- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
ma Csak a szokásos: globális piac, másik brand, új név, de a készülék ugyanaz.
-
Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
ph Megvizsgáltuk az akár 7 méteres képet is vetítő, okos szolgáltatásokkal felvértezett projektort.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
Melegszik az idő rosszabb lesz a fogyasztásod. A hideg levegő sokkal jobb keveréket ad ki az üzemanyaggal, mint a meleg levegő. Nekem múltkor 15 literre jött ki a fogyasztás. Igaz, most kergettem a kocsit, hogy ne lustuljon el, de ezen én is megelepődtem...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
kelly416
veterán
A lyukas dobtól bizony nő a fogyasztás legjobb tudomásom szerint.
Nézd meg a morháztető csavarokat, a zsanér csavarokat, a zár csavarjait... és ragassz két nagyobb gumibütyköt a motorháztetőre a lenti állítható gumilábakkal szembe és tekerd beljebb azokat, nehogy elhagyd.
-
gabor9991
őstag
Vedd le a hűtő felett lévő takaró műanyagot akkor hozzáférsz a zárhoz, kiveszed a tengelyt a zár és a zárszerkezet közül és megnézed melyik szorul.
Ha a zár szerkezetét kell cserélni ami a homlokfalon van ahhoz nem kell kulcs csere mert a kulcsos része a hűtőrácsban a ford emblémában van.
A zárhoz meg tényleg lehet lamellákat venni, ha az lenne a hibás de első körben egy kis WD-40 biztosan nem árt neki[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
A WD40 nem kenőanyag, ezt nem árt észben tartani. A meglévőt is jól kimossa, aztán ha elpárolog a benne lévő petróleum, akkor meg is szűnik a kenés. Használj gépzsírt, láncsprét vagy ilyesmit.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
Jenne
senior tag
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
kcsa
veterán
-
pn4hvq
senior tag
"Motortartó bakra gyanakodtam, de porszáraz illetve elvileg 2017-ben lett cserélve."
Nem emlékszem, milyen autód is va (F1 fl előtti rémélik), de szerintem motortartóból több darab is van az autóban. Saját tapasztalatom az (F2 fl előtti), hogy hibás felső bak esetén nekem a motor leállításakor rázta meg a motrot és az egész autót, menet közben ennek nem volt hangja. Ha a váltónál lévő bak lenne rossz, akkor az a "csúnya", gyors váltásnál jelentkezne annyira, hogy egyszer megrántaná a motrot. Így szerintem nem bak okozza a zörgést.
Amit én még megpróbálnék: üresben nagy gáz. Így hátha előrébb juthatsz, hogy önmagában maga a motortól jön-e a zörgés. -
kcsa
veterán
Nézd, fogyó-kopó dolgok cseréje tökéletesen normális ennyi idősen (szilentek, lengőkarok, lengéscsillapítók, vezérlés, rozsdásodó kipufogó stb.)
A rugó-hangszóró téma is előfordul, de ha csak ennyi a valódi szériahiba, akkor az egész jó hír szvsz
Váltóolaj a motortól természetesen teljesen külön téma, IB5 (1.4-1.6) esetén leeresztőcsavar sincs, le kell szívni, vagy tudok olyan elvetemült arcot, aki gyártott rá leeresztőcsavart Olaj szigorúan az előírt gyártói minősítésű (WSD-M2C200-C - nem kell gyári, de ezt a szabványt tudnia kell) kerüljön bele, ne hallgass szerelői ajánlásokra, nekem az MTX75 hatalmasat javult váltásérzetre, amikor friss olaj került bele ~10 évesen.
-
pn4hvq
senior tag
Én az MK3-as Mondeon cseréltem olajat, ezt vettem bele. Nem innen, csak gyorsan google-ztam egyet.
Nekem abban az volt a jelenség, hogy az első 2-3 váltás indulás után nehézkes volt, hideg időben pedig kifejezetten. Ha az álló autóban 5x váltogattam vele, utána megjavult.
A váltóolaj cseréje segített rajta, de nem lett 100%-os. Azon a váltón történetesen van leeresztő csavar (bár extrarövid imbusz fér csak be a kitekeréséhez -> ezúton is üdvözlöm a tervezőjét). A leengedett olaj színe "enyhén" eltért a frisstől, így azt hiszem megérdemelte a cserét. -
Vagy nem oda való cső volt, csak a csatlakozás passzolt. Amúgy szvsz olyan nincs, hogy oda megy hűtés de nincs vissza térő. Az csak egy pangó ág lesz akkor. ABS nem nagy gond, ha féked van.(nem árt csekkolni a hatásfokát) Én a kerékcsapággyal nem szórakoznék, ha beáll annyi, tréler. Eszközök nélkül neki se állj a cserének otthon.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
DeFranco
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Lightyear - befektetési app
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen