- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
erdey_a
addikt
válasz ReFleXx #46049 üzenetére
hát ennek élet írta, hétköznapi okai vannak. a feleségem 12 órázik, este 7-kor ér haza amikor már egyrészt sötét van, meg hidegebb is a csillaggarázs. persze egy 15 perces meló még így is megoldható lenne az esti órákban, de ma délután 4-kor műtik a fejem, és hát friss varratokkal nem akarok a motorház alatt hajladozni
az én munkám meg kötetlen, így odagurulok a szekér mellé, aztán a gyári parkolóban pikk-pakk megejtem a cserét, illetve cseréket.
mivel a focusban még sosem cseréltem - a kézikönyv meg a kesztyűtartóban, az internet meg csak összezavart - ezért nem vagyok / voltam képben, hogy milyen izzó kell.Vérboci
-
erdey_a
addikt
válasz erdey_a #46053 üzenetére
na... szűken véve az "izzócsere" pikk-pakk volt. de a bal oldali lámpa persze nem akart a helyére menni... elszórakoztam vele egy darabig, de most sem vagyok biztos benne, hogy a helyén van. pedig 50x kiszedtem és visszaraktam, mégis kicsit máshogy áll, mint a jobboldali. lehet hogy ez ilyen?
Vérboci
-
SECTORnooB
addikt
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz SECTORnooB #46059 üzenetére
Háát erre most mit mondjak? Nincs ilyen tapasztalatom.
De ha a műszer nem tud kilengeni annyit amennyit szeretne egy mechanikai blokkolás miatt akkor picit erőlteti a kitérítő rugót.
Hogy ez mennyire káros neki pár hétig, ezt nehéz lenne megmondani.Persze az autó többi hőfokkal kapcsolatos dolgát ezt nem befolyásolja, ezt csak egy analóg kijelzése a digitális jelnek.
⭐ Stella
-
robertka
tag
válasz SECTORnooB #46059 üzenetére
Én mielőbb visszavinném mert ha az elektronika mindig oda akarja a mutatót vezérelni ahova nem tud menni valami tönkre mehet a motor vagy a vezérlője akár.
[ Szerkesztve ]
-
erdey_a
addikt
válasz radi8tor #46056 üzenetére
a csavarok a helyükön vannak "benyomódásilag", de a bal búra mintha kicsit jobban elállna a sárvédő lemeztől, mint a másik oldalon. sokat próbálgattam, nem ment jobban a helyére, de azért ekkora hézag nekem fura "négykarikagyári" szemmel nézve.
most egy parkolóban megnéztem egy ugyanilyen kocsit, hasonló a hézag azon is. még egyet levadászok a városban majd, aztán ha azon is akkora a hézag, hogy befér az ember feje, akkor megnyugszom
Vérboci
-
kcsa
veterán
válasz erdey_a #46062 üzenetére
szedd ki újra, és nézd meg hogy rögzül a helyén. MK2-nél alul van kettő (ha jól emékszem) műanyag lap ami bekattan a helyére, de be lehet rosszul is rakni. Kiesni nyilván nem fog mert fogják a csavarok, de rossz pozícióban simán berakható.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
erdey_a
addikt
néztem én sokáig... a két csavaron kívül egy fül van, ami "becsúszik" egy sínbe, az a helyére is ment. Egyszerűen csak nagy az illesztési hézag
Bánom hogy előtte nem vizsgáltam meg jobban, hogy milyen volt.
Viszont ha tényleg rosszul raktam vissza, akkor azt a vetítési képen látni fogom. Majd este egy falhoz odaállok, aztán megnézem.Vérboci
-
veterán
válasz erdey_a #46064 üzenetére
Fordoknál azért nem olyan szépek az illesztési hézagok mint mondjuk VW csoportnál.Nálam sem teljesen egyforma a 2 lámpa körül az illesztés.
Sokszor vettem már ki a fényszórókat a Focuból,de minden visszarakás után látszik a kettő közötti eltérés.Elsőnek én is azt hittem hogy az egyik nincs teljesen a helyén,pedig de.
Néztem már ezt több Focuson és Mondeon is,egyiknél sem volt teljesen tökéletes és szimmetrikus. -
ReFleXx
addikt
válasz SECTORnooB #46059 üzenetére
lepj be rejtett menube es nezd meg ott is 60fokon van-e a homerseklet amikor mar be van melegedve az auto.
ha nem akkor lehet csak rossz helyre kerult vissza a mutato2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
nagyúr
2018-as Fóka, keyless remoteban lemerült az elem, kicseréltem, és most nem működik a távirányító. Ha beteszem a kulcsot a középső konzolba a helyére, akkor érzékeli, beindul az autó, de az ajtókat nem zárja, nyitja. Hogy tudom működésre bírni? A második kulcs a város másik végén van, de ha nincs más megoldás, elmegyek érte. Ezt a leírást találtam, de ebben új kulcs programozásáról van szó, ez meg nem új igazából, és az autó is felismeri.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
kcsa
veterán
Egész olcsón megúsztad, nekem egyik pillanatról a másikra egyik nap tönkrement a táv (szintén keyless, zár ledugózva, az autóba bejutni sem tudtam...) aztán a cserekulcs sem működött, itt már szinte biztos voltam benne hogy az autó KO.
Aztán kiderült hogy a mindennaposan használt táv tényleg bekakkantott (előző nap még használtam - egyik vezetősáv oxidálódott a nyákon, később javítottam házilag), a másik távban lévő elem lemerült (pár hete működött előtte...) illetve a csereelem is lemerült volt. Volt izgalom
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
sparta2
tag
Én mindkettőben cseréltem már, kb. 3,5 évet bírtak. Semmi gondom nem volt egyikkel sem, de valami véletlen folytán ugyanolyan elemet tudtam venni, mint amilyen benne volt (Panasonic) és ráadásul Made in Japan volt ráírva. Ezt azér írtam le, mert német fórumokon olvastam, hogy a Duracell problémás, Hol működik, hol nem.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ivanicsnál akciós olajcsere március végéig 17 Ft/ccm
(januárban mikor én akartam cseréltetni 19 volt az ára, ennyiért már lehet nem bajlódtam volna vele én )
Focust szerintem elviszem hozzájuk.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
veterán
válasz dellfanboy #46085 üzenetére
Nem ment el mind olajcserekor,de azért fogyott.
Az idióta olajszűrő elhelyezése miatt elég sokminden olajos lesz kiszereléskor,plusz ilyenkor kocsit megpucolom a motorteret is.Arról nem beszélve hogy a féltengelygumiharang javításomkor olyan szinten összeolajozták a váltót kívülről hogy az botrány.Váltóolajat is cseréltek mert ki kellett húzni a féltengelyeket,aztán le nem pucolta a szereleő…
Mondjuk 1,5 flakon fogyott el,akkor 36helyett legyen 34e az összköltség.
Nem cserélnek légszűrőt ilyenkor?Az szép!
Elvileg 20k km az olajcsere periódusa,én 10-12k km-nél szoktam,most az egyszer elszaladtam vele 17-ig és hát elég retek volt.Hogy nézhet ez ki mondjuk 40k km után!?[ Szerkesztve ]
-
erdey_a
addikt
van ajánlott féktárcsa + fékbetét kombó mk3 1.6 focusra? lassan esedékes a 4 tárcsa cseréje és a mostani betét harapja a tárcsákat, csupa fékpor minden.
természetesen legyen olcsó is
99% városban fut a kocsi, semmi fittipaldiVérboci
-
sparta2
tag
válasz radi8tor #46082 üzenetére
A három éves garanciális szervizemet náluk csináltattam ( Hajó utca), Lukoil olajat tettek bele ami elvileg teljesíti a Ford specifikációját és nem okoz gondot az olajban futó vezérműszíjnak. Kétségeim támadtak azonban, mert 1-1.5 liter többletfogyasztásom volt míg le nem cseréltem Castrolra. Érdekes, remélem nem cseszte meg a szíjat, mert lehet nem is azt tettek bele. A pollenszűrőt nem cserélték, de azért leszámlázták. A gyertyákat kicserélték ( ezzel is vita volt) valami ócskább, ki tudja mennyit futottra, mert durva gyorsításnál ledadogott/rángatott és új gyertyákkal hibátlan lett. Amikor cseréltem, akkor derült ki, hogy valami nagyon régi garnitúrát tettek bele. 1.0 EcoBoost-hoz részemről a Hajó utca nem ajánlott.
-
veterán
válasz sparta2 #46092 üzenetére
Mindig bebizonyosodik,hogy sokszor az van csak rendesen megcsinálva amit az ember maga megcsinál.
Én legalább tudom mi kerül az autóba,igaz ez garis autónál sajnos nem oldható meg,viszont ebben az esetben elvárná az ember hogy egy szakszervíz rendesen és becsületesen dolgozzon.
Nekem ne rakjanak bele akármilyen olajat,még ha megfelelő is a specifikáció.
Mobil Super 3000 FE 5W-30 (nekem ez vált be az olajkályhába),gyári olajszűrő,gyári légszűrő (ugye utóbbi kettőt a Mahle gyártja).
Így nyugodt vagyok. -
sparta2
tag
válasz #27070592 #46094 üzenetére
Kérésre történt! 3 év vagy 60e km. Ott kezdődik, hogy azzal sem voltak tisztában mit takar a 3 éves garis szerviz. Mondták, hogy 34500 nál nem szoktak gyertyát cserélni. Én meg azt, hogy rengeteg a rövid városi üzem és amúgy is a 3 éves szerviz utasítás része, így cseréljék. Na gondolták, csere kell paraszt akkor itt a csere! Egyébként bevett dolog az ilyen.
-
erdey_a
addikt
válasz troll81 #46097 üzenetére
ezt nem bírom felfogni agyilag. hogyan lehet külföldön ennyivel. olcsóbb? vagy inkább miért ilyen drága idehaza? unixnál kalkuláltam - oké, nyilván nem olcsók ők se - és 160-200ezer körül lenne a 4 tárcsa plusz a betét.
hát holnap kérek egy ajánlatot a kwikfit-től a melóra...Vérboci
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest