- Poco X6 Pro - ötös alá
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kavinton75
senior tag
válasz petipetya #500 üzenetére
Nekem mindig segítettek és mindig tudták (gondolom szám alapján), hogy én vagyok és hogy mi a gond.
2x vissza is hívtak hogy látnak-e hibát és hogy megoldódott-e a probléma.
Ha gondolod, akkor hívj fel nyugodtan (számom az adataimnál).További termékeim: http://hardverapro.hu/tag/kavinton75 // Keep swimming...Keep swimming
-
petipetya
nagyúr
válasz Kavinton75 #501 üzenetére
Köszi a szándékot.
Csoda történt, 2 nap után végre digitalizálni tudtam a kártyát. Ha ennek így kell működnie, akkor ezt kommunikálhatták volna előre is, és türelemmel vártam volna.
Mivel mindezt nem tudtam, aktiváltattam a kártyát a telebankon keresztül,- kipróbáltam a kártyát az önkiszolgáló kasszánál a Tescoban, hívogattam az ügyfélszolgálatot és 30-40 alkalommal aktiváltam újra az ebankot és annak szolgáltatásait. A szerződéskötéskor nem kérdeztem semmit, mivel:
- feltételeztem, hogy egy digitális bank esetén azonnal működik az igényelt szolgáltatás
- az ügyintéző mögött ült a főnöke (annak sem volt éppen jobb dolga?), így nem akartam tapasztalata híján megválaszolhatatlan kérdést feltenni számáraCsak ennyit kellett volna írniuk a honlapon: a szerződés megkötése és a kártya aktiválása után várjon 48 órát, majd aktiválja az ebankot és annak funkcióit a netbankos felületen. A topicban olvasottakból viszont úgy érzem, hogy kellett hozzá a technikai háttércsoport közreműködése is.
Holnap ki is próbálom, mivel menni kell majd vásárolni.
[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
-
slice14
veterán
Jelenleg még nem volt alkalmam kipróbálni a Gránit Pay-t, de az normális hogy az érintéssel való fizetésnél Halványabban van feltüntetva a neve, mint az Android Pay-é?
Egyébként android 7.1.1 bétán másnak müxik a Gránit Pay-el való fizetés?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
slice14
veterán
válasz petipetya #506 üzenetére
Nekem egy Diztronic tokom van, de ezért sem merek boltban tesztrlni elsőnek. Inkább egy jegy vagy egy kóla automatánál szeretnék rájönni hogy működik szépen. Úgy is már itt van lassan az idő a havi bérlet megvásárlásához.
LouiS22: Megnyugodtam egy kicsit, mert nálam a halvány azt jelenti hogy nem elérhető. Bár akkor ki sem lehetne választani.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
slice14
veterán
válasz petipetya #508 üzenetére
Debreceni jegykiadó automata (paypass fizetési lehetősséggel), a 2-es villamos vonalán minden negálóban van. Vagy a Plaza előtt van egy ital automata, aminél lehet paypass-al is fizetni. Utóbinál már próbáltam korábban a simple-s QR kódos fizetést, akkor most jöhet az nfc-s fizetés.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
Zugi
aktív tag
Megvolt az első külföldi gránitpay-es nfc-s fizetésem, ugyanúgy hibamentes ahogy otthon. Itt Szlovéniában híres üdülőhely forgalmas, külföldiekkel teli éttermében használva a pincércsaj itt is csak nézett, meg is jegyezte, hogy sosem látott még ilyet
-
petipetya
nagyúr
Azt nem tudom megérteni, hogy ha - nagyon legegyszerűsítve - csak egy MasterCard kártya alap és egy nfc-s telefon kell hozzá, akkor miért nem csinálták már meg ezt a nagyobb bankok?
"nincs rá lezsóidő"
-
-
Kavinton75
senior tag
válasz petipetya #512 üzenetére
Ezt a kérdést én is felteszem majd a K&H-nak.
Lehet félnek az esetleges visszaélésektől, vagy csak nem találják elég biztonságosnak.
Igaz így Paypass kártyát sem kellene kiadniuk.
De mindenesetre siralmas.
Ha X időn belül nem lépnek a nagyobb bankok is (pl az enyém sem), akkor lehet az egész számlámat felmondom náluk (pedig már 11 éves) és át megyek a Gránit-hoz.
Most csak a számlára utalgatok NFC-s fizetéshez.További termékeim: http://hardverapro.hu/tag/kavinton75 // Keep swimming...Keep swimming
-
petipetya
nagyúr
válasz Kavinton75 #514 üzenetére
Arra gondoltam, hogy egy nagyobb banknak nem éri meg az, hogy egy évente több ezer forintba kerülő kártya helyett ezt használja az ügyfél.
"nincs rá lezsóidő"
-
LouiS22
veterán
válasz Kavinton75 #514 üzenetére
Tisztázzunk néhány félreértést. Ne vedd magadra és kérlek ne is sértődj meg. Nem kifejezetten neked fog szólni, de hoztad fel.
1. lehet, hogy azt hiszed, hogy a GránitPay ingyenes, de valamilyen módon fizetsz érte. Ha nincs direktben feltüntetett ár, akkor az máshova van beépítve. Ingyenebéd nincs, a bank nem jóléti intézmény.
2. említetted, hogy miért nem csinálja ezt minden bank. Nos, egyszerű: aki fogékony az ilyen újdonságra, az általában is jobban érdeklődik a technikai dolgok iránt. Ez kb a lakosság/banki ügyfelek minimális százaléka. Hasonlóan a rootért sírók is a google közösség minimális részét teszik ki - a nagyon nagy tömeg vígan elvan nélküle - ahogy a telefonos fizetés nélkül is.
3. az, hogy neked mi lenne jó, hidegen hagy mindenkit - a bankodat is. (Bocs, ez személyeskedésnek tűnhet, de nem annak szántam. Pusztán arra akartam utalni, hogy a kutya nem foglalkozik azzal, hogy Átlag Béla ügyfél mit szeretne, ha az a szolgáltatói oldalon nem éri meg fejlesztésben, bevezetésben ésatöbbi).
4. Egyébként nagyon jól állunk országos szinten - már a mi a Paypass terjedését illeti. Az viszont sokkal komolyabb probléma, hogy a Mastercard és a pénzintézetek nem fordítottak kellő figyelmet (és pénzt) a lakosság edukálására. Mondok két példát: a héten a Mekiben a pénztáros srác kikapta a kezemből a kártyát, hogy majd ő érint. Mondom neki, hogy ez szép és jó, de a PP lényege pont az, hogy majd én kiszolgálom magam. Elnézést kért, de azt válaszolta, hogy az egyrészt a kártyás fizetők jelentős százaléka nem is tudja, hogy lehetne így fizetni, a másik felük meg elvárja, hogy a kasszás szolgálja ki őket (értsd: ők érintsenek). Egy másik boltban a pénztáros pedig arról panaszkodott, hogy sok fizető egészen egyszerűen nem hiszi el, hogy nem fognak többet leemelni a számlájukkal PP-os fizetéssel. Szóval nagy a baj, de hát tudjuk: hasitasi nem kér kódot. Az OTP próbálkozott - többnyire valami nyereményjátékos ösztönzővel - de ez szerintem édeskevés. Lásd, a Mobiltárca sem lett átütő siker, sőt. Szóval amíg nincs kellő méretű kampány, felvilágosítás - addig nagyon nincs is értelme azt várni, hogy mobillal tudj bárhol is fizetni. Az első fecskék megjelentek, de gyanítom, hogy a legtöbb bank a kivárásra játszik.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
joergie
őstag
80%-a annak, amit leírtál, vélmény, hacsak nincs rálátásod biztos forrásból a legnagyobb magyar bankok összes felhasználójának kártyahasználati szokásaira, és hajlandóságára. Nyilván nincs, szóval a nagy része vélemény. Ha azt nézed, hogy az y-z generációsok 95%-ának van okostelefonja, nagy részében van nfc már 2-3 éve, és TUDJA, hogy ez fizikailag megoldható, akkor szeretné használni. Ez az a réteg, aki szó nélkül cserél bankot, ha valami nem tetszik, vagy valami olyan van a másiknál, ami neki kell, hátrányok nélkül. Az x generációsok nem fognak mocorogni, azoknak az orra alá lehet dörgölni többezer forintos kártyadíjakat, meg költségeket(lásd OTP).
Szóval a tényként beállított véleményeddel nem értek egyet. Igen is van a technológiára látens igény, amit így vagy úgy, de próbálnak is megoldani, egyelőre nagyon korlátozott sikerrel.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
LouiS22
veterán
Hacsak neked nincs a kezedben statisztika, akkor ne haragudj, de én sem értek egyet azzal, amit te leírtál.
Amiket te írsz, azok még inkább saját véleményre alapozottak. Javaslom, hogy néhanapján fusd át a témával foglalkozó cikkeket, tanulmányokat, banki közleményeket - sok infót ki lehet belőlük hámozni - még ha nem is lesz az általad annyira hően áhított teljes kép meg. Bár legalább "biztos" forrásból lesznek.
Honnan veszed, hogy a 95 százalékuknak van NFC-képes okostelefonja és tudja is, hogy az és használná is? Másrészt, hiába hiszed azt, hogy egy digitalizált kártya ingyen van - nincsen. A Mastercard is profitorientált cég, nem fog csak a te két szép szemedért ajándékot adni neked. A bank ideig-óráig, promóciós jelleggel benyelhet bizonyos díjakat, vagy kreatívan elrejtve kifizeted egy másik szolgáltatással.
Értem én, hogy jópár embert frusztrál az, hogy nem kapja meg azonnal és akkor a bankjától, amit elképzelt - de sajna a világ másként működik.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Zárásként még valami, tényleg nem akarok flame-et generálni: az átalad említett y-z generációnak elsőként a pénz fogalmát kellene megtanulnia, megértenie, és ha ez megvan, akkor lehet őket mindenféle extra szolgáltatással ámítani. De nagyon nagy részben az általam említett edukáción múlik. Az pedig egyelőre elmaradt. A gondolatom első felével meg arra akartam célozni, hogy ha azzal nincsenek tisztában, hogy milyen valós fizetési igénnyel kell(ene) nulla tapasztalattal belépni a munkaerőpiacra... De ez már egy másik téma (és mielőtt: nem, nem légből kapott, komoly tanulmányok foglalkoztak ezzel a témával, tavasszal végigturnézta a magyar sajtót is egy).
Egyébként meg én lennék a legboldogabb, ha az egész telefonnal való fizetés a normál hétköznapi menet része lenne.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
joergie
őstag
Belemehetünk a megengedett határok közt, bujtatott személyeskedésbe, jó vagyok benne, csak ha már kiszúrtam, nem megyek bele. Ehhez a vitához én nem kellek, lefolytatod te magadban(bujtatott személyeskedés). Bármit írok, lesz rá ellenreakció, innentől kezdve a vita nem konstruktív, más a célja.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Kavinton75
senior tag
Ne kezdjünk vitákba menni, mert se füle se farka.
Nem én kezdtem, ha már nekem írtál, akkor reagálok röviden (nem kell válasz).
A Bank, mint írtad nem jóléti intézmény, de ez a csomag amit én választottam 0, azaz nulla Ft.
Csak éves kártya díj van, ami 1490 Ft, ennyi.
Ha az a generáció (én már kicsit kilógok belőle) fontosnak tartja ezt a lehetőséget, akkor ha a Bankja nem lép, akkor a kedves ügyfél fog.
A Bank pedig belőlünk él, ha nincs ügyfél, akkor nincs pénzük se.
Jelenleg én is csak azért tartom még a K&H-nál a pénzem, mert egy kicsit fiatalnak tűnik a Gránit Bank és ha esetleg bedőlnek, akkor ügye ki tudja......
Ami a lényeg, hogy most már a többi Banknak is lépni kell, mert jelenleg elég sok fiatal kezdi meglátni ezt a fajta fizetési lehetőséget.
A fejlődést nem lehet megállítani, de ha nem állnak be a sorba, akkor sokan fognak átmenni oda, ahol mindazt megkapja, amit elvár a pénzéért.További termékeim: http://hardverapro.hu/tag/kavinton75 // Keep swimming...Keep swimming
-
LouiS22
veterán
válasz Kavinton75 #523 üzenetére
Legyen így. Azért is mondom ezt, mert - összességében nézve - súlyos ezreket bukik egy átlag magyar család azon, hogy rossz számlacsomagban van. Nem érdekli, nem nézi, lusta, vagy köti a hitel az adott bankhoz.
Nem foglalkozunk eleget ezzel a témával, pedig kellene.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
slice14
veterán
Tegnap megvolt az első Gránit Pay fizetésem az egyik debreceni bérletautomatánál. Elsőre műküdött szépen. Nemtom mit paráztam hogy vastag a tok és nem viszi át a jelet.
Más: Ha valamilyen oknál fogva vissza kell állítsam a telőt gyári állapotba, akkor az eBank app aktiválása után újra kell digitalizálni a kártyát, vagy az már digitalizálva fog megjelenni?
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
WildSeven
tag
Tudja esetleg valaki, hogy OTP-nél miért és meddig nem lehet mobil paypass kártyát igényelni?
EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra / R5 5600X / Arctic Liquid Freezer II 240 / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3600Mhz / Gigabyte B550M AORUS PRO-P / 870 EVO 2TB + 1 TB / MP510 1TB / ADATA SX8200 2TB / Alienware 34" 21:9 / Corsair K70 / Logitech G Pro Wireless / iPhone 12 Pro / Apple Watch Series 6 44mm
-
nutfile
aktív tag
ezt nem tudom, de én már 3x digitalizáltam ugyanazt a kártyát, mert az eredeti digitalizálás után a céges telómra is megcsináltam, de ezzel privát telómon "el is tűnt" a digitalizált kártya. ezért inkább digitalizáltam azon újra (így persze a cégesről szállt el)
mielőtt betámadna vki, nincs ezzel semmi gondom, nyilván így biztonságosabb... -
petipetya
nagyúr
Nem teljesen világos az isms. Hol lehet hozzá limitet állítani? Mondjátok, hogy a honlapon a cset ügyfélszolgálat alatt is, elvégre digitális bank.
Aktívnak kell lennie a normál sms értesítőnek is, ám netkapcsolat alatt csak isms érkezik?
"nincs rá lezsóidő"
-
Zugi
aktív tag
válasz petipetya #530 üzenetére
Sms limit alatt arra gondolsz, hogy csak bizonyos értékhatár feletti tranzakcióról kapj sms-t? Mert nem tudok róla, hogy ilyen módon az sms/isms esetében limitet lehetne állítani. Nem is látnám sok értelmét.
Limitet azt állíthatsz a készpénz felvételre, a bankkártyás és az online vásárlásra is, ezt az applikációban könnyen beállíthatod.Az értesítésekre pedig 3 féle opcióból választhatsz:
1. iSMS
2. iSMS és SMS
3. SMSA 2-es verziónál ha van netkapcsolatod, akkor iSMS érkezik, ha épp nincs, akkor normál SMS.
-
petipetya
nagyúr
Azt hittem limit van ehhez is, azért nem kapok isms-t az androidos appban. Most látom a szerződésen, hogy az sms szolgáltatás nem aktív, az alatta lévő sorban az isms-hez pedig ez van írva: csak az sms szolgáltatás megléte esetén működik.
Tehát aktiválni kell az sms szolgáltatást ahhoz, hogy jöjjön isms. Logikátlan.
"nincs rá lezsóidő"
-
-
petipetya
nagyúr
válasz Kavinton75 #533 üzenetére
Neked mi van beállítva az appban?
- csak isms
- isms/smsEngem sem zavarna, éppen ezt akarom aktiválni. A csóka azt mondta, hogy tiltsam le majd engedélyezzem újra a funkciót. Ez biztosan nem használ majd, ám azért megtettem. Nem hívom őket többször, addig írok nekik a netbankon keresztül üzenetet, amíg nem fog normálisan működni.
[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
-
petipetya
nagyúr
Csak felhívtam őket, nem is volt aktív a szolgáltatás (mondtam, hogy a reggeli dolog nem fog segíteni). Aktiválta, és beállítottuk az 1 Ft-os határt.
Újra kellett aktiválni az ebankot és a banki szolgáltatásokat is. Már rutinnal nyomkodtam a netbank felületén a dolgokat, ha 30-szor nem tettem meg a számla aktiválása óta, akkor egyszer sem.
"nincs rá lezsóidő"
-
petipetya
nagyúr
Újra kell digitalizálni. Nem formáztam a telót, de az ebankot kellett újra aktiválni ahhoz, hogy az ügyintéző által beállított, 1 Ft-os isms értesítési limit aktiválódjon.
Teló formázás után szintén újra aktiválod az ebankot, így a kártyát is digitalizálni kell majd.
"nincs rá lezsóidő"
-
slice14
veterán
válasz petipetya #540 üzenetére
Már mint a digitalizált kártya díjára gondolok. Vagy ez úgy működik hogy ha a fizikai kártyát digitalizálom év vége előtt, akkor ha azt a kártyát újra kell digitalizálni, akkor azért nem kell fizetni? Csak ha új kártyát digitalizálok 2016 dec. 31 után?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
petipetya
nagyúr
Így lenne logikus, persze erre nem én fogom megadni a választ.
Mindenesetre elgondolkodtam ezen az egészen. Az utolsó két frissítést külön, az update tracker segítségével pakoltam fel a telóra. Jobban szeretem, ha fastboot-ból van fent a teljes rom, így ezt év vége előtt meg kell majd csinálnom.
[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
-
rum-cajsz
őstag
-
slice14
veterán
Lassan közeledik az Android Pay is. Link - Nagyon lassan.
Más: Még mindig meg tudnak mosolyogtatni a meglepett arcok, nfc-s fizetésnél.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
LouiS22
veterán
Az, hogy a fejlett fintech Lengyeleknél, 40 millió lakosra bevezették, nem feltétlenül jelenti azt, hogy egy negyedakkora piacra is belátható időn belül megérkezik. Szóval igen: nagyon lassan
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Újrázhat a Pixel Tablet
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Star Citizen
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- További aktív témák...
- USB-C - Lightinng kábel és 20W Adapter! Szállítás az árban!
- Apple Airtag új, bontatlan és tokok - Darabra is 1db/11eFT 2db/21eFT 3db/31eFT
- iPad Air 1 alkatrésznek eladó
- ÚJ ÁR - Samsung Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet gyári tok + 35 W PD power duo töltő (bontatlanok)
- Üvegfólia iPhone,Samsung Nothing Phone,Sony