- Honor Magic V2 - origami
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #43696 üzenetére
A jampizós, kabrió Porsche Boxter is röhögve körbeautózza, az 2,5-es négyhengeres...
A GTS az über M4, az már 911-es árnál is drágább, azt meg a 911 veri röhögve. Nincs érv a BMW mellett, csak a márkafanatizmus, amivel meg nem lehet vitatkozni.
Mondjuk a BMW a 3-4-esnél ugye személyautós alapokból építkezik, abból nem tud varázsolni, a porsche meg olyat tervez, amilyet akar, szóval nagy csoda nincs.
A Z4 akár jó is lehetett volna, a Toyotának szurkolok, hogy meg is csinálja!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Tényleg nem sok köze van a napi közlekedéshez, de a saját tapasztalatod szerint is jó, ha van az a plusz potenciál, mert amikor olyan kedved van, úgy is tudsz menni. Ha nincs meg a 200+ pacid, akkor a yaris mindig letolna.
A köridő sem értelmetlen, mert mutatja, hogy mit tud a kocsi. Persze, hogy milyen áron, az más kérdés. Szerintem akkor is nagy égés, hogy a legerősebb, igaz nem M-es Z4-et egy 5üléses, majdnem fele akkora motoros elsőkerekes Honda alázza.
Amikor a BMW alázta a nagyobbakat, akkor alakult ki a mai nimbusza, ma meg tesznek rá...Ezredes:
Hogy mindenki értse a BMW szándékait-csak a profitra mennek, már megvan az emberek fejében a sportos arc, a BMW most inkább pénzre váltja, a japánok meg fanatikusak:
"a Porsche-gyilkos kifejezés elhangzott a Suprával és a Toyota szándékaival kapcsolatban. A BMW-sek meg erre azt mondták, ilyenkor az ember inkább vesz egy Porschét, és ők inkább a Porsche és Mercedes tulajdonságai között keresik az optimumot, mert ezt várják tőlük a BMW-vásárlók. A Toyota inkább sportautóságra koncentrált a fejlesztésben."A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz mr_kickass #43708 üzenetére
Ja, ja. Rolls és a Mini is ugyanaz a sportosluxusautó...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Newlachka #43820 üzenetére
Én pont ezért vettem 6 hengerest, mert ott is előjön sokminden, de legalább nem sajnálja tőle... Racionálisan 4hengeres japán-kia, vagy max golf-astra-focus.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz Newlachka #43925 üzenetére
A tisztítás csere a legutolsó, ami megoldja a kopogást. Azért van, mert nem jut elég nyomás a hengerfejbe.
Vagy az olajpumpa, gyűrű tömítetlensége, meg persze a koszos olaj is okozhatja. De ha koszos, akkor annak oka van...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #43930 üzenetére
Miért akarsz 16-os BMW-t venni? 16-os a jelölés, de 1.8-as motor van benne, hogy jobban menjen a többi 1.6-osnál, mert amúgy elég nehéz kocsi. Sokkal többe kerül a fenntartása, mint egy hasonló árú-tudású japánnak. Igényesebb a futómű, ezért drágább is, az meg összes kopó alkatrésznek van egy kis felára, a motorja sem egy kiemelkedő darab. A jó hír az, hogy nyugaton dobálják ki őket, lesz elég a bontóban, ha olyan alkatrész kell... A kardán miatt kisebb is a hely benne, mint egy elsőkerekesben, meg rozsdásodik nagyon, ha hosszabb távra tervezed, akkor ezekbe is gondolj majd bele.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Nem fog lényegesen gyorsabban menni, mint a megan, de jobb a szerelhetősége és valószínűleg kell is majd törődni vele. Cserébe azért jobban fekszi az utat, kellemesebb a szemnek, kéznek is. Szerintem nem ésszerű választás, de nem mindig csak az számít...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Nekem az autószerelőm éppen most fog -jövőhéten- hirdetni egyet. E91 zöld, panorómatetős, de amúgy elég alap. Még a könnyebben szerelhető M47TU2D20 163 pacis.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz lali81 #44106 üzenetére
Nekem az egész kocsi nagyon tetszik, de én nem mertem bevállalni, már 10 évvel ezelőtt sem. Mondjuk a hangja az pont fasorban sincs egy hemi-hez képest...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Ennek is rossz hangja van, sőt még csúnya is, de azért eléggé kéne:
Z3A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Tévedtem, ha akar a BMW is tud szép hangot csinálni a V8-ból:
850A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Teejay83 #44205 üzenetére
Az egyik ismerősöm éppen eladna egyet (E91, 320D-M47), elég szép állapotban van. Nem zsákbamacska, ért az autókhoz (Bosch Car Service-tulaj, dolgozó). Ha érdekel megadom az elérhetőségét...
Amúgy a touring szerintem jobb, mert szebben néz ki, könnyebb-kisebb, sokkal jobb vele közlekedni, ha kicsit haladósabban akarsz menni. Az X3 teljesen más világ, neked kell eldönteni, hogy melyiket szeretnéd.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kenguru99 #44332 üzenetére
A munkába is járós, műszakis autóra gondoltál?!
Amúgy, ha valaki nem akar belenyúlni, van egy frissen átnézett, rendbetett E91-es ajánlat a HAHU-n.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #44344 üzenetére
Nagyon furcsa felszereltség tényleg. Ilyet amúgy még én sem láttam, ködlámpa! sem volt benne (de gyárival lett pótolva) és a kilincs sincs színre fújva. Szóval szerintem még a pad is túlzás szinte, nemhogy fa...
A titkos ajánlatodra azért kíváncsi lennék, hogy milyen autót vennél, ami jobb.
Ha automata lenne, akkor nem kellett volna meghirdetni, hanem bevettem volna a flottánkba.
Nekem az alapülés, alapfutómű teljesen kényelmes, bár csak 600 km-et vezettem egyben. A 20D alig fogyaszt, nekem meg a kombik is nagyon tetszenek. A hülye I-drive helyett utólag egy androidos fejegység 10x annyit tud.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #44347 üzenetére
Azt hittem valami japán lesz, mert esetleg egy lexust tudnék elképzelni, de ott is csak régiből van kombi.
A belső tér az vacak-hámlik málik, a legrondább volvo ever-pedig volt pár rusnya, aisin váltó.
A 3-asból van rogyásig alakatrész, tudás hozzá, volvonál max márkaszervíz.
A vezetési élményt csak azért nem írom, mert dízelnél nem illik, de azért egy 3-as mellé nem nagyon lehet odarakni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44352 üzenetére
Én is ilyenekre gondoltam. A fapadról meg annyit, hogy annyit hoztak a Szigetről, hogy fillérekből bele lehet rakni mindent, ami kell, de az I-drive -és társai annyira ótvarok, hogy az inkább előny, ha nincs.
Nem értem, hogy a gyártók miért nem csinálnak egy különválasztható rendszert- ami egy aksi nélküli tablet és kétévente lehetne cserélni?!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #44350 üzenetére
Nem tudom neked mit jelent a jót mentél. Sperr nélkül eleve nem megy az ember pályára, automata megint öli az élményt, utcai gumival meg kb. a fele képességét elvesztetted a kocsinak.
Nem csak a végsebességből áll a hungaroring, nézd meg, hogy a gyöszös sport swiftek mit mennek rajta!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz lali81 #44351 üzenetére
Nekem a legújabb széria Volvo nagyon tetszik, de ott is olyastam valamelyik tesztben (S v. V60 ), hogy 2000 km és ki van ülve a sofőrülés a sajtós példánynál. Szövet üléssel, meg ZF váltóval kéne csinálni és akkor már jó ajánlat lenne...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Vegyél rá egy külön 17-es szettet és kész... A szerelés évente 2x nem is tesz jó a felninek, meg sokkal rugalmasabban lehet váltani, ha más lesz az idő.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #44413 üzenetére
De az 35i lehet 800 le felett is, a 50D nem nagyon szokott...
Most nézem, hogy E92 M3 5 millió alatt van az angoloknál, az azért nem olyan rossz, arra még szívesebben költ az ember.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44423 üzenetére
Pont azért írtam, hogyha már hozzá van nyúlva, akkor lehet menni nagy lépcsőkben felfele a teljesítménnyel. Ha csak valaki Aből Bébe akar jutni, annak nem hiszem, hogy a 335i jut eszébe...
A S54-nél a CSL volt a javított csapágyas, a mezei az cserés köztudottan.
Amúgy:
http://mywikimotors.com/bmw-s54A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44438 üzenetére
Ilyen részletesen nem ismertem a történetet, csak a neten már láttam több 335i az egekbe húzva. Meg persze az is odaírták, hogy nem egy 2JZ motor, pedig hasonló az elv...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Nem attól prémium valami, mert nagy, vagy szép, vagy jó. Gyakorlatilag a logó miatt. Most 4 prémium gyártó van, az Audi, BMW, Mercedes, Lexus. Van még jónéhány, aki próbálja megugrani a szintet, de még nem tartanak ott. Gyakorlatilag a márka miatt fizet a vevő felárat.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #44460 üzenetére
Pedig de. Az E30 óta kb. az összes BMWt annak lehet csúfolni...
Az iphone is azóta prémium, hogy megjelent az első. Gondolj bele, hogy mennyit adnál érte, ha nem lenne ott a logo, csak az, hogy made in china.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #44466 üzenetére
A prémium egy minősítés a gyártónak. Azt jelenti, hogy többet tud keresni, mert már letett valamit-akármilyen is most az a termék abszolút értelemben.
Az E36-nál pl. egy akármilyen Suzuki jobb ma már belső térben... De az E36 akkor is prémium termékként lett eladva. Anno azért a Suzukik sem olyanok voltak, mint manapság.
Az F10, F30, vagy akármilyen BMW is az. Sőt a BMW az egyik legügyesebb kupec, mert egy kicsi cég és a világon az egyik legismertebb. Nagyon régóta benne van a gépgyártásban, de gyakorlatilag az E30 M3 és az E9 CSL az, aminek köszönheti, hogy az, ami.
Amivel ti keveritek az a luxus termék fogalma szerintem is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Hikvision #44471 üzenetére
M3 CS 25 millió + sarc, mert gagyi...
Az első kerekes BMW-k is prémiumok, ki is tudod számolni, hogy mennyi az annyi. Ford egyterű +extrák-218i +extrák ára mennyi is?
Az V motoros 7-es, A8 már luxus termékek, ha nem traktormotorral vannak szerelve.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
A Z sorozat inkább kilóg a sorból, mert az roadster, azt már inkább rétegterméknek mondják. Az X-nél azért van példányszám. A 1-2-3 is prémium, azokat még könnyebb is összehasonlítani, mert ott vannak a mezei versenytársak, VW, Ford, Kia és társai...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Newlachka #44532 üzenetére
Azért kopog, mert nincs elég olajnyomás a hengerfejben, hogy a hidrotőkén feltöltődjenek olajjal. Ez nem fog az olaj viszkozítása miatt megváltozni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44708 üzenetére
Én is ma voltam szalonban egy új X5 mellett, de semmilyen szinten nem tudott megmozgatni. A G10-es 30e vicces volt, parkolófényen hagyták állni, mert úgyis bírja az aksi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #44745 üzenetére
Székesfehérváron úgy láttam 50d van...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
Az okos M3 tulaj:
Video
Az a vicces, hogy vannak benne féligazságok, de nem igazán tudja miről beszél.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
A 80e-es csapágycsere az hülyeség, csak a gyárilag hibást kell jóra kicserélni, mert az körbe tud fordulni. A konkáv felni elrontja a kocsit-ott is az ET-szám számít, nem a kinézet, meg ilyenek...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44819 üzenetére
Akkor okosodj, ne csak okoskodj!
Let me google it for youA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44823 üzenetére
Szerintem ő M1-et megy rally-ban az MTA-s M3 GT4-et csak szervizelni.
Nehogy már egy szériát egy versenymotorhoz hasonlítsunk...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44824 üzenetére
Amúgy meg tök mindegy nekem, én személy szerint nem fogok ilyen többmilliós motorra költeni, a kisebbekre is lehet eleget.
Azért írtam, hogy ne vegye az ember készpénznek az okosságokat.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Honor Magic V2 - origami
- Futás, futópályák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OLED TV topic
- Trollok komolyan
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Reklámblokkolók topikja
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest