- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Honor Magic V2 - origami
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Újabb platformokra érkezik a Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board!
gp Jelenleg csak Switch-en érhető el a játék, a nyár folyamán azonban PC-re és egyéb konzolokra is befut.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
chess001
aktív tag
Ha valakit érdekel M47-es E91, a barátom lejjebb vitte az árát. Nagyon jó gép, hanem nem kézi váltó lenne benne, akkor már nem lenne aktív a hirdetés...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz cziczas #46324 üzenetére
Esetleg azért érdemes vele foglalkozni, hogy tudd, hogy mit kell messzire elkerülni...
Nem tudom, mire használnád a kocsit, de hátsókerekesnek a lamellás sperr után van értelme, addig inkább csak a tudat boldogít. A 2,5-es is kellemesen megy már, a 2,8, 3,0 már lejjebb megindul, de a 2,8 meg a 3.0 között nincs sok különbség. Ami érdekes, hogy a 3.0-hoz adtak már 6. sebességet is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #46326 üzenetére
Nem az, kaphatok egy linket, láttam már, de nem találom...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szimi57 #46490 üzenetére
Szerintem meg nem szarok, hanem érzékenyek. Most olyan paramétereket tudnak az erőforrások, amit néhány évtizede csak a sportcélúak tudtak. Óvodajárat, elnyújtott olajcsereperiódus, szőkített üzemanyag... Régen nem voltak kihegyezve, tágabb volt a tűréshatár, most ezt már nem tudják megtenni szvsz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szimi57 #46494 üzenetére
Valóban sakkoznak a dolgokkal. Nincs olyan, hogy nagy teljesítmény, alacsony fogyasztás-károsanyagkibocsátás és még karbantartásmentes működés is.
Azért elég durva, hogy egy 2.0 TD tud 220 pacit meg mondjuk 5 literes fogyasztást... A 15 éves 3.0 szívó benzin tudta ezt a teljesítményt, minimum dupla ennyi benzinnel.
Az elektromos autók majd jobbak lesznek-néhány dologban, mert sokkal kevésbé komplikáltak, kevesebb dolog tud elromlani, de az aksi súlya miatt pl. oda a kicsi súly, még úgy is, hogy a hatótáv meg elég gyöszös.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #46497 üzenetére
Én nem értek hozzá, csak találgatok. Szerintem nem a tervezőmérnökökkel van a gond, hanem aki megköti a kezüket. Kapnak egy feladatot, legyen a motor erősebb, de fogyasszon kevesebbet. Súlycsökkentés-vas helyett alu. Csak nem lehet aztán 3x lehúzni a hengerfejet, 30D elrepedő leömlője, stb... Nyilván nem tizen-x évet tesztelik, szerelik, hanem gyári fejlesztőmérnökök nyúlnak hozzá, akik kb. az utolsó csavart is tudják, hogy miért van ott. Az az info, hogy mi-miért hogyan már a márkaszervizhez sem biztos, hogy eljut.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #46495 üzenetére
Én is jobban megbíznék egy tapasztalt szakiban, mint egy márkaszervízes munkában (ott simán lehet, hogy egy kezdő kapja a rutinmelót). Mindegyik kb megkapja ugyanazt a szerelési útmutatót, de márkaszervízben csak egy papír kitöltése a meló célja, aki meg x éve szerel, azt tudja is, hogy az miért van.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #46502 üzenetére
Van egy kis tehetetlensége a rendszernek, nem fog azonnal kihűlni-van 0 fordulat 1000- 5000 ott is megoldájk a tűrését. Az üzemmeleg motornál nem olyan, nagy az igénybevétel, mint hidegindításnák.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #46504 üzenetére
Elvileg könnyebben távozik az égéstermék, ha kevesebb a fojtás rajta. Ugyanannyi üzemanyag+levegő megy be, nem lesz nagyobb a teljesítményed... Több oxigén+üzemanyagnál van értelme a leömlővel együtt utánamenni, de addig csak a hang változik.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #46508 üzenetére
Nekem a hengerfej most jött vissza a gépműhelyből, talán meglesznek az elveszett pacijaim, meg az alapjárat, 4 szelep nem zárt rendesen.
Lendkerékből most egytömegű lett felrakva.
A kipufogórendszerből visszarakom a 6leömlős 2*50-est sportkatalizátorokkal.
Féknél lehet bepróbálom a 335i-ért a 330i helyett. Kap fémfékcsöveket a rendszer előre is, meg a munkahengeren is kell még gondolkoznom, nem vagyok elégedett a fékhatással.
Meg berakom a tőcsavarjaimat.
Futóműnél a mostani gewinde cseréje KW Clubsport 2re, vagy egy Intrax szett.
Ja, meg alsó merevítőn gondolkozom, a cabrio X-ese, vagy az Ultraracing H-ja...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #46519 üzenetére
Az E46 330i-je elöl p&p, hátul a gyári van a kézifék meg a 15-os felnilehetőség miatt. Az E90 335i féket nem tudom hogyan lehetne, de lehet értelme sincs.
A KW 1507 fontért van, az intrax nagyon drága-ott második tulaj lennék, igazából mindegyik sokkal többet tud, mint én.
Az egyik ügyes pilóta B14-est használ keményítve-14-16 állítható, de a 16 már annyi mint a KW, 14-es meg nincs nekem.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #46520 üzenetére
Kipufogóból 6leömlős, de egyutas, katalizátoros 60-as, tákolt. A gyárija kilyukadt már. A másik 2*50-es meg üres, egy próba erejéig volt fent, de az nem embernek való...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #46525 üzenetére
Ő írja őket, meg tervezni-a BMW-t, kár, hogy nem ismered...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #46527 üzenetére
Komolyan.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #46552 üzenetére
Tényleg elég vicces azt gondolni, hogy valaki szándékosan rosszat ad. Kb. 2 évtized, amire beérik valami komolyabb marketing, de egy rossz húzással rögtön le lehet rombolni mindent. A BMW meg tényleg nem engedheti meg magának, mert a prémiumok között messze a legkisebb-tőkéjű is.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Dyingsoul #46582 üzenetére
Milyen generál? Motorgenerál, futómű? Tök felesleges kérdés, az adott állapot eldönti, vidd el felméretni...
Az átalános alkatrészek-szűrők, olaj- elég hasonló áron futnak... Nézz meg mindegyikből 2-3 darabot, ne a képernyőről akarj autót venni![ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Legendd #46641 üzenetére
Vigyázhatják, ha vannak típusbetegségeit... Azokat rendbe kell rakni és úgy jók lesznek.
Új ára 10 millió felett van, neked kell eldönteni, hogy érthet e 2,1-et...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #46639 üzenetére
Egy vacak getrag váltó után egy jobb getragra csere és hozzá egy profi shortshifter kellett, hogy megtérjem...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #46662 üzenetére
Pedig az legalább tényleg jó...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz ittakary #46676 üzenetére
Pont ezért gondoltam, hogy teljesen felesleges, mert úgysem leszel vele kisegítve. Nem fogod tudni, hogy a lengőkar csereérett, egy szilent vagy toronycsapágy. A 318i coupé-nál csak a 320D-t coupét értem kevésbé...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #46682 üzenetére
Nem azt mondom, hogy egy 318i-vel nem lehet kellemesen menni, csak szerintem az még pont az a szint, amit nem érdemes megvenni .A BMW-s nyűgök már megvannak, de nem ad annyival többet. Egy másik fórumban is azt írják, hogy azért nem vesz hathengerest, mert nem kell neki annyira erős. Hibába próbáljuk írni, hogy nem kell kihasználni, de ott van, ha mégis úgy alakul.
A 20D praktikus, de azért nem egy coupéba való, mert az egy szép, de nem praktikus dolog...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz unclefucka #46712 üzenetére
Igen, elöl 225, hátul 245. M3-as 19-est is kapott
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kissusuly #46739 üzenetére
Első-hátsó sárvédő, küszöbök, ajtók, plusz a difitartó is szinte biztos, hogy javításra szorul. Az enyém közel nem látszott ennyire rozsdásnak, de mindent ki kellett dobni. A fényezés elemenként 25e+, a lakatos munka meg a cseredarabok és van egy erősen leharcolt 318i-d, amiért semmit nem adnak kb...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Dyingsoul #46771 üzenetére
Az olajlehúzó gyűrű szeret letapadni, de a dugót meg lehet csinálni, hogy fogadja az M52 gyűrűjét, akkor ez nem lesz. A közeljövőben majd beszámolok, hogy mennyira működik ez a valóságban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #46935 üzenetére
Azért az a 9000 km 2 év alatt elég furcsa. Ilyen használatra tényleg jobb a bérlés szvsz... De ez így legalább garanciális probléma.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #46949 üzenetére
Azt isteníti minden szakértő, de a Porsche kb. ott kezdődik, ahol ez van. A Z4 meg nagy nulla...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #46951 üzenetére
Ez volt az?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #47069 üzenetére
Nekem szerintem pont az lenne a bajom vele, hogy elfér benne 4 felnőtt kényelmesen. Folyamatosan nő a kaszni, mondjuk most végre nem hízott is mellé. Ha nagyobb, akkor a stabilabb, ergo nem olyan nagy élmény vezetni... A hátsó difire is kíváncsi lennék, már elektronikusan is tudják zárni, de szerintem az is feláras, a 4 henger meg amióta van EVO szerintem nem olyan nagy gáz...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Sly189 #47115 üzenetére
Bármilyet vehet, csak még ennyit rakjon félre szervízre. Közvetlen befecskendezés, turbó, meg a többi apróság ami egy majdnem 10 éves kocsin már lehet...
35i-be már be is tud ülni ennyiből, de inkább tényleg csak üldögél majd benne...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz ludsimon #47194 üzenetére
A mustangnak szép a hangja, azt nem kell magyarázni... A 540i nem lesz egy ikon sose (az M szériák igen), de költeni meg lehet rá bőven, arra tényleg jó.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz ludsimon #47197 üzenetére
Dehogynem viszi, 20 éves kocsiban az összes gumi, műanyag már csereérett. A 4,4-est szokták ajánlani-nem vagyok nagy V8 guru, de nem egy amcsi V8, nincs hangulata. Annyit még tudok, hogy a V8 sokkal jobban fűt, mint a sor6 cserébe alig megy jobban. A facelift előtti E39 plusz még elég csúnya is.
Egy M5-re azért szívesebben költ az ember, sokkal többet adhat.
Nekem mondjuk az 5-ös pont a nem értem kategória. A 3-as sportosabb, a 7-es meg kényelmesebb. Az 5 pont egyik sem...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz ludsimon #47199 üzenetére
De ha a felszereltég kell, akkor miért nem E38 az egyik legszebb BMW...
Ilyen korban a sok extra inkább már hátrány, ha igényes vagy, mert nem biztos, hogy ennyi évre tervezik őket. Autópályára szerintem inkább 7es, kanyarokra meg 3-as. 330D azért eléggé eltalált konstrukció állítólag, a rosszabbja már úgyis kihullott.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #47209 üzenetére
Látszik, hogy mindenki magából indul ki. Szerintem az autóválasztásnak semmi köze ahhoz, hogy minek-mije van. Ez valami pervez magyar dolog, hogy van egy lefingott 5-öse, akkor biztos már jól megy neki-aztán olcsóbb, mint egy swift. Annyira nincsenek képben a használtautó árakkal sem...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz ludsimon #47215 üzenetére
Swifttel tényleg nem akar az ember hosszút utazni, de autózni nagyobbat lehet vele, mint egy 5-össel-sőt még 3-asnál is. Nekem a BMW V8 hangja nem jön be, de ha neked azt tetszik, akkor az a te dolgod. Ha tényleg évi 1-2 alkalomra kell én valami amcsi SUV, vagy valami érdekesebbet néznék a helyedben. Sokkal igénylenebbek (szervizelésre) és szebb hangúak, mint egy német V8.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #47221 üzenetére
Egyiket sem anyázom. Csak érdekelt, hogy miért akar valaki 540i-s E39-et. A swift nagyon jó közlekedési eszköz, a sport meg még jobb. Annyira jó alap, hogy kicsit reszelve M3-at is megeszi pályán. Ha te ezt nem tudod, az csak rólad mondd el valamit.
Amúgy használtautóról beszéltem, nem az újról. Nagy iparágnak a használtautóra gondolsz? Kb. mint a használt ruha...
Az baromira nincs képben a pénzügyekkel, ha a vagyonát ilyen gyorsan amortizáló dologba rakja.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #47226 üzenetére
Tesák nem hülyék. 5-ös, vagy A6 a diszkós kocsi-mert szép nagy, de nincs ára, melózni meg fehér furgonnal járnak, ha csak az élőerő kell F Astra meg Swift 2, mert tényleg gombokért tudnak venni másikat. Kb annyi, mint amennyiért az E46-etket is eldobják nyugatabbra. Ott kiszámolják, hogy alkatrész, szervíz, adónál mi éri meg...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen