- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Mobilarena
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
egresij
csendes tag
Miért érhetetlen az hogy "DIGI" a csomag és a szolgáltató is digi-nek nevezi magát, aztán csupán az analógról beszél, ebben nincs semmi félrevezető?
Igaz az is természetes lenne ezen az alapon, hogy a gyógyszertárban banánt lehetne venni.
www.kastélyok.hu, Samsung TV_UE32ES5500V (DVB-C tuner); USB DVB-T Tuner (RTL2832U)/PVR5; Samsung PC-Monitot/TV (DVB-C) LT24D390; Samsung Omnia (már nem használom)
-
kali
legenda
válasz egresij #24451 üzenetére
az égvilágon semmi, de olvasd el az általános szerződési feltételeket, illetve a szolgáltató honlapján a digitális vétel feltételeit, a lényeget azokból lehet leszűrni.
analógra vállalnak garanciát, de az ügyfél számára kedvező irányban eltértek a szabályozástól azzal, hogy saját eszközük nélkül is biztosítják - díjmentesen - a digitális elérést is, arra viszont nem adnak garanciát, ennyi.[ Szerkesztve ]
-
namenlos
tag
Volt valaki, aki mostanában számhordozást kért? Mennyi idő alatt zajlott le neki? Mert nálam nem sikerült a bekötéstől számított második munkanapra elkészülniük, amit vállaltak... és még mindig nem tudják, mi van. Csak ugye addig, amíg szarakodnak, nem lehet az előző szolgáltatót lemondani és elméletileg emiatt kötbért kell fizetniük nekem.
-
namenlos
tag
válasz allfinanz #24460 üzenetére
Ezt az ügyintéző és szerelő is mondta, hogy kapok ideigleneset, de nem kaptam semmit, viszont a szolgáltató által is aláírt nyilatkozaton az áll, hogy vállalják, hogy a bekötéstől számított 2. munkanapon a számhordozás megvalósul. Nincs szó ideiglenes számról. ÁSZF sem említi, viszont azt igen, hogy kötbér fizetendő (5000 Ft). Kétszer jelentettem telefonon a gondomat, egyszer sem beszéltek ideiglenes számról, csak hogy visszahívnak. Persze, nem hívnak vissza.
-
-
M_AND_Ms
addikt
válasz egresij #24466 üzenetére
Nem hiszem, hogy akár egy szóval is védtem volna. Sőt még csak nem is véleményeztem a gyakorlatot. Egyszerűen rávilágítottam, hogy az érved a gyakorlatuk ellen nem jó.
(Nem tudom, miért nem értelmezitek azt amit más leír ide, és miért láttok bele olyat, amire még csak fél szó se utal.)[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Flashget
félisten
válasz egresij #24466 üzenetére
senki nem állítja, hogy szentek vagy hibátlanok!
de a magyar piacon ugyan mondj még egy nagy kábelszolgáltatót, aki mindenféle felár nélkül adja az analógot és digitális csatornát? mert a konkurencia szépen kódolva, stb-hez láncolva (vagy CI+ kártya) adja, de csak annyi tv-re amennyire kifizetik!
digi ettől eltekint viszont nem vállal garanciát az user végpontján lévő tv-re vagy máshonnan beszerzett stb-re, hogy jó lesz a digitális vétel.
Viszont amennyiben tőlük bérled olyanná válik mint a konkurencia és garanciát kell vállalnia.
Mit nem lehet ezen érteni?Realme GT Master Edition
-
M_AND_Ms
addikt
Én például nem erre szerződtem, anno. Az én szerződésem egyértelműen a digitális adókról szól, és megvan az akkori Áfsz is.
Ezt csak kicsit több, mint egy éve találták ki, egy nagyobb csatornarendezgetés apropóján (amikor megjelentek a 'feles' frekvenciák). Erről anno szinte elsőként jómagam számoltam be itt a fórumon.
Az Áfsz-be, meg csak hetekkel azután került be az egész.[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
kali
legenda
válasz M_AND_Ms #24470 üzenetére
akkor neked - bizonyos feltételek mellett - lett volna lehetőséged a jogszabályban meghatározott intervallumon belül elállni szerződéstől, amikor a változtatást eszközölték, és a változtatás olyan szintű, hogy az elállás feltele adott, ellenkező esetben viszont elfogadtad az új feltételeket.
én alaposan elolvastam mindent, amikor szolgáltatót váltottam, hogy itt mire számíthatok, és nem is írtam alá hűséget, mert a házban voltak/vannak problémák a digi szolgáltatásával, de szerencsére nem mondhatok semmi rosszat, bár még csak 13 napja használom. -
egresij
csendes tag
válasz Flashget #24469 üzenetére
Itt a válasz:
DigiKábel Hibabejelentő
16:52 (1 órája)címzett: saját magam
Tisztelt Ügyfelünk!Számlázási rendszerünk szerint ön nem rendelkezik a Digi kft-től bérelt
vagy vásárolt SD vagy HD beltéri egységgel. Digitális adások minőségéért
így nem tudunk felelősséget vállalni.Amennyiben a digitális adással kapcsolatos problémát szeretné
kivizsgáltatni a fent megnevezett eszközök hiányában, akkor szerelő
kollégát csak a kiszállási díj (2500Ft) megfizetése ellenében tudunk
küldeni önhöz.Amennyiben bármilyen jellegű hibát tapasztal, kérjük hívjon minket a
1272-es telefonszámon (munkatársaink a nap 24 órájában készséggel állnak
rendelkezésére), vagy e-mailben a hibabejelento@digikabel.hu címen.Köszönjük együttműködését!
Ha ez számodra megfelelő szolgáltatás, akkor soha ne legyen jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.kastélyok.hu, Samsung TV_UE32ES5500V (DVB-C tuner); USB DVB-T Tuner (RTL2832U)/PVR5; Samsung PC-Monitot/TV (DVB-C) LT24D390; Samsung Omnia (már nem használom)
-
csiki52
tag
válasz egresij #24472 üzenetére
...bár nekem nincs problémám a digitális szolgáltatással / ugy általában egyikkel sem szerencsére / mégis igazat adok , ugyanis ha egy-rendszeren, kábelen adja a jelet mind analogon mind digitálisan és ugyanazon dijcsomagba tartoznak nem tehet különbséget sem jelszint sem egyéb javitáskor.
később jelent meg az ászf ben is ez a f...szság hogy ha nem bérelsz boxot akkor dijköteles a kiszállás -
hidroponi
aktív tag
válasz M_AND_Ms #24463 üzenetére
tedd felre a szemelyes utalatodat es legy Ember!
szerinted normalis az hogy havi x ezer forintot fizetsz egy szolgaltatasert es amikor problemad van akkor azzal utasitanak el, hogy csak akkor foglalkoznak veled, hogy ha berelsz toluk egy olyan kutyut amire nincs szukseged, de hogyha igenyelned akkor azt mondjak hogy honapokat kell ra varnod, mert csak akkor kaphatsz ha vki visszaadja?es teljesen mindegy hogy ez benne van az ASZFben.
-
zsoltyy
tag
válasz egresij #24472 üzenetére
Ember, te analógra szerződtél. Az, hogy van digitális szolgáltatás a tévéden, azt maximum megköszönheted a DiGi-nek, mert nem kötelesek neked ezt a szolgáltatást nyújtani. Csak akkor vállal rá garanciát, ha tőlük bérled a boxot, kártyát. Ugyanez van a T-nél és a UPC-nél. Mondjuk ők nem is adják 3100 ft-ért a 100+ csatornát, amiben a HD is benne van. És nem is jön kódolatlan digitális jel a kábelükön.
Ha nem tetszik válts IPTV-re. Majd rádöbbensz a különbségre.És már annyiszor le lett ide írva... analóg hibának kell jelenteni. Nálunk nincs gond, de megvan a szerelő száma, mert elkértem, ha valami gáz lenne. Ha te is elkérted volna anno még csak hibát se kéne jelents.
[ Szerkesztve ]
-
Benzoldog
tag
Terjeszkedik a Sport2 HD: [link]
-
veterán
válasz namenlos #24456 üzenetére
Anno 3 éve amikor amikor a digi telefonjára váltottunk nekünk nagyon korrektül intézte a digi. Előtte az Invitel-nél volt szerződésünk. Amikor jeleztem a diginek, hogy igényt tartanánk a telefonjukra ők felajánlották, hogy majd intéznek mindent, lemondást, számhordozást stb. Azzal indokolta a digi, hogy bízzam rájuk az egészet, mert tapasztalatuk szerint az Invitel szeret "patkánykodni" a lemondásra készülő ügyfeleivel. Kb két napon belül el is rendeztek helyettem mindent. Nekem egy lépést sem kellett tennem sehova. Mindössze talán 1 napig nem volt telefonunk. Egy hónappal később még pénzt is küldött vissza az Invitel, a mai napig nem értem, hogy pontosan miért is.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Benzoldog
tag
-
namenlos
tag
válasz sityupityu #24481 üzenetére
Nem tudom, hogy akkoriban milyen szabályozás volt, de olvastam róla, hogy az átadó szolgáltatók szerettek az ügyfelekkel „játszani”, viszont 2012 októberétől pontosan az van érvényben (NMHH rendelet), amit te is leírtál. Azaz mindent az átvevő szolgáltatónak kell intéznie, és ha az előfizetőnek nincs tartozása vagy hűsége, akkor két munkanap alatt a számhordozásnak meg kell valósulnia. Ráadásul: „Új elem a szabályozásban, hogy a számhordozás késleltetése és indokolatlan elutasítása esetén az előfizetőt 5 000 forint kötbér illeti meg.” Kíváncsi leszek, mit találnak ki mentségül.
-
zichie
senior tag
válasz sityupityu #24481 üzenetére
Én is kb. 3 éve váltottam telefont Invitelről Digire. A kábeltévé és a net a bekötés után azonnal ment, de a telefon nem. Pár nap után hívtam a Digit, hogy miért nincs. Annyi volt a válasz, hogy az Invitelre várnak a számhordozás miatt. Naponta telefonáltam, hogy mi van, de mindig ez volt a válasz. Kb. egy hét után meguntam és jeleztem, hogy mégsem kérek számhordozás. Másnapra működött a telefon új számmal. Ha ezt tudtam volna, akkor nem kértem volna számhordozást.
Az egy hét alatt egy napig volt telefon egy 06-76-os számmal itt Budapesten.[ Szerkesztve ]
-
Flashget
félisten
válasz egresij #24472 üzenetére
úgy látom sikeresen tele szartad a net összes létező fórumát a tudatlanságoddal, hogy elöbb az ÁSZF ide vonatkozó részét kellene elolvasnod a "Hiba bejelentés" fejezetét.
"Ha ez számodra megfelelő szolgáltatás, akkor soha ne legyen jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
elég sok ismerősöm szeretne digis ügyfél lenni kábeltv és internet miatt, de nem lehetnek, mert a területen nincs digi szolgáltatás. T és UPC ügyfelek..
Úgy érzem akkor elég jó ami van ár/érték arányban. Főleg havi 5K-ért.
Ha lejáratni akarod a digit teljesen más úton tedd, komolyabb dolgokkal benne NMHH feljelentéssel, megítélt kötbérrel, mert ezzel csak magadat sikerült.Realme GT Master Edition
-
zsoltyy
tag
válasz Flashget #24486 üzenetére
Az NMHH kb kiröhögi. Ha bemenne szerintem már a portás hazaküldené, hogy esélytelen.
Hihetetlen, hogy felnőtt emberek nem tudják értelmezni azt, amit elolvasnak. Most úgy általában mindenféle kommentről beszélek ami hírportálokon, blogokon megjelenik. Csak azt nem tudom, hogy honnan van ennyi diplomásunk, ha még a szövegértelmezés is gondot okoz.
Le vagyok döbbenve. Na téma OFF a részemről. -
Hfield21
csendes tag
Üdvözlök Mindenkit,
Már régóta olvasom a prohardver-t, sok-sok hasznos információhoz jutottam általa. Most viszont kétségbeesésemben írok, mert olyan Digis problémám (Bp, XV. ker.) van, amire esetleg tudtok valami hasznosat mondani.
A sztori dióhéjban: Olyan tévém van, amiben nincs DVB-C tuner, ezért, hogy dec 20-tól láthassam az m3-at, üfsz-on beszereztem egy SD beltérit. Már az első napoktól lekockásodott, blokkosodott a kép, minden adón, naponta többször, főleg esti órákban. Jelszint általában 64-70 % közötti, vételi minőség 100%, de a kockásodás alatt lemegy akár 40% -ra. Volt olyan, hogy tök nullára kikoppant, ekkor kiírta az STB, hogy "nincs jel vagy kódolt csatorna..." Amikor a digitális blokkosodik, átdugtam a bejövőt közvetlenül a tévébe, ekkor az analóg is csíkosodott, moárés, zavaros volt.Két ünnep között kihívtam a szerelőt, átnézte a lakás belső vezetékezését, kötéseket, mindent megfelelőnek talált. 3x árnyékolt kábel, roppantott fémes csatlakozók, nincs elosztás lakáson belül. Azt mondta, hogy a folyosói erősítővel van gond. Valamit csinált. Pár nap múlva ismét jött a probléma. Újabb szerelő, újból ádám-évától elkezdtük, gyári beálítások visszaállítása, vezetékezés, stb. Ő is a folyosói egység hibájára gyanakszik, átdugta egy másik kiállásra. Pár nap múlva újból jön a hiba, új szerelő jön...
Egy hónap eltelt, négy munkalap, négyszer kijelentve, hogy a probléma megoldva. Pedig nincs megoldva. Ma reggel is blokkosodik. Mit tegyek? Újból kihívjak egy ötödik szerelőt? Kezdek belefáradni.
-
forrest85
senior tag
-
Hfield21
csendes tag
Nálam a lakásban nincs wi-fi. A házban jó pár wi-fi router van, azokat nem tudom kiiktatni. De ha ez ennyire zavarja a tévé vételt, akkor a folyosói vezetékezés szedi össze. De akkor már régen rossz.
-
Hfield21
csendes tag
2009-2012 között a T -betűsnél voltam, szintén STB-s digitális adást szolgáltatott. Ugyanebben a lakásban, csak nyilván a saját erősítőjükkel, osztójukkal és vezetékezésükkel. Ez a két szolgáltató van a házban. Velük sosem volt ilyen gond. Lényegében az lejött, hogy Digi oldalon van a probléma forrása, a folyosói eszközükkel van baj. De nem cserélik, vagy nem akarják(?) Akkor jelenlegi állapot szerint végtelen ideig el fognak velem játszadozni.
-
-
Hfield21
csendes tag
Próbáltam erősítővel is, pár napig rá volt kötve egy erősítő. Semmi javulás, nem a jelszint az oka. Belső vezetékezés átnézve, ellenőrizve, többszörösen.
Kérdés: mekkora jelszint a megfelelő? Az egyik szerelő azt mondta, hogy a 70% már "rengeteg". Erre vonatkozólag kinek mi a tapasztalata? (Humax beltérim van)
-
Dog 11
tag
válasz Hfield21 #24489 üzenetére
Teljesen hasonló jelenség volt nálunk nem rég.Az SD box jelerőssége 15-73 % között ugrált. 1272 re telefon,szerelő érkezett és a lakásban a koax beérkezési pontján elhelyezett TOLDÓ szerelvényben találtak hibát.Kijavították, összecsavarták és a kontaktus hiba megszűnt..Jelenleg 73 % az SD -n a jel erőssége - stabilan.
-
Marcus88
tag
Üdv.
Műholdas digi tv-m van és le akarnám a beltérit cserélni HD-s ra.
Lenne pár kérdésem.
Igaz-e,hogy lehet fel is venni vele 1-2 órányi anyagot?
Van-e rajta USB és a felvett anyagot ha van rajta USB akkor rá is másolhatom pendrivera? -
Dog 11
tag
válasz Hfield21 #24496 üzenetére
730000 kHz felett 70 % míg alatta stabilan 73 % valamennyi csatorna.Ez az érték lakásonként változó lehet, de stabilnak illik lennie.Amit észlelsz az is arra utal ,hogy valahol kontaktus,érintkezési hiba van a hálózatban.Ez lehet lakáson kívül a DIGI szekrényéig,vagy lakáson belül.A szerelők érkezésekor beállítottuk a box menüjében az egyik csatornán a Jelszint mérést és ők is azt figyelve mozgatták a koaxot, mig megtalálták a kontaktushiba helyét.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...