- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
twine
addikt
válasz rankesz #1307 üzenetére
A sok "kacskakezű" hisztije meghallgattatott
New Phantom 4 Pro V2.0 Firmware Released
DJI SUPPORT·WEDNESDAY, OCTOBER 24, 2018
Overview
Date: 2018.10.24
Aircraft Firmware: v01.00.22.00
Phantom 4 Pro V2.0 Remote Controller Firmware: v01.00.22.00
Phantom 4 Pro+ V2.0 Remote Controller Firmware: v01.00.01.00
DJI GO 4 App iOS: v4.3.3
DJI GO 4 App Android: v4.3.2What’s New?
Optimized the sensitivity of the remote controller's right stick when adjusting camera parameters.
Fixed an issue where after restarting, the remote controller automatically reset to Mode 2 even if the remote controller was set in a different mode.Ismét öröm és boldogság
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
Introducing DJI Flight Simulator
Nem aprózták el...:
Minimum setup:GTX1050ti
Akkor ezen biztos nem fogok egyelőre játszani...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz total90 #1353 üzenetére
Rég gondolkodom az egpu-n,,mert a lapos, SSD+hdd kombóval 16gb RAM-al,és i5-el van felvértezve..eddig kiszolgált 1080p-ig,,,de egyre jobban hiányzik egy 4k editálásra alkalmas vas....
Csak félek ,ez csak ideiglenes tűzoltás lenne...ha már pénzt adok ki érte,akkor valszeg komplett konfiguráció csere lesz.... és asztali...ritkán használom ki a noti mobilitást...viszont az egpu értéke meg töredéke lenne egy új gép árának....franc se tudja mi lenne jó... -
twine
addikt
válasz dronosroli #1390 üzenetére
Vitorlás versenyen pld víz fölött jól tudott jönni ,amikor lövésem nem volt "merre vagyok arccal", és hol vagyunk a csónakkal, és nem akartam az időt húzni az rth-val ,hogy emelkedjen 15m-rol 50-re majd jöjjön vissza...ott stoppoljam ki az rth-t és forgassak tovább a környezetemben,,,, egyszerűen csak átváltok térképre látom a repülés irányát,a felszállási pontot ,és máris tudom mi a pálya....ugyanez a folyamat szárazföld fölött idegen helyen,,,már akár 400-600m távolságra is tőlem....ha hirtelen nem tudom merre is járok, mert sport módban követtem egy autót..."sokszor" jön jól szvsz. az a térkép!Annak ellenére, hogy én is azon vagyok ,hogy ha lehet,maradjunk a géppel visual contactban.....lehet,hogy az esetek 99%ban pár masodpercnyi ,rossz esetben percnyi nezelodes után egyenesbe kerülne az ember,de munka közben az aksi idő az isten,,az egy és mindenek felett való...gyorsabb ha az ember átvált ilyen. Helyzetben térkép nezetre...és nincs is kérdés "merre van arra"
Nekem pld erre jó a térkép...
Sokszor használom azt rth-t is,,de esete válogatja mikor mi a jó,,gyilkos szélben 10-15m-n még elropkodok, de nem szeretném pld ha 50-re emelkedne az rth miatt....ki tudja mi van ott fent alapon....
Szóval mikor.mi a jó...de hogy bőven van létjogosultsága a terkepnek,az biztos[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
Mindig vissza térő téma ez a milyen magasan, papírral vagy nélküle, kárt tesz e egy drón a repülőkben , vagy sem...
Mindenki, minden "oldal" meg van győződve a maga igazárol... Én is
És Valahogy úgy érzem egyre több hír támasztja alá a "saját igazamat" ... Ami arról szól, hogy igenis veszélyesek a Phantom méretű gépek a levegőben az egyéb gépekre...
A múltkor olvastam, és néztem ezt pld...
[link]Erről is többször volt szó, hogy "ugyan már,, a Phantom bilimuanyag, mi kárt tenne egy repülő gépben"
Vagy hogy ugyan már, mennyi esélyünk van egy géppel talalkozni... Aztán közben meg lassanként gyűlnek hírek hogy ki hol találkozott sárkánnyal, helikopterrel, permetezővel......
Sokan nem is gondolják mennyire zsúfolt a légtér[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Geller72 #1473 üzenetére
"Kezdetek óta" ezen az állás ponton vagyok én is... Akár itt, akár a Dronos topicban elő jön a ", biztonság" mint téma... De mindig van/volt ellen tábor is, aki mindig azt bizonygatja hogy, én vagyok a "majrés" , "félelemmel minek repülni" stb...
Én még mindig elmondom, hogy csak felelős repülésről beszélek, nem "fosos bokás" reptetésről
És amikor előjön ez a téma, mindig próbálom az újonnan megismert híreket, bizonyítékokat bedobni,,,
És nem azért mert az egómnak van erre szüksége, hanem azért mert úgy gondolom,,,
(Akinek nem inge nem is veszi magára)
Minél kevesebb a hülye a levegőben, annál kevésbé b@szogatnak minket... -
twine
addikt
Ha megengeded,és segítségnek veszed...
Szerintem rosszul közelíted...
Egyszerűen el kell dönteni mire van szükséged,és mire akarod használni...
Ha erre megvan az eszköz a piacon, meg kell venni, és boldogan használni....
Utána pedig fontos "szabály", hogy ne nezegessuk,és ne orlodjunk azon mennyivel lett olcsóbb ugyanaz,vagy egy hónappal később milyen gépet vehettünk volna a pénzünkért....
Mindig lehet várni valamire a piacon,és vásárlás után biztos ,hogy jön valami "frissebb" a piacra...Szerintem
-
twine
addikt
válasz Teasüti #1804 üzenetére
viccnek szántam, nem támadásnak azért van ott a vigyorgós smiley
Pont jól jött ki...ezért írtam és fogalmaztam úgy ahogy...Én nem ismerem a világ összes országának légtérhasználati engedélyeit...
Nem tudom a válaszokat,,, itthon próbálok szabályosan repülni amikor csak tudok...
Az osztrákoknál van évente egyszer melóm...akkor kockáztatok....
De most már tudom, miért csodálkozik ennyire rá az osztrák átlag ember a drónra, és a pilótára(rám)..
AZ első alkalommal mikor kint voltam Salzburgban "simán" megrepültem a Mirabellplatz-ot,meg a város egy részét...,
F@sz voltam, de eleinte én is f@sz voltam mint mindeki,akinek ujdonsága drón...fiss drónnal repültem a 7.ker fölött....ma már relative sok tapasztalattal a hátam mögött nem csinálnék ilyet,legalábbis "hobbiból biztos nem....ha meló van az más, akkor még csak a youtube-ból indultam ki és azt gondoltam az enyém a NASA legujabb fejlesztése,,azóta már tudom, hogy ez is csak egy játék...relative drága, de mégsem NASA technika van a kezünk alatt)
Kicsit féltem ugyan a büntetéstől, de talán akkor még jobban féltem attól, hogy megbüntetnek e a hotel előtt ahová parkoltam
Aztán a következő évben kevésbé féltem mert nem városi repülés volt, de az emberek úgy néztek a phantomra mintha ufót látnának...fizetni akartak a videóért ha átküldöm nekik, stb... Nem is értettem , hogy egy Magyarországnál jobban élő társadalomnál miért olyan nagy mutatvány egy ilyen madár...Aztán kértem az egyik ismerőst nézzen már utána mi újság Ausztriában ezzel a repülés dologgal...
Azóta hálát adok a jóistennek, hogy nem kellet otthagyni a fizetésemet "sógoréknál"...Én itthon sem vagyok "papír náci",,,ismétlem nem azért mondtam amit MIndenki azt csinál amit akar...
ÉN inkább a gyakorlati biztonság, és mondhatni iratlan törvények betartása mellet vagyok....
Amit ha meló van, én sem mindig tudok betartani....de ha tehetem betartom....
MOndhatni az épeszű repülés mellet kardoskodok....[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz majestic #1920 üzenetére
Olvastam a másik topicban is a kérdésed, és én is azt mondom, fogadd meg Geller forumtarsunk javaslatát...
Én a második Phantom 4-emet nyuzom....
De előtte volt jó pár "kulcstartó" kopter itthon játéknak, amivel azért az alapokat, irányokat/ repülést stb. Meg lehet tanulni...Ez nem tudatos volt abban az időben, hogy először kicsit vegyek, de utólag vissza tekintve mégis úgy érzem, jó hogy volt velük tapasztalat...
Aztán a phantom....
Lehet ezt bagatellizálni, meg hogy magától repül meg intelligens, meg autonóm rendszer....stb...
Aztán mégis sikerült nekem is vázcserésre törni az elsőt, aztán a gimbal szalag kábelt is cserélni kellett hónapokkal később...
Mindezt úgy, hogy ha valaki nálam komolyabban veszi a repülést, az hazudik...
Figyeltem, nem piáltam, nem lazáskodtam, de mégis előfordul ilyen...
És ugyanez előfordul sok más embernél,,, mint ahogy az egyik ismerős alig pár napos mavic2-jét is sikerült bele húznia egy kis fába a Duna parton.... Aminek nem kívánt zuhanás lett a vége....
Mindez nem azt jelenti, hogy a dji gépei, rosszak, vagy a szenzorok, szoftver nem működne...
Csak annyit, hogy bármennyire is szeretik így beállitani, ezek a gépek sem "bolondbiztosak"...
Valóban a (szerintem) legjobb/legstabilabb gépek a piacon...
De ettől még ezek is csak "játékok"....
Nem a NASA!!!Függetlenül a pénztárcádtol, én is azt mondom ne ilyennel kezdj... Nem csak magad, hanem a "környezeted" miatt...
Azt meg tényleg hagyjuk, hogy a kertedben akarsz repülni egy 3-5km hatótávú géppel...
Úgysem hiszi el neked senki...
Még az átvitt értelmét sem a kijelentésnekNappaliban "lehetetlen" egy ilyen géppel "gyakorolni"...
Arra vegyél egy eachine e011-et.. Filléres kiadás a mavic árához képest,, nem lesz "felesleges" kiadás... Hiszen kb. Mavic propeller árban veszed....Papirozni pedig szerintem érdemes...
Én nem mondom, hogy mindenhova eseti légteret igényeljen a mostani szabályozások között...
De legalább az esélyt add már meg a legális repulesnek később...Ha egy ilyen szintű gépre, illetve 30-60000forintos aksikra van rafordithato keret,,,
Biztos vagyok benne, hogy van 2x10 rugó egyesületi tagságra,+éves biztosításra...
És máris elindultál a "jó" úton, és bármikor igényelhetsz esetit...
Nem mondom hogy igényelj, de legalább az alapokat lefektetted...Lehetne erről még sokat beszélni...
De csak fűrészeljük a fing0t...Lehet egyből mavicet venni,,, megtartja magát a levegőben valóban....
De mindenkinek jobb ha első körben egy "kulcstartót" veszel repkedni , és csapatod a nappaliban... Jó móka, hidd el.... És nem pénz...
És rájössz mennyire nem megy elsőre rutinból az irány amikor szemben áll veled a gép és te jobbra akarod húzni, de balra rántod meg ... És ekkor még csak állt a gép veled szemben, de általában mozog egy ilyen gép
Képzeld ugyanezt a mavicel kint egy fa mellett....
Alatta autókkal....
Tényleg csak jót akar neked itt mindenki hidd el[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
-
twine
addikt
válasz jozsi252 #1986 üzenetére
Ha így lenne, már megszűnt volna a Phantom vonal...szvsz
Más felhasználókat, felhasználói területet céloznak velük... Nincs jobb meg rosszabb... Csak "más"...
Felesleges "királyt" kiáltani...("a jövő a mavic szériáé")
Mindkettőnek van előnye, hátránya a másikhoz képest...Nézd meg pld. WRC videókban mennyi mavic-et látsz(0) inspire+phantom
Nézd meg családi videós promóban mennyi Phantomot
(0)
A tévedés jogát fenntartom, és az én véleményem is csak egy a tiéd mellett,,,
De szvsz. Ez a jövő kié téma nem állja meg a helyét....
A dji szerintem profin nyomja ezt a piac lefedettség dolgot...nem fognak egy pici jól kihasználható rést sem hagyni másoknak...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
Anyagkoltseget pontosan nem tudom...
Nekem a régi p4-en volt komplett váz csere...
Eredeti DJI test +csere valahol 50 rugó környékén állt meg...
(Azt hiszem valahol 3x000.-környékén volt maga a test...ebay-en talán 15korul ami ki tudja eredeti e )
Megnéztem én ebay-en az árát a váznak, aztán elkezdtem nézni a youtube-on a cserét...33 perces a vágott videó, amit gyakorlott mókus csinál...
A 15. Percnél tudtam, hogy ezt nem én fogom csinálni... Nem vagyunk egyformák,,, én szívesen megcsinálok ,forrasztgatok ezt azt, de én ezt a melót inkább kifizettem...
Egy napos meló, én két napot nélkülöztem a gépet...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Geller72 #2030 üzenetére
+1
(#2028) lalapapa55:
Lehet térkép nélkül is repkedni, vagy offline térképet előre letölteni, ahogy Geller is írja,de ez minden alkalommal amikor más helyre megy az ember pöcsölős...
Ipad mini 2-3 (a többit "fölfelé"nem tudom) ami nem cellular nem tartalmaz GPS-t...
Igy három dolgot kell nélkülöznöd...:
-Online térkép,(ami mindenképp jól tud jönni)
-Follow me funkció...(nem a "kijelölős követős") mert az is a "telefon-tablet-ipad" GPs-ét használja legjobb tudomásom szerint, mivel a kontrollerben nincs GPS
-illetve kontrollerhez való hazatérés,Tehát nem kötelező hogy legyen net, de igy valszeg GPS-sem lesz....
ettől még repül a gép....
Különbözőek vagyunk,én mondjuk utálnám már magát a tudatot is, hogy nem 100%-os funkcionalitású a szett, még ha ezeket ritkán is használom....
De ez már a te döntésed[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz dronosroli #2057 üzenetére
Én két éve a gyári hungarocell dobozban hordom a Phantomokat vitorlás kupán a csónak aljába mondjuk védtem... Ott bele raktam egy kukás zsákba és annak becsomóztam a száját
Nyilván mindenkinek más erről a kialakult véleménye... És el is fogadom, hogy mások vagyunk, más más körülmények között használjuk imádott "madarunkat",,,, de én valahogy mindig borzasztó pazarlásnak tartottam az 50-70000ft-os (mindenki helyettesítse a be magának a megfelelő összeget) hátizsákokat, koffereket...
Én úgy gondolom, ezek az eszközök nem szállítás közben fognak sérülni, normális gazdit, és utaztatást feltételezve, hanem repülés/meló közben...
Akkor meg aztán pisloghatok a horror áru kofferemre magam mellett, "mikor megkotlott a gép, és lezuhant"...Bocs tényleg, mindenki arra költi a pénzét amire akarja...
Én is csak elmondtam a saját teóriámat a "mindenálló" drága kofferekröl
Ismétlem, nem lebeszélni akarok senkit,,, csak egy vélemény volt a sok közül[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz LordAxwell #2339 üzenetére
Állj....az osmo mobilal nem a telefon kameráját használod? Ezáltal gyakorlatilag a telefonnal kamerazol, tehát azon kellene hogy legyen a file is....
Nekem van Osmo "X3"...ami ugye saját kamerát használ...de "mobilnal" nem értem a kérdést
Ha megsem,a "mobil" verziót használod,hanem ugyanazt mint én,,,akkor megnézem neked ,amint hazaérek..bevallom én mobilra soha nem húztam át...micro sd-t kipattintom ,és vagy a telefonba tolom, vagy a notebookba...uh. pacekbol nem megy a válasz,de megnézem neked[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz LordAxwell #2341 üzenetére
Értem...akkor pedig azok valahol ott vannak a telefonon...valami filekezelovel nem találod őket?
Sajnos én itt elakadok...
Kamerás osmot,és Androidot használok...lövésem sincs "harapottéknál" mi lehet a fileok helye... -
twine
addikt
Vótmá'?
"Introducing the Dji Digital FPV System" -
twine
addikt
Jótanács ;) :D
És gratulálok,,,sok balesetmentes órát hozzá ;) -
twine
addikt
"Rendeltem kontrollerre szilikon tokot"
Szép lassan tömjük a kicikínaiak zsebét, és csak később jövünk rá, hogy használhatatlan sz@rokat vásárlunk első lelkesedésünkben!A kontrollere a szilikon tok szerintem az első ilyen,,,,pedig tudtam, hogy a telefonokban is több kárt tesz mint hasznot, mégis megrendeltem anno én is,,,
Mer'a tereprallyn ömlik a por, majd ez megvédi.....
Egy rakat szar, mert nélküle simán letörlöm/fújom/vöröskecske szőrös smink pamaccsal portalanítom...
Míg a szilikon tok alá bemegy a por, és teszi tönkre a felületet, ráadásul a szilikon gumi meg is fogja a port "beletapad", és le is kell csavarozni a kontrolleröl az aluminium cuccot, hogy fel, vagy le tudd szedni a tokot...A másik ilyen amitől előre megkímélnélek hogy pénzt adj érte, a karokra húzható harmonika aljú gumi, ami ugyancsak a védelmet szolgálná a gimbaloknak...
az első éles repülés alkalmával téptem le róla, olyan borzasztó volt irányítani vele a gépet, az amugy finom karok/gimbalok olyanok lettek mintha akadnának a gumi harmonika miatt..... -
twine
addikt
válasz forceberg #2745 üzenetére
Valszeg be van állítva egy mérethatár a cache videok tárolására, ami gyárilag, ha jol emlékszem 2Gb...ugyanitt van egy opció, akarod e, hogy kezdje törölni a videókat, ha betelt a beállított tároló méret,,,valszeg ez a kapcsolód nincs bekapcsolva...így hiába van helyed a telefonon fizikailag, ha be van korlátozva "a zsák amibe tömheted az anyagot"
Vagy növeled ezt a méretet, vagy kapcsolod, hogy törölje a régi videókat, hoyg létre tudjon hozni ujat[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz jozsi252 #2813 üzenetére
"Nem basztatásból"?
Most komolyan...Amit leírt a kedves topictars, pont az ellen küzd minden jó érzésű drónos, mert az ilyen reptetések miatt basztatnak egyre jobban minket, akik normálisan szabályokat betartva repülnek, esetleg pénzt is keresnek vele...
-"Lakótelepen este 11 után" (biztos örül mindenki egy drón jelenlétének, és hangjának , egy lakótelepen , főleg este 11 után)
-"Azt sem tudom mi az a ATTI" mód(de lakótelepen próbálgatom a drónom)
-"Inkább ne az én kezemen muljon"(lásd egy ponttal feljebb)
Ááá bazzz....
Visitok szégyenembenÉvről évre egyre jobban fáj, amit az emberek a drónokkal csinálnak...
Inkább nem is fórumozok a témában....
-
twine
addikt
válasz jozsi252 #2815 üzenetére
Persze persze...
Szinte mindenben egyetértünk,,,
Egy dolgot szeretnék hozzá tenni, ami szerintem fontos, és sokan elfelejtik...
Mer'adjit olyan könnyű irányítani, egy gyerek is tudja...
Legtöbbször a raceres társadalom is ezért nézi le a Dji (főleg nagyobb) gépeit..."mer'azhulyebiztos"...
Aztán meg mennyi crash van a youtube-on
Ez igaz egészen addig amíg a gép üzemszerűen működik, szélcsend van, és "szivárvány az égen"...de ha fos van, a géppel, vagy a környezettel,akkor is észnél kell lenni, el kell tudni olvasni angolul mi az a "valami hibaüzenet", tudni kell értelmezni mit villognak a ledek(ahogy mondtad is)
És haza kell tudni hozni a gépet....Az értékelhető kamera felvételekről már nem is beszélek,,,,
De ez már az én becsipodesem,
amikor a Dji gépek irányítása le van fitymalva,,, az egy másik történet...
De az irányítás nem csak addig tart amíg fasza minden....De valóban igaz.. Minden a fckn használati utasítással kell hogy kezdődjön
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz MR007RM #2822 üzenetére
Profizmusrol szó sincs,,,kategorikusan visszautasítom
Inkább csak korultekintesrol,és alapossagrol szerintem...Illetve munkámból (kameraman,vágó,)fakadó tapasztalatszerzés pár éve....
Ahol sokszor "muszáj" akkor is repülni,ha húzom a szám mondjuk a szél miatt,,,mert a drónos miatt az eseményt nem fogják elnapolni,,,
De a tapasztalatok gyűjtése,később pedig azok figyelembe vételével való repülés nem profizmus
Ezt csak azért,mert nem szeretnék a profik bőrében tetszelegni...Tapasztalatot mindenki gyűjt az idők folyamán,,,csak talán az nem mindegy mennyire basztatjuk vele a környezetünket...
Illetve van az a mondás ami szerintem a dronosoknal is igaz...
"Az a baj a világgal,hogy a hülyék mindenben holtbiztosak,az okosak meg tele vannak ketelyekkel"Én sem voltam mindig olyan kvára szent...alig pár repülésem után felkuldtem a 7.kerulet fölé a phantomot....és nyomtam a videót
...
Azóta tudom,hogy egy tudatlan idióta hülye voltam....
Imádom azóta is azt a vidit amit akkor kezdő dronoskent vágtam..de azóta kva sok tapasztalatot szereztem,,,
Széllel, viharral,jelvesztessel, minden szarral,utkozessel stb..
Szóval ha ezt nekem valaki durván nem fizeti ki,en magamtol ma már biztos nem emelkednék a város fölé....
Fckn idióta agyatlan galamboktol pld nagyon félek...Szóval valahol.talan még álszent is vagyok....
De tapasztaltnak érzem magam,és 7.keruletes "hibás" repulesemen kívül, azt kell mondjam mindent megtettem azért hogy felelősséggel repüljek...eleinte
manual kinyomtatva,konyvjelzozve...
Szélben ,viharos szélben mező közepén gyakorlogatva,,,
Rth tapasztalatok gyűjtése készakarva....de mindezt mezőn,, emberektől és vagyontárgyaktól messze...Én nem vagyok profi...csak szeretném,ha minél kevesebbet lennénk basztatva mi,dronosok....ha médiában nem lenne (negatív) híre sem a sportunknak,munkáknak...
Hál'isten a sajtós mellényem engem megvéd a basztatástol,talán eddig soha nem kaptam senkitől .....
De a "privát" beszelgeteseim közben rengeteg embertől hallom ,hogy a f@szuk ki van a dronosokkal....
És ez nem véletlen.... -
twine
addikt
Mindent rögzít,,konkrétan vezet neked egy repülési naplót, amiben aztán repulesenkent vissza tudod nézni a repülési adataidat részletekbe menően videokent lejatszva...értsd, hogy még a karok mozgását is kirakathatod mennyire toltad a gázt pld.(mint az f1kozvetiteseken) mindent látsz,amit repülés közben is láttál élesben...aksi állapot etc...
Phantomnal legalabbis így van,,,ugyanazt a szoftvert használjuk,,szinte biztos hogy a "kisebb géposztályban" is megvan ez a ficsor
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz KillHates #3154 üzenetére
Vagy valamilyen szop-ver hiba,vagy valamelyik zuhanás eredménye...de inkább a szoftverre gondolok,mert 500m közelében sem jártam,,talán nagyon max 300korul lehetett a max.
Egyébként ez még a sima p4 maradványa...már az is "tudta a 190-et " A p4pv2-t ki sem merem tolni csutkára..képzeld az mennyit menne!?[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
DJI Demonstrates Direct Drone-To-Phone Remote Identification [link]
Uh. A jövőben
1; nem kell a rendőrnek grammos mérleggel szaladgálni
2; az irányító kolléga sem tud igazán "elbújni" ezek után.
Stb..stb.[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz KillHates #3564 üzenetére
Ami még lényeges különbség;
4proV2=ocusync
"Sima" 4, 4advanced ,illetve 4pro=light bridge.Amit már sokszor le akartam írni, a "körbe latassal" kapcsolatban;
Sajnos az oldalán lévő infra érzékelőkkel ki lehet törölni...
"Semmire nem jó", mert csak "kezdő módban " aktívak, illetve "tripod módban"...
Valamint valszeg amikor "autonóm" a gép ,repüles közben jelvesztes esetén stb. akadályba "ütközik",próbálja kikerülni stb. Ilyenkor valszeg még aktív...
Különbözőek vagyunk, különböző felhasználási szokásokkal mindannyian..
Én személy szerint még egyszer nem vettem hasznát az infráknak...
Mondjuk a hátrafelé latasnak sem,mert álltalaban rallyn, sport módban kell repulnom hátra felé húzva a gépet,hogy a propok ne legyenek benne a képben, úgy mint előre irányban...
Sport módban még nem használja a kiegészítő kamerákat érzékelőket a gép,szóval azzal sem vagyok kisegítve... -
twine
addikt
válasz KillHates #3568 üzenetére
Voltam én is párszor már zárt térben, csarnokban de itt talán még infra nélkül a sima négyesem volt....
Igen, közben megkerestem...itt a régi közvágóhíd csarnokában is forgattunk, de ennek a videóját nem találom...
Visszatérve a sebesség, és érzékelés problémakörre, azért ezekben a gépekben nem szimplán infra érzékelők vannak, hanem kiegészítő kamerák, amiknek a "képét" elemzi egy processzor...
én nem vagyok villamosmérnök,de itt a múltban szó volt arról is ,hogy minek megy a ventilátor, meg alig van benne "pár kis b@sz", gps meg hasonlók.
Azért ez a "pár kis b@sz" egy eléggé kicsi és zárt helyen van összezsúfolva, a processzorral, ami dolgozik....
Azt is teljesen normálisnak tartom, hogy cca. 30km/h felett nincs elég számítási kapacitása egy ekkora procinak ilyen környezetben arra, hogy elemezze a 2, 4,6 db kiegészítő kamera képét...(előre-hátra-lefelé) 50-60km/h sebességnél mire meglátja, már koccan is,,,szerintem még ez a 30 körüli maximum is csoda, hogy egy falnak azért nem vered oda...jó hogy a faágakkal kábelekkel stb nehezebben boldogul,,,de tényleg ne akarjunk már ennyi pénzért ilyen pici helyen Boeing utasszállító szintű technikát, ráadásul hűtés nélkül...
Ezért sport módban ezek tök normális, hogy kikapcsolnak...Van egy kedvenc videóm még abból az időből mikor a 4-es megjelent arról, hogy mit tud.
Jó hogy a fele digitális majális, és mókusvakítás, de mégis egészen jól érzékelteti szerintem mit is tud a "ott belül"...És szerintem ami nagyon fontos lenne,,,ha az ember ilyen gépekkel repül, igenis tudja manualban irányítani szenzorok és mindenféle gps segítség nélkül...
Jó, hogy vannak a gépben jó, hogy segítenek ha baj van, de nem szabad ezekre (csak) ezekre támaszkodni...
Mint ahogy a vásárlók nagy része pld azt sem tudja hogy az oldalsó érzékelők a repüléseik 90%-ban nem aktívak,, tehát oldalt húzva a gépet simán bele lehet rántani bármibe...
láttam ilyet pár méteres repülés után új mavic pro2-vel...A hsz.-om nagy része nem kimondottan neked írtam, mielőtt érintettnek éreznéd magad, csak ritkán írok, viszont olvasok mindent,,aztán néha igy ömlesztve előjön belőlem
-
twine
addikt
válasz tirszin #3570 üzenetére
Én egyszerűsítem az efféle történeteket...
Mivel én nem tudok ilyen cuccot tervezni, úgy, gondolom,nálam jobban értenek hozzá a mérnökök akik az adott készüléket tervezték...
Egyszerű logikammal azt gondolom,ha ez ennyire egyszerű lenne,hogy kikapcsoljuk a komponensek áramellátását, majd vissza egy kapcsolóval mikor pld. sport modbol vissza állunk normál repülési módba,,, és ezzel megoldható lenne a hűtés probléma köre,akkor azt szerintem ig, oldanák meg,,és nem plusz alkatrészel, stb... Abban a világban,és iparban ,ahol egy darab diodaval,vagy akár csavarral is spórolnak a gyártók... feleslegesen nem szoktak alkatrészt beépíteni..amin tudnak , spórolnak...A cég nem fizet nekem semmit,sajnos nem is szponzorál, és markafetisisztanak sem tartom magam,,ellenben azt gondolom egészen addig "elég nagy spilerek" ,amíg ők a piacvezető gyártók... egyszerűen nincs, vagy nagyon hajszál vékony az alternatívák szelete a piacon....
Én így gondolkodom erről,,,
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz tirszin #3574 üzenetére
"Fura egyébként, hogy sokan, a marketing vagy a piacvezetőség vagy a márkahűség kapcsán, mennyire nem is gondolkodnak. Mindent elfogadnak. "
Egy percig nem állítom, hogy tökéletes a cég, és a termékei...
De mond el milyen lehetőségem van még ebben az árban out of box ilyen terméket venni, amivel repülni tudok, és közben kamerázni gimbalal?Én nagyjából ezt a három lehetőséget látom:
-Elfogadom a terméket,és a hibái ellenére használom, dolgozom vele....
-Azt mondom, hogy sz@r, ezért nem használom...
-Azt mondom, hogy szar, én jobbat tudok készíteni, csinálok egy jobbat, és dolgozom azzal...Én elfogadom a véleményed,,,szerinted tul sokat képzelnek a cég, és termékei mögé az emberek...
Az én véleményem meg az, hogy használható cuccokat gyártanak...de nem akarlak meggyőzni róla...
Viszont nem értem a kovetkező gondolatod:
"....mennyire nem is gondolkodnak. Mindent elfogadnak. "
MIn kellene gondolkodnom? -
twine
addikt
válasz Apicius #3608 üzenetére
"...debreceni virágkarnelválon, vagy a Mecsek rallyen..."
Pont az ilyen helyeken nem kaphatod majd elő, még akkor sem ha maradunk az általad vázolt, vélt jogszabályoknál...
Az engedély mentes repülés bizonyos területeken igaz... Emberek feje fölött pld kimondottan tilos, még a rendben szabályozott országokban is...
Rally!? gondolod egy ilyen veszélyes teruleten boldog boldogtalan repülhet, mert 250gr alatt van? Ott ,ahol az emberéletek hajszálon múlnak?
Jézusom, dehogyis...az engedély nélküli repülés álltalaban emberektől,és vagyontárgyaktól távol értendő...Mindezt most szigorúan jogszabályi keretek között értem,hiszen most arról beszélsz, beszélünk...
A gyakorlat ugye ma is más... -
twine
addikt
válasz Apicius #3614 üzenetére
"nagyjából" megvan mit lehet ezeken a helyeken... Én engedélyel repülök rallye-n... [link] ...
Szakági videókat [link] gyártunk...Ezért is említettem, hogy ott azért nem nagyon örülnének, ha Dezsőke elővenné a karácsonyra kapott minijét, ne adj isten Telloját, "mert az nem engedély köteles játékszer "
" De az engedéllyel rendelkező drón is okozhat bajt,"
Ezért próbáltam írni, hogy ne kalandozzunk el, hiszen a papírformárol,a jogszabályi keretekről beszéltünk..a gyakorlat, és a jogszabályok két különböző kávéház..
Eddig az utóbbiról volt szó..."hogy ha majd talán a törvény azt mondja akkor majd ezt meg azt lehet a minivel..."Baj mindig mindenhol lehet, drón nélkül is...
Az viszont fontos, hogy felelősségre lehet e vonni a baj okozóját vagy sem...
Ennyi erővel a jogsi is minek.. Nem azzal megy az autó...
Bele lehet kötni mindenbe,,, és a kezdődő jogszabályok minden betűjébe..
Én viszont azt mondom évek óta, hogy igenis kell szabályozás, hiszen irgalmatlan ütemben növekszik ez a piac...
Szabályozás nélkül itt anarchia lessz, lenne rövid időn belül...
És ott megint messzire vezetne a beszélgetés, hogy "de mert ez Magyarország, és csak a lehuzas megy stb...."
Ez is igaz.....
De valahol el kell kezdeni mert durva a piac és rengeteg a felhasználó..a technika pedig még durvábban fejlődik... -
twine
addikt
válasz KillHates #3620 üzenetére
Kinek mi jut...
Én cca.13 évig álltam kamera mögött, miután megvettem az első Phantomomat... Nagy terveim voltak , hogy majd ingatlanozok (is)vele...
Azóta egy 1!!!db ingatlan videóm készült baráti szívességből,,,
És mondjuk egy "nagyobb szabású" turisztikai település film, amit itt már sokszor linkekeltem, már többször nem promozom mert az már illetlenseg lenne...
Viszont rallye és egyéb hegyekben...
Ilyen ez...
Te meg gyártod az ipari kéményekről a videókat,,, én meg azért irigykedek...
Azok az ojjj'ektumok nem futnak el a helyükről a fckn autók meg kbsztt gyorsan mennek még kanyarban is... Ha nincs felvétel, nincs pénz sem...
Eszembe jutott erről a Ford Fairlane ,"miért nem lettem halász" monológja... [link]
Hát szóval.. Kinek "mit dob a gép"[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz BEndre34 #3640 üzenetére
Nehéz a kérdés...
Első pillanatban mondnám, hogy P3 mivel említetted a szelet...
Én viszont használok jó ideje P4-et, mellettem a fotós kollega mavic 2-t, és sárgulok az irigységtől mikor A-B pont között mozognunk kell, és én "szerelek percekig" szét meg össze, míg ő összecsukja, bedobja, majd B pontban előveszi kinyitja repül...
Én sokáig vaskalapos voltam, és még az első mavices időkben azt mondtam, nekem egy drónt ne lehessen hajtogatni,,,,az kvara legyen merev,,,sem a rotorokat, sem a karjait, mer'azmármilyenmár....
Mostanra megtanultam, hogy kva jó
Hobbizni már nem is szeretek a Phantommal, mert nem szeretem összerakni szétszedni...ha munka van, akkor használom...Röviden...:
Én otthoni, hobbi célra inkább javaslom a minit...amugy is frissebb cucc, a P3 már eléggé zsákutca,,,de főleg tényleg be tudod dobni a szalámis szendó mellé bármelyik táskába, mig a P3 kialakításánál fogva sokkal nagyobb "rákészülést" igényel repülés előtt...a hordozhatósága meg a másik borzalom...
1 Javaslat a minire... -
twine
addikt
válasz KillHates #3659 üzenetére
Failsafe nem működött?
Nem tudom pontosan nálad hogy van ,de álltalaban bal kar jobbra lehúz + RTH gomb nyomva tart....
Ha volt kapcsolat a madárral,akkor ennek működni kell...
Értem ezt már a "fán küzdő" helyzetben,,mert érthető ,hogy a levegőben még nem akartad a madarat zuhanasra kényszeríteni... -
twine
addikt
válasz thomasvold #3672 üzenetére
"jogositványt, forgalmi engedélyt legyen szíves.."
"Eseti légtérhasznalatit, biztosítást legyen szíves előkészíteni.." -
twine
addikt
válasz thomasvold #3674 üzenetére
Valami csúnyán félrecsúszott...
Úgy értettem ez a kis "rendőr drón" mondja robot hangon....Te írtad ;"egy frappáns szöveggel és mehet a bűnüldözés "
Erre reagáltam...mi mást mondana egy rendőr drón?
"Kérem kedves Zsanett térdeljen le...."!? -
twine
addikt
Kis promo [link] ,ha megengeditek
Idei tereprallye eszencia kedves kollégám/ barátom vágó asztaláról...
És persze, hogy azért kerül ide mert az én P4PV2-m felvételei vannak benne... -
twine
addikt
válasz MR007RM #4011 üzenetére
"Hubsan Zino 2 a trónkövetelő. Ennyi a Phatom 4 Pro és Mavic 2 Pro uralkodásának."
De sokszor olvastam már ezt mióta a p4 meg az első mavic megjelent ...
Aztán nem lett semmi...A papír forma, meg a gyakorlat valahogy soha nem fedték egymást...
Én nagyon szeretem a dji cuccait, de ennek ellenére gondolom azt, hogy jó lenne ha lenne igazi verseny a piacon... Tök jó volna válogatni...
De egyelőre nem nagyon lehet...
És nekem nagyon úgy tűnik, egy két éves távlatokban, ebben a félprof. Vagy out of box "prof" kategóriában, akkora előnyre tettek szert a dji-nál, tapasztalatban, és talán tőkében is, hogy ehhez durván fel kell szívnia magát valakinek, vagy irgalmatlan pénzt kell bele injektalni egy induló cégbe, (mérnökököket megfizetni, mind hardver , mind szoftveres területen) hogy valódi versenytárs legyen...
Ráadásul ez nem is egyszerű... Mert egy nagyon összetett dologról beszélünk,,
Repülés, MI, és kamera....
Ezt a tudást sűríti a dji...
A gépei saját tervezésűek,a kamerák ugyancsak ha jól tudom a tello-tol az zenmuse x7ig.... És a szoftvert sem a szomszéd írja...Szóval erre azt gondolom nem olyan egyszerű egy jó brigádot összerántani...
Nyilván nem lehetetlen,,, csak kva nehéz...
szerintem[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz ladislausony #4021 üzenetére
Szia!
Én a P4P-hez innen, és ezt a kártyát használom!
A P4P-n nincs olyan felvételi mód,(4K 100Mbps) ami "kiakasztaná", és filléres tétel...
Van belőle itthon pár darab, kollegám és én a melóban a ("nagy")kamerákba is ezt a zsugát használjuk, napi szinten írás, formázás....de még egy sem ment tönkre.
Jó szívvel ajánlom....mind a kártyát, mind pedig az eladót!
De ha valaki otthon van külföldi kártya rendelésekben sincerity neve nyilván nem újdonság[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik