- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
twine
addikt
válasz Teréz Atya #877 üzenetére
És mind igaz........tényleg ugyanazok a standard kérdések, mindig, mindenhol..... -
twine
addikt
Két érdekes videó a vizes témában:
AZ egyikbe épp a napokban futottam bele....
Eső védelem
Személyes véleményem, és közel sem biztos hogy igazam van....én szkeptikus vagyok az ilyesmikkel kapcsolatban....valahogy úgy vagyok vele, egyszerűen nem erre találták ki ezt a gépet,hogy vízben esőben csapassuk vele....
De nyilván a pénztárcám is mondatja ezt velem,hiszen ha tele lennék mocskosul, valszeg én is lesz@rnám,,,,és könnyebben kísérletezgetnék....A másik ez a
WaterStriderEz nekem nagyon tetszik, mint "gyári" megoldás, a felkötözött habszivacsok helyett...kulturáltnak néz ki...
DE hiáa tetszik,,venni biztos nem fogk....viszont jópofa -
twine
addikt
válasz t72killer #889 üzenetére
Csak ismételni tudom magam!
Tőlem kicsit távol áll a fekete.....mert bennem van a berögződés, hogy fekete, az "szívja a napot/hőt" melegszik....ésatkmtuddja....
Ugyanakkor hiszem, hogy nem hülyék ülnek a DJI mérnökei között,,,ráadásul többször olvastam már "kufodi" oldalakon is a fehér reflexióját napsütésben, amit fekete proppal tudtak csökkenteni....Így ez a "távozz tőlem fekete drón" marad a saját mumusom....
Jó repülést.....
És csak ismételni tudom Gellert!
Lépésről lépésre érdemes haladni,,megismerni a gépet , a határait...Lehet ezt a dolgot bagatelizálni, mint ahogyan sokszor "le is nézik" sokan a DJi gépeit, mert egy óvodás is tudja irányítani....
Szerintem meg pont ebben rejlik a veszélye....
Lehet, hogy "70%-ban" egyszerű mint a faék, és segít, mert egy helyben marad, és el is engedheted a kontrollert....meg vannak szenzorai,,,meg "majdnem autonóm rendszer"....
De ez is csak egy gép,,,,,és marad mondjuk 30% amikor beleszól bármi a repülésbe....
Na akkor nem örülnék ha egy óvodás irányítaná a közel 1,5kg-os, "félmilliós" gépet.....Uh. érdemes mindent elolvasni,,,videókat nézni,,,,és valóban lépésről lépésre közelebb kerülni a géphez....
Nekem pld. nagyon nagy élmény volt szélben gyakorolni,,,hozzászokni, hogyan és mennyire tudja lökdösni...mit kell csinálni,,,,az RTH,,,,,aztán amikor először élesben elvesztettem a jelet a géppel,,,,izzadás, görcsölés, majd visszajön az élőkép, és ismét átveheted az irányítást....
Nekem pld megvannak magam szabályai.....Rally-n is ugye az aksi idő az isten,,,,sokszor ki kell kapcsolnom a gépet....De amig én bekapcsolás után nem kapok GPS fiX-et,,,az első egy évben pld. én nem voltam hajlandó levegőbe emelni a gépet...
JObb a békesség, jobb szerettem tudni biztosan , hogy copó esetén ő tuti oda fog vissza jönni ahonnan felszállt....
Aztán volt durva szélben amikor a Phantomot is majdnem elvitte a picsába a vihar.....ha nem lett volna előzetesen szeles tapasztalatom, lehet nem lett volna mit eladnom most legutóbb.....
De volt.....
Szóval Ha elfogadod, az én javaslatom is az, hogy ne csapj egyből a lecsóba....csak szép fokozatosan ismerkedj a géppel....
Jó gép lesz alattad....de ez is csak egy gép, aminek bármikor lehet nyűgje...ezt szerintem nem szabad elfelejteni...Saját hibám, amit lehet hogy szégyen bevallani, de eleinte én pld. sokszor megfeledkeztem a maps nézetről, és indult majdnem a pánik,hogy akkor most merre is vagyok arcal.....(nyilván ezt tőlem jelentősebb távolságra)
Pedig ott az a kva. maps....
sok gyakorlat után már egy vitorlás verseny sem okoz gondot....pedig
ott a víz fölött sok "egyforma" vitorlás között tényleg nem tudja az ember "merre van arccal"....Szóval először szélcsendben,,,,aztán kis szélben,, aztán nézd meg zúzósabb szélben.....(persze mondjuk egy mezőn vagy focipályán)
aztán aztán aztán....
Nagy élmény,,,,,sok nyugodt levegőben töltött órát -
twine
addikt
válasz t72killer #899 üzenetére
Egyéni,saját véleményem:
A hideg ráz a Phantom szériánál az utángyártott aksiktól...
Eddig baromira örültem, mert a P4szériától fölfelé nem nagyon lehetett utángyártottat kapni,,,,talán egyetlen típust láttam a piacon nagy ritkán...Aztán most pár hete "elöntötte" az ebay-t is az utángyártott 5870-es aksi!
MIért mondom azt, hogy "baromira örültem"?! Hiszen nekem akár mindegy is lehetne, hogy ki mit használ a madarában!
És ez így is van,,,,véleményem van róla, de tök mindegy számomra ki mit vesz,és használ...Viszont a sok "kamu" aksival az ebay-es vásárlás is nehezebbé válik nekem is!
Eddig legalább nyugodt szívvel tudtam leadni a rendelést....mert ami P4 aksi volt, az nagy valószínűséggel eredeti aksit jelentett az ebayen...
Legutóbb egy lengyel eladótól vettem 40.000forintért zsír új bontatlan aksit,,,,(ami teljesen tégla volt,,,de azonnal cserélték szó nélkül....jött a futár érte, és küldték a következőt cserébe... 3napon belül itt volt)MOst itt van példának Ez az eladó
Nincs ugyan odaírva hogy Original, vagy Genuine,,,,de a képeken eredeti nagyobb kapacitású P4 aksi szerepel...
Ha megnézed az eladó többi hirdetését, van közötte obsidian ugyanezért az árért, amin már látszik, hogy "kamu", nem az eredetit hirdeti.....Ennyiért eredeti bontatlan aksit nem lehet venni....még ebay-en, kínából sem.....
Szóval szerintem némileg átbaszás...
Szóval ezért van tele a gyík, mert eddig az ilyen köröktől meg tudtam magam kímélni!Én biztos nem veszek "kamu" aksit a gépbe.....
Valahogy nem áll össze a fejemben a kettő....hogy félmilliós gép, majdnem autonom tudással, és alá rakok valami sufni elemet.....Komolyan,engem nem vet fel a pénz.....de ilyet nem csinálok....A dji forumos felvetésre, hogy szöszölni jó kamu aksival....
Az első pár hétben bennem is felmerült, hogy mekkora szop@tás, hogy minden szöszölésnél merül az aksi....növekszik a töltési ciklus...de így utólag visszagondolva....ez az összes ciklus töredékét teszi ki szeritnem,,,,mert egy idő után már nem szöszöl az ember a géppel...megismered a gépet, a szoftvert, a kamerát,,,aztán pont.....
ehhez meg 30körül venni egy kamu aksit, hogy az eredetit ne fáraszd....
szerintem inkább ez a pazarlásMár megint jó hosszút írtam...
ElnézéstAutós töltő....:
Igen vettem eredeti DJI töltőt....de hát mit mondjak róla....tölt...
Még nem tudtam lemérni mennyi idő alatt tölti fel az aksikat, mert alig tudtam használni...
Rallyn szopatás mert a DUster amivel általában megyünk nem ad feszt a szivarra járó motor nélkül...
AZ én kombi MOndeom hátuljában van egy aljzat, az ad feszt,,,álló helyzetben is,,,de többször tapasztaltam, hogy mintha egy idő után lekapcsolná az autó azt...
MOst Legutóbb Veszprémben meg sikerült vele 2 aksit is feltölteni,,,de jelentős ideig volt az autóban mindkettő töltőn, és közben többször lett megnyitva az autó....Hát szóval esete családja, és felhasználása válogatja....
Nekem a helyzet miatt nem vált be....amikor kéne a töltés, nincs alattam olyan autó....AMikor van olyan autó, akkor nem sürgős a töltés....és van 220 a közelben....
Lehet ,hogy van akinek beválik....amit ígérnek azt valszeg tudja a gyári....csak olyan autó kell hozzá...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
Én nagyjából el is engedtem ezt az autóban töltöm dolgot...
Úgy tapasztalom, azok a munkák amiket én kapok, 4 aksiból már nagyjából teljesíthetők,,,vagy közben már tudok tölteni....
Így inkább az aksi vásárlás szerintem a hasznosabb, mint az autós töltögetés....
Kva sok idő az a cca 1 óra.... -
twine
addikt
Eleinte sokan ajánlották az invertert nekem is,,de végül a gyári töltő mellet tettem le a voksomat....
Optimális helyzetben valszeg ez is azt tudja, amit írnak a papírján, tehát ugyanannyi idő lenne vele a töltés, mint a hálózati töltővel!
Amiért én a gyári megoldás mellet döntöttem, az a mult béli tapasztalatomnak köszönhető,,,,
Egyszer egy filléres kamu szivargyújtó töltő, hazavágta téglára az akkor 100+ezres szeretett Nexus4-emet!Azóta rettegek minden szivartöltőtől... Hosszabb úton inkább kesztyűtartóba dobott powerbankról táplálom a telefonomat pld....
Ezt a töltőt is csak azért vettem, mert "muszáj" volt....legalábbis úgy éreztem....Ezért is mondtam, hogy csalkádja, embere, és helyzete válogatja....
Az inverter jó ötlet, és "sok az egyben" akár mást is táplálhat ami220v-osCSak ott meg nekem magyarázták, hogy nem mindegy milyen jelet küld,,, "Négyszög vagy......" vagy a tkm tudja ....lehet hogy ez a négyszög is hülyeség....
Szóval agyaltam rajta, de okosabb nem lettem, viszont legalább rettegtem,,,,
Így maradt a szivaros gyári megoldás.....De sokszor hangsúlyozom,,,,közel sem biztos, hogy az én döntéseim jók lennének
-
twine
addikt
DE most már hogy pontot tegyek ennek a találgatásnak a végére, eskü kipróbálom, mennyi idő alatt tölt fel,,illetve mennyi idő után veszi el a feszt a mondeo.....
úgyis itt áll a kertben.....bedobom mellé az akció kamerát, aztán az majd csekkolja helyettemMár engem is érdekel....főleg ,hogy idén realizálódott hogy egy szivaros hűtőtáska is jó lenne a
söröknek
a gyerek üdítőinek -
twine
addikt
válasz lalapapa55 #909 üzenetére
"érdemes 8500.-ért megvenni?"
Nem!
DE 50% kedvezménnyel 4 rugó környékén szerintem jó ha be van zsákolva!
Nem túl sűrűn akciózzák,,,de Black friday környékén általában megkapja az 50%.ot....és van mikor év közben is...de ritkán!Két dologban tud "többet" a GO4-nél legjobb tudomásom szerint...
Az egyik az előre programozható utvonal:Ez zseniális szerintem, bár "élesben" eddig semmire nem használtam, de tetszik hogy ilyesmit meg lehet csinálni vele!
Otthon "leprogramozod" akár PC előtt ülve kényelmesen,,,, elmented,,,majd kimész a területre,, azt mondod neki hogy "upload"->"Go"...
és lerepüli azt amit megadtál neki!SOk helyen hasznos lehet,,,,,terulet megfigyelésnél/felmérésnél...stb..stb...
A másik a "VR" nézet....ha van egy VR szemuveged, belerakod a telefonod, átváltasz VR nézetre, és lesz egy "BUTA Dji" szemuveged.......
EZeken kívül nagyjából ugyanaz mint a GO4....
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz lalapapa55 #911 üzenetére
50%-nál olcsóbb soha nem volt...
Viszont ne felejtsük el a magyar nyelv mellet, hogy elvileg gari vesztéssel jár, ha valami baj történik, és kiderül, hogy nem a GO-val repültél....
Van akit érdekel,van akit nem,,,, van akinek garija sincs,,,csak gondoltam a tisztán látás miatt leírom
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz lalapapa55 #919 üzenetére
-
twine
addikt
Válasz a drónos topic (#60542) t72killer hsz-ra!
DE "betervezik"
Ezért van az INspire2-ben már kettős,avagy redundáns aksi rendszer,,amivel akkor is le tudod hozni a gépet, ha az egyik aksi megpistul!
Ha jól emlékszem talán még az "egyéb" elektronikájában is fellelhető hasonló kettős védelem!
De az most pacekból nem megy, hol tervezték be a mérnökök!
Az aksi maradt meg fejből, mert nagy az irigység részemről, hiszen Phantomnál az "aksi csere" jelentős időt vesz igénybe a ki-be kapcsolással, majd ezután az "észhez téréssel" és GPS fixel....Inspire2-nél ezt elvileg kikapcsolás nélkül tudod abszolválni,,,,a gép végig életben marad, míg cseréled az aksit,,,,ki-be és már ugrik is a levegőbe....
Komoly dolgokat tudnak ezek a gépek,,nem véletlenül kerülnek ennyibe....nyilván ezek is csak elektronikák....
és a gravitáció rájuk is hat....de ebben a kategórában azért már fellelhető némi "gravitáció elleni" védelemPhantomnál egyébként régi gondolatom, illetve vágyam, hogy vajon miért nincs benne valami stndby, mód ahol valami über keveset fogyaszt a földön, de hamar észhez tér, ha melóra akarja fogni az ember......
Én tereprallyban sokat szopok a feleslegesen elpazarolt földön töltött "eltapsolt" aksival....
Nem lehet tudni mikor jelenik meg a következő autó,,,,amikor megjelenik, és ki van kacsolva a gép akkor meg már késő.....
És relatíve elég sokat fogyaszt a a gép a földön is....hamar szaladnak le a százalékok....Jó volna valami üzemmód, ahol mondjuk csak a gps-t tartja életben....és gombnyomásra kapja meg a feszt a többi alkatrész....vagy a tkm tudja....nem vagyok mérnök,,,nem tudom mi fogyaszt ennyire jelentősen....
ventilátor, proci, szenzor, etc...etc......
de Valami stndby mód jól jönne....[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz t72killer #951 üzenetére
Drakulálok a Phantomhoz
Sok szép képet, és balesetmentes repülést!Bár látom megoldódott,,,de hogy tiszta legyen....
Kikapcsolva:
egy rövid, majd utána egy hosszú nyomás ON!
Bekapcsolva:
egy rövid, majd utána egy hosszú nyomás OFF!Kikapcsolva:
egy rövid nyomás .......Aksitöltöttség kijelzésHosszú, (cca. 10mp) nyomás, míg a power gomb el nem kezd villogni....Aksi állapota(avulása)
KÖnyben leírva hány led, milyen százlékot jelent!Tessék olvasni a használati utasítást
-
twine
addikt
Megjött a P4P-re is a CPL.....kipróbáltam, meg amúgy is negatív rekordokat döntöget a Duna vízállása....uh. gondoltam megörökítem a "partunkat" (167x is )
WARNING!,,,hosszú snittekből álló "unalmas" videó....racerkedős filmeket kedvelőknek nem ajánlott
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Tibcsi68 #1004 üzenetére
Fizetős...
De ha az "oktatási" verzióhoz hozzá tudsz férni, "nagyon baráti" az ára....Mondjuk egy Premiere-hez képest...Én nagyon régóta használom ezt, és csak ajánlani tudom...Leginkább a Tv-k szokták az EDIUS-t használni....Nagyobb Broadcast csatornák....a cég egyéb hardveres termékei miatt!
De maga a szoftver nagyon jól optimalizált, könnyebben futtatja és dolgozik ugyanazon gépen ugyanazon nyersanyagokkal, mint a Premiere....
Persze ha zúzós vas van az ember alatt ez mit sem számít, de én a multban eladtam a "zúzós vasat", és meghagytam az i5 notebookot SSD-vel, és 16Gb RAM-al....(hiba volt)
EZen a quicksync-nek köszönhetően a H264 1080p kódólás még elég gyors EDIUS-al...
De multkor felraktam egy Premiere-t és le is szedtem, mert "nyekegett" a gépem alatta....Sajnos eljött az idő hogy én is gépet váltsak ismét...mert 4K-t lejátszani sem tudok....nem hogy vágni
Szóval ajánlott......
De én úgy hallottam,hogy egy ismerős mondta, hogy csiripelték a madarak hogy a régebbi verzióknak is talán érdemes utána nézni a neten
Én legális szoftvereket használok....mert muszáj....és már "öreg vagyok " a mókoláshoz...belefáradtam...és mert muszáj
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #1007 üzenetére
Köszönöm
Szürke őszi napokra ajánlanám engedelmetekkel (ismét) a kis [link]turisztikai filmünket
Talán még nem láttad....
Ezt is 100%-ban én repültem....Régebbi topiclakoktol elnézést az ismétlesert(hiszen már linkeltem régebben)....deeeee nekem nagy büszkeségem ez a film, mert az idei Gödöllői termeszetfilm fesztiválon 56orszag 1800filmjebol beválogatta a zsűri a vetítési programba...(kb 200film)
Díjat nyilván nem nyert,de nekünk készítőknek mar ez is nagy elismerést jelentett...(hiszen natgeo-s programigazgató és hasonló pozícióban lévő emberekből állt a zsűri)De terveztem a szigetcsúcsot....csak időm van rá kevés,,,amikor még ráérek tömegek vannak a parton.....nem szívesen zavarom őket.....
Ráadásul ott volt az ominózus eset ahol a vihar majdnem elvitte a Phantomot elég nagy mumusom lett ettől a szigetcsúcs
A fent linkelt filmben egyébként megjelenik az északi csúcs
Ez a film még a "sima" P4-el készült...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz bognarbazsi #1009 üzenetére
Hogy én kaptam ezen a fórumon az első hsz.-od...
Több mint megtisztelő -
twine
addikt
válasz petymeg #1014 üzenetére
Független az aktuális témától,az utolsó mondatodra reagálva:
Ez az egyik amiért én a kezdetek óta távol tartom magam a MAvictől......
Szerintem már kiderülhetett mindenkinek, hogy ha valaki, én tényleg istenítem a céget,kedvelem a termékeiket, és hiszek a mérnökeik tudásában!Mindezek ellenére nekem van egy becsípődésem, amiből nehezen engedek...független attól igazam van e vagy sem...
Nekem egy ilyen jószágnak ne kelljen hajtogatni sem a karjait, sem a rotorjait....
Az legyen merev, és nem hajtogatható....Látom a gyakorlat is engem cáfol,,hiszen a mavic széria jó ideje a piacon van....nem olvasni "magától összecsukódó" gépekről....és nem is tartom a DJI mérnökeit hülyének...
De valahogy az én biztonságérzetem nagyobb ha nem kell hajtogatni egy efféle gépetA másik a szél tűrése,illetve "billegés".....Én ezért, a stabilitás miatt is pártolom a Phantom széria kialakítását jobban, és ezért sem mozdított meg egy picit sem az új Mavicek bejelentése....Megnéztem mit tudnak, de meg sem mozdított....majd ha jön uj Phantom, azt biztos nagyobb izgalommal várom...
Izlések, becsípődések, és felhasználói szokások változók....nem is azért írtam mindezt mert minden szavam igaz lenne , és mindenkinek az lenne a jó...hiszen a Phantom meg szemét nagy, nehezen cipelhető....stb....
CSak a saját gondolataimat, és preferenciáimat fogalmaztam meg
-
twine
addikt
válasz jozsi252 #1016 üzenetére
Tök igazad van....ezért is írtam, hogy egyéni preferenciák vezérelnek mindenkit,és próbáltam magyarázni, hogy egyiket sem tartom "rossznak"....
Ráadásul nem is gondolom,hogy pld. egy "szimplán" családi drónnak szükséges lenne egy Phantom, vagy akár egy mavic pro...simán elég egy spark,vagy egy air....
Én inkább csak a kialakításukrol próbáltam szólni...."hajtogatos VS merev" ,elvonatkoztatva mindenféle anyagiak tól.....
főleg mindezt az utóbbi pár nap új mavic2 bejelentés lázának tükrében írtam ...hiszen ott már ugyanarról az arkategoriarol beszélünk...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
Megjött az árnyékoló is a telefonra
Nagyon jó minőségűnek tűnik elsőre....Próbáltam a kertben a napon...egészen jónak tűnik....kíváncsi leszek "élesben" mennyit segít majd....
Remélem sokat....mert sokszor szinte semmit nem látok odakint.... -
twine
addikt
válasz t72killer #1056 üzenetére
Úgy rémlik általában a D-Log-ot szokták favorizálni,,,,egy pöppet talán jobb minőséget eredményez, és mintha valahol azt is olvastam volna, hogy több részlet marad meg vele, mint a cinelike-al...
Ez talán pont az ilyen kontrasztos képeknél épp előnyt is jelent, hiszen a kép sötétebb tónusaiból több részletet tudsz "előszedni" vele!Én D-log-ot használok, ha ilyesmi igény merül fel.....
-
twine
addikt
válasz t72killer #1098 üzenetére
Érdekes dolog ez...
Mármint, hogy hol,és mikor enged repülni a szop-ver...Én Salzburgban kaptam az első ilyen üzenetemet...:
(Le is mentettem mert ez volt nekem a "first no fly zone")Hozzáteszem "baromi messze" voltam mindkét jelzett területtől...de nyilván volt "oka" szólni...és ennyit is csinált,nem többet.... szólt hogy, "figyelj haver ,a környéken ez van..."
Ennek ellenkezője Magyarország... Veszprém, repülőtér...
Konkrétan REPTÉRen volt a legutóbbi rally szervízpark...Na, gondoltam "Salzburg után"...itt tuti fel sem enged szállni a GO....
Hát pasztmek....egy szót nem szólt,,,,közben meg jött ment egy két repülő+ helikopter!
Meglepő... -
twine
addikt
válasz t72killer #1104 üzenetére
"Tudom, én vagyok a paranoiás"
Legalább már nem érzem magam egyedül....
Sokszor megkaptam már ezen a fórumon, hogy túlaggódom, meg "minek repül aki nem bírja " (nem így hanem, hogy akkor nem kell repülni, ha az ember ennyire aggódik)Holott én csak -szerintem- felelős repülésről beszélek, nem arról, hogy minden aksi kirepülése alatt f0s0s lesz a bokám... És ezt a fajta hozzáállást próbálom "terjeszteni" (leginkább a Mavic pro, és Phantom "feletti" madárral repülők körében...)
Én azt mondom ,nem baj, ha az ember tisztában van a lehetséges, és vagy bekövetkezhető problémákkal....és arra fel van készülve...
Ugyanakkor,,,,,és ezt is legalább annyira fontosnak tartom...Nem szabad csak a Crash, és LOSt,topicokat olvasni, meg csak a Phantom drone crash videókat nézni a youtube-on....mert hiszem hogy azok fele emberi mulasztás, vagy felesleges "rajoskodás" eredménye, ahol a technika határait feszegetik, aztán a végén meg megy oldalakon keresztül a "hiszti", hogy kinek van igaza....a Cégnek(DJI), vagy szegény tulajnak.....
ÉS igen, van a másik 50%, ahol valóban copóba futott, a valóban szerencsétlen pilóta....
De ha csak a CRASh-t olvassuk, nem lesz örömteli a repülés....
MOndjuk úgy most ezt függetlenül az általad felvetett témától írtam....
Én legalábbis, mikor kezdtem magam belelovalni az ilyen "Crash videókba" ,(mert azt gondoltam azokból majd jó sokat tanulok) azt vettem észre egyre kevésbé repülök örömmel....
Ahogy ezeket elhagytam,,,,mindjárt más lett a kedvem....Ismétlem, nem azt mondom, hogy az ember ne tanuljon más hibájából....
CSak módjával...ÉS kérem senki ne vegye ezt "megmondásnak, vagy (ki)oktató jellegnek"....
CSak a saját tapasztalataimat írtam le (a paranoiával kapcsolatban)....[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Tibcsi68 #1113 üzenetére
Remélem, hogy tévedek, és valamit csúnyán félre értek a leírásod alapján... De amit te itt leírtál, az eléggé hibás működésre utal... A gimbalnak nem szabad, hogy késése legyen ilyen formában ahogy te leírtad, és (kis túlzással) pontosan az egyetlen dolga, hogy kvára vízszintesben maradjon a kamera... Nem késve, meg "lötyögve" , egyszer csak "utol érve a drónt"...
YouTube-on beütöd hogy Dji go4 gimbal settings, és millió videót dob a gimbal beállításairol....
De ezek között a beállítások között én ilyesmit nem ismerek, amit te leírtál...
-
twine
addikt
válasz Geller72 #1133 üzenetére
Mérget nem vennék rá, de a korai P4 firmware-ekben még így volt....."két kar befelé " és leáll...
Úgy emlékszem később módosították a Bal kar+ RTH gomb-ra....Rettegtem is tőle,,,
Szerk:
CSak "félig" emlékeztem jól....Minden esetre soha nem mertem kipróbálni a két karos kombót a levegőben
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz t72killer #1167 üzenetére
Olyan körülmények között 3km-re is simán elrepulsz a P4P-vel
Ha emeltem volna a gépet,valszeg még tovabbDe mivel csak az új masina "tesztelése" volt a cél,,,és a gyakorlatban soha nem repülök ilyen távokat...120fole meg csak nagyon ritkán megyek ,így ennyivel meg is elégedtem...
Nem érdemes a sparkot meg egy Phantomot repülési távolságban hasonlítani
A Spark szerintem tök jó masina....de nem egy kávéház a PhAntom szériával....
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Geller72 #1176 üzenetére
Szerintem "placebo" hatás az egész "halkabbság"...
Lehet, hogy írtam ilyet, de próbáltam mindig jelezni, hogy egyébként meg "ugyanúgy üvölt" mint a P4.... Ha halkabb is lett, az szerintem csak műszerrel mérhető,,, "fülre" üvölt ez is piszkosul..
Simán cserélhető a két prop... Rendelj egy szettet, próbáld ki sokat nem buksz rajta....Szerintem amit üzemidővel pluszban elértek, azt csak aksival érték el...
5350vs5870mAhAz viszont biztos, hogy az ESc-en csiszoltak valamit, mert másként működik a gép...
Lehet itt is hoztak 1-2 percet,, de ez már számomra nem mérvadó/mérhető...
Sosem repülöm ki csutkara az aksikat...Az ESC vezérlés változtatás nem is igazán tetszik.. Lehet hogy hoztak 1-2 percet vele, de nekem lomhabbnak tűnik így a gép.... Mintha lassabban érné el a max sebességet,,,a P4P v2.0 mint a P4...
Ugye rally-nál ezt megérzem....
A vége ott van ahol papír forma szerint,, de nem olyan fürgén mint aZ előző gép...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
Most elolvastam a régebbi hsz-om is,, és homok egyenest ellent mondok magamnak...
Ott azt írtam, tetszik az ESC változtatás,,, itt azt, hogy nem...
Ne tartsatok skizofrének...
Egyszerűen arról van szó, több tapasztalatot gyűjtöttem azóta...
A motor indítás tényleg finomabb, ez tetszik és jobb...
Repülés közben viszont mintha kicsit lomhabb lenne... Ez nem tetszik...
De most, hogy ezt így leírtam,,,
Eszembe jutott, hogy ki fogom próbálni a régi propokkal...(maradt egy szett leharcolt prop a régibol) hogy vajon ez a lomhabb hatás az uj propoknak köszönhető e, vagy az új motor vezérlésnek...
Ahogy kiderül írok, ha érdekelÉn most kíváncsivá tettem saját magam
Mert ha kiderül hogy az új propok miatt lomhább a gép, engem nem érdekel a zaj,,,a régi rotorokat fogom megvenni....
Mondom a "végsebesség" ugyan az... De lassabban indul meg, és később éri el a végét a gép.... -
twine
addikt
válasz Geller72 #1181 üzenetére
Ohh köszönöm az ötletet... Ezért jó a fórum és a beszélgetés, mert ez eszembe sem jutott... Annak ellenére, hogy használtam a P4-nél ezt az állítási lehetőséget épp a sport módnál,.... Csak akkor a saját tengely körüli forgás finomítása miatt.. Mert ugye "sportban" (70-nél) ha az ember egy picit is meghúzza a kart jobbra vagy balra ,, máris úgy kacsázik a gép, mint a józan kígyó... Az meg baromi csúnya felvételt eredményez.... Ezen finomítottam még a P4-nél de az új gépen ezekhez nem nyúltam,,, eszmbe sem jutott, hogy ezzel javítsak a gép dinamikáján... Pedig tök igazad van...
Köszi[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Geller72 #1185 üzenetére
Fék az NEKEM "állithatatlan"....
Marad úgy ahogy van,,, sokszor "vész" helyzetben jó, hogy "billen", és nem úszik...(bár hozzá teszem a p4pv2 tovább "úszik" a fékkel mint a P4,,
Viszont ez meg, ahogy mondod, sajnos sokszor csúnya "rotoros" felvételeket eredményez... Billen a gép, és hiába van a kamera pár fokkal lefelé billentve, sajnos sokszor majdnem a kép feléig bedarál a rotor
Ha csak kicsit, az még nem baj, azt tudja cropolni az ember de nem vághatom le a kép felét
Szóval egyik sem jó nekem...Egyszerűen az irányítással próbálom kiküszöbölni aktualis helyzetben mi a jó...
A hétvége részletei "sport Mode" non official video
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz t72killer #1217 üzenetére
"Az mp2-t csak akkor tudom javasolni, ha nagyon számít a hordozhatóság, a kamerája gyengébbre sikerült uis, mint az ugyanolyan árú p4p-é."
Hozzáteszem, itt szerintem már hangyaf@sznyi különbségek lehetnek, egy átlagos felhasználói szinten....DE...
Furcsa is lett volna ha a DJI saját magának állít konkurenciát házon belül....
Bár attól függ honnan nézzük....mert a Mavic pro és a Phantom 4 szvsz. mindig "konkuráltak" egymással, hiszen mindkettő kva jó gép(hasonló tudással), és egy általános felhasználást tekintve, inkább a felhasználói preferenciák dönthettek szerintem vásárlásnál...(értem itt épp a hordozhatóságot)De mindettől függetlenül én úgy éltem meg mindig ezt a dolgot, hogy házon belül a Phantom volt a "nagytesó", a mavic, emg valahogy egy lehelettel talán utána következik, ha már mindenképpen sorrendet állítunk fel.....
És mivel idén Phantomból csak a 4ProV2-t dobták piacra, nem gondoltam, hogy Mavicből olyat tesznek az asztalra, ami "szétgyalázná" nagytesót, vagy (ha esetleg jön) a P5-t!
Ment a bemutatás után a nagy nyáladzás,,,,youtuberek ejakuláltak a MavicPro2-től a saját monitorukra,de valahoyg hihetetlen volt számomra, hogy olyan mindent elsöprő gyalázatot csináljanak a Mavic szériából....MIndez csak találgatás....hangosan gondolkodás részemről...közel sem biztos, hogy igazam van
Hangsúlyozva.....A MAVICproés pro2 kva jó gépek!!!.....nem elvitatva a tudásukat....szigoruan csak piaci szegmentáltság tükrében vizsgálva a leheletnyi különbségeketHétvégén is dolgozott a Phantom.....
Ott billenti magát sport módba
SZerk:
Rendeltem ilyet a kontrollerre!....
Mert azért kap kint a terepen port a cucc....
Itt felraktam......próbálgattam...majd elraktam....kint az első repülés után téptem le a pics@ba, róla.....
Borzasztó ...nem ajánlom senkinek[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Maxximus #1255 üzenetére
Nyilván, ahány ember annyi felhasználási mód, de ez az oldal szenzor dolog olyan mint a népmesékben, hogy kaptuk is, meg nem is
Kaptuk, mert van, de csak tripod módban, illetve az intelligens repmódokban pld. Aktív tracking módban, kőrözés közben is használja...
De sima "P" módban nem lát csak előre meg hátra illetve lefelé a P4pro.....Tripod módban eleve olyan lassan repül a gép, hogy ha valaki ilyen sebességgel tereli neki bárminek a gépet,, hát az már tényleg ne repüljön ilyen géppel... De javasolt akkor inkább a papír repülő dobálgatás
Persze ahogy mondtam,, lehet hogy valaki hasznát veszi,, de én pld. Eddig egyszer sem használtam ki az "oldalra látás" csodás tudományát a gépnek
Akkor látnám értelmet ha "normál P" módban is látna oldalra a gép.... De sajnos nem így van....
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz t72killer #1261 üzenetére
Ami maximum szélerős nekem volt az "papíron" 60km/h + volt ennél sokkal durvább lokesekkel....akkor történt az eset,hogy csak úgy tudtam repülni , hogy gyakorlatilag ugrani kellet a géppel a levegőbe két lökés között,mert ott már valamelyest tartotta magát,illetve én korrigáltam állandóan kézzel...volt, hogy nem sikerült ez az "ugrás" és egyszerűen hanyatt vágta a gépet a szél....le fűbe mint a büdös bogár a hátán..
(még az előző p4)A következő szél valszeg ennél durvább volt,ami Tahinál majdnem elvitte a gépet....
Szóval én olyan 60km/h max-nal húztam meg a határt,,de azt is már tényleg csak akkor ,ha nagyon dolgozni kell a gépnek.....
Meg fontos ,hogy mennyire lokesszeruen fúj a szél....az állandó szél kiszámítobb,,,jobban ellent tudsz dolgozni,,de az ilyen lökdösődős sz@r nekem nagyon ilyesztő....Repmod:
Ebben is egyet értünk az összes mód közül ezt a kettőt használom a gyakorlatban is....plusz a tripod mód....Az activ trackinget is használhatónak gondolom bizonyos körülmények között,de eddig azt csak "játékra" használtam a gyerekkel...
course lock "egy csoda" kva jó...
Egy bajom van vele....
Hogy nem lehet a sport móddal keresztezi...(de ez ismét csak egyéni problémám) amúgy egy nagyon nagy találmány szerintem is...Az összes többi intelligens mód csak van a menüben...ha tehetném el is rejteném....
Tényleg ezt igazán bele rakhatnák a szoftverbe...hogy lehessen állítani a módok sorrendjét....[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Tibcsi68 #1264 üzenetére
AKik értenek a gépekhez a "drónos" topicban vannak....
Meg a DJI gyári csapatában("Filmed with the DJI Inspire 2 and Phantom 4 Pro".)Én max.csak szimpla felhasználó vagyok "tudás" szintemet tekintve
És bár egy tizessel kevesebb vagyok mint te,még én is oroszt tanultam a sporttagozaton....
És az első falra/lepedőre vetített rajzfilmem is a "Ну, погоди!" voltPerfect angolnak sem mondanám magam (bár a "műszaki" azért megy)....de manapság már a technika nem szab határt a tudásnak!
Ha 0 azaz nulla angol tudással megfelelő mennyiségű youtube teszt-oktató- felhasználói videót megnézel sok mindenre fény derül....
Szerintem a GO sem olyan őrült "mély" program,,,abban is nagyrészt szerintem az alapokat beállítja az ember,utána már kb a harmadát/felét használjuk a szoftvernek....ha asztali gépen nézed a youtube-ot,,,be tudod állítani a feliratot, hoyg jelenjen meg, aztán pedig a abeállításokban a fordítást magyarra...
Borzasztó lesz gépi fordítás, de én eddig ha nem volt elég az angolom simán megértettem ezekkel a borzasztó gépi fordításokkal is mit akarnak mondani,,,,Szóval csak azt tudom mondani, kitartás.....én is egyedül tanultam meg mindent....és nem vagyok már gyerek, időm is kevés van rá, de érdekelt, és komolyan vettem....amit tudtam megnéztem,és elolvastam a gépről...
Annyi azért csak megy, amit a neten is megtalálsz,,,hogy a kereső szavakat beüsd youtubon...:
Phantom3 review,,,phantom 3 intelligent flight modes, etc....Kitartás....
PS:
azért kellene minél több videót nézned, mert ha ennyire nem megy az angol, és menet közben copóba kerülsz a géppel, és nem tudod mit ír ki, legalább tudd mit kellene csinálni adott helyzetben....
(Ujra kapcsolódás, RTH, RTH off,,,"tudomisén")Tényleg csak a youtube-ot tudom mondani, bár átérezni nem tudom a teljesen 0angol tudást,,,hiszem hogy a videókat figyelmesen nézve is kiderül, mikor mi történik a géppel....
PS2.0:
És persze kérdezz....ha tudjuk a választ biztos segítünk itt is....azért jó a fórum...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
"Yesterday, Chinese drone-maker, DJI released a new firmware update for their Phantom 4 Pro/Pro+ V2.0 series of drones. This is firmware version v01.00.20.00 and it includes added support for Ground Station Pro (GS Pro), updating the video transmission system to OcuSync 2.0 and more. Especially the upgrade to OcuSync 2.0 for the Phantom 4 Pro V2.0 is a very welcome improvement as it should make for a much better connection in dense urban areas where there is more interference. Have you upgraded already? Let us know what your experience has been in the comments below."
Kíváncsi leszek...
Ha más nem, már csak a placebo hatás miatt is jó... "Mostantól OcuSync kettőm van,,,bátrabban repülhetek városban" (vicc)Tegnap végre kipróbáltam a P4pro kameráját sötétben, városi fényekkel....(ekkor vettem észre, hogy szólt a gép, hogy van új firmware)
nyár óta van meg, azóta nem tudtam erre sort keríteni....most is csak kb 5percet repültem....Örülök, hogy megléptem a cserét...(P4->P4proV2) ég és föld a két kamera...
Amit nyilván tudtam tesztek, és számok(1"....F2.8) alapján,,,,de jó volt megtapasztalni....Ma délután frissítek....
Aztán egy kicsit több időt próbálok szánni majd mostanság az esti repülésekre....[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz t72killer #1275 üzenetére
egy darab 5 perces videó készült...full automata módban....
Milyen lett a minőség?
Értékelhető...
Miért nem teszem közzé?
vállalhatatlan
villog a templom a lámpák miatt, nem állítottam át még a Hz számot sem....láttam, idegesített, mégsem foglalkoztam vele...
Most ennyi volt a repülésbenGyereket vittem fogorvoshoz, és ha már arra a környékre mozdultam ki a szigetről amit régi tervem megrepülni bedobtam a madarat is a csomagtartóba...
Fogorvos vége, 5éves fiam mellettem,,,"apa én is hagy nézzem!, apa mikor lehet enni!? apa hol a drón? apa...apa...apa......ez az én keresztem ezért nincs időm soha repülni, "szabadidőmben", mert ha lenne-sincs....szóval ilyen körülmények között, olyan területet amit amúgy is alig ismerek vezeték, tereptárgy torony szinten, hogy alig tudok oda figyelni(hiszen sötétben nem védenek a szenzorok)...éppen elég volt, hogy láttam mit is tudhat "élesben a kamera" és már szálltam is le...Majd legközelebb próbálok normális jeleneteket rögzíteni, és darabolok belőle valami vállalhatóbbat....
(most csak egy világított templom tornyot néztem meg, illetve az utcai kandeláberek fényében az utcaképet....) -
twine
addikt
Kár volt "kíváncsinak lenni"
Most nagyon kivagyok a cégtől...(Pedig ha valaki én tényleg istenítem őket)
Eddig én még copásba nem futottam miattuk, de most az új Phantom4ProV2 Firmware-el(v01.00.20.00) jól keresztbe c0pattak...Nem menti el a kbsztt kontroller az átállított stick módot....minden kikapcsolás után visszaugrik mode2-re...
Én mondjuk custom módban használom,,,,de tök mindegy mire állítja az ember,,,,mode1-3, vagy custom...kikapcs után visszaugrik az alapbeállításra mode2-re
Kő szopás lesz így melózni,,,minden kikapcs után illetve repülés előtt folyton behúzkodni a módokat...
Eltűnt a save gomb, nincs apply....csak egy reset gomb,,,,csak azt tudnám a kbsztt reset gomb mire jó hogy ott van.... ha eleve magától vissza ugrik mode2-re folyton, és ezeket ugye állítani sem lehet....akkor minek reset???
Felrobbanok....
Nem most derült ez ki, már az első repülésnél észrevettem, frissítés után, és olvastam is hét közben, hogy másnál is megvan a probléma....csak valszeg kicsi a visszhangja, mert szvsz az emberek 90% mode2-ben repül....
Gondoltam, hátha frissítésnél lett valmi gond,,,,ezért ma assistantal külön ismét lefrissítettem a madarat, és külön a kontrollert,,,aztán a telefonról is töröltem a Go4-et, és ujra telepítettem, tuti ami fix alapon, minden user errort kizárva....
A dolog megmaradt....Remélem "csak" BUG, és (minél előbb)javítják....nem pedig valami új bolondbiztos feature...
csak félek kevés ember jelzi, a fent leírt dolog miatt....
(remélem a hivatalos dji forumot olvassák a cég emberei is,,ott ketten jeleztük ezt a problémát)[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Maxximus #1303 üzenetére
Igen a DJI fórumára gondolok..
Nem tudom még hol lehet írni....én halmozottan hátrányos helyzetű vagyok sem facebook, sem hasonló közösségi oldalakon nem vagyok regisztrálva....
Állítólag ott még van valami mérhető DJI közösség....(#1304) t72killer: Persze igazad van,,,csak elhúzták a mézesmadzagot ezzel az ocusync2vel városban kevésbé fog zavarni az interferencia dologgal....
És hát bevallom,,,engem borzasztóan feszít, amikor bekapcs után látom a piros szöveget, hogy van frissítés , frissítsek..... Szeretek a géppel uptodate lenni....eddig nem is bántam meg....kivéve ezt az egy esetet...(#1307) rankesz :
Ne legyél gh3tzi emlékezz mit lehet csinálni az ufó fejedből egy vízszintes, és egy pici függőleges vonal segítségével
Félre a tréfát,,,,az az igazság, hogy amikor a racerrel gyakoroltam a repülést, illetve a kis kulcstartónyi e10-el kergetőzünk a gyerekkel , akkor mode2-ben repülök...
Ellenben kamerázni custom módban úgy állítom a cuccost, hogy bal sticken emelkedés illetve jobbra balra mozgás,,,jobb stickre előre hátra, illetve saját tengely körüli forgás...nekem ez vált be lassan 2éve "kamerás irányításnak""Kacskakezű" késett a napokban a munkahelyéről, mert már nem bírt ellenállni a reggeli pára/nap kombónak
kevés anyagom lett....majd ha ismét úgy állnak a csillagok gyűjtök még hozzá és befejezem...
mer'ez így csak egy semmi......
De imádom ezt a "világot" reggel kb fél-egy óra áll rendelkezésre erre,, mert után eltűnik a varázslat,,,hamar megrövidülnek a hosszú árnyékok a pára pedig pikk pakk eltűnik[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #1007 üzenetére
"Utolsó pillanatokban" csak sikerült megrepülni a szigetcsúcsot....elvileg a napokban már emelkedik a vízszint...ki tudja mikor lesz ismét ekkora....
Szóval én is "beálltam a sorba"...pár Kisoroszi videó már van a youtube-on...
Nemsokára lesz még egy....
De egyelőre még csak drive:
Kisoroszi-szigetcsúcsÜdv
T -
twine
addikt
Youtube_Kisoroszi_szigetcsúcs...ha valakit érdekel...
Mert a fenti drive-os linket megszüntetem... -
twine
addikt
válasz Maxximus #1335 üzenetére
Edius pro8 (legal) bár hozzáteszem, mivel semmilyen maszkolas vagy ilyesmi nincs a klipben, bármilyen sokkal egyszerűbb progi is megfelel egy ilyen klip vágására....
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Maxximus #1338 üzenetére
Nem a NEO-t használom, hanem a "nagytesót"...
Évtizedekig ismertem és használtam az internet legmélyebb bugyrait ahol fellelhető volt minden, "amiért fizetni kell, de nem kell...."Aztán ahogy az embernek napi szinten szüksége lesz ezekre a szoftverekre, később még pénzt is keres vele, egyre kényelmetlenebbé válik a frissítések hiánya, az idő amit a frissebb törések felkutatásával tölt, a vírusirtó állandó riasztásai, az ebből adódó para, hogy megmarad e a nyersanyag a gépen vagy kapok e egy "zsaroló vírust" és b@szhatom az egy hétig forgatott nyersanyagot stb.....
Szóval az ember egy idő után elkezd saját zsebből költeni a szoftverekre, ha szerencséje van és kiharcolja a munkáltató is segít benne.....
Így egy idő után összejönnek azok a legális szoftverek...
Hogy mi a drága, teljesen relatív...bármely "kétkezi" szakmát végző szakember "fegyvertárában" ott vannak a 150-200.000.-Forintos kézi gépek,,,,legyen az asztalos, villanyszerelő, vagy bármilyen kivitelező...Ehhez képest az egyik legkomolyabb vágóprogi a Premiere havi 8000.- forintért a tiéd lehet, ami folyton up to date, és egyéb kényelmi szolgáltatások is járnak mellé...
Valszeg ha végre eljön az idő és gépet váltok, megveszem ezt a csomagot is....(Ediusnak nincs akkora gépigénye mint az adobe cuccainak)
őszintén,,mi minden másra költünk el havonta 8rugót?Ezek mellet pedig azt mondom, aki nem keres vele pénzt, és csak hobbizik otthon "csendesen", azt meg a kutya nem fogja sanyargatni, mivel és hogyan vág.....vagy mi van otthon a gépén....
Ennél többet ez utóbbiról nem mondok mert ellenkezik a fórum szabályzatával, és "felbujtásnak" minősülne[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt