- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Netfone
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #18793 üzenetére
az utobbi 12 évbe tönkretették még azt is ami kicsit is jo volt ebbe az országba, egy nagy atombomba forradalom kéne, hogy hulljon a sok tetű a parlamentbe, bár mind1ik becsicksulna az imf.nek..meg az eu.bol ki kéne lépni a faxba...mega bérekvásárlóerejével ekzdeni valamit.árcsökkenés nem lesz így a béreket duplázni kéne.utána lehet bármiről bezsélni.
aki hitelt vesz fel az nem normális manapság....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
orvil
tag
válasz Gebriel #18903 üzenetére
eloben sajnos nem az, a hatso ajtok nem teliablakosok, lehuzott ablakkal a nyitott ajto eleg vicces latvany, a mernoki es formatervezes netovabbja, hatul nem ferni el rendesen barki barmit is mond, bar meg mindig nagyobb a ter, mint a CLS-ben, az egy vicc ....
viszont az uj hatos .... ocsem, a 650-es egy alomauto, v8 benzin dupla turbo, a futomuve 101%, kenyelmes, gyonyoru, a hangja pedig elkepeszto, pont ahogy kell, nagyon gondokozom rajta, jovore szerintem beujittok egyet ha mar lehet kapni hasznaltan, mert az uj ara pofatlanul magas ....
-
ESP
senior tag
válasz Gebriel #18950 üzenetére
A „P” rendszámot cégek igényelhetik, akik igazolják, hogy a cég tevékenységi köre indokolttá teszi a rendszám igénylését. Ennek az ára 29 000 Ft, egy évre lehet kiváltani. Hosszabbítani nem lehet, de évente lehet igényelni. Személyek száma korlátozva van, de lehet ez alól mentességet kérni.
nem sok köze van a kettőnek egymáshoz
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #18964 üzenetére
Meg kell tanulni, más stílus. Könnyebb, de pl. TC nélkül lehetetlen. A gombot megnyomva ilyenkor, egy erősebb gázra egyből megy a feneke. Nyílt terepen ez oké, de közúton nem kellemes, főleg ha egy kamion jön szembe. ASC-vel padlón állva is lehet közlekedni, mert úgyis egyenesben tartja az autót az elektronika. Míg egy FWD TC nélkül is simán elmegy, padlógáznál sincs probléma.
Don't Tread On Me
-
whited
addikt
válasz Gebriel #19366 üzenetére
mondjuk a kockázatot azzal csökkenteném, ha ez számít, hogy németből hoznánk be, mert van 1 autókereskedésünk tehát ha annyira nem is de képbe vagyok de bmw-m még nem volt, tehát az alkatrész nem lenne drága, stb
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #19809 üzenetére
Ne viccelj már, csak az RT+bizt. lesz évente kb. 640k, ha átszámolom.(de rájöttem marhaság átszámolni, olyankor mindig rosszul leszek) 500K az egyéb dolog, ami az autóhoz kell, leszámítva az üzemanyagot.(de ebbe beleszámoltam azt is, hogy ha beesik egy turbo csere, vagy egyéb finomság)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #19814 üzenetére
Passz. Kipróbáltam, és nagyon megtetszett.
Ha nagyon elszállnék, akkor megnézném ezt. Manager ajánlotta nekem a melóhelyen, ő is ilyet kerget most. De ellenállok, ez már más kategória.Egyébként írtam a srácnak, most válaszolt. Holnapra kapok több képet a belsőről, csütörtökön pedig elmegyek, és meglesem.
Tálydi: Nincs fent olyan, végignéztem. Az a probléma, hogy június végéig, legkésőbb július elejéig autót kellene találnom, mert nem lesz mivel hazamennem. Tehát egyre fogytán az időm...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #20170 üzenetére
Köszi.
A héten elviszem egy BMW-s szakihoz, aki itt dolgozik a városban. Fele annyiért dolgozik, mint a Halliwell Jones, és valszeg megbízhatóbb is. Jó lenne, ha kiderülne minden mostani hiba, ha egyáltalán van olyan.
Egyébként alig tudom megszokni... Kb. két lehetőségem van elinduláskor. Vagy csak finoman lépek a gázra, és akkor olyan automatásan elnyújtott, túladagolt fordulaton elindul, de ez sokszor nem elég gyors. Vagy mint a régiben szimplán letaposom. Na ilyenkor van az, hogy ránt egy hatalmasat, és már a féket kell nyomnom.(pedig még csak nem is kick-down) Nem egy városi autó. Pályán tök ugyan ez... Belsőbe beakarok ugrani, mert hirtelen van hely, pedált ösztönből letaposom, 1s-et gondolkodik(visszavált vagy kettőt), utána pedig ránt egy hatalmasat, és már megint a féket kell taposnom, mert az előttem lévő seggében vagyok.
Nem lehet a váltót kicsit tanítani? Akarom mondani, jó pár mérföld után nem fog egy kicsit alkalmazkodni a vezetési stílusomhoz?whitezo88: Warrington. Egyébként ez csak egy-egy városrészre igaz... Máshol minden csupa szemét, a házak azok a régifajta angol lyukak, ahol a szigetelés nulla, a mini udvar betonozva van, és borzalmasan rossz a hangulata az egésznek. És ez a város jelentős része... Mi a kertvárosban lakunk, itt ez jómódú környéknek számít, közvetlen a gazdag negyed mellett.(az még ennél is sokkal jobb) De zöld itt is van, hátul parkosított udvar, kerti tó, kis fészer, grillezős díszkövezett placc... Szóval elég frankó.
Csak ugye 10-en jutunk a két dupla szobára, ráadásul még jön két szlovák-lengyel tag is, így valszeg már 5-en leszünk 1 ágyban, ők majd alszanak a nappali díványon. Fürdést meg megoldjuk a tóban, ha már itt van[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
menalcas
őstag
válasz Gebriel #20241 üzenetére
Hacsak nem hamisítják a németek is a szervizkönyvet akkor valós, értem én hogy bizalmatlanok az emberek a kis kilométeres öreg autók hitelességében, de még vannak elvétve, ha szar tekert órás 2x TK-zott szemetet akartam volna venni azt tudtam volna itthon is...
Jah és ez nem naivság testvérem autó kereskedő, és egy ideig én is csináltam (sajnos)[ Szerkesztve ]
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
fireproof
őstag
válasz Gebriel #20252 üzenetére
Ezt sose értettem... ezért mert érdekel a fogyasztás attól még miért ne lehetne ilyen autóm? Tisztában vagyok vele hogy tud zabálni is rendesen egy ilyen autó de mivel én csak hetente egyszer vagy kétszer használnám (hubbiautó lenne) akkor szerintem olyan vészes ez a szám. Illetve nem ez az elsődleges.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #20472 üzenetére
Nem, nincs rá lehetőség. Megszüntetni lehet, de akkor a depositot bukom, plusz az adott hónapot, plusz a következőt. De egyenlőre jó ez így, lesz időm még megszokni. 2,5 hét, és go home, majd 4 hét múlva vissza. Ez lesz 5400km, plusz szerintem otthon 4 hét alatt még belemegy 2000 legalább.
Közte szerviz, csak hogy ne legyen semmi probléma. Nem tom miért, valahogy félek a hazaúttól. Lehet a rossz tapasztalat, mert eddig mindig volt valami gondom egy-egy hosszabb úton a régivel.Azt tudja valaki, hogy a kormánymű betegség ezeknél milyen előjellel érkezik?
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #20557 üzenetére
Nem... Én sem tudom eldönteni hogy tetszik e. Igazából nekem így alapon is bejön, M packal is, meg a Schnitzer optikával is. Most licitáltam ebay-en, meglátom mi sül ki belőle.
Azzal a full szettel is az a baj, hogy a ködlámpa cserés(isten tudja mi pénz), plusz 2011-es autóról van leszedve, így nem tudom, hogy kompatibilis e. E39-nél pl. ha M-re cseréltél mindent, nem tudtad a érvédőíveket, és a motort takaró műanyagot visszatenni, azt is cserélni kellett. Na meg a fényezés... Kettő teljes elem, plusz 1 fél. Oldalra azért kell tenni, mert meg kell hogy legyen az összhang körbe. M -es szoknya is más, mint a széria, a Schnitzer is más.mod: Oké, akkor a full pack kihúzva. Cserélnem kellene lámpákat, és motorháztetőt. Sárvédőíveket+alsó műanyagokat. Most írt vissza a csóka.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Gebriel #20736 üzenetére
Áh, lárifári
Maximum, ha olyanokat akarsz hogy mondjuk egy 1.8-nál jobb az 1.8is, de csak teljesítményben, nem tartósságban.
Vagy mondjuk az M50B25 (2,5 literes 192 lovas, 95 végéig gyártott, 25i nevű) mennyivel jobb az M52B25-nél (2,5 liter, 170 ló, 96-tól, 23i), persze erősebb, de nem rosszabbde hogy melyik mennyire megbízható e36-ban, nos mind jó.
Nem olyan, mint az e46 2.2 eszi az olajat, meg az N40 ami láncugrós feszítőpatronos bajos N42Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gézengúz
addikt
válasz Gebriel #20738 üzenetére
nem olyan bonyolult ez...
M40-et semmiképp az a legeleje, még szíjas...
M42-M44 1800-1900-as mocik 140 lóval...a legértelmesebb 4 hengeresek...
95 a modellfrissítés itt váltja az M42-t az M44...
ekkor váltja az M50-et is az M52...ami már alublokkos...ez a lényegi különbség...(nicasilos hengerfal)
ezek már a 6 hengeresek...
Sokan azt mondják, hogy a 20i-nek sok értelme nincs mert teljesítményre majdnem egy M42-M44...
Efelett van a ritkább 23i...
A 28i az amit sokan a kasztnihoz legjobban illő motornak tartanak...
M3-ról ne beszéljünk az egy más kategória, mind árban mind teljesítményben...
2 percben összekapkodva a lényeget...
[ Szerkesztve ]
-
Casanova*
veterán
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz Gebriel #21072 üzenetére
ezenkívül pont azért jutott eszembe mert pár hónapja a barátnőm nevelőapjának a bátyja aki ügyvezető a saját cégében, teljes áron vette a 6ost. Mégha nem is E66, de egy néhány tízezret futott F10-et is kap már, 2010-est 8ért. Jó: nincs gari, igaz. Akkor meg 5-6ért egy késői E60. De ezt ugye BMW-fanként mondom, akinek nem mozgatja meg a fantáziáját ok. csak szerintem jobban megéri kényelemben, teljesítményben, megjelenésben.
vagy mondhatnám úgy is: ha én a helyébe lennék ezt csinálnám.
[ Szerkesztve ]
-
-
Snooker
senior tag
válasz Gebriel #21077 üzenetére
Tehát teszem azt, egy autó értéke 1 000 000 Ft, a lízing ideje 12 hónap ami alatt havonta 60 000 Ft kell fizetni a lízinget szolgáltató banknak. Miután letelt az 1 év, a bank felé kifizetésre került 720 000 Ft, a maradék 280 000 ezret pedig még be kell fizetnie a lízinget igénybe vevő személynek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- World of Tanks - MMO
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest