Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arty

    veterán

    válasz cyberkind #107706 üzenetére

    Tehát belátod, hogy nem lehetetlen 360on nagy területekkel operáló játékot készíteni ;)
    Az a gond, hogy ők (crytek) csak felültek a trendnek: ma a legtöbb fps cső... vagy szendbox... a krízis1-es széles "cső" elhalt az említettek miatt.

    És akkor most jösz a konzolos könnyítéssel :W
    A demon souls ps3 only volt - talán már hallottál is a dark souls előtti from játékról ;)
    És nem az egyetlen nehéz játék konzolon ...

    A játék (a játékok) nem a konzolosodás miatt lesz(nek) könyebb(ek), hanem mert egyre szélesebb réteget akarnak megszólítani vele, lévén egyre többe kerülnek. Idióta mentalitás, hiszen van nehézségi szint egy ideje a játékokban, azzal kéne kicsit többet foglalkozni, nem a könnyítéssel, de ez van.

    Jöhet a link a fejlesztőtől, aki szerint a frém nem lényeg ;) Noha általában ezen fejlesztők azok, akik a frémrátát beáldozzák a kretén grafbuzulás miatt... a népnek nem frém kell, hanem szebb kinézet, evvan.

    "Amúgy TE/TI akik a grafikát annyira szeretik megtudtok nézni és élvezni egy régi filmet amiben ha van CGI már elavult szar lett és a vak is látja, hogy szar?
    Vagy éppen ha nincs CGI csak makettozás van ami már béna szar?" - '77es vagyok, láttam elég sok filmet a cgi korszak előttről... azokat újra tudom nézni (terminator1-et, SW4-et, Alien-t imádom!). Meg tudom nézni a cgi-t nem igénylő akciófilmeket is. De pl egy Tron1 az a nézhetetlen kategória nálam. Mást, szar extrémen szar "trükkös" film most nem ugrik be.

    Amugy nem a grafbuzulástól indultunk, hanem, hogy problémás volt-e, hogy orrbaszájba szaggatott a betmen ak (pc), miközben még gyengébben is nézett ki a konzolosnál :P Igen, a szar port az szar port :P

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák