Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • egresij

    csendes tag

    Veszettül fel vagyok háborodva, első dühömben ezt írtam a Facebook oldalamra:

    "Csúcs ilyen nincs!!!! de van!!!!

    DigiTV előfizetésem van, már napok óta, hol van jel, hol nincs, ma reggeltől már csak néha néha van jel.

    Felhívom a hibabejelentőt, nagy nehezen némi gombnyomogatással eljutok a hibabejenentőig. Elmondom mi a problémám, válasznént kérdezi a hölgy, analóg jelem van-e? Mondom nem tudom, mert a TV-men nincs analóg tuner, így nem tudom, hogy van-e analóg jel.
    Ügyintéző: Ők csak analóg jelre vállalnak garanciát, de ha megrendelem, akkor 2500 Ft-ért kijönnek és megállapítják, hogy a hiba a TV-mben van-e?

    Mondom, hogy évek óta csak digitálisan nézem a csatornákat és eddig minden rendben volt, válasz: a digitális jelszolgáltatás ingyenes, és erre semmiféle kötelezettséget nem vállalnak.

    Udvariasan elköszöntem, bár csak káromkodni tudtam volna, de nagyon cifrán.

    Ez a DigiTV minőségi szolgáltatása és ügyintézésem hibabejelentéssel tarkítva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    A félreértések elkerülése végett erről a TV szolgáltatóról (????????????) írtam: http://digi.hu/ "Egyszerű a választás" ez a szlogenje.

    Igen valóban egyszerű a választás, de mégis mit választhatok: voltam akkor még MatávkábelTv-nél, otthagytam, mert digitális minőséget ígértek, de átverés volt, más kábel szolgáltató meg nincs, akkor tegyek ki a házra egy parabólát és akkor mit választhatok? MindigTv-t, vagy UPC-t?

    Ez aztán a választék??????!!!!!!!!!"

    www.kastélyok.hu, Samsung TV_UE32ES5500V (DVB-C tuner); USB DVB-T Tuner (RTL2832U)/PVR5; Samsung PC-Monitot/TV (DVB-C) LT24D390; Samsung Omnia (már nem használom)

Új hozzászólás Aktív témák