- BYD Atto 3 menetpróba
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A50 - minden, ami kell
Hirdetés
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbmt
senior tag
Az MK3-ban nem volt gond, ott a kormány és a műszerfal között pont elfért e telefon és stabil volt amikor navigáltam
Az MK4-el pont az a bajom, hogy egyszerűen nem tudom hova tenni az öntapadósakat annyira megváltozott a dizájn, hogy nincs normális felület. Egy ilyenen gondolkozok még, de a műszerfal vastagabb mint az átlag.
Nincs érintőképernyő, céges a kocsi persze, hogy ezt spórolták ki belőle ( inkább a digit klímát hagyták volna el...)A kanál a gyengék villája