Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orientcx

    őstag

    válasz cinemazealot #38073 üzenetére

    Orient mester? Zavarba hozol. A hozzám illő megszólítás a Fed bugris v szájharcos, szájhuszár, esetleg Fed főhenceg. ;)

    "Sajnos nekem a képernyő felvételekből nem mindig jön át, hogy pl. mikor nyomsz teli gázt, mikor váltasz rükibe, mikor nyomod ki az FA-t"

    Ezeket a FAOFF kivételével valóban csak közvetve lehet nyomon követni. Ha a flight assist ki van kapcsolva, az a jobb felső sarokban az óra mellett piros felirattal kiíródik. Nekem ebben a dologban a folyamatos boost-al történő fordulóimhoz a permanens FAOFF nem vált be. A célra fordulást kikapcsolt assist-al kezdem, és a cél hajó típusától, és helyzetétől függően adott pillanatban kapcsolom vissza(X52 pinkie switch, hold mode). Ha túl korán váltok vissza assist-ra, akkor az ideálisnál kisebb lesz a távolság a kuncsafthoz képest(olyankor könnyű túlfutni rajta, de mindenképp nehezebb a célmezőben tartani egy hármas sorozat leadásához szükséges ideig), ha viszont túl későn kapcsolom vissza az assist-ot, akkor meg nagyon messze kerül tőlem a célpont. Márpedig ilyenkor általában szemtől szembe kerülünk egymással, így mire a frag-oknak kedvező távolságba boostolok felé, addig több ideje marad lőni rám. Ezt pedig értelemszerűen kerülni kell. Azonfelül egy FAOFF-os boost a sziklák között veszélyes tud lenni, ott az előttünk lévő asztik helyzetét is figyelembe kell venni, mert könnyen le lehet kokizni belőlük egyet-egyet.

    A gázkar állása is jól nyomon követhető, viszont a rövid ideig kapcsolt rükvercre csak a sebesség drasztikus csökkenéséből lehet következtetni, de nagy a tévedés lehetősége, mert ez mástól is előállhat. Szintúgy nem látszik a le-fel, és oldal thrusterek használata, pedig az is nagyon fontos - pl ha egy kuncsaft messzebbről, vagy közepes távolságból lő rád lassú lövedékkel, mondjuk plazmával, akkor ha te a folyamatosan oldalazgatsz, nagy valószínűséggel nem fog eltalálni, mert mire célhoz érne a csomag, te már elmozdultál az általa előre megbecsült pozícióról(közelről persze nincs mese). De mondjuk a segéd thrustokkal remekül lehet pl driftelni is a sziklák között, még akár egy Corvettel is, ami jól jöhet egy a kavicsok közt úszkáló gyanútlan martalócra történő első rácsapásnál, vagy egy akármilyen fordulóharcnál.
    Nem tudom, mennyire sikerült érthetően fogalmaznom, annyit mondhatok, hogy igyekeztem. Lehet, hogy zavaros a szöveg, viszont legalább hosszú! :K

    Mindazonáltal ebben a videóban bénázok eleget, oktatóanyagnak csak annyiból jó, hogy hogyan ne... :N
    Hiába, nagy a kihagyás, és egy Fed bugris pont mint a példabeli elefánt: Nehezen tanul, de könnyen felejt :U

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

Új hozzászólás Aktív témák