- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
-
flymi
addikt
válasz subaruwrc #44478 üzenetére
A bontott gyári került most bele és alapjáraton nincs szervo.
Körülnézek honnan lehet olcsón jót leakasztani. gabor ajánlotta a ko-csi.hu-t, tőlük rendeltem anno a benzinpumpát, elégedett voltam velük./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz subaruwrc #44484 üzenetére
Ezeknek ez a bajuk.
Nálam már kettő is eljutott erre a szintre, alapjáraton nincs meg a megfelelő nyomás a rendszerben de kis gázt adva 1500-as fordulat mellett már jó lenne.
Próbáltam én is gyári olajjal a cserét de nem lett jó, vettem bontott szivattyút ami működött pár ezer km-ig de az is ugyanígy szétkopott és elgyengült a szervó, most utángyártott van a kocsiban ez meg zúg
Egy gyári felújított garanciával 35-ért szerintem nem rossz a bárdis 172 ezret nézve. -
-
dssport
tag
válasz subaruwrc #44563 üzenetére
Oké, köszönöm a tanácsokat!
Közben tovább próbálgattam az autót kb. 14-15 °C-hoz tudnám kötni azt a hatát ami alatt teljesen hideg motorral (reggelre vagy délután, munka végén) 2. fokozatban az első 2-3 gyorsításkor 1800 körül ,,rángat". 20°C körül, vagy üzemmeleg motornál lényegében semmi baja. Lehet, hogy csak 80.000 van az autóban/szondákban de a 2. tulajdonos szerintem extrém rövideket ment vele, így jött ki az évi 2-3.000km futás. Lehet, hogy ezzel kinyírta a lambdaszondát...
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #44688 üzenetére
Kb. 4000km elteltével jött elő a probléma.
Ezt írtam én is, Escort is szenvedett ebben, s megoldotta.
Persze takarítás, rozsda eltávolítás sem árt.gabor9991
Úgy néz ki egyenlőre hanyagolom, mert a végén autót én már nem fogok vezetni.
1.5 évet pedig biztosan nem parkoltatom az autót, mert tönkre megy.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #44812 üzenetére
Sosem voltál hóban játszani?
Mert hógolyó gyúráskor vízes lesz a kezed kesztyű nélkül.
De elég, ha sokszor ugyanoda lépve a hóba összepréselve kész a cípős csúszka pálya.Szegek feltépik ezt az összepréselt havat, ezáltal kapaszkodik.
Sima téligumi kapaszkodó bordázása is erre szolgál.
De csak hóban működik, jeges és vízes felszínes összepréselt hóban semmi be nem tud kapaszkodni, mintha a nyári gumi lenne.De szélesség növelés eszetlenül sem lehet.
A +15% nem jelentős, s belefér szabványba.troll81
A friss hóban lehet, de mikor ráfutsz friss hóból nagyobb/gyorsításos sebességgel letaposott hóra, s ezt fejeled kanyarodással.
Akkor garantáltan haladsz tovább egyenesen, s felbőg a motor a kerék kipörgés miatt.
Sokat drifteltünk így, igaz hátsó kerékhajtású autóval.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #44832 üzenetére
Attól függ hogy nézzük.
Az FE a "fuel economy" rövidítése. Tegyük fel hogy működik, 0.5l/100km a fogyasztás csökkentő hatása. Az ötezer kilométerre 25liter benzin, hatósági áron pontosan öt liter Synpower FE olaj ára.
Vagyis a cég maga fizeti ki az olaj árát.
Örök élet, ingyen olaj. -
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #44863 üzenetére
Akár egy topiktalálkozón is össze lehetne hozni, ha valaki bevállalja TDCI blokkal.
A lefutott csereérett olajhoz LM engine flush, tíz perc üresjárat, leeresztés.
Szűrőcsere, öblítő olaj + flush, tíz perc üresjárat, leeresztés.
Szűrőcsere nincs, második adag öblítő olaj, flush nélkül, tíz perc üresjárat, leeresztés.
Szűrőcsere, Valvoline feltöltés, good to go.Ja, a mániás szinthez fontos szabály: az olajokat elő kell melegíteni rozsdamentes fémedényben, gáztűzhelyen, legalább ötven fokra, hogy az egyébként üzemmeleg blokkot ne hűtsék vissza.
Aztán fél év vagy 8000km, (amelyik hamarabb jön), és következő öblítős csere. Persze egy TDCI blokkban fekete lenne az olaj a korom miatt, de egy vizsgálatra érdekes lenne elküldeni, egy húszezret/egy évet futott kontroll mintával együtt.
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #44988 üzenetére
Ha oltani akarod, hatékonyabb alulról, zárt motorháztetővel. Kevesebb levegőt kap a tűz, könnyebb eloltani. Itt is a lökhárító felől alulról kellett volna nyomatni a vizet, amiből keletkezik egy csomó gőz, az is sok oxigént kiszorít.
Viszont ha kinyitod, plusz levegőt kap a tűz, nehezebb lesz eloltani.
Kinyitni akkor is elég ha a károkat akarod felmérni. -
n1nja
tag
válasz subaruwrc #45011 üzenetére
Tavaly Októberben halálozott el minden előjel nélkül a gyári. Leállítottam, pár perccel később már nem indult be.
Akkor kapta a Bosch-t, ami 10 nappal a garancia vége után, ráadásul menet közben romlott el. Remélem a mostani tartósabb lesz.
Így utólag visszagondolva: hazafelé gyengébb volt az autó. -
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
gabor9991
őstag
válasz subaruwrc #45198 üzenetére
A kék füst szerintem is arra enged következtetni hogy itt az eddig kicserélt alkatrészek cseréje valószínűleg feleslegesen történt, inkább a szelepeken kellett volna szimeringet cserélni mert leállítás után gondolom egy csomó olaj befolyik a hengerbe, indításkor ezért füstöl és ezért van az égéskimaradás
És ahogy írod is, miután kiég a felesleges olaj utána működik is minden normálisan.
Viszont az elégetlen olaj az új lambdaszondát a gyertyákat és még a katalizátort is képes tönkretenni.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz subaruwrc #45413 üzenetére
Gyári trafó nekem 100e bírt.
Olaszországi nyaralásból hazafele Fehérvár előtt egy hengert elvesztettem.
Ford szervizben hibakódolvasás is gyújtáshibát írt.
Ott kaptam egy gyárit fiókból, ami szintén kb 100e bírt.
EssMotor Valeo-t rakott bele ami kb ugyanennyit bírt[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Jenne
senior tag
válasz subaruwrc #45486 üzenetére
Köszönöm a választ. Magam is erre gondoltam, ez a logikus.
Napokban voltam a pécsi Ford FX-ben, más ügyben, nem autót vittem javíttatni. Nem szervizeltetek náluk egyébként sem. Ott, amíg vártam, rákérdeztem erre a témára az ügyfélpultnál. Érdekeset mondott a srác, ezért is kérdeztem meg itt.
Azt mondta, hogy ezeknél a PSA dízeleknél a dízelolaj van odavezetve, az hűti a turbót is, és éppen ez ok miatt nem szabad 7-8 liter alá engedni tank tartalmát, mert akkor már túlságosan is felmelegedhet az a kevés maradék üzemanyag és az veszélyes is lehet akár.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen