- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Idén elmarad a BlizzCon
gp A hírek szerint más eseményeken lehet számítani a Blizzard idei bejelentéseire.
-
Lesz új Sony OLED tévé is idén
ph A Bravia 8 az LG Display által gyártott 4K panelt használja.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
Szóval:
Nem szeretnék flamet indítani, de a nagy sajnálkozáson túl nézzük egy kicsit tárgyilagosabban a Malévot.
Miért kellene egy ilyen céget sajnálnom:
- a három legnagyobb pénztemető közé tartozott (másik kettő: BKV és MÁV)
- ahol négyszer(!) annyian dolgoztak, mint a WizzAirnél, miközben utasszámban sokkal rosszabbul álltak (Wizz: 11millió utas és 800 alkalmazott, Malév: 3,75 millió utas, 3ezer (!) alkalmazott)
- ahol ÖT szakszervezett működött egymás mellett a gyors és gördülékeny megegyezésnek még a lehetőségét is megölve egy-egy komolyabb nézeteltérés esetén
- ahol olyan járatokat szüntettek meg, amik rendszeresen 75 százalék vagy e feletti kihasználtsággal repültek (BP-Toronto, BP – New York)
- ahol a havi taxiköltség 10millió körül volt (a cég fénykorában 20-25millió)
- ahol a törzsutasrendszer kb kőkorszaki elvek alapján működött (ha bárkit érdekel, részletesebben is kifejtem)
- ahol a vezetőség szinte minden tagjának volt egy-egy közeli ismerőse itt-ott elhelyezve a cégben, természetesen busás fizetéssel
Sajnálom a pilótákat, a gépeket és azokat az alvállalkozókat, akik korrektül végezték a munkájukat, de nem sajnálok egy olyan vállalatot, amit rendszeresen az én és még sok más hozzám hasonló hülye adójából tőkésítettek fel újra és újra.
Mondjuk ki: a Malév a pazarló és átgondolatlan működtetésű állami vállaltok mintapéldánya volt. Igazi mutyis gittegylet. Nulla hatékonyság, minimális szakértelem (nem a pilótákról beszélek), két kézzel szórt pénzkötegek.Egyébként nincsenek illúzióim: az új cég amennyiben lesz, (bár semmi szükség rá, hiszen gond nélkül kiszolgálható a jelenlegi utasforgalom más társaságok által is) ugyanezen elvek mentén fog működni. Más lesz a név, talán más a logó, kapnak majd szép új festést a gépek, de a meghatározó emberek csendben átülnek egyik székből a másikba és ugyanúgy fog bűzölögni fejétől a hal.
Pedig van jó és követendő példa, SWISS-nek hívják. Csak morális és erkölcsi érettség kellene ahhoz, hogy az ő modelljük szerint működjön az új légitársaság.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft