- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic V2 - origami
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz MasterMark #130497 üzenetére
Simán megadtad a kártya adataidat?
-
macilaci78
nagyúr
Van egy virtuális kártyám kimondottan online vásárlásokhoz.
Persze macerás minden nap valamekkora összeget engedélyezni rajta az alapértelmezett 1 Ft helyett.
A legszebb, amikor a netbank szarakodik, nagy nehezen, 2 telefonújraindítás után, a banki appot félre dobva böngészőből megoldod, majd kiderül, hogy a parkolós, vagy épp a MÁV app nem működik és visszadobja a tranzakciót. A MÁV appban konkrétan 2 évig nem tudtam semmilyen bankkártyával fizetni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
izee
senior tag
Mit lehet tudni az “internetes kártya” és a “virtuális kártya”-ról, pontosan mi az? OTP-nél van márkaneve?
Identicalness is the tendency to propagate to collaborate and to interact only with people who are very very very very very much like you. Epitome of this is the selfie. https://www.youtube.com/watch?v=dmXcjvL9VSc&t=39m45s
-
macilaci78
nagyúr
OTP-nél Apám szív vele, én Erste-s vagyok.
Erstenél úgy van megoldva, hogy van egy Visa kártya, nem dombornyomott, nincs mágnescsík, se chip, tehát nem lehet hagyományos terminálokban leolvasni. De van rajta ugyanúgy kártyaszám, lejárati dátum, CVT/CCT biztonsági kód a hátulján. Nekem ugyanahhoz a számlámhoz van rendelve, mint hagyományos Masterard, de a rajta szereplő összeg alapértelmezett 1Ft.
Ezt a a kártyalimitet lehet megváltoztatni 24 óra időtartamra egy tetszőlegesen nagy összegre. Amíg más összeget nem álíltasz be, de legkésőbb a határidő lejártakor visszavált az alapértelmezett összegre. Talán van benne egy olyan gát is, hogy 24 óra alatt max 20 tranzakciót enged, de összértékben csak az érvényben lévő limitig.OTP-nél a netbankon belül kell valahol limitet állítani online vásárláshoz. A sima bankkártyát használja és a limit nem vált vissza alapértékre, egyszer beállítod a limitet és amíg másra nem állítod, az annyi. De én azt láttam, hogy az OTP mindent is tud és a legtöbb dolgot drágábban is tudja, mint a többi bank.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
pjen
félisten
válasz MasterMark #130506 üzenetére
Köszönöm.
-
kmarci25
veterán
Sziasztok! Ma estére, 2 db mozijegyem van, az Aréna plázába, a Velencei Szeánsz c. filmre este 7 órára. Akit érdekel, jelezzen privátban! Köszi!
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
radi8tor
MODERÁTOR
Budapest közút így kátyúmentesít
Gondolom majd jönnek ledöngölni mert ez így ehh
⭐ Stella
-
ro_bert17
őstag
válasz radi8tor #130512 üzenetére
Üdvözlet Magyarországról 2023-ban!
Én olyan megoldást láttam a héten, szintén egy állami cégnél, hogy az állami raktárból rendelt A5-s papírméretet úgy oldották meg, hogy egyszerűen ketté vágták csomagolással együtt a lapokat, kézzel! Nincs pénz, minden megrendelést miniszter bácsi hagy jóvá. Ezeken még mosolygunk....
Szerk: mondjuk én nem is fotóztam le, annyira szégyellem hogy ilyen irányba megyünk[ Szerkesztve ]
-
ro_bert17
őstag
válasz radi8tor #130515 üzenetére
Persze, de azt is mindenki tudja, hogy az állami, és budapesti cégek is mind a rendelkezésre álló (legfőképp uniós) forrásokból dolgoznak. Illetve szintén állami kapcsolású az adó és járulék, stb. teher. A fórumban is gyakran vissza térő közlekedési fejlesztések is a forráshiány miatt vannak így megnyomorítva.
A spórolás is most lett fontos (miután megállítottunk egy belga várost, oszt a pénz meg nem gyütt). De a repi pogácsákon történő spórolási tevékenység, szintén elég szomorú jövőképet fest.#130513Qru: kisebb szerénység, több úthenger. Ha valamit szeretek magamban, az a szerénység.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Az aszfalt bucka kőkemény lett, nem lett ledöngölve.
Majd a fagy megteszi a hatását mert a víz is meg fog állni benne.
Vagy lehet jön erre egy maró gép?[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
sutszi
veterán
válasz ro_bert17 #130514 üzenetére
Tételezzük fel, hogy a metrón hallottam egy párbeszédet amiben az egyik ember azt mondta a másiknak, hogy javítás jogcímen lehet csak megrendelni "dolgokat"... új igényeket nem lehet leadni... De meg lett oldva, mert javításként van megfogalmaz az új igény... csak ügyesen kell csinálni...
Szándékosan nem írok területet és egyéb infót de lényeg kijön.. és ezt nem a közútnál dolgozó emberek találják ki... nem ők akarnak amúgy szándékosan ilyenek lenni... Fejétől bűzlik a hal... És 0...azaz 0 színezést raktam a történetbe. Ha nem személyesen hallom el sem hiszem...
Tényleg nagyon-nagyon sokáig húzta már a társadalom... még ha nem is lesz elsőre jó, sem tökéletes... változtatni kell a vezetésen, különben még rosszabb lesz.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
félisten
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz FoxiestFox #130520 üzenetére
Kb igen azt csinálta. Alján meleg kátránnyal, a tetején ilyen zúzott akármivel.
⭐ Stella
-
csibe1
addikt
válasz ro_bert17 #130516 üzenetére
"kisebb szerénység, több úthenger."
sokkal nagyobb szerénység, sokkal kisebb hajó, sokkalsokkal több úthenger
A Helles kafé maradhat#130512 radi8tor
Nem fogják ledöngölni.Anno ez volt már téma valamelyik híradóban.
Akkor egy kocsmával szemben szórták le a cuccot, bele lett nagyjából taposva,
aztán annyi. A közút szerint majd az autók rendezik a többit; és egyébként ez így szakszerű, vagy mi van." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
ro_bert17
őstag
válasz sutszi #130519 üzenetére
Ezek a "trükközések és okosságok" évtizedek velünk vannak. Önerőből talán sosem voltak egészséges állami beruházások. És úgy látom, hogy uniós források nélkül nem hogy fejleszteni, de üzemeltetni sem vagyunk képesek. Lásd vasút, közút, posta, stb, stb.
A társadalom? Hasonló nyomorító rendszert több mint négy évtizedig nyögtünk...nem túl jó kilátások.Egyébként egy autós portál újságírója is objektívebben látja Budapest közlekedésének a problémáját, mint a múltkor hivatkozott bukott konzervatív politikus, egyetemi tanár. Mérhetetlenül hiányoznak a fejlesztések.
-
csoszogi
tag
válasz ro_bert17 #130524 üzenetére
sutszi teljesen jól hallotta, szakmámból adódóan, mind hazai, mind EU-s pályázati pénzeket használunk. És tényleg úgy van, hogy valami okból, akár ugyanazon típusú pályázattól függően is, az egyikből ezt a másikból azt nem vehetsz, teljesen illogikátlanul. Mintha kocsid lenne, benzint vehetsz, de ablakmosót nem, olajat vehetsz cserélhetsz, de hűtőfolyadékot nem, gumit csak nyárit vehetsz, télit nem a pályázat terhére, de elő van írva, hogy kötelező gépjárművet használnod... Napokban amibe belefutottam: kiflit vehetsz szép kártyával, de a lebomló zacskót/papírzacskót (ezért fizetni kell) amibe a kifli van azt nem veheted meg...
-
csibe1
addikt
válasz radi8tor #130523 üzenetére
A sérülés mértékétől függ, de ha kiszakad valami akkor azt már az út kezelőjével kell lefocizni; ha jól tudom.
A lényeg, hogy alaposan körbe legyen fényképezve, hogy később ne tudják letagadni.
Régebben volt pár húzós számla amikor valamelyik hídon volt a kátyú, és egy Jaguár sportkocsinak is lett oda a futóműve.
Akkoriban (15-20 éve) elég szép összeg volt az 1 milla amit kicsekkoltak neki a javításra.
Nemrég meg egy Porsche szaladt bele eső után este a vízzel teli kátyúba. Az nem állt meg egy millából. [link]
Anno volt egy mérés Pesten, valamelyik műszaki egyetem csinálta egy érzékelőkkel telipakolt Golf (talán 4-es) végigment az egész városon.
A végén megállapították, hogy nagyon rossz minőségűek az utak a fővárosban, sokkal nagyobb terhelést kapnak az autók, mint máshol, ezért hamarabb elhasználódik a futómű." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz ro_bert17 #130524 üzenetére
Lényegében a múltkori cikk a kerékpár sávoktól indult, és ugyanoda futott ki, mint ez, vagyis, hogy egy bonyolult, komplex problémáról van szó.
Szerintem ez az általad linkelt cikk sem objektív írás, hanem vannak benne teljesen szubjektív véleményrészek is.Engem a napokban ismét ért egy sokk, a bicikli sávokkal kapcsolatban.
Olyan területén jártam, ahol egyébként nem szoktam, így nem tudtam, hogy egy újabb városrészén ugyanaz lett, mint a körúton, vagy az Üllői úton.
Óbudáról mentem az Etele Plázába.
Az Erzsébet hídtól végig egy sávban araszoltunk, és kvázi a Gellért szállótól végig kiiktattak egy komplett autós sávot, és csináltak belőle kilométereken keresztül kerékpár sávot.
A Gellért szállótól az Etele Pláza kb. 25 perc volt autóval és az egész út alatt 2 db biciklis használta a részükre kialakított sávot.
Nem tudom mikor történt ez az átalakítás, de számomra egyértelmű volt, hogy azóta eltelt idő alatt nem álltak át az emberek a kerékpáros közlekedésre.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
sutszi
veterán
válasz HUTCHDB #130528 üzenetére
Valamiért az a fixa ideája egy bizonyos rétegnek, hogy a nyugati világhoz úgy tudunk felnőni, hogy a napi általános közlekedésünket biciklivel oldjuk meg... Erre 1 db országot(annak is egy városát) állítanak példaként, ahol ez tényleg kiemelkedően nagy réteget szólít meg. De kb sehol máshol nincs ilyen mértékű példa erre... Ez viszont olyan mint a szövegkörnyezetéből kiragadott mondat... mert azt már nem szeretik mellé tenni, hogy milyen egyéb infrastrukturális adottságok vannak ami mellett ez életképes tud lenni.
Továbbra sem azon az úton megyünk, hogy versenyképes legyen minden más közlekedési mód, hanem legyen fájdalmas az autózás... Az az igazság, hogy nem véletlenül lett népszerű az autó használat nálunk... mivel minden más annyira sz@r.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
bul07
nagyúr
válasz sutszi #130529 üzenetére
Én meg csak azt láttam Budapesten közlekedve hogy elvétve ülnek ketten a kocsikba mindenki egyedül ment, felesleges ennyi autó a fővárosba
El kellene kezdeni kizárni az ingázó autókat
Mondjuk kezdésnek Ettől[link] befelé a Duna felé. De mondjuk József A utcát kivéve hogy a hídon átjövők ott el tudjanak menni
Csak ott lakók és az ott lakóknak szállító teherautók hajthatnának beAztán 3-5évenként tolni kifelé a zónát
Egyszerűen a felesleges cégeket ki kell szorítani a nagyváros belsejéből, sima irodák mi a fenének vannak a városon belül, seggüket az asztal mellet tudnák mereszteni a M0 körgyűrűn kívül is
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
cattus
őstag
válasz sutszi #130529 üzenetére
Ez szimplán nem igaz. Szinte az összes európai nagyváros az autóforgalom csökkentése mellett van és hoz döntéseket. Meg lehet nézni, hogy Párizs és Barcelona például hogyan alakít ki addig nem létező kerékpáros infrát / gyalogos övezeteket. Amszterdammal azért szoktak sokat példálózni, mert ez az átalakulás évtizedekkel korábban elkezdődött és ott már ki lett próbálva sok megoldás.
Az utolsó mondatodhoz meg: de ha minden más olyan szar, akkor miért van állandóan azok fejlesztése lehurrogva? Nem ez lenne a leglogikusabb lépés?
Do the thing!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bul07 #130531 üzenetére
Személyautóval árut szállítok.
Próbáltam kiváltani a várakozásra jogosító táblát (BKK Közút ÜFSZ).
Azt mondták az csak TGK-ra váltható ki.
De mondom céges autó.
Az mindegy, csak TGK-ra adhatják ki.Ameddig ez így marad nem lehet kizárni semmilyen autót a belvárosból.
⭐ Stella
-
bul07
nagyúr
válasz radi8tor #130533 üzenetére
Legközelebb a cég TGK fog kihozni probléma megoldva, vagy abba körzetbe az megy akinek TGK van a segge alatt
Mindent meg lehet oldani, ezért is írtam hogy fokozatosan kell bevezetni hogy legyen idő reagálni
Sőt lehetne olyan tiltás is hogy azokba körzetekbe csak tiszta elektromos autók és TGK hajthatnak csak be, már elérhető TGK-ba is
Ha meg nem tetszik nem muszáj oda szállítani így legalább a belvárosból éltűnek a felesleges üzletek cégek[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bul07 #130534 üzenetére
Az elektromos témát az EU erőlteti. De annak van céldátuma amitől elég messze vagyunk.
A kerékpárosítást is EU erőlteti. Egyik nyilatkozatában Karácsony elkottyintotta hogy akkor jön meg a pénz a projektre, ha kész a biciklisáv.
Szóval nem nehéz ebből kitalálni azért tolják ezerrel a biklisáv építést, mert arra érkezik pénz EU-tól.⭐ Stella
-
ro_bert17
őstag
válasz HUTCHDB #130528 üzenetére
Még olvasni se tudunk egyformán Pedig viszonylag részletesen írt, mind a kettő cikk.
Én így olvastam: A bukott politikus egyetemi tanár szerint sok, és a rosszul kialakított kerékpársávok okoznak közlekedési krízist Budapesten. Bár támogatja a kerékpár sávokat.
Az autós portál írása nekem viszont arról szól, hogy eleve sokan vagyunk Budapesten. Pláne autó. Pláne agglomerációból.
Én nem tudom megítélni mekkora infrastruktúra kellene ide Budapestre ilyen mennyiségű autóhoz... De azt látom hogy mennyire megnyomorítja az életünket ez a sok autó.#130529sutszi: Ha Amszterdamra gondolsz, akkor ez így nem annyira pontos. A legtöbb "elmaradott" észak európia országban rendkívül magas a kerékpárral közlekedők aránya. Dánia, Belgium, Finnország, stb. De a felsorolt Párizs, Barcelona, Bécs, stb. mellett az olaszok is nagyot mennek most nagyobb városokban az autók számának csökkentéséért. Pedig ők tényleg szeretnek a sarki boltig is autóval menni.
Egyébként látni magyar várost is, szerintem ilyen Szeged. Szar a tömegközlekedés, viszont rengetegen kerékpároznak. El se tudom képzelni mi lenne, ha ott is az összes kerékpáros vissza ülne (egyedül) autóba... -
sutszi
veterán
bul07, cattus, ro_bert17:
Nem kezdtem el utánajárni azoknak az állításoknak amiket írtatok más országok közlekedéséről... Biztos megnéztétek...és valószínűleg így is van. De ez továbbra sem cáfolja az fenti állításom:
De kb sehol máshol nincs ilyen mértékű példa erre...
Tehát azok a városok amiket említetek azok is messze elmaradnak Amsterdamtól... Mert az ilyen vonatkozásban világviszonylatban egyedi.bul07: Ne a hírhozót utáld... De amit írsz az totál működésképtelen. Egyrészt az irodabérletek 3-5 évre szólnak minimum... Szóval lehet számolni meddig tart csak az, hogy elhatározás legyen abból, hogy a belvárosi irodát feladják...
De arra sem gondoltál, hogy a cégek azért mennek oda mert ott az infrastruktúra... M0-án mi van jelenleg? Semmi...
Ráadásul rengeteg belvárosi kereskedelmi egység kb be is zárhatna mert az aggloból ingázók ott költik a pénzüket...az bezzeg jólesik...cattus: Pontosan melyik része nem igaz annak amit írtam? A lehurrogást sem értem mire írod... ? Tökmindegy ki mit hurrog le... Ettől még tény, hogy a közösségi közlekedésben tényleges fejlesztés alig volt több évtizede... Karbantartás is alig. Friss ropogós példa... MÁV 1-es fővonal...
ro_bert17: Pontosan ezért írtam, hogy ezek kiragadások a kontextusból... Az emlegetett városokban nem úgy nyitották ki ezt a dobozt, hogy nagy hőzöngve tiltsunk ki mindenkit... Hanem megcsinálták a közösségi közlekedés részét, hogy működőképes legyen...És UTÁNA kezdték kiszorítani az autókat... Na itt most nálunk szokás szerint fordítva sikerült felülni a lóra... legalábbis ami a hőzöngőket illeti.
Btw... eddigi tapasztalataim szerint, nem az aggloból ingázók támogatják ezt hevesen...mindenki azt hiszi nekik milyen jó... dehogy jó... de ez van, mindenki a körülmények és a rendszer áldozata, mert aggloból napi 2x1 órát ingázni nem egy leányálom, csak azért mert kocsival teszi valaki...[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
bul07
nagyúr
válasz sutszi #130537 üzenetére
Akkor járnak tömegközlekedéssel a dolgozók, jaj akkor megdöccen a széken laposra ült fertályuk
Milyen infrastruktúra kell, internet meg egy épület, nem hinném hogy e kettő létesítése olyan nagy feladat
Egy könyvelő irodának miért is kell belvárosba lenni vagy egy minisztériumnak,
Elég csak Google térképen rázoomolni és millió egy olyan kft vagy boltok és egyéb dolgok vannak belvárosban aminek semmi keresnivalója ott, Lakberendezési áruház minek
Szolgáltató dolgok kellenek, éttermek, edzőtermek, kisboltok, és egyéb dolgok az ott lakóknakAkik az ingázókra építenek majd mennek utánuk
Hozni kell egy rendeletet aztán vagy megszokja vagy megszökik.
Budapesten igen is nagyon ki van építve a tömegközlekedés, pár P+R parkoló kellene még
Szinte minden sarkon van valaminek megállója[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
félisten
Budapesten belül szerintem a legtöbb ember azért mozog, mert el akar jutni az irodaházba, ahol dolgozik.
Emlékeztek, covid alatt milyen volt Bp?
Élhető volt, egész csendes, kurva jó volt a levegő, és lám, nem omlott össze egyik multi sem, aminek a munkaerejétől többek között népes a tömegközlekedés és az utak.
Ennek ellenére a legtöbb cég azonnal visszahozta vagy a full return to office-t, vagy a normálisabbak visszaálltak 3 nap office, 2 nap ho-ra (esetleg fordítva).
Annak ellenére, hogy kiderült egy igen hosszú időszak alatt, hogy királyul végezhető a legtöbb olyan munka otthonról is, amelyekhez most már bejárogatunk ismét.
Ha maradhatott volna mindenki, aki akar ho-ban, a probléma egy elég nagy szelete megoldotta volna önmagát.[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz bul07 #130538 üzenetére
Igen, pont ezek az apró dolgok kellenek a M0 körüli részről mint pl épületek, száloptika, kiszolgáló létesítmények, megállók, pályaudvarok... tudod ezek a filléres dolgok amiket hétfőn eldöntenek és péntekre kész is van.
Kíváncsi vagyok a Kebabos az Astorian mit szólna a remek ötletedhez, hogy a környékről dobjuk ki az összes irodistát akik a forgalma nagy részét adják... Szerintem vasra tűzne és te lennél a következő Gyros hús...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Ez sajnos igaz.
FoxiestFox: Nem tudok belekötni. Bár tudom, hogy vannak extrovertált népek...ők úgy érzik jól magukat ha odadörgölik magukat az introvertáltakhoz.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
félisten
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #130538 üzenetére
Prestízskérdés, hol van a cég működése, székhelye. A dolgozó is szívesebben megy be a belvárosba akármivel, mint az M0 melletti ipari területre.
Nem járok a nagykörúton belülre, mert nem esik útba. Így ha valamit keresek, ami Budapapesten 5 helyen elérhető, ebből egy Óbudán, egy Észak-Pesten, három a belvárosban, fontolóra veszem Észak-Pestet inkább. Vagy max 2k-ért csomagautomata.
Kocsival a parkolás nehezebb, drága. Robogóval könnyen beleszaladok minősíthetetlen állapotú útnak nevezett rázópadba. Tömegközlekedéssel időigényes odajutni, vagy sok séta, vagy legalább annyi idő közeli megállóba eljutni átszállásokkal.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz ro_bert17 #130536 üzenetére
Nem értem, miért kell eleve pejoratíve, megbélyegezve (bukott konzervatív politikus) írni az egyik szerzőről és miért, objektívnek nevezni a másik cikket.
Ezzel, anélkül, hogy bármilyen részletbe belemenne bárki, már meghatározod az előítélet keltésével az irányt, vagyis, hogy melyik írást fogadjuk el, vagy minimum melyiket ildomos alapul venni e témában.A cikkek végkimenetére nem térek ki ismét, arról már leírtam a véleményemet.
Egy dolgot azért kiemelnék az “objektív”-ből:
A kedvező áru, saját kerületi parkolással kapcsolatos megnyilvánulással abszolúte nem tudok egyetérteni. Számtalan kollégám, ismerősöm és családtagom is parkol a közterületen a lakása előtt úgy, hogy minden nap autóval jár onnan dolgozni.
Azt állítani, hogy ez a lehetőség kvázi elveszi más (fizető! ellenszenv keltés 1) autósok lehetőséget, mert a helyi lakosok csak ott tárolják az utcán, használat nélkül a járműveiket, óriási túlzás!
Nem mondom, hogy nincs ilyen, de hogy arányai közel sem olyanok, mint a cikkben vizionálják, az tuti.
Hatványozottan agyrém, hogy az önkormányzat milyen támogatást ad ezért cserébe azokat, akiknek nincs autójuk Természetesen nincs ilyen “nekem nincs autóm“ támogatás, amely megint egy ellenszenv keltés (2) a szerző részéről.
És ez csak egy dolog, amivel nem értek egyet a totalcar-os írásból.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
macilaci78
nagyúr
válasz FoxiestFox #130541 üzenetére
Azért a HO árnyoldala a munkavédelem és a felelősségbiztosítás.
Mikor a törvény leírja, milyennek kell lennie egy munkaállomásnak: üléspozíció, billentyűzet, monitor helye, stb. Ezzel homlokegyenest szembe megy, hogy a kanapén elnyúlva ölbe vett laptopot bogarászod, miközben a másik combodon a kávéscsészét egyensúlyozod.
És akkor a munkahelyi baleset, amikor a bútor sarkába belerúgva eltöröd a kislábujjad. Ki mondja meg, hogy HO-ban az most munkaidőben, munkatevékenység közben, vagy azon kívül történt?
A HO-hoz kell egy önfegyelem, ne vonja el a figyelmed a lakés többi tartozéka, mint a macska, házastárs, gyerek, szomszéd, hogy otthon frissen sütöd meg magadnak a kruplit ebédre, nem az előző este sütöttet melegíted meg.
És ott van az avíttos gondolkodású főnök, aki szerint az a munka, aminek az elvégzését személye fényének ragyogásában végzel el.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
félisten
válasz macilaci78 #130548 üzenetére
Persze, ez mind jó kifogás, ha munkáltató vagy, hogy miért szopasd taknyosra a munkavállalód.
Azért szerencsére sok cég megértette, hogy a full return to office nem játszik, mert annyi key employee fog felmondani, hogy az bedönti a céget. Nyilván ők ezt kontrollvesztésként élik meg a munkavállaló felett, és valóban az, de rohadtul ideje volt, hogy forduljon a kocka, és kevésbé legyünk kiszolgáltatva a 8 órában arra járkelő árgus vezetői tekinteteknek.
Most már a legtöbb office job olyan (az enyém is), hogy ha akarom, éppúgy csinálhatom a Duna partján, mint otthon a kanapén, vagy a fürdőkádban.
Sokan csinálják azt is (főleg gyerekesek) hogy a meetingeket letudják az irodában, aztán mennek haza a kecibe ebéd után, és onnan a többit.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Napelem
- Honor Magic V2 - origami
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Robogó, kismotor
- Gaming notebook topik
- Politika
- További aktív témák...