- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Aktív témák
-
littlelion21
addikt
válasz
Nowhereman #49099 üzenetére
Ezt elolvasva már magamon szánakozok, hogy hogy tudtam a 95'-ös Belga nagydíj óta neki szurkolni...köszönöm hogy így felnyitottad a szemem és a hátralévő futamokon már nem kell Neki szurkolnom, ezzel talán megmentem magam a teljes erkölcsi romlástól.
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #49099 üzenetére
Ez azért most nem sikerült valami szépre. Próbálkozz meg egy komolyabb előadással. Ez most, és itt kevésnek bizonyult.
Kicsit több szöveg, esetleg kicsit több konkrétum, és ird le, hogy mit vársz el tőlem, és azt megkapod.2007-05-06 óta itt!
-
Pá
addikt
Nah, témánál vagyunk.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #49102 üzenetére
Felesleges a több szöveg, nektek Sumi a vallásotok. És pusztán csak azt jegyeztem meg Cerebellum forumtársnak, hogy lényegében tök mindegy mit alkot Sumi, hogy nyer-e, vagy a pontszerző helyek közelébe sem kerül, a hívők tömegének a dicshimnuszainak áradarától így-sem úgy-sem menekülünk meg.
Utánam a kondenzcsik!
-
Pá
addikt
válasz
Nowhereman #49105 üzenetére
Mint ahogy az antischumisok hozzáfűznivalójától sem.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #49105 üzenetére
Szerintem meg tök mindegy mit alkot Sumi, hogy nyer-e, vagy a pontszerző helyek közelébe sem kerül, a gyűlölködő antidrukkerek mocskos fröcsögésétől így-sem úgy-sem menekülünk meg.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #49107 üzenetére
Lényeg, hogy nincs menekvés.
Mik az oddsok arra, hogy a verseny után zárják a topicot 1 napra, mint a régi szép időkben?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Nem tudom, de tennék rá lazán
Futamgyőztes, bwin:
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 3.75
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 3.75
Michael Schumacher (GER/Ferrari) 6.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 6.00
Jenson Button (GBR/Brawn GP) 8.50
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 12.00
Nico Rosberg (GER/Williams) 16.00Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz
Ace Ventura #49085 üzenetére
Na mondjuk én Hamilton-t nem féltem...bár érdekes amit említesz, pont az Eau Rouge-ban történt az egyik olyan eset a kevésből ahol Hamilton 'elvette' az Alonso-val való összecsapásnál amikor egyszerre estek volna be az Eau Rouge-ba és ott Hamilton elvette a gázt hogy ne legyen balhé.
De egyébként én Hamilton-t nem féltem senkitől sőt..leginkább összeereszteném mindenkivel. Az az élet.Na de szal MS-re vissza, sztem minden attól függ hogy tetszik-e neki az autó..és sztem ha a súlyelosztással kibékül akkor tetszenie kell, mert sok olyan változtatás történt amióta ő abbahagyta ami miatt sokkal jobban mozog az autó, nincs kipörgésgátló, kevesebb aero..stb.
Szal ha megtetszik neki én azt sem tartom kizártnak hogy marad a mezőnyben.
Róla el tudom képzelni hogy ennyi idősen is bármit el tud érni. -
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #49110 üzenetére
"Szal ha megtetszik neki én azt sem tartom kizártnak hogy marad a mezőnyben."
Ha simán bírja fizikailag, akkor verheti a fejét a falba, hogy minek vonult vissza. Nyilván Massa miatt is tette. Most lehet, hogy fordul a kocka, Felipe jövőre megy a kispadra Badoerék mellé
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #49111 üzenetére
És akkor ki lenne a csapattársa? Alonso?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #49111 üzenetére
Sztem összetett oka volt annak hogy visszavonult.
ezek a saját magam kigondolásai...nem kell és én sem kezelem tényként
-- Megverették 2005-ben (valszeg ennek következménye volt az a FIA-Ferrari szerződés amivel idén bíróságra ment a Ferrari)..olyan jól sikerült hogy elúsztak a 2006-s autóval is.
-- Monaco-i 'parkolása'..bárhogy volt, nagyon méltánytalannak tartom a mai napig.
-- Érezhette úgy hogy talán már nem kellene itt lennie, és ez kihatott a motivációjára.
-- Valszeg tudott arról hogy Brawn el fog menni, és Todt is..azaz szétesik a 'nagy 3-s'
-- Massa..Kimi a Ferrari döntése volt, de Massa sztem MS miatt kapott ülést...azaz ha MS marad Massa tartalék.
-- Valszeg elhitette magával hogy ennyi elég volt, van egy valag pénze, gyönyörű élete...és (szvsz) a fent felsoroltak...és ezért feladta.
Az elmúlt két évben én is azt éreztem hogy simán..simán helye van a mezőnyben, sőt egyenesen hiányzik a 'profizmusa'...valmint hogy az F1 elvesztette azt az embert akinek pusztán a sok-sok éven átívelő sikeres pályafutása okán, és a kivívott eredményessége okán, nagyon nagy hangsúllyal tud odahatni...akárcsak a gyártóknál a Ferrari a mostani FIA-FOTA párbalyban.
Amit mond arra figyelni kell, ez nem szeretem-nem szeretem kérdése, olyan sok sikeres tapasztalata van, hogy az a hülye aki elengedi a füle mellett....ezt nagyon jól látta meg Massa. Oké minden versenyző azt hiszi hogy ő keringeti a napot, de MS-re nem figyelni ha hajlandó mondani valamit, az botorság. -
JJános
addikt
válasz
tuskooo #49120 üzenetére
Nem ő a világmindenség. Csak egy csillag, és fény, ebben a szürke kis világban. Hétvégi futamon úgy oda voltunk szegezve a tévé elé, ahogy már régen nem azóta.
Akkor egyetlen futam sem maradhatott ki, és most megint számolgatja az ember, hogy véletlenül se jöjjön olyan program közbe, ami azt az időt akarná kivenni az ember életéből, mert az az idő, majd megint róla is szól.
Sokszor volt odakészítve kedvenc sör, vagy bor. Ott is maradt a verseny végéig, mert elfeledkezett az ember mindenről.
Elfeledkeztünk gondunkról, bajunkról. Munkahelyi problémákról, és minden más egyébről. Hétfőn reggel az öltözőben nagy hangon jött be az ember, és bármi is volt a téma, mindig Sumi volt.
Az egyik műhely melósa állandóan reggel az öltözőbe, az egész futamot elmesélte. Akkor is, ha nem volt siker. Jót nevettünk, és már a munka is könyebben ment.
Nem jelentett világmindenséget, és sokszor többet is. Megállt minden.
Otthon tudták, ha ilyenkor nem hagynak békén, akkor kiabálok, veszekedek, mert fontos volt, hogy mindent jól lássak.
Aztán a futam végén már enyhült minden, főleg, ha győzelem volt, és erre sok-sok példa volt. Kinn az udvaron a futam után, már ordibálták a szomszédok, hogy mi volt a futamon.
Szóval nem ő a világmindenség.
Csak egy csillag, és fény.2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #49121 üzenetére
jaj...ez most úgy hangzott mintha meghalt volnaKettős a dolog mindenképpen, nagyon pocsék érzés hogy Massa rovására történt mindez.
Egyszerűen egy szörnyű véletlen, hogy Massa-nak aki gürcöl és gürcöl, és tolja a szekeret...aki tavaly még akár világbajnok is lehetett volna, szal neki akár meg is szakadhat az F1-s pályafutása. Remélem hogy ezen a dolgon is túllép mint ahogy már sok mindenen amióta itt van, de ez talán az egyik legnehezebb lesz... nem is tudom mire gondol ha a pályafutása jut az eszébe...amennyiben MS marad, és Alonso mégis jön, akkor Massa-nak nincs hely, pedig a képességei alapján mehetne bármelyik csapathoz...de ő annyira a Ferrari-hoz kovácsolta magát, hogy szvsz nehéz lesz újra 'felépítenie magát'Bár amennyiben MS marad, Alonso nem feltétlen jön...ez Alonso-nak sem túl jó.
MS 'érkezése' a jövő évre rendesen átszabhatná a dolgokat. Azt hittem hogy ez már egy elvart szál,...de most tök jó rajta filózni. Az egyik legmerészebb elképzelés, hogy Alonso-Massa Ferrari, és Rosberg marad a Williams-nél,...és most ne szakadjon le az ég..szal MS jön Hamilton mellé a McLaren-hez
Mindenki tudja hogy MS és a Ferrari összefortak,...de így hogy Brawn és Todt nincs, én nagyon örülnék ha képbe jönne a nagy rivális ha csak egy évre is. Ez óriási bomba lenne jövőre -
JJános
addikt
válasz
#70869248 #49122 üzenetére
Nem, csak a Sumi elleneseknek írtam le, mit jelent nekem ő.
Massa ha felépül, még VB lesz, és én szurkolni fogok neki. Ha Lonzi jön, kösse fel a gatyáját, mert Massa nagyon gyors.
A legjobban azt szeretném, ha Sumi, és Massa lennének a Ferrari jövő évi pilótái. Azt hiszem ennél jobb páros nem lenne.
2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #49124 üzenetére
Sztem örülne
..akkor nem ha a pályán gyorsabb lenne, de egyébként sztem még Alonso-tól is tanult annak ellenére hogy nem volt egészséges a csapaton belüli légkör.
Sztem Hamilton-nak egyáltalán nem tesz jót hogy olyan csapattársa van aki nem készteti, nem sarkalja sokkal jobban mint ahogy most Kovalainen.
Én spec. ...annak ellenére hogy Hamilton drukker vagyok, még Rosberg-t is beáldoznám MS-ért,..mert MS olyan kihívás akitől viszont sokat lehet tanulni.
Szal a s'ggem verném a földhöz ha egy csapatban lennének..JJános:
sztem MS-Alonso jobb páros lenne, izgalmasabb.
Bírom Massa-t, de Alonso az más tészta...kifejezetten 'füszeres' páros lenne MS és Alonso
[ Szerkesztve ]
-
greenmukk
tag
Valaki tudna dobni egy linket ahonnan F1-es képeket tudok leszedni, nemnagyon találok újakat
Leginkább a Ferrarirol és a
Mesterröl
kéne sok kép
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #49124 üzenetére
Biztos meglepődne.. de nem hinném ,hogy betojna.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #49117 üzenetére
"Megverették 2005-ben" ezzel nem értek egyet. Sok csapat és pilóta van a mezőnyben akiket megverettek ilyen alapon. Illetve én máig nem felejtem el ahogy hárították a dolgot a gumira gumira majd év vége felé lenyilatkozták, hogy igen, magával az areoval és más területekkel is probléma volt. A teljes visszaesést a gumis szabályra hárítani nem hinném hogy fedi a valóságot. Persze ezt senki sem tudhatja. Én csak azt tudom hogy a motorbefagyasztással is szívtak páran, az egy gumi beszállítóval is, a hajlékony mizéria, diffuzor, felfüggesztés....de mégsem láttam ilyen kijelentést, hogy az adott csapatot megverették..csúnya szó na.
[link] megy az űrbe amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
Dumb
senior tag
Csodagép
[link]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
greenmukk
tag
válasz
Motion_Blur #49130 üzenetére
köszönöm
-
HoReSz1975
őstag
Kiváncsi vagyok Schumi mit fog művelni a gépezettel, Massa -t az ág is húzza sajnos. 2008 -ban megérdemelte volna a világbajnoki címet
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #49132 üzenetére
nem baj
Én ezt azért gondolom így, mivel 2004-ben a Michelin beadott egy javaslatot az F1 lassítására ami 2005-ben teljes mértékig megvalósult....márpedig az a javaslat valszeg nem a Bridgestone-nak kedvezett....
Számomra egyértelműnek tünik, hogy nem adnak be olyan javaslatot ami számukra kedvezőtlen...márpedig az egész versenyes gumi az övék volt, ...és ami még fontos mellé javasolták a tesztekre lekorlátozták a felhasználható gumiabroncsok számát.
...és azt idén is látjuk hogy egy nagymértékű (vagy egyenlőtlen) szabály megspékelve a tesztek korlátozásával mennyire gyilkos tud lenni....és az akkori 'unalmas' éveket figyelembe véve életszerütlennek tünik hogy pont abban az évben a Ferrari elcseszte volna az autót is...pont ők akik akkoriban már az elöző év felétől tesztelhető következő évi autóval rendelkeztek.
Hasonlóképpen mint az idei autók,..amíg nincs egy olyan szabályváltozás ami borítja az erőket addig az elöző évben sikeres csapatok a következő évben is számolhatóan sikeresek lesznek (pénz, emberállomány stb marad), pusztán azért mivel sikeres adatokra támaszkodva érkeznek pályákra, és fejlődnek.
Ahogy idén a KERS miatt, ...nem csak a KERS-t fejlesztették amikor látták hogy nem jó az autó, hanem megpróbálták az autó egészén helyrehozni a hiányosságot.
Hasonlóképpen abban az évben is, nem lehetett várni a Bridgestone-ra, megpróbálták visszanyerni a tapadást ahol csak úgy érezték hogy segíthet....pont ezért úsztak el a jövő évi autóval is, mivel minden energiát a probléma megoldására fordítottak.
Ahogy már idén is futamokkal ezelőtt a csapatok azon gondolkodnak hogy beáldozzák az idei autót, mert különben elúsznak a jövő évivel.
De akkor nem lehetett beáldozni, azt a problémát meg kellett oldani, különben nem tudják hol kezdjenek hozzá a jövő évi autóhoz....nem tölük függött a megoldás alapvetően.
...és megoldották de akkor már elúsztak rendesen.De mint írtam ez a magam elgondolása....nem tudom azt gondolni, hogy akkoriban mikor MS már a jövő évi autókat tesztelte az év felétől mert olyan jók voltak. Szal egyszer csak elkefélik az autójukat, és pont akkor amikor amikor ennyire megváltozott a gumiszabály.
-"Négy javaslattal állt elő a Michelin, amelyek 2005-től akár bevezetésre is kerülhetnének:
* Egy garnitúra abroncs legyen használható az edzésen és az egész versenyen
* Versenyhétvégenként kettő-négy garnitúra száraz abroncs minden pilótának, egy vagy két specifikációban
* Ugyanolyan specifikációjú elsődleges és ugyanolyan specifikációjú választható abroncs minden csapatnak
* Csapatonként hat garnitúra abroncs minden egyes tesztnapra (a FIA és a csapatvezetők által is szorgalmazott F1-es szezon alatti tesztek nagymértékű csökkentésére tett javaslatoknak megfelelően).
"
-Pierre Dupasquier a Michelin Versenysport Igazgatója szerint a javaslatok mind alkalmasak az FIA törekvéseinek megvalósítására: "Először is, keményebb keveréket kell használnunk ahhoz, hogy az abroncsok tovább tartsanak, így kisebb lesz a tapadásuk, a sebesség pedig csökken. Ezen felül a költségek jelentős csökkenéséhez a tesztek számát is korlátozni kell. Ha kevesebb abroncsot szállítunk, a tesztek költsége is tovább csökken. A keményebb abroncsok kevesebb abroncsdarabot hagynak az aszfalton, így a koszos pálya már a múlté, az előzések száma emelkedik és ez az, amit a F1 világában mindannyian szeretnénk." -
wildrain
addikt
válasz
Peat;) #49132 üzenetére
A megy az űrbe amúgy-hoz:
A német olyan hírességek mellé csatlakozik, mint Bryan Singer (X-Men, és a Superman visszatér rendezője), vagy épp a Dallas sorozat egykori sztárja, Victoria Principal. És, ha ez nem lenne elég, a listán szerepel az 1978-ban az elméleti fizikában elért eredményeiért Albert Einstein-díjat kapott Stephen Hawking is.
Most komolyan, ez az ember képes egy űrutazásra?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#70869248 #49140 üzenetére
Ez kb ojan volt mintha jonne a VAG, hogy de legyen dizel F1 es jovoevtol eccocsak dizelvasak mehetnek. Nyilvan akik sumakban evek ota erre rakeszultek, hirtelen tobb evnyi elonyban lennenek. A mislejm huzasa akkor kb ez volt, mert fu alatt mar elotte levo 2 evben is ijen gumikat csinaltak.
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
vótmá
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
attisx
addikt
válasz
wildrain #49141 üzenetére
Nézd, ha 2-3 órát kibír egy ülésbe szíjazva, akkor igen, alkalmas rá. Ez a Virgin Galactic-os űrutazás, ilyen szempontból nem nagy szám. Fölviszik a jól fizető ügyfelet, öt percig gyönyörködhet a Föld panorámájában, azt jönnek is vissza. Egyébként a speciális "Zero-G" repülést, ha jól tudnom, már többször is kipróbálta.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
wildrain
addikt
válasz
attisx #49145 üzenetére
ha 2-3 órát kibír egy ülésbe szikazva
Hát az tuti, hogy szegényke nem fog felugrani x idő után, hogy "én ezt meguntam".Ha a speciális "Zero-G" sérülés alatt a zuhanórepüléses súlytalansági játékot érted, akkor igen, kipróbálta.
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #49140 üzenetére
A gumikkal már eleve ott a baj, hogy se nem tapadnak, se nem tartanak.
Hogy lehetne jó verekedéseket látni, ha a gumik - 2-3 kör alatt kikészülnek a letolósdiban.A michlein javaslata jobb, mint ami most van, viszont a túl kevés gumi magával hozza a túltaktikázást, ami miatt már idén is többen megszívtak. Szerintem a 80-as évek Good-Year hozzáállását. Van 5 fajta gumi dögivel, és aki ért hozzá, többfajtát is feltehet. És persze egy 1000LE-s verda egytankkal végigfutotta velük a versenyt.
Ha meg a költségeket akarják csökkenteni, akkor ne monopolizanak, meg mennyiségkorlátozzanak, hanem szimplán meghatározzák, hogy egy garnitúra abroncs 5000$. Aki hozz ennyiért annak ott a neve areklámban, aki meg nem, kiesik a cirkuszból...A sumi visszavonulóshoz.
Az hogy Sumi kikapott Lonzitól, még alapból nem volt elég ahhoz, hogy visszavonuljon. Ebbe benne volt, hogy erőből kapot ki. Szimplán egy Lonzi-Renault páros mellett már csak egyik lehetett a pályán, nem az egyetlen...
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #49149 üzenetére
Nem csodálkozhatsz rajta...minden részegység amit kihegyeznek az elveszti a tartalékait.
De ez javulni fog sztem ezért nem is foglalkoztat különösebben, amióta egy beszállító van a gumivonalon, azóta ezt egyszerű szabályozni...csak nem mindegy ki csinálja, gondolok itt arra, hogy a Bridgestone mérnökeinek kerek perec van előirányozva minden, még az is hogy a két keveréktipus között mennyi mp. különbség legyen, illetve hgoy a lágy az látványosan gyorsabban használódjon mint a keményebb. ...és ez mind miattunk, a mi szórakoztatásunk céljából.
A Bridgestone egyébként nagyon keményen dolgozó csapat, az sem gyenge amit az F1-ben elértek, de amit a MotoGp-ben az egyenesen lehengerlő.
Én ki nem rugnám őket semmi pénzért....csak valaki tehetséges hozzártő kellene aki előírja milyen keretek között fejlesszék a gumikat. ...mert ez az idei FIA baki is, hogy az első gumikat meghagyták a bordázott gumi méretén holott a slick->bordázottnál változtattak, és ez miatt már eleve nem semleges az autó menettulajdonsága. Szal ilyeneket nem hogy el kellene kerülni, hanem lehetőleg pozitív fejlődést kellene előirányozni.Sztem meg nem verte el Alonso MS-t...sajnos hogy ezt kell mondjam, mert bár másként gondolnám. Amikor Mick Doohan visszavonult a MotoGp-ből akkor is ezt éreztem...nem lett kerek perec megverve.
MS amikor jó volt az autója nagyon pariban volt, de amíg én a Renault/Michelin-t nagyon erős technikának éreztem, addig a Ferrari/Bridgestone nagyot szenvedett a korábbi önmagához képest.Ezzel együtt Alonso kétségtelenül a mezőny egyik kiemelkedő versenyzője nálam.