- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Cserélt már valaki 1-es Focus kulcsot bicskakulcsra? Megoldható? Ebay-en látok pár opciót.
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #20189 üzenetére
Nem erről szólt a mondandóm, de ha már belekezdünk: ez az egész a felvállalandó, és a várható kockázattal függ össze. Abban egyet érthetünk szerintem, hogy minél idősebb, és minél több km-t futott egy autó annál nagyobb valószínűséggel fog rajta valami tönkre menni. Nyilván sok minden más is befolyásolja, mert én is vehettem volna egy 2 évvel fiatalabb, de 20%-al többet futott autót kb. ugyanennyiért, de még sem azt vettem meg. Hogy jól döntöttem-e, valószínű sosem fog kiderülni.
Én úgy kalkulálok (lehet, hogy rosszul, de a tévedés jogát fenntartom), hogy ha 10k futott km egy egységnyi hibalehetőség, akkor 1 év szintúgy egy egységnyi. Ez a kettő összege adja meg, hogy mekkora lehet egy műszaki hiba lehetősége.
Ha lenne lehetőségem arra, hogy megengedhessem magamnak, hogy előfordulhat pár havonta egy olyan nap, hogy nem érek be a munkába, mert megállt az autóm, akkor én se nagyon pörögtem volna rá erre, és maradt volna a Fiestám még pár évig, de sajnos nem ilyen élethelyzetben vagyok. Minél fiatalabb, és minél kevesebbet futott autó lenne számomra a legjobb -és ezzel együtt az, hogy egy ilyen paraméterekkel rendelkező autó várhatóan nagyságrendekkel kisebb hiba% hordoz magával- de a pénzügyi keret erősen limitálta a dolgokat.Ha egyszer sikerül egy hobbi autót is fenntartanom, ott tényleg a kora fog legkevésbé érdekelni.
Just a simple Lineman...
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #20203 üzenetére
Távirányítós, de valami gondja van, mert állandóan lemeríti az elemet, ezért gondoltam, ha már új és van lehetőség rá, akkor bicskakulcsot kéne venni.
-
Tamagocsi123
tag
sziasztok. 2009 ford focus 1.6ti vct motoros autót nézegettem ,mennyire megbízható? Sokan mondják hogy sokkal több a hiba lehetőség mint a sima 100le nél nem ér a + 15 le annyit. Vct kerék,dupla katalizátor,és még van egy pár dolog ami miatt lebeszéltek róla . Kíváncsi lenék a ti véleményetekre is ha van hozzáértő köztetek. Köszönöm
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
#31600896
törölt tag
Adtak az antennához 2 darab menetes kis vasrudat. Egyik vékonyabb. Gondolom az egyik becsavarható az oxidált helyére. Holnap megcsinálom, hogy leveszem a talpat.
-
#31600896
törölt tag
Van egy másik gondom. Kulcsházat cseréltem, de csak a gombos felét, a kulcs fém része a régi. Elektronika belement az újba, elem is, összerak, gombok működnek, de az autót nem lehet beindítani. Csak gyújtást tudok ráadni. Az óracsoport közepén felül villog a piros led. Tegyem át az elektronikát a régibe?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tamagocsi123 #20205 üzenetére
100 lovas egyszerűbb sokkal, vedd azt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #20204 üzenetére
Elektronika számíthat, amennyiben többféle is készült belőle - esetleg típus fb csoportjában érdemes rákérdezni, kell-e ilyenre figyelni, vagy csak egy fajta volt. Onnantól kezdve marás, immo chip a régiből árak, és tanít. Alin szerintem olcsóbbak a kulcsok
[ Szerkesztve ]
-
Cyrin
addikt
válasz #31600896 #20206 üzenetére
Ezzel nekem is gondom van, de inkább a rácsavarható résszel, így inkább csak rányomható, de nem csavarható, mintha nem volna menet már.
Viszont a rajta lévő pici antennát sehol sem találok, csak hosszúak vannak, egyáltalán mi való hozzá, mert az is lehet, hogy ami rajta van, az nem hozzá való.
Tudtok linkelni valamit? -
ReFleXx
addikt
ha ugy erzitek egy nagyobb összeget locsoltatok el a kocsira, akkor nezzetek meg ezt a videot [link]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
-
Egy gyors kérdéssel kezdeném, nem hiányzik sehonnan semmi?
Aztán, megvolt a szélvédőn a kavicsfelverődés javítás, most már nem repesztheti be télen a megfagyó víz, mert ki lett töltve. Persze látszik a helye, de nincs zavaró helyen.
A vadiúj levélrács is a helyére került (mondjuk rá), sajnos a szélvédőre ragasztás felemás lett, mert vannak benne arasznyi részek, ahol nem látok fehér trutyit a két elem közt. Nem tudom ez így mennyire korrekt, de meglepett mikor húztam le a ragszalagot, h nem mindenütt van hozzávarrva az üveghez.
Mint kiderült egyébként (nekem fel sem tűnt), anno mikor a szélvédőt cserélték nem voltak valami precízek és az egész lejjebb van csúszva/beragasztva mint kéne. Ezért állnak kicsit hülyén az ablaktörlő lapátok is (nincsenek lukon).Ráadásul ami a legnagyobb bajom, h bármennyire is gyári (kiváló állapotút szereztem bontóstól) mindkét végén nem illeszkedik. A képeken látható mire gondolok. Sajnos a vezető oldalon nem passzol, nem fekszik fel a műanyag így a víz nagy része a torony mellett a kasznira fog folyni belülről és nem a vízelvezetőbe.
A jobb oldal (utas oldal) patent lett:
A bal oldal nem igazán stimmel (pirossal jelölve jól látszik), de legalább ehhez a levlrácshoz megvolt a kékkel jelölt gumi is. ami az enyémből hiányzott.
Aztán mert nagyon ráértem kapott egy kis optikai tuningot is , amit max a szerelőm fog pont lexarni, más meg úgyse látja. A felirat felé oda kellett volna még írni, hogy : NEM...
Plusz a végén lekaptam a fojtószelepről a csövet, h megnézzem mi újság de igazán nem értek hozzá, h ez most mennyire koszos és/vagy kopott. Szerintetek? Hogy lehet megmondani erről, h mennyire "kopott"?
Előre is kösz a válaszokat!
U.i.: Az ajtóhoz már nem akartam hozzányúlni (kilincs, ablakemelő olajzása, ajtóhatároló és komplett tükörcsere), ezek még váratnak magukra.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #20227 üzenetére
Oks, no és a kopás?
Egyébként 2005 1.6 benzin Trend Plus ha lehet hinni neki. Bár fogalmam sincs mitől Plus a Plus. Mert aztán ezeket annyira különböző felszereltségekkel lehetett megvenni de ezen felül is egyedi igényekre szabva, h ember legyen a talpán aki meg tudja mondani. De ha valaki tudja mitől jobb a Plus a sima Trend felszereltségtől kérem ne tartsa magában és homályosítson fel!
"Karosszéria változatok: 3, 4, és 5 ajtós, kombi és ST készült. A 3 és 5 ajtós azonos karosszéria méretű.
Modellváltozatok: Ambiente, Trend, Trend Plus, Ghia, Titanium, ST.
A magyarországi forgalmazás kezdete: 2005.Értékesített darabszám:
2005 6291
2006 6202
2007 6280
2008 5971"[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
7Sony7
addikt
Srácok, C-max. Ablakmosó tartály nem látszik, a sárvédőben lehet valahol. Hogy szoktátok megnézni a szintet? Ha csurig öntöm, pár nap alatt eltűnik a nyakból.
-
-
patomi
őstag
válasz 7Sony7 #20231 üzenetére
Nézd meg az izzót, valszeg rosszul van bent. Elvileg ezek elektromosak, nem tudom lehet-e kézzel állítgatni. Kiszedni egyszerű a lámpát. -csavart fent kiveszed, -jobb és bal oldalon a a lámpa és zárhíd között hosszú csavarhúzóval lenyúlsz és óvatosan a műanyag lapot lenyomod kicsit. alul kipattan és húzhatod is előre.
Legalábbis az enyémen így van (2006-os)Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
7Sony7
addikt
válasz patomi #20232 üzenetére
Azon már túl vagyok, köszi.Az egyik rosszul volt belerakva, de ettől függetlenül mindkettő felfele világít.
Az előzményeket nem írtam: Most vettük a gépet, rugótörése volt, és jól világított a lámpa. (Szerintem ehhez állították be.) Rugócsere után jóval fentebb van az eleje, szerintem ez miatt világít felfelé.
Minden lámpát be lehet állítani kézileg, ez az alapbeállítás, ezt szabályozza az elektromos szabályozó. Az off autómon rendes tekerő van, de ezen csak két csillagcsavarhúzóval állítható csavart találtam, majd estére megnézem ez-e az.
A lámpa kiszerelést könnyen megoldottam, mert aki előzőleg szerelte, eltörte mindkét kis alsó pöcköt.
Egyébként lehet fellökte volna a leckét, mert nem igazán látszik.A Zéé: Az off kocsit pár éve sablonnal állítottam be, ill leírás alapján, de már nincs fejben a dolog. Nem konkrét sablon, hanem valami olyasmi, hogy állj x méterre a faltól, az izzó középvonal magasságából le kell vonni y cm-t, és oda kell esni a falon a csóva határvonalának.
Az autóklubban sztem egy ezresért megcsinálják műszerrel.-
-
Ha valaki meg akar válni nem turbós gen3-as benzines Focusától ami ráadásul kombi és 125LE-s változat az írjon. Ilyet keresek, használt autón pár db. van csak azokat majd megnézem de hátha van valami tuti tipp.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Autós topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mini-ITX
- Elemlámpa, zseblámpa
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest