- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Poco M3 - felújított állomás
Hirdetés
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
-
Visions of Mana - Esélyes, hogy elkaszálták a PS4 verziót
gp Egyelőre hivatalos bejelentés még nem érkezett, mindössze egy apró szóbeszédnek lehetünk tanúi.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
boeing
senior tag
Landing videó,egy hosszú repülés vége.
[link] -
vzsolo2225
tag
Tippek tőlem is: várd meg, míg lelassul a gép a következő fékszárnyfokozat kibocsáthatósági sebessége alá, elkerülve így a Flap Limiting System beavatkozását. A kilebegtetésen is lenne még mit finomítani, elég embereset pattantál vissza a pályáról az első impact után, továbbá 60 csomó alatt már illene kikapcsolni a reverzt, vagy legalább idle-be állítani azt.
Nem beszélve a hangulatfokozó GPWS figyelmeztetésekről...
FMC nélkül hajtottad végre ezt a hosszú repülést, vagy a replay miatt nincs felprogramozva? -
Korcsii
őstag
válasz vzsolo2225 #4757 üzenetére
illene, de ott volt a pálya vége is
amúgy jah, egyet kell értenem mindenben...[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Korcsii #4758 üzenetére
Szerintem meg tök jó volt, én élveztem, igazi agresszív style. Ráközelített, beesett, odatette, rw végéig megállt, mi kell több?. Ha meg 60 kts alatt fullon őrjöng a reverse, az a tuti,mert legalább felszedi a virtuális szemetet a rw-ről. Utasok ne lázongjanak, kész. Nekem bejött nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
boeing
senior tag
Köszi mindenkinek,jó tanácsok elfogadva.
-
AirBooms
addikt
válasz vzsolo2225 #4757 üzenetére
Hogy hol és mikor illik kikapcsolni a reverse-t, azt mutatja jól az alábbi két saját készítésű fotóm Gibraltáron. A leszállt Airbusnak a rövid pálya végéig maximumun kellett fékezni, végig használva a reverset még az utolsó métereken is. A második fotón jól látszik, miért (pár méter múlva ugyanis már a tengerben csobbant volna a gép)
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz AirBooms #4762 üzenetére
ú... azt a repteret én is megnézném élőben... eddig csak képeken láttam, de... durva, hogy a rwy közepén megy keresztül a közút de ha már BAW, hétfőn ki is próbálom virtuálisan ezt a kevesebb, mint 2 km-es futópályát (mintha egy ferihegyi Y taxiway-es lefordulás lenne - na jó, itt nincs derékszög)...
#4764: lol
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Korcsii #4765 üzenetére
Érdekes volt átsétálni rajta, ugyanis magára a szigetre (angol fennhatóság!) csak a reptéren, pontosabban a futópályát keresztező úton lehet bejutni!
Nagyon nagy élmény! Mikor jöttünk ki a szigetről, én beragadtam a repteret kétoldalt lezáró sorompók közé, mert elkezdtem fotózni egy felszálló C-130 Herculest. A biztonságiak jöttek értem egy katonai dzsippel...A futpálya közepán állva (mindjárt jönnek értem a biztonságiak...)
[ Szerkesztve ]
-
boeing
senior tag
válasz vzsolo2225 #4757 üzenetére
Hong Kong City-Kai Tak Airport (VHHX) az egyik legnehezebben megközelíthető repülőterek egyike. Kedvezőtlen széljárás esetén a város felől szinte a felhőkarcolók és házak tetejét súrolva kell megközelíteni a vízre épült repülőteret.
Nagyon nehéz leszálni ide hibátlanul,ILS nincsen,és rövid a pálya nagyon. -
vzsolo2225
tag
válasz AirBooms #4762 üzenetére
Persze de ha megnézed boeing kollega videoját, ő már félpályán is túl jár, mire bekapcsolja a reverzt (pedig előtte már másodpercek óta a futópályán gurul), többek közt ebből kifolyólag kell a pálya végéig, 60 csomó alatt is használnia, hogy meg tudjon állni.
Viszont a te képeiden lévő BAW sem sugárfordítózik a pálya elhagyásakor, egészen megállásig.
boeing: Ismerem. -
AirBooms
addikt
válasz vzsolo2225 #4771 üzenetére
Nem is azért tettem fel a képeket, hogy veled vitába szálljak! A tanácsaid mindenképpen hasznosak és jogosak voltak!
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz vzsolo2225 #4773 üzenetére
FSX-es kollégáknak: Most teszteltem, EGLL-LHBP route-on, tehát nem long haulról van szó, a BP scenery betöltése után CS.B757 géppel, real weatherrel és FDC- vel gs alatt már 3.4Gb , memóriát használt a rendszer, a 4Gb-ból, miközben a háttérben csak a vírusirtó futott, a felhők miatt pedig a scenery és a traffic nem is igen látszott.. Tehát nincs mit csodálkozni az ilyenkor fellépő fagyásokon, hibákon, kilépéseken, ez agybeteg memóriazabálás.... Ez sajna ilyen, ennyi.
-
Korcsii
őstag
válasz Gizmo94 #4774 üzenetére
korábban szólsz, én is megnézem... épp ma repültem realtime (na jó, 8 perccel korábban szálltam fel/le) BAW866-ként (EGLL-LHBP B763), de a memóriahasználatot nem néztem...
viszont mintha XP-n lett volna olyan a feladatkezelőben, hogy max memória (vagy lapozófájl?) használat (bekapcsolás óta)... vista-ban nincs ilyen, vagy csak én nem látom? mert azóta nem kapcsoltam ki, és FSX-nél nagyobb programot se futtattam...
de max holnap(után) megnézem a visszaúton... igazából még soha sem néztem meg ezt az út végén... talán csak azért nem, mert soha nem volt OOM gondom...
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Korcsii #4777 üzenetére
Erre gondoltam, csak érdekességképpen. Bár nem tudni mennyiben más kiegészítők terén az fsx-ünk. Majd összehasonlíjuk azokat is. Szerintem ott sok lesz a különbség, mert te eleve online repülsz én pedig nem. Te PMDG -vel repülsz, én azokkal nem igazán. De lehet,hogy éppen ezért lesz érdekes összehasonlítani,hogy mennyiben függ az FSX viselkedése az add-onoktól pl.
-
Gizmo94
veterán
Ez kb. megegyezik az enyémmel ramfogyasztásra... Eléggé durva szintén.... Nálam is Aerosoft repterek vannak, FSglobal 2010, GEX EU, GEX Enhanced, ORBX összes, Sound EnvironmentX, Rex2+ patchek, Level-d és CaptainSim gépek, FSCommander, 3D Lights Redux, FDC Live Cockpit, FSPassengers, Mytraffic 2010, Enhanced Autogen, ENBseries, ProFlight Emulator, meg még egy rakás Add-on, TSS hangok egy csomó géphez, meg még amit így most nem tudok fejből. Tehát meg van pakolva mondjuk sz FSX, de ez a memóriaevés akkoris horror.
[ Szerkesztve ]
-
Brucehun
aktív tag
sziasztok!
MS Flight Simulator 98-hoz találtam a graf tuningot a link törölve lett! Nen tudjátok véletlenűl hol tudom leszedni máshonnan? Ezt >>>>[link]HALF-LIFE FOREVER! 3dfx & Glide power!
-
Taylory
csendes tag
sziasztok! lehet hogy hülye kérdés de olyan kérdésem lenne hogy van e értelme felrakni a rex 2 mellé a UltimateWeatherFX , vagy teljesen más idöjárás generátor és ha igen akkor megférnek egymás melett ? köszönöm a segitséget
-
Korcsii
őstag
válasz Taylory #4791 üzenetére
értelme lehet, bár ugyan azt csinálja a kettő (na jó, nem egészen, de van átfedés)... én úgy csináltam, hogy felraktam a zinertek-től ezt, majd utána rex-ben kijelöltem, hogy miket akarok lecserélni (gyakorlatilag majdnem mindent, csak a felhőket nem, mert activesky mellett nálam elég érdekes objektumok jöttek létre a rex felhőkkel), majd én még xgraphics-al felülírtam a winter runway-t (szintén kijelöléses alapon)...
de kinek melyikből mi tetszik, nálam most ez a favorit, bár már azt se tudom hányszor variáltam őket...
-
Taylory
csendes tag
És lenne még egy olyan jellegü kérdésem is, hogy csak az uj ezdok camerában van ez a "touch down effect " vagy valami más program csinálja hogy leszálláskor beremeg a camera . elöre is köszönöm a válaszokat
-
gabitoo88
tag
A MyTraffic 2010-et lehet akkor is használni ha online repülsz?Nem téveszted össze az online játékosokkal?
Tel.: 3630három343638
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #4799 üzenetére
akár ai, akár más ember vezeti, nem kéne nekiütközni
igazából csak akkor lehet bajos, ha az irányító olyan állóhelyre küld, ahol már van egy ai gép, esetleg az utadba áll a gurulón, felszállás előtt a holding point-nál feltorlódhatnak, és akkor mindenki csak malmozik (online rád várnak, hogy felszállj, te meg az ai-ra - persze csak ha nagy a forgalom), esetleg a levegőben egyszer csak szembe jön valaki, mert te a online kaptál egy rövidítést (dct xy waypoint) vagy épp vektort...
bár talán voltak olyan elővigyázatosak a fejlesztők, hogy nem küldenek a nyakadra gépeket (még nem próbáltam)...
de biztosan feldobja, mert Heathrow-on is átlag (nincs rendezvény) kb max 5 gép van egyszerre a földön, ami egy kicsit kevés...
így ismeretlenül ennyit tudok hozzáfűzni... online a többség ai nélkül repül....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei B535-232 4G / 4G+ LTE Cat7 Sim kártyás WIFI router hotspot modem - FÜGGETLEN - antennákkal
- ZTE MF289D nagysebességű 4G / 4G+ LTE Cat12/13 Sim kártyás WIFI router hotspot modem - FÜGGETLEN
- Eladó Z370 Aorus Gaming 3 i7 8700K processzorral
- Octopath Traveler ll + steelbook eladó !
- Asus P6T Deluxe V2 + Intel Core i7 920 + 12 GB DDR3/tuning hütő
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen