyszerűen rossz fiókban van. -
#70869248
törölt tag
válasz hodostamas #47770 üzenetére
Nincs a lfszt
Csak az nem látja aki nem akarja látni, ez olyan mint a Spa-i eset...levágta mert nem volt hely (Alonso Silverstone ua), visszaengedte, de még is megbüntették...ráadásul a futam után hogy már esélye se legyen.
Ennyi.
Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Battlefield 2042
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Futás, futópályák
- Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
- E-roller topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- Reolink kamerák
- IPhone SE2 2020 64GB független mobiltelefon, normál zsebkopott, enyhén hajszálkarcos állapotban 85%
- Üvegtörött IPhone 8 64GB független mobiltelefonok
- IPhone 8 64GB független mobiltelefon, használt zsebkopott, hajszálkarcos állapotban 96%-os akku
- IPhone XR 128GB független mobiltelefon, 87%-os akkumulátorral.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen