- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#31600896
törölt tag
válasz subaruwrc #29853 üzenetére
Oké, hogy huppogtatja, de a jobb elsőt miért nem? Legalább megbizonyosodtam, hogy a kárpit legalább faszán áll az ajtón. Másik autóban se huppog, pedig abban erősebbek a mélyek...
Meg nem csak zenehallgatásnál huppog az ajtó, hanem kanyarodás közben rossz úton is.[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz subaruwrc #30041 üzenetére
Cromaxban 2 hónapja még azt mondták, hogy majdnem új a fékbetét. A folyadékszint nem csökkent azóta sem, mikor megvettem akkor sem volt maxon. A lényeg igazából az hogy mi a minimum szint (nincs jelezve), érdemes -e maxig tölteni?
Kb ezt az egy videót találtam róla, de itt is a max alatt van a szint de nem töltik fel: [link] (nekem is kb itt van a szint)[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz subaruwrc #30138 üzenetére
Az a baj, hogy a mi esetünkben másként van megoldva a tolatólámpa, ugyanis a tervező mérnökök a kombi esetében megszüntették a lökhárítóban lévő tolatólámpát és csak az van ami a függőleges lámpacsoportban van amellyel kb semmit sem látsz... Vagy talán opció volt ez !? Nem tudom... Bedobok egy pár fotót is, hogy illusztráljam amiről írok.
Ez van a te esetedben (nagyon jól jött a topik összefoglaló )"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
flymi
addikt
válasz subaruwrc #30255 üzenetére
Mk2, te linkelted a rotinger tárcsákat nemrég. Asszem féknyereg cserét inkább kihagynám ergó a méret marad gyári.
(#30256) troll81: elég lehet a normál fék, csak szeretek biztonságosan megállni és szórni a lóvét.
Én fékre, te motorra költöd.
Azért is kérdeztem, h kinek mi a tapasztalata a tárcsák típusával, méretével és a betétekkel kapcsolatban.
Hivatalosan 100 vagy 101 paci kombi testben, mínusz ami elszökött belőle az évek alatt, de látod a kártyán az adatokat.
Ha egy tízessel többet kell költsek egy luggatott tárcsára de cserébe egy vészhelyzetben nyerek vele 1 vagy 2 métert és ebből kifolyólag mindenki megússza akkor megéri a plusz pénzt.Esedékes lesz a szett csere, mert ugyan még nem volt az idén jég és igazi fagy, az ABS mostanában mégis egyre gyakrabban dödörög a talpam alatt. A betétek nem fogytak még el, kábé 50%-osak (vagy kicsit alatta) de nem tudom milyen márka és mennyi km van már bennük azon felül, amit eddig két év alatt beletettem. A nyári alu felniről több kilónyi fékport távolítottam el és még nem tiszta.
Egyre sűrűbben hozom-viszem majd a gyerkőcöt is, nem szeretném a megállást a lökösre hárítani.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
őstag
válasz subaruwrc #30900 üzenetére
Az a szint az valóban érdekes... A második led szerintem azt jelzi, hogy alacsony a szint. Na de ennyire? Nem a legjobb ha felszívja a retket a tartály aljáról.
Nálam az Opelnél amikor motorvezérlőt cseréltem és nem tanítottam fel még a kulcsot rá, akkor a sárga ECU ikont villogtatta, de áram az volt. Lényeg, hogy közben meggyógyult"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
erdey_a
őstag
válasz subaruwrc #31313 üzenetére
hát azt vágom, hogy ha fent fog, akkor kopott, de esetünkben ugye az van, hogy 1-2 centire már mozdul a kocsi. lehet hogy jó ez így, nem tudom. csak ha mondjuk valahol "nyúlik" a rendszer, akkor ez kevés is lehet és nem emel szét a kuplung. másra nem tudok gondolni.
most kerülltem egyet a fiattal, végülis az se sokkal feljebb fog. más az üléspozíció, más a lábtartás, nehéz megítélni.
65ezernél kizárt, hogy váltóolajat cseréljek egy kézi váltóban, ha ezt a szerviz nem írja elő, ennek a kétszeresénél sem.
maximum garanciában, ha ez lenne a baj...
várom a beázás miatt a ford válaszát, akkor úgyis megy a kocsi a szervizbe, aztán max. erre is ránéznek, ha addig ott nem hagy valahol. tele a púpom vele.ps.: ez a ford focus lehet hogy újabb, mint a fiatom, vagy a céges audi, vagy a már eladott skoda, de hogy nem precízebb szerkezet, az fix.
ugyanitt 2017-es ford focus 1.6 benzin 65.000km-rel eladó
Vérboci
-
erdey_a
őstag
válasz subaruwrc #31317 üzenetére
elsőre én is a 100km/h széllel megtolt -6 fokra gondoltam. az hogy egyest nehezen veszi, oké lenne, de hogy semmit...
nem szeretek tárgyakra haragudni, de most ez a kocsi kicsinál. persze a beázós sztori után bármit csinálhat, már soha nem lesz a kapcsolatunk a régiVérboci
-
nagyúr
válasz subaruwrc #31508 üzenetére
Nem tiszta, tisztább volt. Fekete volt, de nem annyira.
Az nem jó ha benne marad, de szerintem strapabíróbb a castrol olaj. Szerintem.
Mondjuk annó beszéltem Ford szervízes sráccal és a Castrolt ajánlotta bele. Mondjuk mindkettő az, de a castrol valamiért drágább.
Meg most van egy szerelő srác is nálunk, ő is a Fordnál volt pár évig mint szererő majd megkérdezem tőle ő mit tud róla."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
diablo1984
veterán
válasz subaruwrc #31542 üzenetére
Az egyik sofőrünk érintőre vette egy 15 éves bmw 5ös első lökösét, megkarcolva azt és az egyik vese lamellája eltört. Ez németben volt, csak röhögtünk rajta, hogy filléres tétel. 1,57m ft-ot fizetett ki a biztosító a kárra, de hogy hol és miért toltak bele ennyi lóvét, mikor a kocsi sem ér többet, az jó kérdés. A biztosítónak küldtem egy reklamációt képpel, hogy mi a pöts van, azt írta vissza, hogy a külföldi biztosítók kalkulációját nem bírálhatják felül és már a kifizetés megtörtént. Netto biztosítási csalás volt, de a bónuszunk nem kicsit zuhant...
-
-
gabor9991
őstag
válasz subaruwrc #31568 üzenetére
Őszintén és komolyan kérdezem, hogy ha a gyári ford olaj helyett (amivel az elmúlt 10+ évben annyi volt a tapasztalatom, hogy évente le lett cserélve és nem drága) az ajánlott valvoline vagy bármelyik más nem ford olajat használnám mi lenne az ami miatt soha többé nem akarnék ford olajat használni?
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #31613 üzenetére
Nekem még gyári van fent, ami Alu, mikor megnéztem.
Azt hittem Alu fólia, amit rá tákoltak, de méhsejt cellákat csak nem csinálnának rá.
Csavart amit hagyok el, mert sima lemez csavar, ami hamar kilazul.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
dellfanboy
őstag
válasz subaruwrc #31672 üzenetére
gazlampaval probaltam melegiteni, de mivel a hovedo lemez utba van annyira nem volt sikeres.
te hasznaltal vmi speci kulcsot? ez a linkelt bgs jo lehet?[link]ahogy nezem nem sok a hely, kva tuzfal,meg a csovek...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
őstag
válasz subaruwrc #32056 üzenetére
Pl. ha egy 120-as kulccsal lazítod mondjuk a cappa72 kerékanyáját, akkor nem is csoda, hogy széthullik, de a jobbak bírni szokták széthullás nélkül, csak utána a rugó adja meg magát és használhatatlan, mert megnyúlik. Ugyanúgy le fog kattanni, csak a nyúlás miatt mondjuk 100 Nm-nél húzol 85-öt vagy 80-at. Nem ajánlom ezeket az olcsó noname kulcsokat, főleg az alacsony tartományban ahol kritikus az érték, mert olyan is volt, hogy 8% volt bennük 10Nm fölött, pedig a szabvány csak 4%-ot enged meg. Gedore, Dremotec, Stahlwille, Norbar, Tohnichi stb. meg ilyenek ami valóban megbízható, de természetesen drágábbak is, viszont kritikus helyeken megéri az árát.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #32056 üzenetére
Van egy egész jó magyarázós video, nemrég találtam, emberi nyelven tolja a srác. Kár hogy nem ilyen stílusú volt anno a fizikatanárom.
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
válasz subaruwrc #32894 üzenetére
Váltó olajat két éve cseréltünk az MK2.5 ben, de mostanában előfordul hogy rendesen érzem, amikor 2 ből 3 ba pakolom, és olyan nem finom, hanem darabosabb. De nem mindig. Rendesen érzem ahogy a "fogaskerekek gördülnek".
Ez mitől lehet?
Nem szoktam eszetlenül váltani"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
válasz subaruwrc #32921 üzenetére
Máshogy nem tudom hívni ilyen címke van rajta. A motorba töltöttel eddig semmi gond nem volt.
Miután cserélték a váltóolajat, érdemi különbséget nem éreztem...
Erre a jelenségre nemrég figyeltem fel."lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #32921 üzenetére
Szélvédőt se gyárt. Féknyerget se. De még gumikédert se.
Persze nincs pontos infóm róla, de amit hall az ember: leszerződik egy autógyár egy olajcéggel, ami (bizonyos ideig, ameddig a szerződés szól) szállítja például a motorolajakat. Aztán ha lejár a szerződés, akkor újratárgyalják, pályáznak más olajcégek is, a legjobb ajánlat nyer. De az is határozott idejű szerződés. És az autógyár csak annyit köt ki, hogy a szállított olajnak ilyen és ilyen kritériumokat kell teljesíteni. Ugyanez igaz a márkaszervizekre is, amelyek általában magánkézben lévő cégek. A márkatulajdonos csak annyit követel meg, hogy az ott használt "gyári" olaj megfeleljen az előírásoknak, de simán lehet hogy az olajbeszállító más a szervíznél mint a gyárban.
Nekem is aktuális lesz lassan a váltóolajcsere (IB5, nincs leeresztőcsavar.. ) Az lenne az ideális, ha a kuplungcsere automatikusan azt is jelentené, hogy kikerül a váltó az autó alól, szétszedés, elmosás, összerakás és a teljesen tiszta váltó új olajat kapna. Csak ez rengeteg meló, amit ki is kellene fizetni. És kinek van kedve egy kuplungcserére kicsengetni mondjuk félmilliót, az összesen egymilliót érő autójában. Tehát élettartam olaj.. (ami nincs és soha nem is volt)
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen